Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4840683 ganger)

archalla

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15300 på: 19. nov, 2013, 09:22 »
Drikker frenchroast kaffe, med fullkornsbrød og roastbiff...perfect start to the day -w-

Sarrukh

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 754
  • transdimensjonal mårpølse
    • Vis profil
    • weasyl
Sv: Din status!
« Svar #15301 på: 19. nov, 2013, 11:27 »
Litt vanskelig å beholde søvnen, og ikke minst vettet, med en betongdrill i konstant sving et par meter unna meg. 5 hours and counting.
Jaja heldigvis en tannlegetime om tre timer å se fram til da hhehehe JUST CAN'T GET ENOUGH OF DEM DRILLS ERN ERN

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15302 på: 19. nov, 2013, 12:28 »
Mattekurs. Kjenner en viss (voldsom) glede over at tallsystemer er tatt ut av pensum. Sitter med en flink gjeng som skal opp i matte igjen nå, synes synd på dem som alikevel får det på eksamen..

Høres ut som at du er lærer :o Er det riktig? Lurer bare, siden jeg har tenkt å bli lærer, og lurer litt på hvordan det er med ungdommer. Har kun vært utplassert med femteklassinger i sammenheng med PRYO.

Anyways, har det greit. Får vel legge meg snart.

Jeg er nok ikke lærer! Jeg går påbygg og sliter noe sykt med matte, så endte opp på et kveldskurs som egentlig er myntet på de som skal ta opp igjen eksamen av de som strøk den forrige sommer. Følte bare alle i gruppen er flinke. Jeg er fornøyd med å ha fått 2- på mattetentamen og bestått da, hah! Kjempestilig at du er utplassert. :) Lykke til videre med det!

Status! Enda mer matte. Øyner et lite håp for å greie matte på kun et år nå. Koser meg med å ha bestått tentamen, som sagt, og gleder meg til å nyte en helg i London med kjæresten min neste uke. Føler jeg kan nyte den med litt ekstra god samvittighet når jeg vet at det ble toer i matte i julekarakter til slutt, og ikke stryk! :)

Avatar by Fujoshiprincess <3

Rayth

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 50
    • Vis profil
    • Rayth's FA! Eyes beware it is bare!
Sv: Din status!
« Svar #15303 på: 19. nov, 2013, 13:07 »
Drikker frenchroast kaffe, med fullkornsbrød og roastbiff...perfect start to the day -w-

Huu, misunner deg litt der. Hadde en PT time i dag tidlig med... " Slavedriveren " som de kaller henne, var helt knust på veien hjem. Nå sitter jeg og koser meg med deilig fullkorn bagels med brie og vossafor~ Og salat... såklart.

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15304 på: 19. nov, 2013, 14:42 »
Jeg er nok ikke lærer! Jeg går påbygg og sliter noe sykt med matte, så endte opp på et kveldskurs som egentlig er myntet på de som skal ta opp igjen eksamen av de som strøk den forrige sommer. Følte bare alle i gruppen er flinke. Jeg er fornøyd med å ha fått 2- på mattetentamen og bestått da, hah! Kjempestilig at du er utplassert. :) Lykke til videre med det!

Hvis du vil ha hjelp, så er det bare å legge meg til på skype. Ble ferdig på videregående denne våren med 4 i R1 og 3 i R2 matte, og hjelper gjerne folk som vil ha hjelp. Har gjort det en del fra før av, så er halvveis vant med det ^^ Heter Duran. Brukernavnet er npkazookie

-----------
Sitter på rommet til bror min og bruker anlegget som er her til å høre på musikk og slappe av. Funker fjell.

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15305 på: 19. nov, 2013, 14:55 »
Eksamens forbereding er i gang... og pokemon. Masse pokemon.
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3

Shepbrur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 235
  • Telegram: @Shepbrur
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15306 på: 19. nov, 2013, 17:30 »
Oooooh, matte.. ouo

Det er gøy! :D
Shepbrur - Hotaru - Shepbrur - Hotaru

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15307 på: 19. nov, 2013, 17:45 »
Syk og blør neseblod yey

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15308 på: 19. nov, 2013, 18:23 »
Teite Norge som ikke gidder å sende Doctor Who 50th på TV og på EN freaking kino i hele norge som of course er solgt ut før man har fått vite ordet av det...
FurAffinity          DeviantArt


Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15309 på: 19. nov, 2013, 18:26 »
Teite Norge som ikke gidder å sende Doctor Who 50th på TV og på EN freaking kino i hele norge som of course er solgt ut før man har fått vite ordet av det...

Er satt opp ekstraforestillinger

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15310 på: 19. nov, 2013, 18:52 »
Er satt opp ekstraforestillinger

Så det, men de er så sent at det dessverre er uaktuelt. :/
FurAffinity          DeviantArt


Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15311 på: 19. nov, 2013, 19:04 »
Er satt opp ekstraforestillinger

Så det, men de er så sent at det dessverre er uaktuelt. :/

Og mandagen er jo heller ikke utsolgt da :)

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15312 på: 19. nov, 2013, 19:47 »
Og mandagen er jo heller ikke utsolgt da :)

Er for langt å reise i ukedagene, og dessverre ikke så veldig aktuelt for min kjære heller så ja. Vi får overleve med internet stream. xD

Takk for at du gadd å ta deg bryet hvertfall. ^^
FurAffinity          DeviantArt


Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15313 på: 19. nov, 2013, 20:20 »
Prøvde å tegne, også fant jeg ut at jeg ikke kunne, også gråt jeg.

Nå skal jeg trøstespise kake. Also: jeg savner Norge. :<

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15314 på: 19. nov, 2013, 20:22 »
Prøvde å tegne, også fant jeg ut at jeg ikke kunne, også gråt jeg.

Nå skal jeg trøstespise kake. Also: jeg savner Norge. :<

Tull og tøys. >:U
Norge savner deg og, btw.

On another note, jeg har fått briller etter nesten ett år uten, det er deilig. Føler meg penere med briller også, så. :3

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15315 på: 19. nov, 2013, 20:42 »
Prøvde å tegne, også fant jeg ut at jeg ikke kunne, også gråt jeg.

Nå skal jeg trøstespise kake. Also: jeg savner Norge. :<

Tull og tøys. >:U
Norge savner deg og, btw.
but u know dis feel

det var ikke mer kake igjen. *sob*

Viccinor

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 202
  • Rådyr/stinkdyr mix :B
    • Vis profil
    • DeviantArt side
Sv: Din status!
« Svar #15316 på: 19. nov, 2013, 21:26 »
Skal på jobb intervju i morgen. Håper det går bra ; u ;

Laget av FreesTyler C:

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15317 på: 19. nov, 2013, 22:22 »
Jeg er nok ikke lærer! Jeg går påbygg og sliter noe sykt med matte, så endte opp på et kveldskurs som egentlig er myntet på de som skal ta opp igjen eksamen av de som strøk den forrige sommer. Følte bare alle i gruppen er flinke. Jeg er fornøyd med å ha fått 2- på mattetentamen og bestått da, hah! Kjempestilig at du er utplassert. :) Lykke til videre med det!

Hvis du vil ha hjelp, så er det bare å legge meg til på skype. Ble ferdig på videregående denne våren med 4 i R1 og 3 i R2 matte, og hjelper gjerne folk som vil ha hjelp. Har gjort det en del fra før av, så er halvveis vant med det ^^ Heter Duran. Brukernavnet er npkazookie

-----------
Sitter på rommet til bror min og bruker anlegget som er her til å høre på musikk og slappe av. Funker fjell.

Åh, så hyggelig av deg! :D Det setter jeg pris på. Legger deg til nå, dog jeg ikke trenger hjelp dette øyeblikket.

Hjemme fra øvelse. Har danset vals i tre timer, og av en eller annen grunn er kun det ene benet mitt ødelagt.

Avatar by Fujoshiprincess <3

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15318 på: 19. nov, 2013, 22:36 »
Russetid er så mYE DRAMA. Og den har ikke startet en gang. ;_;

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #15319 på: 19. nov, 2013, 23:54 »
Russetid er så mYE DRAMA. Og den har ikke startet en gang. ;_;

Hehe ja, det begynner som regel 1,5 - 2 år før med dekknavn osv, så blir det til rivaliseirng mellom buss-gjenegene, hærverk av hverandres busser og slosskamper. Why so serious liksom =_= Jeg hadde en fin russetid uten buss og drama xD

--

Skal legge meg fordi jeg skal tidlig opp på skolen imorgen >.< Sov omtrent bort hele forrige uke uten å dra på skolen, så må ta meg sammen litt ._. Annet enn det så kjøper jeg alt for mange spill jeg så vidt får tid til å begynne på en gang..

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15320 på: 19. nov, 2013, 23:57 »
Russetid er så mYE DRAMA. Og den har ikke startet en gang. ;_;

Er så teit, egentlig. Før du er russ er det litt slik "ååh, blir heftig å være russ da". Når du er russ kan det være greit, men skuffende, og det er bare fult med drama. Ble jo så de fleste bare hata russepresidenten. Skulle av en eller annen grunn betale 50 kroner eller noe slikt hver for russedåpen, hvor vi fikk en shot av vodka og brus, og det var det eneste som kostet noe. En annen ting det gikk til var til og med drikke til russepresidenten.

Kort fortalt, så er russetiden god for de med mye penger.


Ellers:
Slapper av :3
Skal se på andre del av Krigens unge hjartar, siden jeg bare fikk med meg en liten del av den i sted. Er så utrolig spennende.

Pilosus Crinitius

  • Lokal Moderator
  • Senior Fur
  • *
  • Innlegg: 694
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15321 på: 20. nov, 2013, 00:45 »
Russetid er så mYE DRAMA. Og den har ikke startet en gang. ;_;
Vår klasse hade den mest casuale russefeiringen i hele Bergen. At vi gikk på Interntational Baccalaureate-linjen hadde absolutt noe med saken å gjøre...

Det ble ikke mye feiring med 15 eksamener mellom 5'te og 16'de Mai, nope!

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Din status!
« Svar #15322 på: 20. nov, 2013, 07:08 »
*gjesper*
Hadde en sykt rar dag i går
Fikk liksom så mye oppmerksomhet :3
Håper det blir litt sånn i dag og
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15323 på: 20. nov, 2013, 07:39 »
Skal på jobb intervju i morgen. Håper det går bra ; u ;
Lykke til!

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15324 på: 20. nov, 2013, 09:41 »
Russetid er så mYE DRAMA. Og den har ikke startet en gang. ;_;

Huff da.. ;A; Vår har så langt gått ganske bra. Det er dyyyyrt, men ja, glad for at jeg er russ på denne skolen. Skolen jeg gikk på i fjor var helt ny og det var null kontroll, på den jeg går på nå er den en russetradisjon om står sterkt, og da blir det ofte ikke så mye tull fordi folk rett og slett vet hva de skal gjøre. Tidligere kull har som regel opplevd noe lignende om noe skjer. Pluss, denne skolen har revy. 8D Det mest drama som har skjedd til nå var at noen tok en mikrofon...

Ellers er jeg på skolen. Vi har friminutt. Har sosiologi og sosialantropologi hele dagen, wiho!

Avatar by Fujoshiprincess <3