Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4841034 ganger)

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16900 på: 02. mai, 2014, 09:29 »
Døgnrytmen har endelig blitt bedre :D
Og ble ganske happy igår når jeg fikk mail fra madefuryou at jeg fikk plass der  [w-happy]
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #16901 på: 02. mai, 2014, 10:41 »
Døgnrytmen har endelig blitt bedre :D
Og ble ganske happy igår når jeg fikk mail fra madefuryou at jeg fikk plass der  [w-happy]

Gratis :)

Purchal

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #16902 på: 02. mai, 2014, 10:46 »
En kopp med kaffe er det beste valget jeg har tatt i dag.. Ihvertfall etter at jeg nesten drepte meg selv med frokosten XP

Omfg.. Kaffeeee

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #16903 på: 02. mai, 2014, 11:38 »
Tok meg selv langhelg, så daffer rundt i Pikachu-kigu :3 Må få gjort litt lekser iløpet av dagen though. Liker å tro at jeg skal gjøre det ihvertfall >.>

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #16904 på: 02. mai, 2014, 13:55 »
Glemte å ta anti-t pillene mine til rett tid i går, i forgårs og i dag, så klikka på en venn som snakket om EF til meg i går. Så er litt forsiktig med hvem jeg snakker med de første timene siden jeg tok dem, har gått halvannen time nå, så de får komme inn i systemet igjen.

For mye av:
Sitat
You should go. EF is so much fun

Ble ærligtalt lei. Følte lignende hadde blitt sagt for ofte. Det er litt sånn teasing for meg nesten, spesielt i lengden, bare at de som sier slikt ikke er klar over det. Har jeg ikke råd så har jeg ikke råd, jeg ble bare for lei og gretten av å bli påminnet om hvor artig EF er. Og at jeg MÅ dra. Jeg vil jo, men kan ikke, sånn er det. Andre venner har fått en mildere påminnelse da jeg hadde anti-t i systemet og var i god form. ^_^

Alltid så teit når jeg glemmer pillene. Er så vanskelig å kontrollere sinne da. Derfor prioriterer jeg å ta dem hver morgen klokka 7. Har det så mye bedre uten all den testoen i kroppen. Dessverre var jo det litt vanskelig å få gjort alt man mener å få gjort som å ta de pillene, måtte stresse mye når en leilighet skulle ryddes ut av, vaskes, og tingene i leiligheten skulle ut og inn i samtlige tidligere medboeres nye leiligheter.

Mulig jeg også var litt ekstra gretten for at Torvus ikke føler seg helt i form heller. XP
« Siste redigering: 02. mai, 2014, 14:26 av SarahLynx »

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #16905 på: 02. mai, 2014, 14:23 »
Døgnrytmen har endelig blitt bedre :D
Og ble ganske happy igår når jeg fikk mail fra madefuryou at jeg fikk plass der  [w-happy]


Du får være velkommen inn i MFY familien da ;) Frees er 3 år om noen måneder, og har enda ikke noe som har blitt ødelagt. Bare litt slitne håndpoter, men de funker enda :3

I dag må jeg pakke, pakke, pakke, og prøve å få skaffet meg en sånn nettbrikke. Jeg sov alt for lenge også, urk. Får bare sette i gang!

Sondring

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #16906 på: 02. mai, 2014, 15:11 »
Fantastisk mental rensing å klippe gresset etter jobb. Og den dertilpåhørende pils foran nyslått plen hjelper også.

naetaru

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #16907 på: 02. mai, 2014, 15:31 »
Sitter til lunsj på jobb og irriterer meg over at w'en i logoen til NorPaws ser ut som ei kvinnelig kløft.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16908 på: 02. mai, 2014, 16:25 »
Sitter til lunsj på jobb og irriterer meg over at w'en i logoen til NorPaws ser ut som ei kvinnelig kløft.

Takk, tusen hjertelig takk.. nå kommer jeg til å tenke på det hver eneste gang jeg ser logoen....
The more i learn about people, the more i like my dog.

Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16909 på: 02. mai, 2014, 16:38 »
Planen min i dag var spille basket ball og operere tærene siden mamma sa eg klarte det.....

Det ente med opperere tåen ikke klare å gå på foten... Hele helga spolert
tsuna ^^

naetaru

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #16910 på: 02. mai, 2014, 16:41 »
Sitter til lunsj på jobb og irriterer meg over at w'en i logoen til NorPaws ser ut som ei kvinnelig kløft.

Takk, tusen hjertelig takk.. nå kommer jeg til å tenke på det hver eneste gang jeg ser logoen....
Bare hyggelig <3

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #16911 på: 02. mai, 2014, 17:11 »
Sitter til lunsj på jobb og irriterer meg over at w'en i logoen til NorPaws ser ut som ei kvinnelig kløft.

Takk, tusen hjertelig takk.. nå kommer jeg til å tenke på det hver eneste gang jeg ser logoen....
Bare hyggelig <3
hahaha this

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16912 på: 02. mai, 2014, 17:13 »
Håret mitt er nice i dag :3

skal også i bursdag i dag, yayy gratis pizza <3

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #16913 på: 02. mai, 2014, 17:36 »
Å få randomly høre at foreldrene mine egentlig ikke ville ha meg, og at fattern vurderte å dra fra meg da jeg var baby er gøy. Hey takk muttern :I

Og jeg som trodde jeg ikke kunne ha mindre selvtillit.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #16914 på: 02. mai, 2014, 20:39 »
Syk drage. :< Ligger i sengen med serier og varm oboy.

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16915 på: 02. mai, 2014, 21:29 »
Har vært syk i tre uker nå :T Alltid når jeg tror jeg blir litt bedre, får jeg et annet symptom. Fikk påspandert litt shopping i dag, det var hyggelig <3

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16916 på: 02. mai, 2014, 21:35 »
Flott å se at det ikke bare er meg som er syk om dagen ;p

anywho, var ute å bytta dekk på foreldrene mine sin bil.. også fant jeg frem dekkene til min bil også *kremt* kan ikke huske at de var så svære...



ja, de "små" dekkene er helt standar dekk til en suzuki baleno.. de litt større dærrimot er ikke til en lastebil, men til tahoen min <3

kan jo også nevnes at dekkene dere ser bak er til et jævla monster av en 4-hjuling fattern kjøpte seg :)
                                                             v
The more i learn about people, the more i like my dog.

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #16917 på: 02. mai, 2014, 22:57 »
Trygt plassert i ny leilighet :)

Nå er det bare å vente på at internett blir fikset så jeg slipper å bruke opp all mobildataen min.

Også er det å håpe at jeg slipper å få noen uforutsette utgifter før 12 mai. Er litt blakk nå *depositum* xD

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #16918 på: 03. mai, 2014, 01:25 »
Fikk naboklage etter festen jeg hadde i leiligheten på onsdag, og nå er det noen andre som har fest med enda høyere lydnivå enn det jeg hadde (tror jeg). Stakkars de naboene som ikke tåler litt festing :p

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16919 på: 03. mai, 2014, 05:57 »
Ble litt full i går kveld. Og nå får jeg ikke sove xP oh man


SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #16920 på: 03. mai, 2014, 11:58 »
Senga jeg hentet fra en fyr over veien på Finn.no. Fungerer greit. Fikk ikke like vondt i ryggen av den som den forrige. Det er jeg stor fornøyd med. Veldig takknemlig for at Leophan og så Emphy hjalp til å bære den.
Er selvfølgelig også takknemlig for at Atrox, Zintrex (NokiaKiller) og Burr ville hjelpe til ^_^ Måtte bare hente den senga tidligere enn antatt så kunne ikke vente.

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #16921 på: 03. mai, 2014, 12:33 »
Hvorfor har ikke jeg sånne søte filmforeldre som kommer ned med masse vann og frokost på sengen etter at jeg har vært ute en natt. Alt jeg får er et sarkastis "jøss, så tidlig du var oppe da" når jeg klarer å dra meg ut av sengen.

*sulten* ;_;

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #16922 på: 03. mai, 2014, 12:36 »
Ferdig flyttet til Flå. Har pakka ut og alt, og har til og med besøk av en voff.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16923 på: 03. mai, 2014, 13:34 »
Hvorfor har ikke jeg sånne søte filmforeldre som kommer ned med masse vann og frokost på sengen etter at jeg har vært ute en natt. Alt jeg får er et sarkastis "jøss, så tidlig du var oppe da" når jeg klarer å dra meg ut av sengen.

*sulten* ;_;

haha, kjenner til den :p bare at jeg får " næmmen, er det den karen? lenge siden sist.."
The more i learn about people, the more i like my dog.

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #16924 på: 03. mai, 2014, 14:22 »
Monterer nå et vitrineskap. O'Joy. Mens man av en eller annen grunn har blitt litt syk (tror det muligens er forkjølelse)
Life is boring when you don't know how to live it.