Skrevet av Emne: Six' Adoptables  (Lest 2972 ganger)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Six' Adoptables
« på: 02. jan, 2017, 22:21 »
Halla folkens :P Jeg syns det er ganske morro å lage adoptables. De er også veldig fine for de som starter ut i fandommen og ikke har noe fursona enda!

Har nylig laga noen hyene bamse design, men det trenger ikke være en plush! Du gjør karakteren din sånn du vil ha den. Men jeg lagde de som plush, siden jeg syns det er mest morro :P Hihi.


Hyena 1 - not claimed
Hyena 2 - not claimed
Hyena 3 - not claimed
Hyena 4 - not claimed
Hyena 5 - Claimed by Catcooties!
Custom: 0 out of 2 claimed.

^liten koselig copypaste fra dA og FA :)

Ellers har jeg en del design som ikke ble solgt tidligere:








Det er bare å svare under, eller sende meg en melding på Telegram hvis du skulle ville hatt en av disse :D @Queenbear

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Six' Adoptables
« Svar #1 på: 06. jan, 2017, 22:20 »
Skal copypaste en melding jeg la til i andre forum jeg er på... den er forsåvidt på engelsk, men det går vell helt OK!

"Thought I'd update with some lowered prices on the hyenas! I thought since I will the using the same lineart again, why not sell these for less xP The one whos already sold would still stay at the same price though, since it was so sought after.

Image is a bit big, and I am about to do some important real life stuff haha, so I'm gonna post a dA link instead, for now :) Might update later.
http://smidgefish.deviantart.com/art/Hyena-plush-adopts-Lowered-price-655817950

I will possibly make some newer ones soon, too! So if any of y'all would like a design, but not one of these, feel free to either get a custom one, or wait for my next batch of 5! :D"