Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4840704 ganger)

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #14225 på: 30. jul, 2013, 12:20 »
Jeg har det bra. :3

Purchal

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #14226 på: 30. jul, 2013, 12:28 »
Bortsett fra å måtte stå opp klokka 7 om morgenen så er dagen i dag kjempefin. Det har endelig regnet også! [w-happy]

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #14227 på: 30. jul, 2013, 12:46 »
Skulle ut med en liten rød motorbåt for å fiske, men bølgene var så store at båten ble fylt med vann og jeg ble helt gjennomvåt @_@ Ingen fisk.
Oj, hvilken modell/hvor stor er båten?

Er bare en sånn liten Steady Boat på 9 fot eller noe ^^" Vi har en søtrre 30 fot båt også, men den er ødelagt, så den er på land >.<
Ah, I see.

Dere skulle hatt en Oselver. De bryter bølger på en måte som moderne motorbåter bare kan drømme om, og de går svært godt i sjøen selv om det er litt høyde på bølgene. Problemet er at de ikke helt er designet for motorbruk da, men til roing og seiling er de absolutt fenomenale.

De bryter bølger ganske bra ja, men vi bruker motor, så da er det ikke like egnet til det :c Den Steady Boaten vi har er fra 1980-tallet da, så forventer ikke stort uansett :p

---

Skal hjemover idag :D Eneste som er litt creepy er at jeg skal kjøre hele veien hjem >.< *øvelseskjører* Men det går så bra :DDD

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #14228 på: 30. jul, 2013, 13:14 »
Sitter og stirrer på donasjonssiden til Ubuntu Edge i håp om at det skal gå opp. I want this to happen. Hvorfor er jeg ikke superrik. :C
« Siste redigering: 30. jul, 2013, 13:54 av Eltanin »

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #14229 på: 30. jul, 2013, 13:44 »
Payday! AW HILL YIS

.. *sette inn mesteparten på sparekonto* Ikke før EF, Pum. Ikke før EF. >__>

naetaru

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #14230 på: 30. jul, 2013, 13:48 »
Payday! AW HILL YIS

.. *sette inn mesteparten på sparekonto* Ikke før EF, Pum. Ikke før EF. >__>
Flink pumz :P

OT: Trøtt som fader, men må rette på døgnrytmen... Yay!

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #14231 på: 30. jul, 2013, 14:47 »
.. *sette inn mesteparten på sparekonto* Ikke før EF, Pum. Ikke før EF. >__>

Har spart opp en del på sparekonto jeg også, men ikke noe av det er satt av til EF. Der er alt betalt eller tatt ut som Euro.
Sparekontoen er mer til "post EF" utgifter.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #14232 på: 30. jul, 2013, 15:21 »
.. *sette inn mesteparten på sparekonto* Ikke før EF, Pum. Ikke før EF. >__>

Har spart opp en del på sparekonto jeg også, men ikke noe av det er satt av til EF. Der er alt betalt eller tatt ut som Euro.
Sparekontoen er mer til "post EF" utgifter.
Er generelt tom på alle kontoer (fordi Nav er teit), så har ikke fått spart opp noe spesielt.
Fant ut at det er bedre å sette av pengene til side når jeg vet jeg har behov for litt cash på EF, så jeg ikke bruker noen av de med uhell.
Skjedd før, det suger. :P

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #14233 på: 30. jul, 2013, 16:03 »
..........så jeg ikke bruker noen av de med uhell.
Skjedd før, det suger. :P

Omg, vet hvordan det er x.x Jeg har litt angst for å sjekke saldoen på kontoen noen ganger.

--

Ser på videoer fra Defqon.1-festivalen og Qlimax. Får såå lyst til å dra! Ser awesome ut 8D

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #14234 på: 30. jul, 2013, 16:07 »
^u^ er glad i livet~ og nærvøs for ting.....

Viccinor

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 202
  • Rådyr/stinkdyr mix :B
    • Vis profil
    • DeviantArt side
Sv: Din status!
« Svar #14235 på: 30. jul, 2013, 18:04 »
Reiv ned rottne planker på uteveggen i stad :B
 Også har jeg endelig betalt depositum på hyblen! Nu flytter jeg snart til Oslo :'D /litt nervøs

Laget av FreesTyler C:

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #14236 på: 30. jul, 2013, 18:08 »
En kan ikke flykte fra sin egen virkelighet.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14237 på: 30. jul, 2013, 23:24 »
sitter å ser på "Slaget om The Pirate Bay" på nrk.no, har egentlig aldri brydd meg så mye om det, men når man ser på intervjuer og slikt, så må jeg bare tenke, for en syk syk verden hvor de som sitter på gulltronen sin er livredde for å miste den plassen, og de er også livredde for forandringer. Hadde musikk og film bransjen solgt seg på en litt annen måte, og litt billigere(?) så tror _jeg_ at mye av dette hadde ungådd.

igjen, jeg har ikke satt meg så mye inn i dette, men jeg heier på gutta som driver TPB og egentlig bare ler av de latterlige kravene advokatene til de gullforgylte idiotene krever, har de ikke nok cash for å leve livet ut i sus og dus..?

EDIT: link om du vil se videoen selv om du allerede ikke har sett den SLAGET OM TPB
The more i learn about people, the more i like my dog.

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #14238 på: 30. jul, 2013, 23:32 »
sitter å ser på "Slaget om The Pirate Bay" på nrk.no, har egentlig aldri brydd meg så mye om det, men når man ser på intervjuer og slikt, så må jeg bare tenke, for en syk syk verden hvor de som sitter på gulltronen sin er livredde for å miste den plassen, og de er også livredde for forandringer. Hadde musikk og film bransjen solgt seg på en litt annen måte, og litt billigere(?) så tror _jeg_ at mye av dette hadde ungådd.

This. This a thousand times. Forbrukeren har sagt i fra om at vi vil gå fremover, mens de store rike mennene i dress klamrer seg til fortidens fremgangsmåter. e_e Innovasjon er skumle saker, tydeligvis.

on-t: Jeg hater den dårlige servicen man får om man sender pcen sin til reprasjon. Det er ikke mye godt jeg har å si om apple, men service kan de, i motsetning til f.eks HP, Dell, Acer, Infocare.. listen er lang. Jeg vil bare få byttet mitt defekte hovedkort, jeg bryr meg ikke om at bunndekselet ikke er så vakkert lenger. Og å få prisoverslag på noe de gjorde feil på en gammel reprasjon.. åådjkfghdkfjgh. OG HVORFOR TAR HELE DENNE PROSSESSEN OVER EN MÅNED???

*mumle*

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14239 på: 30. jul, 2013, 23:40 »
Nettopp kommet hjem etter å hjelp til å hente foreldrene mine sin bil ved sykehuset, faren min ser ikke ut til å få svar på MR før i morgen så han må bli på sykehuset i morgen.
Var en del interessante lys show på vei til sykehuset da (les: tordnevær).
Har vært en slitsom dag i dag, med overtid på jobbi tillegg..

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #14240 på: 30. jul, 2013, 23:49 »
on-t: Jeg hater den dårlige servicen man får om man sender pcen sin til reprasjon. Det er ikke mye godt jeg har å si om apple, men service kan de, i motsetning til f.eks HP, Dell, Acer, Infocare.. listen er lang. Jeg vil bare få byttet mitt defekte hovedkort, jeg bryr meg ikke om at bunndekselet ikke er så vakkert lenger. Og å få prisoverslag på noe de gjorde feil på en gammel reprasjon.. åådjkfghdkfjgh. OG HVORFOR TAR HELE DENNE PROSSESSEN OVER EN MÅNED???

*mumle*
Enig i det meste du sier, men Dell har også en fantastisk kundeservice.
I allefall på Alienware-pc'ene de leverer. Kjæresten min har en Alienware, og når den ble defekt, ringte man direkte til Dell og fikk en reperatør på døra dagen etterpå og fikset pc'en hans hjemme hos seg.
Dette har skjedd to ganger i løpet av de 2 årene har hatt den, og kundeservicen har vært upåklagelig. Men det er min erfaring med dem, I guess. c:

Har det flott, nyter en skål jordbær før jeg skal hoppe til sengs.
Slitsom dag på jobb, tordenværet gjorde ting litt... tungvindt, kan man si. :P Og med ordet  "tungvindt" i samme setning som "dagligvarebutikk", så resulterer det til sure kunder. Blærgh.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #14241 på: 31. jul, 2013, 05:13 »
Trøtt. Og flyet til England går først om halvannen time.

Piro

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #14242 på: 31. jul, 2013, 10:48 »
En kan ikke flykte fra sin egen virkelighet.

Trigger 22 :D

ㅤDenster

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • ?!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14243 på: 31. jul, 2013, 13:32 »
Har spilt World of Warcraft i det siste siden en venn av mæ fikk mæ dilla. lol.
Både grue og glede mæ får å reise ute seinare.

Ulvi Yuitza

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 133
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #14244 på: 31. jul, 2013, 13:57 »
Spiller Silent Hill Book of Memories på PS Vita. Men kjeder meg siden ingen andre har spillet eller vil spille Online :P
Life is too short. Enjoy it to the fullest. Keep doing what makes you happy~

REX

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 299
  • REX
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14245 på: 31. jul, 2013, 14:21 »
sitter å tegner og drikker kaffe  [w-happy]
Voff voff:) Hei heter Rex :) Er en glad hund som liker å bli kjent med nye folk.
Skype:Rexthedog5

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #14246 på: 31. jul, 2013, 15:21 »
Lufta er så klam x:

Kesmon

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 241
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14247 på: 31. jul, 2013, 16:09 »
for varmt til å gå ut  [w-cry]

Viccinor

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 202
  • Rådyr/stinkdyr mix :B
    • Vis profil
    • DeviantArt side
Sv: Din status!
« Svar #14248 på: 31. jul, 2013, 16:17 »
Driver enda å river ned råtne planker fra veggen ute, så mye støv xB

Laget av FreesTyler C:

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14249 på: 31. jul, 2013, 17:48 »
on-t: Jeg hater den dårlige servicen man får om man sender pcen sin til reprasjon. Det er ikke mye godt jeg har å si om apple, men service kan de, i motsetning til f.eks HP, Dell, Acer, Infocare.. listen er lang. Jeg vil bare få byttet mitt defekte hovedkort, jeg bryr meg ikke om at bunndekselet ikke er så vakkert lenger. Og å få prisoverslag på noe de gjorde feil på en gammel reprasjon.. åådjkfghdkfjgh. OG HVORFOR TAR HELE DENNE PROSSESSEN OVER EN MÅNED???

*mumle*
Enig i det meste du sier, men Dell har også en fantastisk kundeservice.
I allefall på Alienware-pc'ene de leverer. Kjæresten min har en Alienware, og når den ble defekt, ringte man direkte til Dell og fikk en reperatør på døra dagen etterpå og fikset pc'en hans hjemme hos seg.
Dette har skjedd to ganger i løpet av de 2 årene har hatt den, og kundeservicen har vært upåklagelig. Men det er min erfaring med dem, I guess. c:

Har det flott, nyter en skål jordbær før jeg skal hoppe til sengs.
Slitsom dag på jobb, tordenværet gjorde ting litt... tungvindt, kan man si. :P Og med ordet  "tungvindt" i samme setning som "dagligvarebutikk", så resulterer det til sure kunder. Blærgh.

Komplett.no, en super kundeservice!
The more i learn about people, the more i like my dog.