Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4841035 ganger)

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20925 på: 28. jul, 2015, 15:16 »
kondolerer wolfheart, var en veldig veldig fin hund ^^
--.
er sliten etter å drive å stresse med skoleinntak : c fant ut nå at andre inntaket for Osloskoler er ikke før 10. august, ETTER at jeg ble sykt stressa fordi jeg trodde jeg ikke kom inn.. i tillegg har jeg kommet in på andrevalget og er litt skuffet fordi jeg vil mer inn på tredjevalget... men vet også at andrevalget er "bedre".


Tusen takk for det Paxy, og lykke til med skolevalgene!
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20926 på: 28. jul, 2015, 15:38 »
eg føler for deg Wolfheart     og husker tilbake til tiden der eg mast min hund     altid grusomt nor du musser ett familiemedlem  [w-cry]

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20927 på: 28. jul, 2015, 15:41 »
Er helt knust og tom etter at jeg mista hunden min Rime igår etter at hun ble akutt dårlig med lammelse delvis i rygg og helt i ene bakbeinet sitt. Hun var gammel og ikke forsvarlig å operere heller. Utsiktene var for dårlige, hun kunne ikke komme på do sjøl uten å måtte dra daglig til dyrlegen og dope henne ned for å tømme blære og tarm. Sammen med store smerter, prolapslammelse og det høye stresset hun har hos dyrlegen generelt pluss at hun ville ikke bli bra nok til at det var dyrevelferdsmessig forsvarlig å la hun fortsatt leve så fikk hun slippe. Jeg fikk tatt ordentlig farvel med henne i hele igår, men det er så tomt nå. Jeg visste på mange måter at det ikke hille gå bra da jeg kom ut på morran og så til hun, hun likte å ligge ute på sommeren. Det må ha skjedd noe iløpet av natta med henne for hun var som vanlig for hun i det siste dagen før. Hun responderte ikke som hun pleide da jeg klappet hun, og jeg fikk ganske raskt mistanke til en lammelse i ene beinet. Innerst inne visste jeg at dette ikke kom til å gå bra.. Hun ble 12år og 2måneder..

Hvil i fred jenta mi ♥

https://www.dropbox.com/s/9nqqzqy5v81p7di/DSC03247.jpg?dl=0

Kondolerer
Det var en utrolig fin hund du hadde

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20928 på: 28. jul, 2015, 17:39 »
eg føler for deg Wolfheart     og husker tilbake til tiden der eg mast min hund     altid grusomt nor du musser ett familiemedlem  [w-cry]

Tusen takk for det Vinde!

Ja, det er knusende å miste noen du er glad i enten det er på to eller fire - føles utrolig tomt etterpå..
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20929 på: 28. jul, 2015, 17:41 »
Er helt knust og tom etter at jeg mista hunden min Rime igår etter at hun ble akutt dårlig med lammelse delvis i rygg og helt i ene bakbeinet sitt. Hun var gammel og ikke forsvarlig å operere heller. Utsiktene var for dårlige, hun kunne ikke komme på do sjøl uten å måtte dra daglig til dyrlegen og dope henne ned for å tømme blære og tarm. Sammen med store smerter, prolapslammelse og det høye stresset hun har hos dyrlegen generelt pluss at hun ville ikke bli bra nok til at det var dyrevelferdsmessig forsvarlig å la hun fortsatt leve så fikk hun slippe. Jeg fikk tatt ordentlig farvel med henne i hele igår, men det er så tomt nå. Jeg visste på mange måter at det ikke hille gå bra da jeg kom ut på morran og så til hun, hun likte å ligge ute på sommeren. Det må ha skjedd noe iløpet av natta med henne for hun var som vanlig for hun i det siste dagen før. Hun responderte ikke som hun pleide da jeg klappet hun, og jeg fikk ganske raskt mistanke til en lammelse i ene beinet. Innerst inne visste jeg at dette ikke kom til å gå bra.. Hun ble 12år og 2måneder..

Hvil i fred jenta mi ♥

https://www.dropbox.com/s/9nqqzqy5v81p7di/DSC03247.jpg?dl=0

Kondolerer
Det var en utrolig fin hund du hadde

Tusen takk for det Chesta! Hun var noe for seg sjøl på alle måter...
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20930 på: 28. jul, 2015, 22:50 »
Kondolerer så mye Wolfheart :c Fine hunder skulle kunnet leve evig

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20931 på: 28. jul, 2015, 23:14 »
Kondolerer så mye Wolfheart :c Fine hunder skulle kunnet leve evig

på ein måte lever di evig :P    nor eg var liten hadde vi ein collie som blei 14 år gammel, det er 11 år siden vertineren avlivde hun pga alder og sjukdom og eg har masse gode minner fra hun og har faktisk halsbåndet med navnebrikken enda
chika vil leve i minnet mitt for altid :P verfall så lenge eg lever  [w-happy]

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20932 på: 28. jul, 2015, 23:42 »
Kondolerer så mye Wolfheart :c Fine hunder skulle kunnet leve evig

Tusen takk for det Dragon_Pancake!

Ja, synes dyra kunne ha levd litt lenger - savner alle jeg har hatt.... 4hunder og 2katter..
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20933 på: 28. jul, 2015, 23:57 »
Kondolerer så mye Wolfheart :c Fine hunder skulle kunnet leve evig

på ein måte lever di evig :P    nor eg var liten hadde vi ein collie som blei 14 år gammel, det er 11 år siden vertineren avlivde hun pga alder og sjukdom og eg har masse gode minner fra hun og har faktisk halsbåndet med navnebrikken enda
chika vil leve i minnet mitt for altid :P verfall så lenge eg lever  [w-happy]

De lever på en måte videre i minnet, i hjertet, i gjenstander etter de (feks som du nevner; halsbånd) og på bilder.
Men det er sårt å se bildet av Rime, som jeg la ut her,har det både som bakgrunnsbilde og som bilde på "skjermspareren"(eller hva jeg skal kalle det) på nettbrettet mitt så jeg ser det liksom hver gang jeg surrer med nettbrettet.. Bildet er tatt inni marka på en telttur noen netter på forsommeren i 2013, og hun studerer pollenet i vannet - noe hun likte å lepje i seg. Er et av de peneste bildene jeg har av hun, uttrykket hennes smelter jeg av...  [w-cry]
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20934 på: 29. jul, 2015, 01:16 »
snakk om å jobbe som fan. ble oppringt av 3 persona i går som trengte hjelp til maling av garasje og eget hus. de fikset alt av maling og sprit. startet klokka 4 i morges med å male min bestemors garasje og hytte (tok 6 timer totalt for alt. fikk 3.5 tusen som takk) så bars det over til en venn av familien med et stort hus som skulle males. (brukte 4 timer på det hele fikk 4 tusen som takk) også til en gammel dame som hadde hatt en oprasjon i hofte og trengte hjelp til maling. ble akkurat ferdig hos henne ved midnatt. ( 5 tusen for hele huset ) *regner i hodet* jada! da blir det Nordicfuzzcon på denna dragen :3 tjente 12.500 kroner i dag. så etter en veldig lang dag. min søster sa '' slike arbeids drager skal man lete lenge etter for å finne'' rererererere.

dro en tur på havet med søstra å fisket litt. fikk jo jaggu ei kveite på 20 kilo. så nå sitter dragen i fra nord å venter på en søster som lager mat.
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20935 på: 29. jul, 2015, 03:34 »
La meg for 3 timer siden, våknet og er lys våken nå og vet ikke hva jeg skal gjøre.

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20936 på: 29. jul, 2015, 03:42 »
oh shit klokken er masse :P    startet på ein tegning  ca kl 1 og vips var klokken alt for masse :P

Space

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 40
  • Mow!
    • Vis profil
    • northpaw.space
Sv: Din status!
« Svar #20937 på: 29. jul, 2015, 03:56 »
Greide fint å gjøre det samme ved et uhell jeg også; begynte med litt hjemmesideoppgradering og -vedlikehold tidligere i kveld, og endte opp på Bandcamp med et par nye album og artister i stedet til sist; klager ikke, men skal opp om ikke alt for lenge, så får vel vurdere å begynne å finne fram til senga (igjen) etter hvert... :P

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20938 på: 29. jul, 2015, 08:22 »
Da greide jeg å få sånn ca 3 timer med søvn, hurra. Kaffe kaffe kaffe kaffe, våken, våken, våken owo

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20939 på: 29. jul, 2015, 13:10 »
^ 'dis
Summer, why you be so mean, not letting us sleep? 

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20940 på: 29. jul, 2015, 14:58 »
^ 'dis
Summer, why you be so mean, not letting us sleep? 

Det er akkurat det som er så deilig med å bo i honningsvåg. Det blir ikke varmt nok til at jeg ikke skal få sove her! HOHOHO! :'D

Neida, men noen netter er det jo unødvendig varmt, considering at sola er oppe absolutt hele tida. Fuck deg, sol.

Boostie

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 45
  • Spirtually, Everything should be turbocharged
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20941 på: 29. jul, 2015, 17:18 »
^ 'dis
Summer, why you be so mean, not letting us sleep? 

Det er akkurat det som er så deilig med å bo i honningsvåg. Det blir ikke varmt nok til at jeg ikke skal få sove her! HOHOHO! :'D

Neida, men noen netter er det jo unødvendig varmt, considering at sola er oppe absolutt hele tida. Fuck deg, sol.

Du får komma til Hamar :p her forsvinner sola rundt 10 - 12 tida om kvelden :3

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20942 på: 29. jul, 2015, 17:52 »
Kondolerer så mye, Wolfheart. :( <3

----

Omg, jeg har ikke skrevet her inne på superlenge. Skal ut og spise på et superkoselig sted i kveld! :3 Gleder meg.

Avatar by Fujoshiprincess <3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20943 på: 29. jul, 2015, 18:00 »
^ 'dis
Summer, why you be so mean, not letting us sleep? 

Det er akkurat det som er så deilig med å bo i honningsvåg. Det blir ikke varmt nok til at jeg ikke skal få sove her! HOHOHO! :'D

Neida, men noen netter er det jo unødvendig varmt, considering at sola er oppe absolutt hele tida. Fuck deg, sol.

Du får komma til Hamar :p her forsvinner sola rundt 10 - 12 tida om kvelden :3

Haha artig du. Om jeg bare kunne flytte hvor enn jeg ville så hadde jeg ikke bodd her as. Haha.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #20944 på: 29. jul, 2015, 18:23 »
bare 1 par uker igjen til EF <3 ghiiiii!<3 gleder meg litt for mye <3
x3x gleder meg til å gå amok i dealers den.... x3x <3 woop woop! <3

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20945 på: 29. jul, 2015, 23:12 »
Kondolerer så mye, Wolfheart. :( <3

Tusen takk for det AntiVanter!
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Catya

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #20946 på: 30. jul, 2015, 15:11 »
Vurderer om jeg bør rydde eller jobbe med tegneserier.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #20947 på: 31. jul, 2015, 09:25 »
Sendte DTD til bygger for nesten 1 år siden.
I dag (2,5 uke før EF) fikk jeg melding om at jeg må sende ny DTD. På en suit som var planlagt fullført til årets EF.
De skal ha oppdaget en feil på den først nå, og kun nå. Holy hell, snakk om sen tilbakemelding.
Dette etter masse kommunikasjon frem og tilbake. Inkludert dobbeltsjekk på at de hadde mottatt DTDen.
Dette etter 2 status oppdateringer hvor meldingen var at de hadde begynt på suiten. What the fuck?

Jævla skuffet og nedfor akkurat nå. Dette er ikke hva jeg hadde forventer av fursuit bygger med 7+ års erfaring med bygging.
Bedt de forklare seg hvorfor dette ikke ble oppdaget tidligere. Greit at jeg må lage ny DTD (sikre et ordentlig resultat), men jeg vil ha et reelt svar på hvorfor.

Ja ja. Masse EF planer rett ned i dass, og ikke noe jeg kan gjøre med det.
Nå må jeg bare få samlet folk, kjøpt inn ny ducttape + klesplagg og satt av en tid hvor vi alle kan jobbe på en ny DTD.
Blir neppe før etter EF.

Så får jeg se når suiten faktisk blir ferdig, og hva jeg gjør med den frem til neste EF.


Update: Også på "fursuit friday" hvor twitteren min fylles av masse glade fursuit bilder.
Can it get any better? Go on. I'm waiting.
« Siste redigering: 31. jul, 2015, 09:26 av Dax Cyro »

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20948 på: 31. jul, 2015, 10:48 »
^Trist å høre Dax, utrolig irriterende... slike ting burde ikke skje.
--

Har fått vite at halen jeg har bestilt er ferdig og den ser helt nydelig ut, jeg er så spent aa!

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20949 på: 31. jul, 2015, 17:24 »
^ Dax Cyro: Ikke veldig profesjonelt spør du meg. De burde nå ha gitt beskjed om at det ble forsinkelser i produksjonen i det minste.