Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4840858 ganger)

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #18150 på: 23. aug, 2014, 22:06 »
Lang dag på jobb, så kjøpte pizza fra den nye pizzachappa Domios og skaffet både Broderlands 1 og 2 GOTY ed på Steam :3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18151 på: 23. aug, 2014, 23:23 »
Ser på Hitchhiker's guide to the galaxy, og har en intens kake crave. And it sucks 'cus theres no cakes!

Kinjara

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 306
  • jervling
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #18152 på: 24. aug, 2014, 11:12 »
Ser på Hitchhiker's guide to the galaxy, og har en intens kake crave. And it sucks 'cus theres no cakes!
Om du får litt Adamsdilla kan jeg anbefale Starship Titanic. Ganske artig spill fra ca 1997, 98. Helt nydelige art deco-impulser rent stilmessig, mye god Adams-humor og stemmer fra mange av vennene hans.

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #18153 på: 24. aug, 2014, 14:33 »
Merker jeg er sliten etter å sett på en del av livestreamingen som foregikk på EF20 :P
Life is boring when you don't know how to live it.

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18154 på: 25. aug, 2014, 01:45 »
Sykt sliten etter en koselig bursdag i går!

Avatar by Fujoshiprincess <3

Shepbrur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 235
  • Telegram: @Shepbrur
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18155 på: 25. aug, 2014, 07:25 »
Alle lærerne mine som jeg skulle hatt i dag streiker, så da er jeg uten skole for i dag. Allikevel lurer jeg på om jeg burde dukke opp og si ifra at jeg er der, men senga mi er god å ligge i. .-.
Shepbrur - Hotaru - Shepbrur - Hotaru

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18156 på: 25. aug, 2014, 18:44 »
Sliten etter stressende dag på jobb, får oppgaver som er for mye over mitt nivå hele tiden. xD

Litt rart siden problemet med lærlingjobber vanligvis er omvendt, så I guess det kunne ha vært værre.
FurAffinity          DeviantArt


AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18157 på: 25. aug, 2014, 19:10 »
Rydder mens jeg ser/hører på demonstrasjonen i Oslo. Må bytte lyspærer fordi alle.... fem-seks pærene her inne har gått.

Avatar by Fujoshiprincess <3

skandix

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #18158 på: 25. aug, 2014, 19:47 »
slapper av etter en deilig joggetur :D

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #18159 på: 26. aug, 2014, 00:47 »
(Skriver dette på en smarttelefon, så det er fare for skriveleifer)

Sitter omsider på flytoget på vei mot Asker, etter å ha tilbrakt en uke i Berlin. Blir nesten litt vemodig av å tenke på at det er over alt, men er mest glad for å ha fått et veldig minnerikt con. Skarpen og jeg hadde egentlig ikke tenkt til å dra pga pengemangel, men da jeg fikk en ganske stor sum igjen på skatten spontanbestemte vi oss for å dra likevel. Og å holde det hemmelig. Så i tre måneder latet vi som om vi ikke skulle dra. Og da vi klarte å komme oss helt til hotellet før vi møtte mesteparten av vennenegjengen vår, var det mange morsomme reaksjoner. Første kvelden virret vi bare rundt til vi deltok i bursdagsfeiringen til Cyndi. Den endte med en romfest hos oss, der vi fikk bli kjent med Scarecrow, Karakina, Rotarr og WolfyNail. Piro og den nye typen hans kom også etterhvert og vi hadde det veldig moro sammen.
Dagen derpå husker jeg ikke så mye av, bortsett fra at den inkluderte romfest hos Wolftale og Joon, middag på asiatisk restaurant og "nachspiel" hos Piro med kazookie som gikk amok med en laptop fordi han absolutt skulle høre Tsjajkovskij.
Dagene i midten av connet er egentlig bare en stor blur med alkohol, hangovers og kule folk. Men jeg husker at vi en kveld var med på flaggermusfóring, som var et av veledighetseventene. Det varte ca. 30 minutter og sluttet med at vi fikk ta på en flaggermus. Det var så verdt 3 euro og den timen vi stod i kø for å få billetter. En annen kveld brukte Axel 150 euro på drikke (Jägermeister) til meg, Templa og Sarah. Den kvelden var veldig gøy, dagen derpå not so much. :D
På søndagen dro vi til Tierpark som er Europas største dyrehage. Elns. Vi gikk i 8 timer og enda fikk vi ikke sett alt. Men jeg fikk klappe en lemur. Og se en sjøku og snøleopardunger så det var en veldig veldig fin tur. Etter middag og et langt bad for å reparere de slitne kroppene våres hang vi litt til med nye og gamle bekjentskaper før vi kom oss i seng. Dagen i dag gikk med til søvn, pakking, farvel og enda mer søvn.

Jobb i morgen. Skulle ønske jeg hadde tatt meg en dag til med fri. T__T

All in all, best con so far, I think. Er flere morsomme episoder jeg kommer på innimellom og om du har lest alt og fremdeles vil høre mer, får du poke meg. Sry for wall of text.

<3

Kinjara

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 306
  • jervling
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #18160 på: 26. aug, 2014, 01:18 »
Herregud, det hørtes gøy ut! :D

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18161 på: 26. aug, 2014, 01:39 »
Lagde offentlig twitter og angret typ med én gang, så endret den til privat også. Bra jobba..

Avatar by Fujoshiprincess <3

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18162 på: 26. aug, 2014, 03:33 »
jeg og penger.. sukk.. anyways, kjøpte nettopp 7 album fra rammstein >;D
The more i learn about people, the more i like my dog.

Coast Wolf

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Sover aldri til riktig tid...
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18163 på: 26. aug, 2014, 07:25 »
Sitter å vurderer om jeg skal fikse bilen, problemet er att det koster omtrent det samme å fikse bilen som det er å kjøpe ny bruktbil. har såå lyst på boble men dem ligger på rundt 20 lapper for en brubar en.
ikke akkuratt en comfy vinter bil, men kan kan bli vandt til det.
bmw'n er super comfy, men ikke den beste på vintergrep. + for att den har masse plass.
boble = super holdbar. bmw'n har sine kjente feil og mangler men fikser jeg den nå er den holdbar i noen år til trur jeg, hvertfall 2. så bør jeg spare penger eller begynne å kjøpe deler? veit det ikke er det helt beste forumet for dette men lell. i like it here [cool]

anyways holder forstatt på å få livet på stell, makan til somling med helse norge. dem vil att jeg skal ta ett 3. forsøk på lysbehandling. når skal dem forstå att dette er kronisk og ikke forbipasserende? 10år uten hell og lykke med behandlinger. Nå holder det vel snart vel? i guess it's always hard to be a nissemann :P
Ask and u shall receive. var det noen som sa, og det gjør jeg å :3
FA - Twitter

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #18164 på: 26. aug, 2014, 11:04 »
^
Hva er bildet av?

Bildet er ferdig :3



ekke det fra Five Night at freddy's, nye horror game'et =D

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18165 på: 26. aug, 2014, 13:55 »
Min MS Surface ble sendt på service i går ;_; I MISS YOU BBY. Håper de finner ut at jeg kan få en helt ny en på reklamasjonen tho.
Sovnet også fullt påkledd med sminke etter jeg kom hjem i går. Fjeset mitt er rødt. Føkk sminke e_e

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #18166 på: 26. aug, 2014, 16:22 »
Fått vasket mine to bodysuiter i dag, så nå henger de å tørker. Har også fått registrert meg på UKfurs forumet siden jeg stikker av fra Norge i tre år XD Og i morgen må jeg stå opp tidlig fordi jeg skal ta min første tattovering! Spennende >w<

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18167 på: 26. aug, 2014, 16:50 »
[...]Derpå husker jeg ikke så mye av, bortsett fra at den inkluderte romfest hos Wolftale og Joon, middag på asiatisk restaurant og "nachspiel" hos Piro med kazookie som gikk amok med en laptop fordi han absolutt skulle høre Tsjajkovskij.
Dagene i midten av connet er egentlig bare en stor blur med alkohol, hangovers og kule folk.

Jobb i morgen. Skulle ønske jeg hadde tatt meg en dag til med fri. T__T

All in all, best con so far, I think. Er flere morsomme episoder jeg kommer på innimellom og om du har lest alt og fremdeles vil høre mer, får du poke meg. Sry for wall of text.

<3

Når du prøvde å dra meg vekk, hadde vi hørt lenge? Husker at jeg hoppet fremover i sangen.
Sorry for den ass, men elsker Chaykovsky/Tchaikovsky/Chjayvvbskayslklov-ellerhvadetvarjegskrev
Pluss at jeg kan bli litt slik i fylla.

Men ja, du og skarpen var av de besteste. Hadde nok vært loner rundt omkring hadde det ikke vært for dere de dagene.

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #18168 på: 26. aug, 2014, 17:23 »
Første dag med styrketrening på mange måneder. Tror jeg kommer til å våkne opp med en ubrukelig kropp imorgen ._.

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Din status!
« Svar #18169 på: 26. aug, 2014, 20:17 »
Skal legge meg.. klokka nå (20.15)  [eek]

ㅤDenster

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • ?!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18170 på: 26. aug, 2014, 21:06 »
Dagene går veldig foooort. o-o

skandix

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #18171 på: 27. aug, 2014, 02:05 »
Bør kanskje leggge meg nå, siden jeg skal ha en forelesning 08:00 :S

Catya

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #18172 på: 27. aug, 2014, 02:43 »
^
Hva er bildet av?

Bildet er ferdig :3



ekke det fra Five Night at freddy's, nye horror game'et =D
Yup, det ble sinnsykt populært på FA.

Status: Sitter og tegner nye sider.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18173 på: 27. aug, 2014, 07:30 »
Koser meg med nye 4g nettet på t-banen til jobb, var på tide at det kom!

Typisk at den ene uka hvor jeg ikke kjører bil så er det pent vær. (har en sånn rar greie med at jeg må kjøre med blank bil hele tiden. :p)
FurAffinity          DeviantArt


ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #18174 på: 27. aug, 2014, 21:39 »
o3o after effect of EF: stølhet, sløvhet, trøtthet...
gleder meg til dukken min kommer... ennå <3 og gleder meg til at vi har flytta til Ryen...<3
*glad trøtt pus*