Skrevet av Emne: Event - Trenger panel-holdere  (Lest 3888 ganger)

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Event - Trenger panel-holdere
« på: 28. mar, 2013, 22:53 »
Mulig jeg er litt tidlig ute, men lager uansett en tråd for å prøve å finne panel-holdere. Har du en ferdighet, har du mye kunnskap på noe furry relatert, kan du å danse i suit? Lite eller stort, vennligst lag en lyd så jeg får kartlagt litt hva fandomen har å by på. Jeg kommer også til å oppsøke enkeltpersoner jeg kjenner til og spørre de, men kjenner du noen som kan være en god kandidat, vennligst tips oss.

Nedover i denne posten vil jeg prøve å liste alle paneler som er bestemt at kommer til å være på connet.

Sodax

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 404
  • Icon laget av chimmy :D
    • Vis profil
Sv: Event - Trenger panel-holdere
« Svar #1 på: 28. mar, 2013, 23:46 »
jeg skjønner ikke helt hva det går ut på men hjelper det å si at jeg har tenkt å begyne å lage musikkvideoer i fursuit etter høst 2013?  ;D

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Event - Trenger panel-holdere
« Svar #2 på: 29. mar, 2013, 00:10 »
jeg skjønner ikke helt hva det går ut på men hjelper det å si at jeg har tenkt å begyne å lage musikkvideoer i fursuit etter høst 2013?  ;D

Panel er et slags foredrag om et tema-.

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Event - Trenger panel-holdere
« Svar #3 på: 29. mar, 2013, 08:03 »
"Hvordan flaile effektift på dancegulvet" lol. Vel, jeg har sagt det til deg før at selv om jeg ikke akkurat
er en mester, så kunne jeg tatt et panel om dansing i suit (eller flailing is suit). Prøve i hvertfall. Du vet
jo hvordan dansingen min er, så XD

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Event - Trenger panel-holdere
« Svar #4 på: 29. mar, 2013, 10:00 »
"Hvordan flaile effektift på dancegulvet" lol. Vel, jeg har sagt det til deg før at selv om jeg ikke akkurat
er en mester, så kunne jeg tatt et panel om dansing i suit (eller flailing is suit). Prøve i hvertfall. Du vet
jo hvordan dansingen min er, så XD

Vel, jeg liker initiativet :) Mulig vi faktisk samordner en liten greie med aikho og kjører noen "kan du danse" events!

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Event - Trenger panel-holdere
« Svar #5 på: 04. apr, 2013, 21:18 »

Anthropomorphics unearthed: et panel jeg har laget i sammarbeid med en arkeolog, hvor vi graver i historien for å finne anthroer fra fortiden. Varighet 45 min. Alt klappet og klart, jeg kjørte denne i NFC for fullt publikum.


You can draw furries:
Et hvordan tegne panel, basset på Leonardo Davinchis formel-baserte metode for å tegne anatomi tilpasset furries.
Hvor man lærer på bare 45 min, å dele inn figuren i riktige proposjoner og beherske grunleggende anatomi.
Det er så enkelt at hvem som helst kan klare det. Man begynner med enkle geometriske former og legger på detaljer.

Tegnepanelet vi hadde på Desu var kjempeflott, men jeg tror folk ville lært mye mer om vi gav dem en trinviss instruks som er lett å følge.



« Siste redigering: 04. apr, 2013, 21:40 av Ziggy Wolf »

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Event - Trenger panel-holdere
« Svar #6 på: 04. apr, 2013, 22:23 »
"Hvordan flaile effektift på dancegulvet" lol. Vel, jeg har sagt det til deg før at selv om jeg ikke akkurat
er en mester, så kunne jeg tatt et panel om dansing i suit (eller flailing is suit). Prøve i hvertfall. Du vet
jo hvordan dansingen min er, så XD

Vel, jeg liker initiativet :) Mulig vi faktisk samordner en liten greie med aikho og kjører noen "kan du danse" events!

da vil jeg også se aikho danse!
The more i learn about people, the more i like my dog.

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Event - Trenger panel-holdere
« Svar #7 på: 05. apr, 2013, 11:24 »
"Hvordan flaile effektift på dancegulvet" lol. Vel, jeg har sagt det til deg før at selv om jeg ikke akkurat
er en mester, så kunne jeg tatt et panel om dansing i suit (eller flailing is suit). Prøve i hvertfall. Du vet
jo hvordan dansingen min er, så XD

Vel, jeg liker initiativet :) Mulig vi faktisk samordner en liten greie med aikho og kjører noen "kan du danse" events!

da vil jeg også se aikho danse!

Skal vi danse? Furry style, en suiter og en handler konkurrerer sammen i tre forskjellige typer dans

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Event - Trenger panel-holdere
« Svar #8 på: 05. apr, 2013, 12:17 »
Generelt sett kan jeg dekke det meste som inkluerer prating for mengder.
Forslag: Fursuit paneler/events + panel om events (do's and don'ts).


Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Event - Trenger panel-holdere
« Svar #9 på: 07. mai, 2013, 18:22 »
Hm, jeg kunne kanskje holdt en oppfølger til Løvenes Konge panelet fra i fjor. Kanskje fokusert på Bambi denne gangen (og derav Bambi 2, med litt Goldie på si). Hadde vært artig å gjort det til en slags årlig greie, hatt et panel dedikert til diskusjon og løse analyser rundt en furry tegnefilm.

Og kunne sikkert ledet et spill eller to, som f.eks. Ultimate Werewolf eller Once Upon A Time (som vel er de to festspillene jeg har).