Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4840638 ganger)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16175 på: 06. mar, 2014, 13:40 »
så Silent Hill filmen igjen jeg. For sånn... 5.gang.

gg.

still sulten :)))))))))))))))

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16176 på: 06. mar, 2014, 15:25 »
...Så siden huseieren vil ha oss ut så fort som mulig konspirerte en av roommatsa mine med henne og skal ut i slutten av Mars. Det betyr at enten må vi igjen i huset betale hans leie for April eller flytte ut før slutten av Mars vi og. Hurra.
I WILL ROCK YOUR WORLD 'CUS I AM A DRAGON SLAYER, GIRLLLLL

prøver å ikke være trist med en god dose Ninja Sex Party.

mmmmyes.
Tror jeg skal høre på noe Ninja Sex Party selv o...o
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3

Oxygen

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #16177 på: 06. mar, 2014, 15:30 »

Jeg kan sikker lage en laaang rant om Rikshospitalet om jeg føler for det. Noe jeg ikke gjør siden jeg ikke tror det vil hjelpe. Har sendt brev gjennom Pasientombudet til dem da.

Hvor går du skole? Jeg har lyst å ta på fursuit og komme og kaste boller på deg og klassen din!

(eit bilde)


Går på NGVGS i Bergen o.o

>w< men nå er jeg endelig hjemme. Forsvinner inn i Netflix-verden en stund, jeg~

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #16178 på: 06. mar, 2014, 16:02 »
Hurra (not),,, Skal jobbe til kl 21... gjøre failovertest på ERP systemene... offa.
Life is boring when you don't know how to live it.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16179 på: 06. mar, 2014, 16:03 »
så den andre silent hill filmen i samme slengen. Kan ikke si den hang med på storien, men den var god den og.

also, pizzaaa <3

Sondring

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #16180 på: 06. mar, 2014, 16:44 »
Hurra (not),,, Skal jobbe til kl 21... gjøre failovertest på ERP systemene... offa.

Jeg vet det står for Emergency Response Plan, men jeg leser det som Erotic Role Play hver gang. På jobb hadde vi et ERP rom...

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #16181 på: 06. mar, 2014, 19:55 »
Tatt blodprøve.
Litt makabert gøy å se blodet renne inn i glassene.

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16182 på: 06. mar, 2014, 20:20 »
Sitter på en pizzabar her oppe i bardufoss etter endelig å ha sett Frozen. siste forestilling hadde de heldigvis engelsk tale.
skal ikke ha noe her da, siden jeg sparer til EF. Ellers er jeg litt glad jeg har fri imorgen tidlig, men det har lite å si når jeg har senvakt. pluss det at jeg har jobb fra 12 til 20 resten av helga.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16183 på: 06. mar, 2014, 20:48 »
sitter å teller ned dager til CR (Cold Response) 2014. På mandagen braker det løs og da skal vi være Fiende mot 40 andre nasjoner! kan bli jævli skøy! får se hvordan det blir med bombekastertroppen og arteleri skyte skarpt oppi fjellene mens jagerfly og kamp helikoptere dundrer forbi.. samt noen Leo2, c90 og kanskje M1 abrams ! :D
The more i learn about people, the more i like my dog.

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #16184 på: 06. mar, 2014, 21:23 »
sitter å teller ned dager til CR (Cold Response) 2014. På mandagen braker det løs og da skal vi være Fiende mot 40 andre nasjoner! kan bli jævli skøy! får se hvordan det blir med bombekastertroppen og arteleri skyte skarpt oppi fjellene mens jagerfly og kamp helikoptere dundrer forbi.. samt noen Leo2, c90 og kanskje M1 abrams ! :D

Kos deg :)

2 av kollegene mine skal opp å lage mat til dere xD

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #16185 på: 07. mar, 2014, 01:08 »
Halsen og mandlene mine dreper meg.

Tror kansje jeg stikker til legen.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #16186 på: 07. mar, 2014, 09:10 »
Gav kjæresten en liten overraskelse i går. Hun virkelig trengte det.
Kom hjem med masse snop, hennes favorit sjokolademelk, roser og ny kopp.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16187 på: 07. mar, 2014, 09:27 »



Noen ganger så lurer jeg på om det er lurt å i starve megselv på denne måten frem til middag, eller om jeg burde spise til jeg er mett at all hours... begge høres ikke helt sunne ut.

*gomler eple fordi Logen sa det kunne hjelpe*

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #16188 på: 07. mar, 2014, 10:06 »



Noen ganger så lurer jeg på om det er lurt å i starve megselv på denne måten frem til middag, eller om jeg burde spise til jeg er mett at all hours... begge høres ikke helt sunne ut.

*gomler eple fordi Logen sa det kunne hjelpe*

Småspis hele tiden? :) Har vært borti begge, og ingen av de er bra eller sunt :/ prøver best mulig å småspise banan/epler/usalta nøtter av og til,istedet for å gå sulten i 8 timer.
Life is boring when you don't know how to live it.

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #16189 på: 07. mar, 2014, 14:43 »
I går fikk jeg vite noe jeg aller helst skulle ønske jeg kunne vært foruten. Har tatt det opp med de det gjelder.

Og hvorfor i helvete går noen, som hater meg og skaper jævelskap i livet mitt, inn på min Twitter og favoriserer innleggene mine? :O

Tok forresten blodprøver i morges, 4 glass, til kontrollprøve for behandling på Rikshospitalet. Jeg sjanglende på veien hjem, kjøpte noe sjokolade, ble nesten påkjørt av en buss som kjørte på rødt, med en gang jeg kom inn døren sovnet jeg på sofaen i tre timer. Det var ganske godt å spise sjokoladen etterpå.

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #16190 på: 07. mar, 2014, 14:57 »
I går fikk jeg vite noe jeg aller helst skulle ønske jeg kunne vært foruten. Har tatt det opp med de det gjelder.

Og hvorfor i helvete går noen, som hater meg og skaper jævelskap i livet mitt, inn på min Twitter og favoriserer innleggene mine? :O

Tok forresten blodprøver i morges, 4 glass, til kontrollprøve for behandling på Rikshospitalet. Jeg sjanglende på veien hjem, kjøpte noe sjokolade, ble nesten påkjørt av en buss som kjørte på rødt, med en gang jeg kom inn døren sovnet jeg på sofaen i tre timer. Det var ganske godt å spise sjokoladen etterpå.

*hugs*

Noen folk er bare helt jævlige :I Skjønner ikke at folk gidder, spes ikke mot deg som virker som en superflott person c:

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #16191 på: 07. mar, 2014, 15:19 »
I går fikk jeg vite noe jeg aller helst skulle ønske jeg kunne vært foruten. Har tatt det opp med de det gjelder.

Som engelskmenna sier: "Ignorance is bliss".
Men er det ikke litt greie med et nei, enn å konstant gå rundt med usikkerhet?
"Nei" kan man oftest gjør noe med. "Usikkerhet" må man bare vente enda lenger (my pet peevee).
Dog erkjenner at jeg at kjenner for lite til saken, så fullt mulig mitt svar er helt feil.

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #16192 på: 07. mar, 2014, 17:23 »
I går fikk jeg vite noe jeg aller helst skulle ønske jeg kunne vært foruten. Har tatt det opp med de det gjelder.

Og hvorfor i helvete går noen, som hater meg og skaper jævelskap i livet mitt, inn på min Twitter og favoriserer innleggene mine? :O

Tok forresten blodprøver i morges, 4 glass, til kontrollprøve for behandling på Rikshospitalet. Jeg sjanglende på veien hjem, kjøpte noe sjokolade, ble nesten påkjørt av en buss som kjørte på rødt, med en gang jeg kom inn døren sovnet jeg på sofaen i tre timer. Det var ganske godt å spise sjokoladen etterpå.

*hugs*

Noen folk er bare helt jævlige :I Skjønner ikke at folk gidder, spes ikke mot deg som virker som en superflott person c:
Angående det førstnevnte så er ikke noen jævlige med meg, jeg skulle bare ønske jeg ikke fikk vite det jeg fikk vite i det hele tatt. Jeg likte det jeg trodde var sannheten før jeg fikk vite det mye mer komfortabel.

Fra da jeg skrev det der til nå var jeg i sentrum en tur til, dro på en butikk jeg liker og hilste på. Dagen min har ikke vært ødelagt

Jeg gjør en del feil av og til det vet jeg. Men ting ordner seg som regel, selv om det blir litt for mye.

Fikk "tilbake" en venninne i dag også. Trodde hun stod på parti med hun som plager meg.

Takk for støtten. Sjokoladen hjalp også en del. :) Den fortjente jeg etter å ikke besvime når jeg tok prøvene og kom meg hjem i beste velgående.



I går fikk jeg vite noe jeg aller helst skulle ønske jeg kunne vært foruten. Har tatt det opp med de det gjelder.

Som engelskmenna sier: "Ignorance is bliss".
Men er det ikke litt greie med et nei, enn å konstant gå rundt med usikkerhet?
"Nei" kan man oftest gjør noe med. "Usikkerhet" må man bare vente enda lenger (my pet peevee).
Dog erkjenner at jeg at kjenner for lite til saken, så fullt mulig mitt svar er helt feil.

Det var noe jeg skulle vært foruten for da hadde jeg ikke blitt trist og fortsette å være glad på et par venners vegner, men det jeg fikk høre gikk litt mer inn på meg en anntatt. "Ignorance is bliss" hadde passet meg utmerket i dette tilfellet, så kunne jeg fortsette å være glad på andres vegne.
« Siste redigering: 07. mar, 2014, 17:25 av SarahLynx »

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #16193 på: 07. mar, 2014, 21:19 »
Noen folk. Noen folk gjør meg veldig glad. <3

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #16194 på: 07. mar, 2014, 22:03 »
Så glad for at det nesten ikke var noe å gjøre på jobb i dag. Nå skal jeg bare slappe av i morgen.
Tegne litt, kanskje gå en lengre tur med hunden..

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #16195 på: 08. mar, 2014, 00:19 »
Det hadde vært godt å ligget i sengen min nå, det kan jeg dessverre ikke gjøre

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #16196 på: 08. mar, 2014, 11:41 »
Ikke den beste starten på dagen D: So worried ;M;

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16197 på: 08. mar, 2014, 12:44 »
Jeg klikker.

Mamma slutter ikke kjøpe jakker til meg. Nå har jeg like... 5 store hvite boblejakker som jeg aldri blir å bruke.

I tilleg guilttripper hun meg for å ikke bruke dem. Hele saken er egentlig bare en tragedie som bare.. ødelegger meg.

GREIT NOK hun er snill som bruker penger på meg, men honestly. Hun kaster penger i dass ved å bruke dem på jakker og ting jeg ALDRI blir å bruke. Spess siden jeg har en helt fin jakke fra før av.



Og hun hører aldri på meg heller når jeg sier ifra. Ugh..

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #16198 på: 08. mar, 2014, 13:31 »
Jeg klikker.

Mamma slutter ikke kjøpe jakker til meg. Nå har jeg like... 5 store hvite boblejakker som jeg aldri blir å bruke.

I tilleg guilttripper hun meg for å ikke bruke dem. Hele saken er egentlig bare en tragedie som bare.. ødelegger meg.

GREIT NOK hun er snill som bruker penger på meg, men honestly. Hun kaster penger i dass ved å bruke dem på jakker og ting jeg ALDRI blir å bruke. Spess siden jeg har en helt fin jakke fra før av.

Og hun hører aldri på meg heller når jeg sier ifra. Ugh..

Jeg må snart insistere på å få kjefte opp den derre mora di


jeg vil egentlig bare begynne på nytt.. alt sammen, da tenker jeg fandomen.. ny fursona, nytt navn kanskje, og ja, begynne på nytt. føller Ebbe GoldenHusky ikke er Ebbe GoldenHusky uten *** *** ...  men jeg vet ikke...

Jeg tror ikke det blir nødvendig å bytte fursona, kanskje du vil eksperimenter litt med det, og sånt er greit, du får ta deg litt tid til å tenke på det.  Jeg vet det er tungt, har opplevd og tenkt på det selv. Kom hjem fra eksamen og fant kjæresten jeg hadde for 7 år siden i min seng med en helt ukjent person fra Gaysir. Etter det ble slått opp og fått tid til å tenke på det jeg har funnet ut er at det ikke er helt verdt å bare kaste bort fursonaen min, men det kan jo selvfølgelig gjøres noen justeringer. Jeg het ikke bestandig SarahLynx eller var så gaupe som nå. Det var på grunn av eksen min. Slike ting eksen din har bestemt eller hjulpet deg å ta avgjørelser til fursonaen din er helt greit å endre. Men du er fortsatt Ebbe selv uten "X". Så uansett forandringer enten nå eller senere men det er lurt å tenke over det først. "Gjør du det for deg selv eller for å distansere deg?" er kanskje et spørsmål du kan stille deg selv.

Det er en stund siden jeg ble singel på nytt. Tankene kom da og kommer tilbake når jeg er ensom. Nå er jeg rever på deltid

det er også helt greit syns nå jeg. Bare ikke forkast noe du liker ved fursonaen din. Skulle du bytte fursona er det ikke så farlig, men venner kjenner deg jo som Ebbe og tenker nok ikke at du ikke er Ebbe uten "X". Hva enn du gjør så er det greit alle takler ting litt forskjellig. Bare ikke gjør noe du vil angre på.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #16199 på: 08. mar, 2014, 14:24 »
o.o jeg har lyst å kjøpe dukkene... men må vente... =/ ghaaaaa...