Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4840744 ganger)

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #14500 på: 14. aug, 2013, 01:43 »
Startet med litt ref tegninger til meg selv i dag. Må få fullført litt diverse så jeg kan ta det med på EF \ o /
Supersjappe, men forhåpentligvis gode nok.

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #14501 på: 14. aug, 2013, 03:27 »
Prøver å snu døgnrytmen D: skole start 19th

Viccinor

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 202
  • Rådyr/stinkdyr mix :B
    • Vis profil
    • DeviantArt side
Sv: Din status!
« Svar #14502 på: 14. aug, 2013, 03:42 »
Prøver å snu døgnrytmen D: skole start 19th
Samme her :'I

Laget av FreesTyler C:

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #14503 på: 14. aug, 2013, 05:50 »
Er jeg den eneste som synes det er litt merkelig at dette forumet ikke har en "furry prat" delforum? Hvor man kan diskutere, spørre, informere ovs. om ting i fandomen. Det er jo et furry forum :I Og nei, "bjeff, mjau, mø" telles ikke, det er mer off topic/generell prat.

Det har jo ett om therian/otherkin, og det har jo egentlig ikke noe med furry å gjøre. Så hvorfor ikke ett om det forumet handler om? (Hater ikke otherkin/therian, eller synes de ikke kan ha eget delforum. Bare litt merkelig at forumet har ett om det, men ikke furry)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14504 på: 14. aug, 2013, 05:55 »
Er jeg den eneste som synes det er litt merkelig at dette forumet ikke har en "furry prat" delforum? Hvor man kan diskutere, spørre, informere ovs. om ting i fandomen. Det er jo et furry forum :I Og nei, "bjeff, mjau, mø" telles ikke, det er mer off topic/generell prat.

Det har jo ett om therian/otherkin, og det har jo egentlig ikke noe med furry å gjøre. Så hvorfor ikke ett om det forumet handler om? (Hater ikke otherkin/therian, eller synes de ikke kan ha eget delforum. Bare litt merkelig at forumet har ett om det, men ikke furry)

Jeg har lurt på det samme.

Og skal jeg være ærlig, syns jeg at et Otherkin/therian delforum er litt snodig når furry i seg selv ikke omhandler det? Du kan si det er to forskjellige ting, men som har likheter, right?

Nei, jeg er ikke hater, og jeg er ikke i mot å ha det der. Jeg bare syns det er litt snodig, bare.
« Siste redigering: 14. aug, 2013, 06:33 av Skyee »

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #14505 på: 14. aug, 2013, 08:28 »
Er jeg den eneste som synes det er litt merkelig at dette forumet ikke har en "furry prat" delforum? Hvor man kan diskutere, spørre, informere ovs. om ting i fandomen. Det er jo et furry forum :I Og nei, "bjeff, mjau, mø" telles ikke, det er mer off topic/generell prat.

Siden forumet er et furry forum, så vil jeg si hele forumet er et "furry prat" forum. Det meste i furry fandommen er dekket av flere forskjellige underforum.
Hva unikt kunne man snakket om der som ikke er dekket av eksisterende underforum, og jo "bjeff, mjau, mø" teller.
"Bjeff, mjau, mø" er en samleboks for all prat som ikke dekkes av eksisterende underforum.
Siden den har ganske lite furry relaterte topics vil jeg si furry temaer er ganske god dekket av underforum.

Det har jo ett om therian/otherkin, og det har jo egentlig ikke noe med furry å gjøre. Så hvorfor ikke ett om det forumet handler om? (Hater ikke otherkin/therian, eller synes de ikke kan ha eget delforum. Bare litt merkelig at forumet har ett om det, men ikke furry)

Av flere grunner vil jeg si meg ganske uenig.
- Hverken furry eller otherkin er en "ja eller nei" ting. Begge har variasjoner som gir et stort overlapp. Det er ikke noe rent skille mellom de to.
- Vi har et betydelig antall furs som er otherkins. Både på forumet og i fandommen generelt, og mange av disse ønsker bedre kontant.
- Uttad blander media fortsatt ganske mye mellom furs og otherkins.
  Vi kan irritere oss over det, eller bistå nye medlemmer som er mer otherkins enn furry.
« Siste redigering: 14. aug, 2013, 09:49 av Dax Cyro »

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14506 på: 14. aug, 2013, 08:47 »
Faktisk basert på hvor mange otherkins jeg har blitt kjent med via fandommen så synes jeg det har vært rart at vi ikke hadde en plass for dem her.

Jeg tror jeg kan si med 140% sikkeret at det var ikke det som var ment med posten over. Såklart er det plass for dem hærregud. Jeg vet ikke helt hvor du får det ifra?

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #14507 på: 14. aug, 2013, 10:02 »
Jeg tror jeg kan si med 140% sikkeret at det var ikke det som var ment med posten over. Såklart er det plass for dem hærregud. Jeg vet ikke helt hvor du får det ifra?

Jeg fjernet den siste setningen. Den var ikke kritikk til dere to. Jeg bare syntes det var rart at vi hadde så mange aktive otherkins her, men ikke noe underforum før nå :)

Uff... postene min virker alt for ofte for strenge. :P

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14508 på: 14. aug, 2013, 13:11 »
16 år i dag da :D yay!
Blir en tur på senteret senere i dag, så får vel kanskje kjøpt meg noe  [ureshii]
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #14509 på: 14. aug, 2013, 14:00 »
Tennene har det litt bedre. Venter på at søknaden om å få all behandlingen dekt skal bli behandlet :P

Nå koser jeg meg med listelaging til EF.

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #14510 på: 14. aug, 2013, 14:59 »
Våkna til pm med rugh sketch av ndt nye ref sheeth et mitt. Så sol å fint vær.
Det er en fin dag i dag ja!

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14511 på: 15. aug, 2013, 00:39 »
Jeg har hatt en helt grusom dag.

curse you diabetes ._.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #14512 på: 15. aug, 2013, 02:37 »
Vinner i monopol. Mwahahaha.

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14513 på: 15. aug, 2013, 05:16 »
Er jeg den eneste som synes det er litt merkelig at dette forumet ikke har en "furry prat" delforum? Hvor man kan diskutere, spørre, informere ovs. om ting i fandomen. Det er jo et furry forum :I Og nei, "bjeff, mjau, mø" telles ikke, det er mer off topic/generell prat.

Det har jo ett om therian/otherkin, og det har jo egentlig ikke noe med furry å gjøre. Så hvorfor ikke ett om det forumet handler om? (Hater ikke otherkin/therian, eller synes de ikke kan ha eget delforum. Bare litt merkelig at forumet har ett om det, men ikke furry)

Enig her. Selv om Dax forsvarer "Bjeff! Mjau! Mø!" med at det dekker alt som ikke går under andre underforum, så er det en litt uvanlig måte å gjøre det på.

Vanligvis ville "Bjeff Mjau Mø" ha vært enten Off-topic, eller General Discussion under et off-topic delforum.
Hvis furry skal dekkes under "Bjeff! Mjau! Mø!", vil hoved-delen av forumet være dekt under et delforum som også skal dekke alt det som ikke allerede har et del-/underforum.

For eksempel ville alt det som ikke har noe med furry å gjøre satt under en egen del for seg selv.

Men mere generelt, det er utrolig rart hvor lite furry som blir diskutert og snakket om på furmeets og slikt også, etter det jeg har fått med meg. Har aldri diskutert over en tegning eller liknende. Det kan ikke sammenliknes til en samtale hvor en person spør "Har du hørt den nye låta til <band>?" og den andre faktisk svarer noe slikt som "Ja, den var helt sjukt rå" osv.
Hva er det vi egentlig driver med som kan kalles furry i en eller annen forstand der tale er en viktig del? Kan jo hende at jeg ikke kommer på noe på grunn av at jeg er så trøtt nå da.

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #14514 på: 15. aug, 2013, 08:48 »
Er jeg den eneste som synes det er litt merkelig at dette forumet ikke har en "furry prat" delforum? Hvor man kan diskutere, spørre, informere ovs. om ting i fandomen. Det er jo et furry forum :I Og nei, "bjeff, mjau, mø" telles ikke, det er mer off topic/generell prat.

Det har jo ett om therian/otherkin, og det har jo egentlig ikke noe med furry å gjøre. Så hvorfor ikke ett om det forumet handler om? (Hater ikke otherkin/therian, eller synes de ikke kan ha eget delforum. Bare litt merkelig at forumet har ett om det, men ikke furry)

Enig her. Selv om Dax forsvarer "Bjeff! Mjau! Mø!" med at det dekker alt som ikke går under andre underforum, så er det en litt uvanlig måte å gjøre det på.

Vanligvis ville "Bjeff Mjau Mø" ha vært enten Off-topic, eller General Discussion under et off-topic delforum.
Hvis furry skal dekkes under "Bjeff! Mjau! Mø!", vil hoved-delen av forumet være dekt under et delforum som også skal dekke alt det som ikke allerede har et del-/underforum.

For eksempel ville alt det som ikke har noe med furry å gjøre satt under en egen del for seg selv.

Men mere generelt, det er utrolig rart hvor lite furry som blir diskutert og snakket om på furmeets og slikt også, etter det jeg har fått med meg. Har aldri diskutert over en tegning eller liknende. Det kan ikke sammenliknes til en samtale hvor en person spør "Har du hørt den nye låta til <band>?" og den andre faktisk svarer noe slikt som "Ja, den var helt sjukt rå" osv.
Hva er det vi egentlig driver med som kan kalles furry i en eller annen forstand der tale er en viktig del? Kan jo hende at jeg ikke kommer på noe på grunn av at jeg er så trøtt nå da.

Veldig enig med dette

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14515 på: 15. aug, 2013, 10:03 »
Vel, forslå underforum til Admin :)
Hvor mye snakk der er om slikt er jo opp til medlemmer - hvis få snakker om ting og sjeldent så er det litt kjipt.
 Og savner man topics på noe furry relater som ikke er lagt tråd av, så er det jo bare å starte den.

Må innrømme at den som snakker mest om furry relaverte ting på de meetsa jeg har vært på er vel Swandog.


O-T; 2 jobbdager igjen også er det ferdige med masse fluff! Gleder meg <3
Og etter på ska jeg til verksted med bilen for feilsøking på giret.. Håper det ikke blir for dyrt.

Hundehode

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 153
  • Hvað er að frétta?
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14516 på: 15. aug, 2013, 11:35 »
Ingenting er som en tur til osteopat når man har en låsning i muskulaturen i skuldern. Kanskje kan jeg begynne å trene vekter igjen snart?
Nå skal jeg straks ut å male husvegg fordi jeg er svigerforeldres drøm :)
Oslo-født bikkje i Stavanger for å bli smart.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #14517 på: 15. aug, 2013, 14:19 »
-snip fordi det blir mye tekst etterhvert-

Jeg skjønner ikke helt hva en hadde fått ut av med slike subforums. En har jo emner som "Furry.. Hva betyr det for deg?" og "Bytte navn eller art." hvor en diskuterer furryrelaterte ting. Hadde interessen vært der for flere såkalte "furry-topics", hadde det nok eksistert flere emner allerede. Også enig med Dax som sier:
Sitat
Siden forumet er et furry forum, så vil jeg si hele forumet er et "furry prat" forum.

Og grunnen til at fandommen ikke blir diskutert på meets, fester o.l.? Folk har flere sider enn fandommen, andre sider de kanskje foretrekker å vise irl. For meg blir det litt som om en gjeng fra jobb treffes. Alle har jobben til felles, men man lar være å diskutere jobb fordi det er så mye annet en kan prate om. Kanskje et dårlig eksempel, menmen.

On-t: Sitter i nattøyet og ser LCS. :3

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #14518 på: 15. aug, 2013, 22:24 »
Fadderuka tar livet av meg, omg @_@ Så har jeg jobb osv +++ i tillegg, og må opp kl. 6 imorgen >.< Yeahyeah, party hard!

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #14519 på: 15. aug, 2013, 22:45 »
Note to self:
Ikke legg fra deg skarpe kniver på feil sted...

Klarte nettop å kutte den ene fingern min ganske bra, dumme meg har lagt fra meg en kniv i rote skuffa mi, og seff så klarte jeg og finne den.....

Me not a happy foxkittn now.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #14520 på: 15. aug, 2013, 22:57 »
Feeling a bit meh, savner ulven min, starter på helt ny skole hvor jeg ikke kjenner noen på mandag og må pendle 40 km hver vei i et år. :'c
FurAffinity          DeviantArt


FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #14521 på: 15. aug, 2013, 23:34 »
HJEMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! \ o /
Nå er det bare å planlegge pakking til EF :3

Velvian

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14522 på: 15. aug, 2013, 23:36 »
Var så flink at jeg klarte å bli sjuk når jeg skulle henge med Skarpen og Atrox xP
Men å ligge på soffan til Tellos og Skarpen ekke så ille da x3

CaldCat

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #14523 på: 16. aug, 2013, 00:44 »
Etter lang betenkningstid så har jeg endelig tatt en beslutning;

McPixel er det mest random spillet jeg noensinne har vært borti...!

Lucifer

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14524 på: 16. aug, 2013, 01:15 »
Denne vofsen koser seg på siste nattevakta si. Håper bare at resten av natta går like rolig som det har gjort til nå, for da er det bare å glede seg til kvelden kommer og min kjære kommer på besøk igjen  [w-happy] God natt alle sammen!