Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4840850 ganger)

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #16400 på: 26. mar, 2014, 06:18 »
akkurat parkert i bergen for 9 raske timer med søvn, så straka vegen tilbake tel oslo.
hadde egentli vert morro og få sett mer av byen enn hovedvegen, men varene skal frem!

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16401 på: 26. mar, 2014, 07:50 »
Ikke noe søvn i natt, og nå er jeg på jobb [eek]
Kommer til besvime jeg D:
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16402 på: 26. mar, 2014, 08:06 »
norsk tentamen d:

Elmer

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 345
  • My Fursona's: Elmer, milo, and (D)Jay
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16403 på: 26. mar, 2014, 08:28 »
Lykke til!
 [ureshii]

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16404 på: 26. mar, 2014, 09:47 »
Er på velferdskurs på sessvollmoen. Fant ut at jeg kan kjøpe 10 biletter på tusenfryd for 100kr per billett med forsvarets ID-kort.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #16405 på: 26. mar, 2014, 16:20 »
Føler meg som en dårlig person idag av en eller annen grunn. :/
FurAffinity          DeviantArt


Elmer

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 345
  • My Fursona's: Elmer, milo, and (D)Jay
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16406 på: 26. mar, 2014, 16:25 »
hvorfor?

Purchal

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #16407 på: 26. mar, 2014, 17:25 »
Føler meg som en dårlig person idag av en eller annen grunn. :/
Jaha? Jeg syns du er en god person jeg da :I

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #16408 på: 26. mar, 2014, 17:26 »
Lang, komplisert og personlig sak.
Vanskelig å forklare.
FurAffinity          DeviantArt


Purchal

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #16409 på: 26. mar, 2014, 18:36 »
Lang, komplisert og personlig sak.
Vanskelig å forklare.
Vel hvis det er en personlig så skal ihvertfall ikke JEG spørre. Det får du fortelle når du selv vil :)

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #16410 på: 26. mar, 2014, 19:29 »
har hatt Trening i dag, og sushi smaker veldig godt etter trening.... <3

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #16411 på: 26. mar, 2014, 20:09 »
Har sittet og grått av nest siste episode av How I Met Your Mother. Bare 5 dager igjen til siste nå...

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #16412 på: 26. mar, 2014, 21:28 »
Ikke lenge igjen til oppkjøring nå, og jeg gjør alltid en sånn utrolig dum feil hver gang jeg øvelseskjører nå, blir stresset av det. x: Merker jeg trenger lappen, though. Begynner å bli ordentlig irritert av å ha pappa ved siden av meg som maser om bremsing og plassering osv. Ja, jeg vet han har rett, men jeg føler meg flinkere enn han antyder. Noe jeg ms ikke er, men det er irriterende fordet. :c Jeg er jo ofc verdensmester bak rattet.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #16413 på: 26. mar, 2014, 21:37 »
Ikke lenge igjen til oppkjøring nå, og jeg gjør alltid en sånn utrolig dum feil hver gang jeg øvelseskjører nå, blir stresset av det. x: Merker jeg trenger lappen, though. Begynner å bli ordentlig irritert av å ha pappa ved siden av meg som maser om bremsing og plassering osv. Ja, jeg vet han har rett, men jeg føler meg flinkere enn han antyder. Noe jeg ms ikke er, men det er irriterende fordet. :c Jeg er jo ofc verdensmester bak rattet.

Under oppkjøringa bryr ikke sensoren seg så mye om små enkle feil så lenge helheten i kjøringa di er bra.
Si gjerne ifra også under oppkjøringa dersom du gjør en feil og merker det, sensor gir faktisk pluss for dette siden du viser at du klarer å "øve" på egenhånd.

Samtidig be faren din om å ta en kjøretime hvor han er totalt stille, sammenlign hvordan du kjører da. :)
FurAffinity          DeviantArt


Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #16414 på: 26. mar, 2014, 21:41 »
Ikke lenge igjen til oppkjøring nå, og jeg gjør alltid en sånn utrolig dum feil hver gang jeg øvelseskjører nå, blir stresset av det. x: Merker jeg trenger lappen, though. Begynner å bli ordentlig irritert av å ha pappa ved siden av meg som maser om bremsing og plassering osv. Ja, jeg vet han har rett, men jeg føler meg flinkere enn han antyder. Noe jeg ms ikke er, men det er irriterende fordet. :c Jeg er jo ofc verdensmester bak rattet.

Under oppkjøringa bryr ikke sensoren seg så mye om små enkle feil så lenge helheten i kjøringa di er bra.
Si gjerne ifra også under oppkjøringa dersom du gjør en feil og merker det, sensor gir faktisk pluss for dette siden du viser at du klarer å "øve" på egenhånd.

Samtidig be faren din om å ta en kjøretime hvor han er totalt stille, sammenlign hvordan du kjører da. :)

Ja, er flere som sier dette. x3 Jeg føler jo at jeg kjører generelt greit, så lenge jeg husker på å ta det litt rolig, så så lenge jeg ikke har uflaks og kommer opp i noen stressende situasjoner tror jeg det skal gå greit, håper jeg.

Problemet er at han ahr rett når han sier jeg skal bremse ogsånt, det bare.. ER SÅ IRRITERENDE Å HØRE PÅ I LENDGEN HNNGG. Så jeg kjører for fort og brått om han ikke sier noe, this I know. Sooon kan jeg kjøre så fort og brått jeg bare vil, forhåpentligvis. Neida. ..joda. :C

Sondring

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #16415 på: 26. mar, 2014, 21:58 »
Under oppkjøringa bryr ikke sensoren seg så mye om små enkle feil så lenge helheten i kjøringa di er bra.

JeppJepp, På bil-lappen kjørte jeg nesten over en kar som bestemte seg for å hoppe ut i veien, og på mc-lappen kjørte jeg noe for fort... men så lenge det er småfeil, så går det greit.
Med mindre du er uheldig med sensor da :)


Jeg er jo ofc verdensmester bak rattet.

Alle som kjører fortere enn deg er uansvarlige idioter, alle som kjører senere enn deg er pensjonister med hatt!

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #16416 på: 26. mar, 2014, 22:22 »
Ikke lenge igjen til oppkjøring nå, og jeg gjør alltid en sånn utrolig dum feil hver gang jeg øvelseskjører nå, blir stresset av det. x: Merker jeg trenger lappen, though. Begynner å bli ordentlig irritert av å ha pappa ved siden av meg som maser om bremsing og plassering osv. Ja, jeg vet han har rett, men jeg føler meg flinkere enn han antyder. Noe jeg ms ikke er, men det er irriterende fordet. :c Jeg er jo ofc verdensmester bak rattet.

Under oppkjøringa bryr ikke sensoren seg så mye om små enkle feil så lenge helheten i kjøringa di er bra.
Si gjerne ifra også under oppkjøringa dersom du gjør en feil og merker det, sensor gir faktisk pluss for dette siden du viser at du klarer å "øve" på egenhånd.

Samtidig be faren din om å ta en kjøretime hvor han er totalt stille, sammenlign hvordan du kjører da. :)

Ja, er flere som sier dette. x3 Jeg føler jo at jeg kjører generelt greit, så lenge jeg husker på å ta det litt rolig, så så lenge jeg ikke har uflaks og kommer opp i noen stressende situasjoner tror jeg det skal gå greit, håper jeg.

Problemet er at han ahr rett når han sier jeg skal bremse ogsånt, det bare.. ER SÅ IRRITERENDE Å HØRE PÅ I LENDGEN HNNGG. Så jeg kjører for fort og brått om han ikke sier noe, this I know. Sooon kan jeg kjøre så fort og brått jeg bare vil, forhåpentligvis. Neida. ..joda. :C

Jeg ble også etterhvert så utroooolig lei av kjørelærer som hele tiden maste om ditt og datt under øvelseskjøring. Nå som jeg har lappen kjører jeg faktisk bedre uten alt det maset ^^" Men ja, sensor ser på helheten, og så lenmge du ikke gjøre noe trafikkfarlig så går små feil som regel greit c:

--

Skjønner ikke hvorfor jeg har vondt i øyet D: Håper virkelig det går over snart ._. Og så runda jeg nettop Diablo 3 igjen på noen timer xD

Ace The Fox

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 117
    • Vis profil
    • Facebook
Sv: Din status!
« Svar #16417 på: 26. mar, 2014, 22:34 »
Fikk låne en kigurumi av ei venninne. Dette får meg hyped på å kjøpe min egen kigu! :3


NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #16418 på: 26. mar, 2014, 22:37 »
Ikke lenge igjen til oppkjøring nå, og jeg gjør alltid en sånn utrolig dum feil hver gang jeg øvelseskjører nå, blir stresset av det. x: Merker jeg trenger lappen, though. Begynner å bli ordentlig irritert av å ha pappa ved siden av meg som maser om bremsing og plassering osv. Ja, jeg vet han har rett, men jeg føler meg flinkere enn han antyder. Noe jeg ms ikke er, men det er irriterende fordet. :c Jeg er jo ofc verdensmester bak rattet.

Under oppkjøringa bryr ikke sensoren seg så mye om små enkle feil så lenge helheten i kjøringa di er bra.
Si gjerne ifra også under oppkjøringa dersom du gjør en feil og merker det, sensor gir faktisk pluss for dette siden du viser at du klarer å "øve" på egenhånd.

Samtidig be faren din om å ta en kjøretime hvor han er totalt stille, sammenlign hvordan du kjører da. :)

Ja, er flere som sier dette. x3 Jeg føler jo at jeg kjører generelt greit, så lenge jeg husker på å ta det litt rolig, så så lenge jeg ikke har uflaks og kommer opp i noen stressende situasjoner tror jeg det skal gå greit, håper jeg.

Problemet er at han ahr rett når han sier jeg skal bremse ogsånt, det bare.. ER SÅ IRRITERENDE Å HØRE PÅ I LENDGEN HNNGG. Så jeg kjører for fort og brått om han ikke sier noe, this I know. Sooon kan jeg kjøre så fort og brått jeg bare vil, forhåpentligvis. Neida. ..joda. :C

Bare ta hensyn, så vil jeg tro mye vil ordne seg :)
Men jeg var også irritert og nervøs da jeg øvelseskjørte med min stefar, og måtte knote med en bil med choke og ingen servo :P

Var kanskje litt forsiktig under oppkjøringen, men jeg forhindret ikke trafikk (nødakselererte da det var nødvendig), og jeg kom i en situasjon hvor jeg møtte på en søppelbil på en trang vei.. jeg svingte av og lot bilen passere meg.... alt i all sa sensoren at hun var kjempefornøyd med kjøringa. Ellers hadde jeg forsåvidt 2 års ekstra erfaring på veien siden jeg hadde moped.
Life is boring when you don't know how to live it.

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #16419 på: 26. mar, 2014, 22:39 »
Nook, Sondring, UsagiKun og Exodai: Takk, dere har roet meg litt ned! Jeg har kjørt litt oppkjøringsruter nå, og de fleste av dem er veldig hyggelige. Jeg tror det skal gå bra. ^^

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16420 på: 26. mar, 2014, 22:42 »
Lang, komplisert og personlig sak.
Vanskelig å forklare.

"aRGH"
"Hva er det?"
"Vil ikke snakke om det"

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16421 på: 27. mar, 2014, 14:08 »
Lang, komplisert og personlig sak.
Vanskelig å forklare.

"aRGH"
"Hva er det?"
"Vil ikke snakke om det"

Si A), men ikke B). Veldig vanelig, og veldig irriterende. Hvorfor ta opp en sak, om man ikke vil snakke om det? : P

------

either way.

Jeg blir så glad vær gang mamma hever stemmen til meg når jeg prøver å forklare noe obvious. Som taushetsplikt. Hun blir så sinna når jeg forklarer noe som gir mening. Hun har jo alltid rett, da så..

>:I

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #16422 på: 27. mar, 2014, 16:04 »
Kyllingvinger til middag =D
woooooo~~!

Kesmon

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 241
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16423 på: 27. mar, 2014, 16:32 »
Utrolig vær med har fått.

En hel uke med tørrhet og sol ;D samtidig som det er passe kaldt.
Kan ikke bli bedre nå.

Elmer

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 345
  • My Fursona's: Elmer, milo, and (D)Jay
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16424 på: 27. mar, 2014, 17:44 »
Her skule det bli hele uka med sol men det bed ikke det.

Kyllingvinger til middag =D
woooooo~~!

Mmmmmmmm! Jeg elsker det. [ureshii]
« Siste redigering: 27. mar, 2014, 17:46 av kimba »