Skrevet av Emne: WoW [World Of Warcraft]  (Lest 993688 ganger)

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #475 på: 06. jul, 2011, 08:22 »
isj.. må være iriterende å betale 25 prosent mer i subscription pga økt moms.

Skjer jo bare dersom Blizzard frivilig registrerer seg i det nye registeret for "we wants your moniez" her i Norge. Kan ikke se at prisene har endra seg noe enda.

Er ikke ekspert, men trur nå ikke de ekstra prosentene går til Blizzard, siden det er snakk om Mer verdiavgiften :P
Blizzard får vel like mye, men så skal staten være litt griske og ha bitte litt til da slik at det blir litt ekstra å betale.

Pycnopodia

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 662
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #476 på: 20. jul, 2011, 18:02 »
Har installert wow og begynt å spille, hadde helt glemt hvor gøy det var å ganke  [smile]
Men hvor kan jeg finne mange lvl 85 horder? Meg og Siba fløy rundt i en halv time tror jeg før vi fant noen, hele azeroth er blitt like øde som desolace var før virker det som..
PS: Jeg har hørt tolborad er en bra plass men jeg kan ikke komme dit enda (er bare lvl 80).

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #477 på: 22. jul, 2011, 18:30 »
Regner med at du finner de fleste lvl 85 horder i Orgrimmar, tol'borad, dungeons, raids osv.
Aner ikke åssen det er med PvP servere, men PvE servere er det ikke ofte folk er ute. Kanskje i Mount Hyjal begrunn av Firelands.

Har også starta opp litt igjen. Fikk huntern min opp til 85 på under ei uke, og holder så vidt på med å geare opp Roguen min for raiding med guilden.
Driver å spiller litt på et par worgens også en gang i blant :P

Jhansi

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #478 på: 03. aug, 2011, 16:35 »
I picked the game up today to play my much missed worgen mage:p Any guilds on ally side? Bronze Dragonflight here. My character there is only lvl 20 as of right now, and i'm still a noob at playing with a mage.  Could still use a guild or something to be in.

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #479 på: 03. aug, 2011, 17:38 »
Any guilds on ally side? Bronze Dragonflight here.

Teknisk sett, ja. Det er et guild noen fra Norpaws er i på Alliance siden, men det er ikke et "Norpaws-guild" så det er vel egentlig flest andre der.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #480 på: 03. aug, 2011, 17:43 »
Any guilds on ally side? Bronze Dragonflight here.

Teknisk sett, ja. Det er et guild noen fra Norpaws er i på Alliance siden, men det er ikke et "Norpaws-guild" så det er vel egentlig flest andre der.
The Strays er der, men vet ikke hvem som har mulighet til å invite der...

Jhansi

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #481 på: 03. aug, 2011, 20:41 »
Strangers?? I don't think so! Lions don't like strangers. I'll try to look them up tho, just in case:p

EDIT: Oh, and if any of the ones in that guild reads this, i wouldn't mind an invite. But i kinda wanna "test the waters" first. I may not like it in the guild. The ally character i play there is named Rhoodah, and is a lvl 21 Mage. And for the record, i'm /not/ playing wow all hardcore and completely into it. I'm only casual with this game. I play on and off when i feel like it. And i don't mind at all to help people with quests and stuff. I share what i /can/ share, but i'm not a place where everyone can just come and get free stuff. And mostly, and i can't stress this enough, i don't like it if i keep helping people a lot, and then, when /i/ need help, everyone is suddenly all busy and can't help me. I can't think of anything more annoying than that. It's ok if it happens once in a while, but if i have to keep asking over and over again for help, and nobody helps me, i'm out of the guild. I can't stand people who takes advantage of others like that.
« Siste redigering: 03. aug, 2011, 21:07 av Jhansi »

Jhansi

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #482 på: 04. aug, 2011, 14:52 »
I've decided to delete my horde character that is in the guild on the server(on horde, and it is because i can only have 1 DK on the server, and i want it on ally side). I would very much appreciate it if someone could add my other character that i made, which is only lvl 1 atm. I only added that one to take care of my items until i make a different horde character. His name is Jhansi. I prolly won't level that class as i don't really like it (paladin), but i dunno. I might. I'm starting to like the mage class, so i will prolly make one of those later.

And feel free to add him as a friend.

Darkferal

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 265
  • Who am I? Who wants to know?
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #483 på: 21. okt, 2011, 22:59 »
Ny utvidelsespakke.
Introdusing, Mists of pandaria

http://www.youtube.com/watch?v=nyeZ8khSEC0

Av hva jeg har sjekket, så med pandaren, (ja, er ny spillbar rase) så kan man velge om man
skal være alliance eller horde.

Får satse på att de ikke lurer oss i alle fall
« Siste redigering: 21. okt, 2011, 23:03 av Darkferal »
We all hunger for family, unity and belonging, but those three come at a hell of a cost.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
World of Warcraft: Mists of Pandaria
« Svar #484 på: 22. okt, 2011, 01:07 »
Jeg gleder meg. c:

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #485 på: 22. okt, 2011, 07:46 »
Er egentlig ikke særlig fornøyd med dette...
Har egentlig aldri vært no særlig into lore-lol, men akkurat dette synes jeg kanskje går litt langt. (var ikke pandaria ment som bare morro?)
*sigh* >_> nåja, er da alltids et neste år til neste gang de annonserer en ny expansion pack... I det minste var det ikke brewmaster class. (nvm, så at det var et spec i følge med klassen..)
« Siste redigering: 22. okt, 2011, 08:07 av Snøkrystal »

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #486 på: 22. okt, 2011, 08:21 »
Hm, den passer vel ikke helt inn i Lore opplegget et mitt synd, men blir spennende å se.
Jeg har lenge ventet på en rase som både kunne velges som horde/alliance.

Vi får vente å se :)

Siba

  • Gjest
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #487 på: 22. okt, 2011, 09:32 »
Gleder meg masse til mist of Pandaria kommer ut! :3

Logen Felxon

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #488 på: 25. okt, 2011, 00:33 »
Skulle ønske de lagde classen brewmaster! Det ville gjort meg slave for alltid for den rasen. For I like me brews.

Uansett, ser frem til det ja :)
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #489 på: 28. okt, 2011, 18:44 »
Æ har i hvertfall signa up for detta;  http://eu.media.blizzard.com/wow/promotion/wap/en-gb.html
Takk til Joon og Kal for å si i fra til meg x3

Gray Fang

  • Gjest
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #490 på: 28. okt, 2011, 20:24 »
Så på den der promotion greia å mene, egentlig bare Diablo 3 som kommi te å blir brukt av det :P

Er det noen her som egentlig spiller wow lengre? er det noe guild lenger?

Samuel_Laeon

  • Gjest
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #491 på: 22. jan, 2012, 08:41 »


Arathor -
85 paladin human Hellspeaker. (er med i en guild på han nå hardcore raiding guild fylt med gale folk ^^)
83 hunter night elf wladim. (skal få i 85 etterhvert)
82 death knight draenei feroes (skal også i 85 etterhvert)
75 priest draenei (funny navnet er Dranei. men er lei av priest slutta på han i mellom året på wrath)
70 rogue gnome, darkslayer. (ikke så mye og si)
68 warrior human risenlord. (han er en av mine best eksempler levlet han opp ekstremt fort og knuser alle sin dps som tank)
54 warlock gnome valendra. (min bror sin, gadd aldri og slette den)
43 warlock human tyfenikton. (skal få i 85 en dag)
Alle er ally
Bronzebeard -
85 warrior orc Teodar. (min førstefødt karakter noensinne!, fra tbc first patch, min favorit)
73 hunter blood elf Samuellaeon. (en av mine favorit også)
35 mage blood elf Frostylegend. (hadde en god start men vet ikke hvor jeg skal gjøre av han)
alle er horde

Xavius -
35 warrior human drugmaster. (ubrukelig tank men funker)

Daggerspine -
28 human warrior teodar. (lagde en med samme navn for gøy, men klarte ikke og spille på han mere trist historie)

Ghostlands -
38 rogue gnome azelot. (også en av mine første char men glemt bort)

ja jeg har spilt wow en lang stund nå og mange gode minner men noen triste ^^


Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #492 på: 22. jan, 2012, 12:59 »
Jeg spiller fremdeles. Ikke like mye som før, men jeg hopper innom en time eller to noen dager i uken. Dem jeg spiller med er plutselig bortevekk så meh.

Miwa

  • Gjest
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #493 på: 22. jan, 2012, 13:35 »
Har prøvd det noen ganger, å trodde kanskje det kunne være noe for meg (kanskje ikke så rart siden det faktisk er utrolig mange som spiller det).
Vurdert å spille det fast noen ganger, men liker ikke fast betaling i mnd til mmo spill. Har brent meg der en gang før da jeg skulle slutte med RIFT.

Er ikke det at jeg tror noen prøver å lure ut penger av meg, men at jeg ikke kunne avslutte abonnemanget vis jeg hadde glemt sikkerhets spørsmålet og måtte tvangsbetale... ja selv etter jeg ringte dem personlig. Det gjorde at jeg holder meg til gratis mmo  :-\

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #494 på: 22. jan, 2012, 14:17 »
Nylig plukka det opp igjen. (Nylig = Desember) Og jeg koser meg, nesten like mye som før. Savner alle vi spillte med før, da. Men guildet eksisterer fremdeles (Horde, Bronze Dragonflight) og selv om de aller fleste har funnet seg andre steder å være eller droppet ut av spillet så er det da et par tre andre enn meg som faktisk kommer på i løpet av en uke og spiller litt. :)

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #495 på: 30. jan, 2012, 12:54 »
Da jeg så deg online i går fikk jeg ylst til å børste støv av locken min å gå litt dungeons med NP-guilden. c:

Caeruz

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 663
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #496 på: 04. feb, 2012, 02:03 »
Etter snart 1 år uten å spille WOW har jeg bestemt meg for å starte igjen  [w-happy] Håper ikke ting er altfor mye forandret, men det tar nok litt tid å komme inn i det igjen uansett  :P
I can feel it growing strong, the wolf inside of me!
-Timeless Miracle - Curse of the werewolf

VVolfsong

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 398
  • Rawr
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #497 på: 06. feb, 2012, 20:01 »
Er noen få dager igjen før abonnementet mitt løper ut, og jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å prøve Mists of Pandaria. Jeg har hatt mye moro i WoW gjennom åra, men jeg misliker sterkt rettingen Blizz har tatt spillet de siste årene. Siden det ikke ser ut som om de har tenkt å snu med det første så finner jeg meg heller noe annet å spille.

Min eneste regret er at den forbanna fire-kitty staven aldri droppa for raid gruppen min. Vi har drept Staghelm ett tjuetalls-ganger og aldri sett den. Jeg har våpnet fra Deathwing (normal kill, ikke noe sånt tullete raid finder!) så det var ikke som om jeg trengte den staven, men det var det itemet jeg hadde mest lyst på i hele Cataclysm... Ah well...
« Siste redigering: 06. feb, 2012, 20:38 av VVolfsong »

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #498 på: 09. mar, 2012, 09:51 »
Så på Mandagen klarte jeg og guilden min å ta de 4 første bossene i Dragon Soul x3
Og siden jeg er Rogue så ble jeg happy happy når man kom til hagra :D
Så nå har jeg starta på Legendary quest linen, ikke at jeg forventer å komme helt til quest nummer 13 akkurat, for det vil ta flere måneder x3
Men er nå artig å få prøvd seg ^^ Ganske utfordrende, men veldig rogue-ish quests som er verdt å prøve om man har en rogue på 85, og har tilgang til å få gjort quest linen (som betyr at du må ha minst 10k gold, og bra nok gear til å komme til Hagra i DS)

Edit:
Wooh! Jeg klarte å få de første daggerne i serien ^^
Nå er det raiding til jeg får 333 Shadowy Gems :P
« Siste redigering: 09. mar, 2012, 14:13 av Snøkrystall »

Dorve / Mr. Marcooler

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 265
  • "Self offence, is the best offence."
    • Vis profil
    • Marcooler.com!
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #499 på: 18. apr, 2012, 10:07 »
Hadd ett 11 måneders brudd, men nå har æ bynt å spæll WoW att. Hellj te på Defias Brotherhood med min lvl 85 Worgen Rogue. ^^
Har og snart en 85 Gnome Mage ved navn Boltfizzle på samme server, å på Daggerspine har min gode gamle lvl 85 (pga goldfarmers som spælt han opp fra 80) Warrior, Klow, blitt tåglømt å visne stadig mer bort i sitt WOTLK gear.

Vi har også en egen guild på Defias Brotherhood kor vi hellj på å samle ei gruppe av mer eller mindre nære vænna å geare opp te å raid. :3
Bare å si ifra om man ønske å join, I'll make it possible! Navnet på guiden e "The Reasonably Just", basert på en vits fra den heimsnekra filmen "The Gamers". I am zheh Arch Gentleman!