Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4841037 ganger)

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #14800 på: 20. sep, 2013, 06:16 »
unnskyld meg, men når det er snakk om ekstrahjelp og alt sånnt shit og jeg er sliten å føler jeg får mer ut av å tegne den teite blusa hjemme så gjør jeg til grønne granskauen det...¨ får jeg ikke noe igjen for dette åre også dropper jeg ut og blir trygda, får meg aldri et liv å deretter blir så deppa at jeg sjældauer elns...Eller jeg kan faktisk få den fordømte kompetansen, få en utdannelse og et liv, som innebærer noe  annet enn å sitte inne, være avhengig av andre å sjøldaue av deppe tanker over at jeg ikke bidrar til noe somhelst i denne verden og kan ikke brukes til noe.... føler meg tilbakestående og retarded fordi jeg jobber  tydeligvis ikke bra nokk, jeg har da for farsekake ikke lært å strikke sokk, jeg har da for fiskekake nesten ikke tatt i en symaskin. Den eneste lille fordelen jeg har er at jeg halveis kan tegne.

oRKER ikke dagen i dag.. mentalt utslitt og hode mitt er skada selv om jeg har tatt piller for å roe meg ned hele uka. Jeg har bare et ønske om å lykkes til noe, få en utdannelse, jobb og et koselig rolig sted langt unna i ødemarken å bo.

*Setter på inspirasjons musikk å glaner på bluser på nettet*

hva får man så av livet om man ikke jobber hardt for det

LeonFurpile

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #14801 på: 20. sep, 2013, 13:59 »
-.-
oppdaterte iphonen min til ios 7 så ble den stillt inn til en annen tids sone(det la selvfølgelig ikke jeg merke til). hørte ikke noe alarm til morgen idag så planene mine om å gå på skolen idag gikk liksom rett i dass..

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14802 på: 20. sep, 2013, 15:09 »
Det at insulinpumpa mi gikk konken, og at vi ikke har noe reserve har gjort at jeg har gått to dager med kjempehøyt blodsukker. Resultatet av det er at jeg blir kjempesyk.. Det var nesten så jeg ikke takla å gå til helsesenteret i dag for å snakke med noen som skal hjelpe meg.

De som ikke tåler snakk om oppkast kan la være å lese det under, you have been warned.
Oppkast i alle vinkler. Jeg tror ikke jeg noen gang har kasta opp bare vann alene... det var spess. Og mye mer behagelig enn å kaste opp typen mat <_<

håper jeg blir bedre etterhvert, siden det her er skikkelig ikke godt... Noe som er veldig teit though, vi hadde akkurat middag, folka mine hadde lagd suppe kun for min del fordi det er lettere å få ned når man er kvalm og dårlig. Når jeg ligger her på sofaen, så er jeg forsåvidt ikke kjempekvalm, egentlig bare svak i beina og sånt, og da får jeg matlyst. Men når jeg reiser meg, og skal gå ned for å spise, da blir jeg dårlig igjen, og da forsvinner matlysta. DET er slemt gjort av kroppen min :C

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #14803 på: 20. sep, 2013, 15:16 »
Tror jeg må en tur til Japan


UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #14804 på: 20. sep, 2013, 16:00 »
Tror jeg må en tur til Japan

...

..snacks med Pepsi-smak? o.o

Jeg tror jeg dør, skal skrive Ex.Phil. oppgave, og jeg er ikke motivert i det hele tatt -.- Må skrive så mye, om noe skikkelig kjedelig, fml Dx

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #14805 på: 20. sep, 2013, 19:20 »
Driver og redigerer et bilde. Gleder meg til det kan lastes opp XD

Shuffleton

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 255
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14806 på: 20. sep, 2013, 20:52 »
Lei av boligmarkedet i Tromsø.
Har ikke plass til alt skrotet mitt når jeg bor på gutterommet (8 m², rundet opp).

Det at insulinpumpa mi gikk konken, og at vi ikke har noe reserve har gjort at jeg har gått to dager med kjempehøyt blodsukker.

whoe dued
Forslag til substitusjoner du kan gjøre i matretter (no offense) - fram til du får ny pumpe, i det minste:
Avokado, bønner/linser, usaltede nøtter, fisk, gryn og søtpotet
Kanel skal visstnok senke blodsukkernivåer, men hvorvidt det stemmer kan jeg ikke si noe sikkert om..
God bedring / insulinpumpejakt

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #14807 på: 20. sep, 2013, 20:57 »
Kanel skal visstnok senke blodsukkernivåer

Så man går i null med kanelboller da? :p

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #14808 på: 21. sep, 2013, 01:27 »
God morgen. Tror jeg har fucked døgnrytme. <3

Pilosus Crinitius

  • Lokal Moderator
  • Senior Fur
  • *
  • Innlegg: 694
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14809 på: 21. sep, 2013, 03:52 »
God morgen. Tror jeg har fucked døgnrytme. <3
Ditto... nesten.

God natt ^O^ -.-

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14810 på: 21. sep, 2013, 05:43 »
Kanel skal visstnok senke blodsukkernivåer

Så man går i null med kanelboller da? :p

Jeg aner ikke med kanel, men as far as I know, så er det ikke sukker i kanel. Tviler personlig at det får blodsukkeret til å gå ned heller...

kanelboller on the other hand er det mye sukker i, OBVIOUSLY.

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14811 på: 21. sep, 2013, 09:07 »
Eh. La meg klokken 2 i natt og sto opp 06:15 for at jeg skulle komme meg til toget.
Ble utrolig lei meg når jeg ikke fant feltlua mi, som jeg burde ha for uniformen, men fant den i siste liten. Klarte å sykle bort til togstasjonen på ca 10 minutter, og når jeg endelig var der så fant jeg ut at toget jeg regnet med at jeg skulle ta bare går på hverdager :I

Så nå ligger jeg på sofaen med et ullpledd og føler meg dårlig etter å ha syklet frem og tilbake i det kalde været vi har på morgenen.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14812 på: 21. sep, 2013, 09:37 »
Har aldeles ikke sovet siden i går for å følge med på blodsukkeret.

fyfader om den insulinpumpa ikke kommer i dag så blir jeg fadern meg grum >:I

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #14813 på: 21. sep, 2013, 12:24 »
Jeg er tett i nesa helt opp til hjernen.  Selvfølgelig blir jeg syk rett før særemne-uken. ._.

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #14814 på: 21. sep, 2013, 17:59 »
Barberte bena i dag, med enganghøvler, sånne blå man får kjøpt i butikken, men kvaliteten på dem har synket så mye at jeg vil påsta at de har blitt halvgangshøvler(!).

Smooth!

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14815 på: 21. sep, 2013, 23:21 »
Kom hjem i går etter 5 dager i felt, 3 dager med ta grop, ildoverfall og slikt skarpt (med ekte kuler med et makkerpar) gikk helt okai, torsdags morgen klokken 3 går alarmen, skyttergropene vi brukte 7 timer å grave i en _myr(!!)_ måtte dekkes til. Så måtte telt rives. Etterpå tok ferden til en stor jævla parkeringsplass, vi skulle nå ha mestringsøvelse. Sprang i fjellet i sånn 5 timer med lite mat.. Så når vi kom tilbake til pakning, ble vi fratatt ALL mat og personelige eiendeler, vi var nå kommet til barretløpet.. 36 timer senere, 3 skiver med brød, ingen søvn, mye fysisk tungt arbeid, vind, x antall mil,kravling i myr mens explosiver 2 meter unna exploderer og MG skyter 6 meter over huet og bading i en iskald elv i troms  så kom vi endelig i mål og vi fikk utlevert tittelen dragon, berret (betyr veldig veldig mye for panserdivisjonen!) og mat, tårene trillet på x antall 100 deltok. Stolt øyeblikk i livet mitt. Nå skal jeg slappe mer av og la gnagsår,trykksmerter, kuttskader og skader etter nærkamp helberedes :D kul uke! Also, 5kg sprengstoff 4 meter bak ryggen slår luften ut av lungene, samt at cs-gass (tåregass kons) svir noe helt jævli ;p
The more i learn about people, the more i like my dog.

Pilosus Crinitius

  • Lokal Moderator
  • Senior Fur
  • *
  • Innlegg: 694
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14816 på: 22. sep, 2013, 00:26 »
Kom hjem i går etter 5 dager i felt, 3 dager med ta grop, ildoverfall og slikt skarpt (med ekte kuler med et makkerpar) gikk helt okai, torsdags morgen klokken 3 går alarmen, skyttergropene vi brukte 7 timer å grave i en _myr(!!)_ måtte dekkes til. Så måtte telt rives. Etterpå tok ferden til en stor jævla parkeringsplass, vi skulle nå ha mestringsøvelse. Sprang i fjellet i sånn 5 timer med lite mat.. Så når vi kom tilbake til pakning, ble vi fratatt ALL mat og personelige eiendeler, vi var nå kommet til barretløpet.. 36 timer senere, 3 skiver med brød, ingen søvn, mye fysisk tungt arbeid, vind, x antall mil,kravling i myr mens explosiver 2 meter unna exploderer og MG skyter 6 meter over huet og bading i en iskald elv i troms  så kom vi endelig i mål og vi fikk utlevert tittelen dragon, berret (betyr veldig veldig mye for panserdivisjonen!) og mat, tårene trillet på x antall 100 deltok. Stolt øyeblikk i livet mitt. Nå skal jeg slappe mer av og la gnagsår,trykksmerter, kuttskader og skader etter nærkamp helberedes :D kul uke! Also, 5kg sprengstoff 4 meter bak ryggen slår luften ut av lungene, samt at cs-gass (tåregass kons) svir noe helt jævli ;p
Er det den de kaller for "helvetesuken"?

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14817 på: 22. sep, 2013, 04:20 »
Jeg vokna for cirka 20 minutter siden av at jeg hører havet slå pent mot fjæra ved fotballbanen litt nedenfor huset vårt. Jeg var straks klar over at det var noe galt, så jeg gikk ned for å sjekke blodsukkeret. 2,0! Halleluja, tenkte jeg. Nå er de dager med ekstremt høyt blodsukker over!

Siden jeg ikke var helt ødelagt og ute å trille, så lagde jeg meg noen rester fra dagens middag: mammas hjemmelagde blomkålsuppe! Det er min favorittrett i hele verden. Selv om jeg feila på å varme den, så var den enda ekstremt god. Tok også frem Colaflaska i og med at jeg for en gang skyld kunne drikke det. Fint med litt annet ifra pepsi max og cola zero.

Da jeg kom opp til stua mi fant jeg ut at jeg skulle holde meg våken litt for å passe på at jeg ikke ble lav igjen. Så jeg tok frem dyna, puta og kasta det i sofaen min mens jeg fant frem min egen lavt-blodsukker-colaflaske (xD)..

My point is, jeg har det egentlig kjempefint selv om lavt blodsukker, hodepine og at jeg fryser. Man kan ha det fint selv om man har det ille også, hueheue.

La meg bare nevne: Hjemmelaga blomkålsuppe er som regel mye mye bedre enn den du handler på butikken. Har hørt at den i butikken er ekstremt stygg.

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #14818 på: 22. sep, 2013, 07:15 »
Jeg vokna for cirka 20 minutter siden av at jeg hører havet slå pent mot fjæra ved fotballbanen litt nedenfor huset vårt. Jeg var straks klar over at det var noe galt, så jeg gikk ned for å sjekke blodsukkeret. 2,0! Halleluja, tenkte jeg. Nå er de dager med ekstremt høyt blodsukker over!

Siden jeg ikke var helt ødelagt og ute å trille, så lagde jeg meg noen rester fra dagens middag: mammas hjemmelagde blomkålsuppe! Det er min favorittrett i hele verden. Selv om jeg feila på å varme den, så var den enda ekstremt god. Tok også frem Colaflaska i og med at jeg for en gang skyld kunne drikke det. Fint med litt annet ifra pepsi max og cola zero.

Da jeg kom opp til stua mi fant jeg ut at jeg skulle holde meg våken litt for å passe på at jeg ikke ble lav igjen. Så jeg tok frem dyna, puta og kasta det i sofaen min mens jeg fant frem min egen lavt-blodsukker-colaflaske (xD)..

My point is, jeg har det egentlig kjempefint selv om lavt blodsukker, hodepine og at jeg fryser. Man kan ha det fint selv om man har det ille også, hueheue.

La meg bare nevne: Hjemmelaga blomkålsuppe er som regel mye mye bedre enn den du handler på butikken. Har hørt at den i butikken er ekstremt stygg.

Fint å høre at ting er litt lystigere hos deg :)


Jeg har ikke sovet noe i natt. Jeg leste på 9gag og likte noen bilder gjennom Twitter og Facebook og plutselig(?!) var det en person som reagerte på det ene bildet der og trodde kanskje det var noe jeg hadde laget som refererte spesifikt til ham. Long story short: fikk roet ham ned :)

Nå vurderer jeg om det skal soves eller døgnes! X)

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #14819 på: 22. sep, 2013, 15:22 »
Koselig besøk i går, med en del drikke og cards against humanity. Var ganske sliten, dog. Natten før sov jeg halvannen time, så idag skal jeg ta det veldig med ro.

Pilosus Crinitius

  • Lokal Moderator
  • Senior Fur
  • *
  • Innlegg: 694
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14820 på: 22. sep, 2013, 23:06 »
La meg bare nevne: Hjemmelaga blomkålsuppe er som regel mye mye bedre enn den du handler på butikken. Har hørt at den i butikken er ekstremt stygg.
Selger de blomkålsuppe i butikken? o.o

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14821 på: 22. sep, 2013, 23:19 »
La meg bare nevne: Hjemmelaga blomkålsuppe er som regel mye mye bedre enn den du handler på butikken. Har hørt at den i butikken er ekstremt stygg.
Selger de blomkålsuppe i butikken? o.o


Pilosus Crinitius

  • Lokal Moderator
  • Senior Fur
  • *
  • Innlegg: 694
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14822 på: 22. sep, 2013, 23:30 »
La meg bare nevne: Hjemmelaga blomkålsuppe er som regel mye mye bedre enn den du handler på butikken. Har hørt at den i butikken er ekstremt stygg.
Selger de blomkålsuppe i butikken? o.o

[bilde]
Oof, den ser ugh ut.

Ingenting slår blomkålsuppen Pappa lager, selv om eg tror oppskriften er fra bestemor.
« Siste redigering: 24. sep, 2013, 00:02 av Pilosus Crinitius »

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #14823 på: 23. sep, 2013, 09:34 »
sigh..folk skal nedover å jeg bare, arrrf ,arrf ,arrf å bjeffer i vei, fordi personen fortsatt ikke kan møte meg og skal henge med de andre folka, som ofc ikke liker meg, jeg er sjalu  og oppfører meg som en fordømt liten gneldre  hund uten oppdragelse...
får ikke møtt personen og de skal sitte der å ha det gøy mens jeg må vere hjemme hele høstferien å kuke...

Fy fader jeg hater live mitt.. og har skyld følese

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14824 på: 23. sep, 2013, 11:43 »
Kimi o nosete er fin.

djafhads.

Hvorfor er jeg så sulten :c trodde ikke jeg skulle vokse mer lololol!