Skrevet av Emne: EF 17, hvordan skal du komme deg ned, og mulighet for å reise i grupper  (Lest 53322 ganger)

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Hmmmm jeg lurer bare på en ting =3

skal vi møtes ved innsjekkinga? eller ved gaten?



og en ting til:
nærvene mine tar knekken på meg snart!
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Hmmmm jeg lurer bare på en ting =3

skal vi møtes ved innsjekkinga? eller ved gaten?



Greit å ta det ved gaten :)
Vi ska jo helst møte en time før flyet går så vi burde å  ha go' tid til å møte hverandre da.
kan også eventuelt planlegge med noen andre hvis du foretrekker det ;)

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Hmmmm jeg lurer bare på en ting =3

skal vi møtes ved innsjekkinga? eller ved gaten?



Greit å ta det ved gaten :)
Vi ska jo helst møte en time før flyet går så vi burde å  ha go' tid til å møte hverandre da.
kan også eventuelt planlegge med noen andre hvis du foretrekker det ;)

De som allerde har kommet fram, hvor skal de møtes x3
"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Møte ved gaten høres greit ut, så slipper jeg freake ut om jeg er på riktig sted osv osv XD Kanskje planlegge en spesiell møtetid eller noe
for de som reiser på samme tid og sånn? o3o

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Hmmmm jeg lurer bare på en ting =3

skal vi møtes ved innsjekkinga? eller ved gaten?



Greit å ta det ved gaten :)
Vi ska jo helst møte en time før flyet går så vi burde å  ha go' tid til å møte hverandre da.
kan også eventuelt planlegge med noen andre hvis du foretrekker det ;)

De som allerde har kommet fram, hvor skal de møtes x3

Okai,som sa i EF tråden sku jeg ordne info og liste  rundt bussreisen.
Har lagt et exel ark med info og liste over hvem som er på bussen (bassert på info gitt fra http://home.dimonius.ru/bus/ , hvor dere har meldt interesse for buss ), men har også skrevet informasjon her av det jeg veit.

Kort info:
"Antas møte sted på flyplassen er terminal A, i nærheten av information point som ikke er langt unna buss-plattformen, hvor vi møter opp med Zver. (Jeg har nummeret til Zver).
Folk som evnetuelt kommer før kan jo gå rett dit.
kart over flyplassen finner man her"

Antar det er greisest, dog vet jeg ikke om alle norske fly lander på samme terminal? Så kunne evnetuelt møtes ved bagasjehentingen der?

For møte ved gaten før vi drar fra Oslo, kan det vel være  greit å møte der 15-20 minutter før flyet går? Dunno, bare et forslag  [ureshii]

Felix

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 598
  • I'm a nomnivore. If it's nom, i'll eat it!
    • Vis profil
Sitat
For møte ved gaten før vi drar fra Oslo, kan det vel være  greit å møte der 15-20 minutter før flyet går?

Man blir bedt om å møte opp ved gaten 20-30 minutter før flyet går, så alle som skal på samme fly vil ende opp med å møtes der samme hva ;3
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sitat
For møte ved gaten før vi drar fra Oslo, kan det vel være  greit å møte der 15-20 minutter før flyet går?

Man blir bedt om å møte opp ved gaten 20-30 minutter før flyet går, så alle som skal på samme fly vil ende opp med å møtes der samme hva ;3
stod oppe nevnt at man kunne møtes ved gaten =o med du har et godt poeng med å sette tid og sted sammen, slik at vi slipper å bli forvirra x3
Woooo, 9 dager igjen!

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Jeg og Aikho ankommer Gardemoen rundt kl 07:30. Jeg tipper vi blir sittende et sted nært innsjekkingen og vente på Awite, Furryheart, Tellos, Wolftale, Joon og de andre som i fjor. :3

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Jeg og Aikho ankommer Gardemoen rundt kl 07:30. Jeg tipper vi blir sittende et sted nært innsjekkingen og vente på Awite, Furryheart, Tellos, Wolftale, Joon og de andre som i fjor. :3

Dere skal ta det 09.25 flyet eller?

Awite

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 494
    • Vis profil
Jeg og Aikho ankommer Gardemoen rundt kl 07:30. Jeg tipper vi blir sittende et sted nært innsjekkingen og vente på Awite, Furryheart, Tellos, Wolftale, Joon og de andre som i fjor. :3

we'll be there ; D

Burr

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 585
  • Musicburrbutt
    • Vis profil
    • Kokosnett
Skal noen kjøre fra Oslo til Gardermoen med plass i bilen, by any chance? :)

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Jeg skal ta toget o3o Vet ikke om jeg skal ta vanlig tog, eller ta flytoget for morro skyld lol

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Joon og jeg ender opp med å kjøre, vet ikke helt 100 hva planen er, men en badger er innvollvert :P

Burr

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 585
  • Musicburrbutt
    • Vis profil
    • Kokosnett
Nice :p Hvis dere har plass i bilen etter bagasjen, si gjerne ifra. ^_^

VVolfsong

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 398
  • Rawr
    • Vis profil
Jeg tar fly fra Stavanger til Berlin og lander i teorien en halv time før dere som drar fra Oslo. Satser på at jeg klarer å finne dere der, men ikke dra med bussen uten meg da!

@Wolftale: Jeg la inn Viber i dag og den fant med en gang ut at Joon også hadde Viber installert, men det dukket ikke opp noe ikon på ditt nummer. Har du bytta siden i fjor, eller viser den bare folk som er "innlogga/på" i det øyeblikket kanskje?

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Jeg tar fly fra Stavanger til Berlin og lander i teorien en halv time før dere som drar fra Oslo. Satser på at jeg klarer å finne dere der, men ikke dra med bussen uten meg da!

@Wolftale: Jeg la inn Viber i dag og den fant med en gang ut at Joon også hadde Viber installert, men det dukket ikke opp noe ikon på ditt nummer. Har du bytta siden i fjor, eller viser den bare folk som er "innlogga/på" i det øyeblikket kanskje?
Skakke dra uten deg :)
Hm, har ikke skifta nummer i det hele tatt o.O Å jeg har fått Viber logo på navnet ditt i contacts...
Å har ikke logget ut av den heller, merkelig..

VVolfsong

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 398
  • Rawr
    • Vis profil
Heh, jeg fant ut hvorfor. Nummeret jeg har lagret på deg er bare +47. Jeg kom tydeligvis ikke så langt at jeg la deg inn, og jeg husker seff ikke nummeret ditt nå lengre ^^

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Heh, jeg fant ut hvorfor. Nummeret jeg har lagret på deg er bare +47. Jeg kom tydeligvis ikke så langt at jeg la deg inn, og jeg husker seff ikke nummeret ditt nå lengre ^^
x3 hehe
sånn kan det gå. Kan PM nummeret til deg hvis du vil ha det :)

VVolfsong

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 398
  • Rawr
    • Vis profil
x3 hehe
sånn kan det gå. Kan PM nummeret til deg hvis du vil ha det :)

Gjerne det. Greit å ha så mange som mulig av de som skal være med lagt inn.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
x3 hehe
sånn kan det gå. Kan PM nummeret til deg hvis du vil ha det :)

Gjerne det. Greit å ha så mange som mulig av de som skal være med lagt inn.
will do =)

Er det et ønske om telefon list fra folk btw?
Så kunne vi eventuelt lagd en slik liste under enten furmeet eller bakrommet -underforumene.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Så kunne vi eventuelt lagd en slik liste under enten furmeet eller bakrommet -underforumene.

Helt grei ide for meg. Har har selv 33 stykker på min egen liste, så kan være greit å få tettet diverse hull.
De som skal til EF og mangler nummeret mitt får bare skrike. Jeg mangler 3-4 stykker :)

Chris

  • Gjest
Jeg har vel ikke kontakt med så mange herfra når jeg tenker meg om, men deler gladelig ut telefon nummer om det er ønskelig.
Er bare å poke meg det.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
skrever dette her å;
NB, hvis dere vet om folk som ikke skal dra alikevel, så fint at dere får dem til å skrive seg av evnetuelt bussliste hvis de er satt opp der.
Det er ventelister og å ta opp unødvendig plass, er ikke bra!

link: http://home.dimonius.ru/bus/