Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4840703 ganger)

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #15700 på: 01. jan, 2014, 02:51 »
Nettopp kommet hjem fra byen. En del øl, vin, baileys, snus etc...godt humør. Ser frem til 2014... skal prøve å bli en bedre fur.
Life is boring when you don't know how to live it.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15701 på: 01. jan, 2014, 03:24 »
Godt nyttår allesammen! :)
The more i learn about people, the more i like my dog.

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #15702 på: 01. jan, 2014, 09:23 »
Godt nytt år! Var pizza og sjokolademelk til middag i går, og i dag er det tilbake på jobb.

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15703 på: 01. jan, 2014, 10:25 »
Godt nytt år folk! :3 Ble en fin kveld med cards against humanity og fyrverkeri ingen kunne se
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3

Steeboo

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 10
  • Lady Gaga <3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15704 på: 01. jan, 2014, 12:03 »
Godt nytt år folk! :3 Ble en fin kveld med cards against humanity og fyrverkeri ingen kunne se

CAH på nyttårsaften må være den beste måten å gå inn i det nye året på!
Eg som mange andre feiret styret hjemme med familien. Flåklypa Grand Prix ble sett, og dampemår ble spist
Furrypride through my heart <3
Born this way
-Lady Gaga

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #15705 på: 01. jan, 2014, 13:59 »
Godt nyttår alle sammen! :D Håper 2014 blir et awesome år for alle :3

Jeg ryddet rommet mitt så ryddig igår at jeg begynner å bli bekymret for hvor ting faktisk ligger x.x

Shuffleton

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 255
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15706 på: 01. jan, 2014, 15:51 »
Bleelhrsbdf
Våknet først nå, satt oppe til halv seks i morges og spilte Magic med en kompis. Det var første gang jeg spilte magic, men jeg klarte visst å pwne han hardt fordetom.
Magic var ganske oppslukende, jeg glemte helt av å kike på fyrverkeri.

Nå er det ett kvarter til PINNEKJØTT (som jeg ikke har fått spist i ferien pga gubben til søstera mi) <3<3

Goede nieuwjaar

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15707 på: 01. jan, 2014, 21:28 »
Trøtt.

Men jeg koste meg hos Reggy og Fangz i går. c:

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15708 på: 02. jan, 2014, 07:25 »
Jeg har sovet i to timer, har tydeligvis fått supersanser, skal på skolen nå og være der i åtte timer, og merker jeg hater folk litt ekstra i dag. WE.

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #15709 på: 02. jan, 2014, 09:50 »
Føltes rart å stå opp kl 7 igjen. Har ikke fått så mye søvn i kveld av en eller annen grunn. Men er nå på jobb og drikker kaffe, og så langt virker ting rolig
Life is boring when you don't know how to live it.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15710 på: 02. jan, 2014, 12:50 »
Gah, døgnrytme = fucked.

Sto ikke opp før nå og føler meg nesten trøttere enn da jeg la meg, eh jaja...
FurAffinity          DeviantArt


Friskusis

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 36
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15711 på: 02. jan, 2014, 17:31 »
Første skoledag etter en lang ferie... Alarmen ringte i dag tidlig og jeg spratt ut av senga i forskrekkelse, ettersom jeg hadde skrudd volumet på fullt for å være sikker på å våkne. Har ikke vært helt tipp-topp i dag. :-\
dA
Før du sjekker ut dA min... Be warned, jeg er absolutt ikke god til å tegne! eue

skandix

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15712 på: 02. jan, 2014, 20:16 »
merker at døgnrytmen er ikke slik som den pleide å være, er litt glad for at jeg ikke går på fysisk skole, så slipper jeg å stå opp så tidlig  [laugh]

Blackred Paws

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 214
  • Min musikk side :) https://soundcloud.com/blackred
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15713 på: 03. jan, 2014, 03:12 »
I går så satte jeg på meg partialen. (Sly og Ebbe var handlerene mine) Gikk så en runde på ca 1 time rundt i Kvadrat Kjøpesenter i Sandnes. Jeg var veldig nærvøs da jeg gikk inn. Sto litt ved hovedingangen  å venta på Ebbe og da begynte det og bli mange unger rundt som både smilte og ville hilse på Blackred Paws for en klem :) første gangen jeg gikk 1 time ca uten og ta pause og uten problemer. Ungene synes nok det var stas og se en Toony Coyote på kjøpesenteret. :) Det som jeg også satte pris på var reaksjonene til foreldrene :D

Det kom også Jorunalister bortom meg å tok bilder, men som jeg hadde bestemt meg for, så var det at Sly fikk være den som snakket for meg. Så dere som har Stavanger/Sandnes Aftenblad vil nok kunne se meg der ;)

Tusen takk Til Ebbe og Sly som passet på meg :)

Og til sist så er jeg super happy, for hvordan suitingen for første gang offentlig gikk så bra som den gjorde på det senteret, Å  så mye folk som det var der ^,^ Denne dagen kommer jeg aldri til og glemme :D

Takk til Foreldrer og unger som satte et bedre lys i hverdagen min og håper jeg gjorde det samme for dere <3 :)
husky1992 (FA)
Stein Horten (Facebook)
Blackred Paws (Soundcloud, Twitter, Battle.net)

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #15714 på: 03. jan, 2014, 09:04 »
Gratis Blackpaws. Moro at du fikk så positiv erfaring fra det :)

CaldCat

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15715 på: 03. jan, 2014, 12:08 »
Synes alltid det er så vemodig å rydde vekk julen...

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #15716 på: 03. jan, 2014, 13:42 »
jeg gleder meg til å få tannlege timen unna gjort... =/

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15717 på: 03. jan, 2014, 16:37 »
Æsj.. Pengene flyr! Ikke bare måtte jeg kjøpe nytt busskort, men nå må jeg betale russegreiene mine og overføre noen penger til pappa jeg skylder ham. Jaja, det kunne vært verre! Fikk heldigvis en del til jul, har en skarve månedslønn og får snart stipendet mitt. Utstyrsstipendet, haha. Jeg er fryktelig treg, men jeg har allerede betalt for skoledataen for i år, så de pengene kommer godt med nå.

Avatar by Fujoshiprincess <3

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15718 på: 03. jan, 2014, 17:52 »
Driver og tegner enda mer. Trur jeg ser noe forbedringer, men er ikke helt sikker. Vet bare jeg føler at jeg spyr ut tegninger i all hast :P
Øver litt på å animere de litt da.

skandix

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15719 på: 03. jan, 2014, 20:10 »
endelig fått rydda rommet, nå skal det vaskes  :)

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #15720 på: 04. jan, 2014, 02:00 »
Trøtt og sulten, fikk ikke gjort noe av det jeg egentlig skulle fordi jeg ble opptatt med å prate med min stemor om furry dokumentaren XD

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15721 på: 04. jan, 2014, 05:47 »
I går så satte jeg på meg partialen. (Sly og Ebbe var handlerene mine) Gikk så en runde på ca 1 time rundt i Kvadrat Kjøpesenter i Sandnes. Jeg var veldig nærvøs da jeg gikk inn. Sto litt ved hovedingangen  å venta på Ebbe og da begynte det og bli mange unger rundt som både smilte og ville hilse på Blackred Paws for en klem :) første gangen jeg gikk 1 time ca uten og ta pause og uten problemer. Ungene synes nok det var stas og se en Toony Coyote på kjøpesenteret. :) Det som jeg også satte pris på var reaksjonene til foreldrene :D

Det kom også Jorunalister bortom meg å tok bilder, men som jeg hadde bestemt meg for, så var det at Sly fikk være den som snakket for meg. Så dere som har Stavanger/Sandnes Aftenblad vil nok kunne se meg der ;)

Tusen takk Til Ebbe og Sly som passet på meg :)

Og til sist så er jeg super happy, for hvordan suitingen for første gang offentlig gikk så bra som den gjorde på det senteret, Å  så mye folk som det var der ^,^ Denne dagen kommer jeg aldri til og glemme :D

Takk til Foreldrer og unger som satte et bedre lys i hverdagen min og håper jeg gjorde det samme for dere <3 :)


Har du bilde av suiten din? I wanna has see ;3;

----

Har bare spilt portal 2 med en kompis veldig lenge nå jeg..

skulle lagt meg for lengst jebus xD

Blackred Paws

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 214
  • Min musikk side :) https://soundcloud.com/blackred
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15722 på: 04. jan, 2014, 17:49 »
I går så satte jeg på meg partialen. (Sly og Ebbe var handlerene mine) Gikk så en runde på ca 1 time rundt i Kvadrat Kjøpesenter i Sandnes. Jeg var veldig nærvøs da jeg gikk inn. Sto litt ved hovedingangen  å venta på Ebbe og da begynte det og bli mange unger rundt som både smilte og ville hilse på Blackred Paws for en klem :) første gangen jeg gikk 1 time ca uten og ta pause og uten problemer. Ungene synes nok det var stas og se en Toony Coyote på kjøpesenteret. :) Det som jeg også satte pris på var reaksjonene til foreldrene :D

Det kom også Jorunalister bortom meg å tok bilder, men som jeg hadde bestemt meg for, så var det at Sly fikk være den som snakket for meg. Så dere som har Stavanger/Sandnes Aftenblad vil nok kunne se meg der ;)

Tusen takk Til Ebbe og Sly som passet på meg :)

Og til sist så er jeg super happy, for hvordan suitingen for første gang offentlig gikk så bra som den gjorde på det senteret, Å  så mye folk som det var der ^,^ Denne dagen kommer jeg aldri til og glemme :D

Takk til Foreldrer og unger som satte et bedre lys i hverdagen min og håper jeg gjorde det samme for dere <3 :)


Har du bilde av suiten din? I wanna has see ;3;

----

Har bare spilt portal 2 med en kompis veldig lenge nå jeg..

skulle lagt meg for lengst jebus xD

Ja det ble tatt et bilde da vi hadde en liten pause utendørs
husky1992 (FA)
Stein Horten (Facebook)
Blackred Paws (Soundcloud, Twitter, Battle.net)

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #15723 på: 04. jan, 2014, 21:00 »
Tok meg fri denne uka for å slappe av =_= Dagen idag har faktisk vært veldig spennende, fordi kjæresten min tok med med til Langedrag for å hilse på ville gauper og ulver :'D Det var veldig spennede, og det var såå mange søte dyr der C:

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15724 på: 04. jan, 2014, 21:10 »
I går så satte jeg på meg partialen. (Sly og Ebbe var handlerene mine) Gikk så en runde på ca 1 time rundt i Kvadrat Kjøpesenter i Sandnes. Jeg var veldig nærvøs da jeg gikk inn. Sto litt ved hovedingangen  å venta på Ebbe og da begynte det og bli mange unger rundt som både smilte og ville hilse på Blackred Paws for en klem :) første gangen jeg gikk 1 time ca uten og ta pause og uten problemer. Ungene synes nok det var stas og se en Toony Coyote på kjøpesenteret. :) Det som jeg også satte pris på var reaksjonene til foreldrene :D

Det kom også Jorunalister bortom meg å tok bilder, men som jeg hadde bestemt meg for, så var det at Sly fikk være den som snakket for meg. Så dere som har Stavanger/Sandnes Aftenblad vil nok kunne se meg der ;)

Tusen takk Til Ebbe og Sly som passet på meg :)

Og til sist så er jeg super happy, for hvordan suitingen for første gang offentlig gikk så bra som den gjorde på det senteret, Å  så mye folk som det var der ^,^ Denne dagen kommer jeg aldri til og glemme :D

Takk til Foreldrer og unger som satte et bedre lys i hverdagen min og håper jeg gjorde det samme for dere <3 :)


Har du bilde av suiten din? I wanna has see ;3;

----

Har bare spilt portal 2 med en kompis veldig lenge nå jeg..

skulle lagt meg for lengst jebus xD

Ja det ble tatt et bilde da vi hadde en liten pause utendørs

Søt du var da : D huhu.

Skulle ønske jeg selv hadde noen å fursuite sammen med. Oh well.

---

Har vært syk i hele dag jeg. Enda ikke helt i form. Ugh ;3;