Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4840683 ganger)

CTL

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 169
  • No free hugs!
    • Vis profil
    • Facebook side.
Sv: Din status!
« Svar #15175 på: 08. nov, 2013, 16:35 »
^ Jeg er rastløs fordi jeg har en enorm trang til å klø pusen på øret.
+

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15176 på: 08. nov, 2013, 16:59 »
Er en telefonsamtale unna praksisplass i Amadeus Dyrepark.

I'M SO HAPPY

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15177 på: 08. nov, 2013, 19:01 »
Har det greit. Litt sliten etter å ha kjørt en venn til dama hans midt i rushtrafikken i trange gater og hentet bror min ett annet sted, imens bilen holdt på å gå tom for diesel.

Gikk helt fint da, heldigvis.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15178 på: 08. nov, 2013, 20:25 »
Blizzcon 2013  ;D


DND.
The more i learn about people, the more i like my dog.

Bird

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 396
  • Gnarly
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15179 på: 08. nov, 2013, 20:50 »
Avenged Sevenfold med Five finger death punch og Device i morra!
Super psyched OuO Har gleda meg til denne konserten i månedsvis nå. >w<
Har det utrolig bra for øyeblikket. c:

Edit: Device skulle visst ikke være med alikevel. :c
« Siste redigering: 08. nov, 2013, 21:02 av Bird »

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15180 på: 08. nov, 2013, 21:15 »
All work and no play makes foxie go???

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15181 på: 08. nov, 2013, 21:24 »
Grei dag, trent en del :P Også kom fursuiten min idag :D
Så er pianokonsert i morgen, lurer på hvordan det blir :3
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

MouseClick

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15182 på: 09. nov, 2013, 11:43 »
Var og så Ender's Game i går... Likte den ikke...  Kanskje fordi jeg leste boken hehe x)

Nå sitter jeg på jobb, med alt for lite å gjøre på :V

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15183 på: 09. nov, 2013, 12:24 »
helt utrolig delig å logge seg på her, etter en uke med psykologisk terror i forhold til arbeidsplassen...
"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #15184 på: 09. nov, 2013, 15:35 »
Blir deilig med helg, og SpillExpo imorgen 8D

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15185 på: 09. nov, 2013, 20:10 »
Windows 8 ødelegger virkelig gleden ved å få ny pc. Skal ha det i en uke, om jeg fortsatt ikke liker det, blir jeg vel nødt til å installere win7 på en eller annen måte.. e_e

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15186 på: 09. nov, 2013, 22:48 »
Feels. Litt tipsy og ensom. .-.

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15187 på: 09. nov, 2013, 22:57 »
... snakk om at win8 er en skuffelse. Den PCen her sliter tydeligvis med wifi-tilkobling også. Det er jo kjempegøy når den flere steder har blitt betegnet som en over middels brukbar gaminglaptop. Kjempegøy når man skal spille WoW, LoL og diverse steam-spill. VIRKELIG KJEMPEGØY å miste tilkoblingen hvert femte minutt.

Det er en Lenovo Y510P med Intel Centiro Wireless N 2230 om noen skulle være interessert, har hatt samme problem med det nettverkskortet eller liknende og har noen råd og tips. Så langt har jeg prøvd å laste ned en ny driver fra lenovos nettsider som et par stykker har sagt skal virke, og surret litt rundt i innstillingene til nettverkskortet. Det er ca ti minutter siden, og til nå har det funket greit. (Det har falt ut med tre-minuttersintervaller før det). Får krysse alt jeg har for at dette funket.. orker ikke en ny runde med komplett.

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15188 på: 10. nov, 2013, 01:47 »
Har vondt i ryggen. Som vanlig. Burde dra til fysioterapeut, men er lat som vanlig..

Avatar by Fujoshiprincess <3

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15189 på: 10. nov, 2013, 13:11 »
Oh lawd utrolig sliten etter en fullstappa helg, kjørt utrolig mye, demonstrert litt i Oslo og vært hos Paxy en stund. [w-happy]

Jaja, morro å kjøre e6en 3 på natta, completely alone. xD
FurAffinity          DeviantArt


nokiakiller

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15190 på: 10. nov, 2013, 13:39 »
Sitter på stand på game expo i lillestrøm og pusher occulus rift.
Skikkeli nerdete søndag :-P

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15191 på: 10. nov, 2013, 14:10 »
ÆSJ Det er skikkelig rumpe å sove med høyt blodsukker xD Jeg er så dum som ikke prøver å fikse sånt før jeg legger meg.

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Din status!
« Svar #15192 på: 10. nov, 2013, 15:32 »
jeg er glad husky i dag! ^w^
og trøtt xP
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #15193 på: 10. nov, 2013, 16:44 »
Usj, vært så veldig stresset denne siste måneden. Merker at muskler låser seg i kjeve og rygg.
Støtt og stadig opplever at ting blir utsatt, eller at jeg må utsette det selv.
- Erstatningsdisk fra Komplett har ennå ikke kommet frem, etter 5 uker og konstant purring.
- Bestilling fra statene stod urørt i 2 uker som 2/3 fullført. Ser ut til at de endelig kommer til å fullføre den.
- Venter fortsatt på å få bestilt fursuit. Utsatt det selv 2 ganger nå, så min egen skyld.

Heldigvis har en del andre ting løst seg opp. For 2 uker siden var "ventelisten" dobbelt så lang.
Men fortsatt urolig pga. all venting.

Emphy

  • Global Moderator
  • Overaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 320
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15194 på: 10. nov, 2013, 16:49 »
Det er en Lenovo Y510P med Intel Centiro Wireless N 2230 om noen skulle være interessert, har hatt samme problem med det nettverkskortet eller liknende og har noen råd og tips. Så langt har jeg prøvd å laste ned en ny driver fra lenovos nettsider som et par stykker har sagt skal virke, og surret litt rundt i innstillingene til nettverkskortet. Det er ca ti minutter siden, og til nå har det funket greit. (Det har falt ut med tre-minuttersintervaller før det). Får krysse alt jeg har for at dette funket.. orker ikke en ny runde med komplett.
Win8 liker ikke nettverksdrivere. Win8 foretrekker å bruke sine egne innebygde. Så Win8 sine drivere krangler med Lenovo\Intel sine drivere.
Løsningen er å fjerne alle nettverksdrivere fra Lenovo\Intel, eller fjerne Win8.

naetaru

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15195 på: 10. nov, 2013, 19:45 »
Det er en Lenovo Y510P med Intel Centiro Wireless N 2230 om noen skulle være interessert, har hatt samme problem med det nettverkskortet eller liknende og har noen råd og tips. Så langt har jeg prøvd å laste ned en ny driver fra lenovos nettsider som et par stykker har sagt skal virke, og surret litt rundt i innstillingene til nettverkskortet. Det er ca ti minutter siden, og til nå har det funket greit. (Det har falt ut med tre-minuttersintervaller før det). Får krysse alt jeg har for at dette funket.. orker ikke en ny runde med komplett.
Win8 liker ikke nettverksdrivere. Win8 foretrekker å bruke sine egne innebygde. Så Win8 sine drivere krangler med Lenovo\Intel sine drivere.
Løsningen er å fjerne alle nettverksdrivere fra Lenovo\Intel, eller fjerne Win8.
Har aldri hatt noe problem med noen drivere, ikke en gang nettverksdrivere, på noen av de to Win8-laptopene jeg har/har hatt. (Måtte kaste den gamle da den ble skadet på vei hjem fra EF :P)

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #15196 på: 10. nov, 2013, 20:14 »
Sitter på stand på game expo i lillestrøm og pusher occulus rift.
Skikkeli nerdete søndag :-P

Jeg tror jeg så (og snakket litt) med deg ista xD Men turte ikke å spørre i tilfelle det ikke var det ">.>

Så ja, har vært på SpillExpo med noen folk, og nå er jeg hjemme og skal gjøre litt lekser og game hvis jeg får tid :3 Men hat på at det er mandag imorgen -.-"

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15197 på: 10. nov, 2013, 21:49 »
Det er en Lenovo Y510P med Intel Centiro Wireless N 2230 om noen skulle være interessert, har hatt samme problem med det nettverkskortet eller liknende og har noen råd og tips. Så langt har jeg prøvd å laste ned en ny driver fra lenovos nettsider som et par stykker har sagt skal virke, og surret litt rundt i innstillingene til nettverkskortet. Det er ca ti minutter siden, og til nå har det funket greit. (Det har falt ut med tre-minuttersintervaller før det). Får krysse alt jeg har for at dette funket.. orker ikke en ny runde med komplett.
Win8 liker ikke nettverksdrivere. Win8 foretrekker å bruke sine egne innebygde. Så Win8 sine drivere krangler med Lenovo\Intel sine drivere.
Løsningen er å fjerne alle nettverksdrivere fra Lenovo\Intel, eller fjerne Win8.

Mens vi er inne på Win8, jeg skal bygge egen PC. Da velger jeg vell egentlig selv hva som skal være på, right?

Jeg bruker av og til pappas laptop med win8. Hærregud det er tragisk.


----

Min status er vell egentlig ekstremt trøtt. Lurer på hvorfor.. :V

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15198 på: 10. nov, 2013, 22:01 »
Det er en Lenovo Y510P med Intel Centiro Wireless N 2230 om noen skulle være interessert, har hatt samme problem med det nettverkskortet eller liknende og har noen råd og tips. Så langt har jeg prøvd å laste ned en ny driver fra lenovos nettsider som et par stykker har sagt skal virke, og surret litt rundt i innstillingene til nettverkskortet. Det er ca ti minutter siden, og til nå har det funket greit. (Det har falt ut med tre-minuttersintervaller før det). Får krysse alt jeg har for at dette funket.. orker ikke en ny runde med komplett.
Win8 liker ikke nettverksdrivere. Win8 foretrekker å bruke sine egne innebygde. Så Win8 sine drivere krangler med Lenovo\Intel sine drivere.
Løsningen er å fjerne alle nettverksdrivere fra Lenovo\Intel, eller fjerne Win8.

Mens vi er inne på Win8, jeg skal bygge egen PC. Da velger jeg vell egentlig selv hva som skal være på, right?

Jeg bruker av og til pappas laptop med win8. Hærregud det er tragisk.


----

Min status er vell egentlig ekstremt trøtt. Lurer på hvorfor.. :V

tja, sålenge alt passer så får du velge hva du skal ha i maskinen :) men om du ikke har bygd en pc selv før, så kan det være lurt å rådgive seg med andre som har bygd selv før du legger stuff i handlekurven :p har en kompis som ikke hadde peiling. endte opp med at han hadde masse pc deler som ikke passa sammen ^^ det var 12k i dass. heldigvis fikk han returnert stuff til komplett og de bydge en pc til han i stede :)

back on track, win8 er egentlig ikke så dårlig, men sammtidi ræva.. har hat win8 i over et halvt år nå og det er noe piss :p finner aldri det jeg skal ha. .:(
The more i learn about people, the more i like my dog.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15199 på: 10. nov, 2013, 22:10 »
Har aldri vært så lenge borte fra kjæresten min før. Savner ham ganske mye nå.