Skrevet av Emne: Renard Queenston (musikk)  (Lest 4680 ganger)

TheSilentFox

  • Gjest
Renard Queenston (musikk)
« på: 28. mai, 2010, 20:45 »
Han er en Techno/Electronic/Digital Hardcore/Drum n bass/Dance/ musikk lager, (Wow det var mye.  [w-dizzy]) og er antagelig interessert i Furries. YAY! Han er bare helt Rå!  [w-happy]

Men alle har jo forskjellige musikk smaker, men lurte på hva dere andre syns.  [smile]

Her er websiden, If you dare.  [ureshii]
http://lapfox.tumblr.com/

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Renard Queenston (musikk)
« Svar #1 på: 28. mai, 2010, 21:25 »
http://www.furaffinity.net/user/renardv

HURR durrr

har hvist om han helt siden i fjor O:

Phear

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 52
    • Vis profil
Sv: Renard Queenston (musikk)
« Svar #2 på: 28. mai, 2010, 22:09 »
Har hatt ridley battle remixen hans som ringetonen min for en måned ca.
Bra saker =P =P
Do de do

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Renard Queenston (musikk)
« Svar #3 på: 28. mai, 2010, 22:29 »
Velkommen foresten. Hvis du ikke har noe i mot det så ville vi gjerne at du tok en tur innom introduksjonsforumet og introduserte deg selv :)


Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Renard Queenston (musikk)
« Svar #4 på: 29. mai, 2010, 00:03 »
Han er en fur, karakteren hans er en kjønnsløs rev som ser ut som en dame og han lager noen fler sjangre også. Har visst om han siden EF for to år siden, og ja, han er flink, men han er den mest arrogante drittsekken jeg har vert borti innenfor musikk. Han her helt opp til halsen i seg selv og selv om han er flink så er alt han lager (uansett alias) så likt alt det andre han lager at jeg har gått lei for lenge siden. Så jeg skal ikke benekte at det er mye bra, det er bare at det ikke skjer noe han utvikler seg ikke, det blir bare mer av de nøyaktig samme lydene osv..
« Siste redigering: 29. mai, 2010, 00:07 av Aikho »

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Renard Queenston (musikk)
« Svar #5 på: 29. mai, 2010, 02:18 »
@Aikho: du har et poeng. det blir litt for mye av det samme. derfor slutta jeg å høre på musikken hans x3 til og med nickasaur var bedre da jeg var lei, og det er sånn 8-bit-ish musikk som jeg egentlig ikke er så glad i. så xD

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Renard Queenston (musikk)
« Svar #6 på: 29. mai, 2010, 02:23 »
Han bruker en tracker, så det er ganske logisk at det blir 8-bit inspirert, de fleste som lager musikk med trackere gjør det fordi de vil lage 8-bit -is musikk.

TheSilentFox

  • Gjest
Sv: Renard Queenston (musikk)
« Svar #7 på: 29. mai, 2010, 15:36 »
Ja, Du har helt rett.  Man merker ofte at musikken hans ikke har forandret seg så veldig, men sangene hans er awsome. Så det skal han ha.  ;D