Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4840634 ganger)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21425 på: 30. okt, 2015, 07:57 »
weirdly enough så er det lettere å vokne etter 3 timers søvn, enn etter 6 timer.

Skulle ønske jeg hadde tid til å drikke et tonn med kaffe, men I guess... det går vell bra haha ;u;

Oxy Monstercat

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 46
  • Nyæh, kattepus!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21426 på: 30. okt, 2015, 12:36 »
Urgh .w. Våken siden 3, PCen begynte plutselig å restarte seg selv, ville ikke fungere lenger. Klarte endelig å fikse det ved å bytte om på noe RAM og kjøre system checks, og nå er jeg helt utslitt.

Må også begynne å flytte ting ut av leiligheten, skal flytte til Tyskland om noen uker men må ut herifra før November. I'll be glad when this weekend is finally fucking over :C

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21427 på: 30. okt, 2015, 16:01 »
Syns det er hyggelig når folk kaster penal, blyantspissere og papirer på meg, i tilleg til å kaste søpla si i veska mi :v

Er også veldig hyggelig når folk ler, peker og stirrer på meg når jeg er på vei hjem....

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #21428 på: 30. okt, 2015, 18:12 »
Syns det er hyggelig når folk kaster penal, blyantspissere og papirer på meg, i tilleg til å kaste søpla si i veska mi :v
Er også veldig hyggelig når folk ler, peker og stirrer på meg når jeg er på vei hjem....

fikk lyst til å konfrontere dem c: mot hvor populær artist og høyt respektert du er her! =) vise dem hvor kul du er egentlig! >3< hvis dem skal være så drittsekker mot deg. =3=

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21429 på: 30. okt, 2015, 19:47 »
Syns det er hyggelig når folk kaster penal, blyantspissere og papirer på meg, i tilleg til å kaste søpla si i veska mi :v

Er også veldig hyggelig når folk ler, peker og stirrer på meg når jeg er på vei hjem....

dæm inser jo ikkje kor populær du er. du veit, dersom dem begynne å kaste søppel på dæ så er det bare å ta tak i dem som gjør sånt og gi dem til remiks.
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21430 på: 30. okt, 2015, 20:24 »
Halloweeeeeeen imorgen  [w-happy] gleder meg ;D
Skal ha en ovenatting/fest med to venner
Gleeder meg [w-happy]

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21431 på: 31. okt, 2015, 00:36 »
sitter og ser på uncle kage winestream. og han lære mer norsk, nå sa han blant annet Takk og skål
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Seff

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 119
  • [Cynical Foxbot]
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21432 på: 31. okt, 2015, 01:22 »
Prøver å bli ferdig med redigering på en video til imorra, men hver gang jeg prøver går jeg tom for minne på PCen.

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #21433 på: 31. okt, 2015, 03:27 »
Syns det er hyggelig når folk kaster penal, blyantspissere og papirer på meg, i tilleg til å kaste søpla si i veska mi :v

Er også veldig hyggelig når folk ler, peker og stirrer på meg når jeg er på vei hjem....

Uff, jeg mister troen på enkelte folk ._. Når de liksom ikke har noe bedre å gjøre enn å oppføre seg som idioter.

Litt som da jeg var på kino ikveld, og det satt en gjeng med kids på raden forran som absolutt måtte bråke, le upassende høyt, fikle med bråkende ting osv.. Endte med at jeg ga han et spark i ryggen og noen stygge ord før de hold kjeft >.>

HumaneWolf

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 122
  • Hi I'm Mane
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21434 på: 31. okt, 2015, 11:06 »
Syns det er hyggelig når folk kaster penal, blyantspissere og papirer på meg, i tilleg til å kaste søpla si i veska mi :v

Er også veldig hyggelig når folk ler, peker og stirrer på meg når jeg er på vei hjem....

Uff, jeg mister troen på enkelte folk ._. Når de liksom ikke har noe bedre å gjøre enn å oppføre seg som idioter.

Litt som da jeg var på kino ikveld, og det satt en gjeng med kids på raden forran som absolutt måtte bråke, le upassende høyt, fikle med bråkende ting osv.. Endte med at jeg ga han et spark i ryggen og noen stygge ord før de hold kjeft >.>

Enkelte glemmer at andre mennesker eksisterer :/

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21435 på: 01. nov, 2015, 01:15 »
gikk rundt i byen med duct tape fursuit hode. fikk masse godteri og det var en mann som ikke ga meg godteri men han ga meg en sigar som var verd 850 kroner. la ikke merke til hva han gjorde med den men han puttet sigaren inn i munnen på fursuit hodet. blir sikkert å røyke sigar i natt ja
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21436 på: 02. nov, 2015, 01:55 »
 må bare si dette '' satan kor godt det føles å slå lillebror Bodø\glimt på alfheim 3 dager før min 19årsdag''
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21437 på: 02. nov, 2015, 14:16 »
Syns det er hyggelig når folk kaster penal, blyantspissere og papirer på meg, i tilleg til å kaste søpla si i veska mi :v

Er også veldig hyggelig når folk ler, peker og stirrer på meg når jeg er på vei hjem....

Uff, jeg mister troen på enkelte folk ._. Når de liksom ikke har noe bedre å gjøre enn å oppføre seg som idioter.

Litt som da jeg var på kino ikveld, og det satt en gjeng med kids på raden forran som absolutt måtte bråke, le upassende høyt, fikle med bråkende ting osv.. Endte med at jeg ga han et spark i ryggen og noen stygge ord før de hold kjeft >.>


Hva slags oppførsel er det folk har? Synes det blir mer meg og mitt, og om det er mer så er det meg og mitt det også! Lærer ikke folk lenger at man ikke er aleine i verden? Jaja, noen lærer jo det da, bare synd at det de andre man får med seg..
Og @Skyee; det der er mobbing - fins sikkert verre mobbing men det er likefullt mobbing og respektløs oppførsel. Har du noen du kan ta det opp med? Eller kan det tenkes det blir verre av det også? Hender jo det kan skje også etter hva jeg har fått med meg, ikke lett å vite heller.
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Tigern

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21438 på: 03. nov, 2015, 22:08 »
Har vært litt hypp på å jobbe i utlandet i det siste. Noen som vet om EØS betyr at man bare kan pakke sekken og dra og finne en jobb? Ikke at det er et faktisk alternativ for meg nå, men hadde vært fint å vite  [w-happy]

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21439 på: 03. nov, 2015, 23:50 »
Jobber med fagprøve så er mildt sagt veldig stresset, har mindre tid til å snakke med furs også D: burde gå å sove snart hvis jeg skal få til effektiv jobbing i morgen. har mye jeg må gjøre >.<

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21440 på: 04. nov, 2015, 07:43 »
bra start på 19 årsdagen med å klemme hånda i ytterdøra og ende opp på legevakta med å sy noen sting.
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21441 på: 04. nov, 2015, 10:20 »
Au! Dét hørtes ikke ut som en god start på bursda'n, eller hvilken som helst dag! God bedring!
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Micael

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 46
  • m3m3s
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21442 på: 04. nov, 2015, 16:12 »
Tbh så er jeg lei av å bli invitert i bursdager, jeg skjønner at det er for å ha det hyggelig men ærlig talt, når vi er 14 år og snart 15 så syns jeg vi er for store for hele det barne bursdag opplegget

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #21443 på: 04. nov, 2015, 20:04 »
i morgen kommer vennen min på kvelden <3
weeeee!<3 *sprelle rundt*

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21444 på: 04. nov, 2015, 20:40 »
Føler enn viss tomhet etter at bilen ble solgt, håper jeg klarer å spare opp 5 måneder til ny uten å bli gal.
FurAffinity          DeviantArt


Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21445 på: 05. nov, 2015, 19:53 »
Welp. Jeg skal i hvert fall bli teoretiker. Aldri ALDRI eksperimentalist. :c
Vi hadde labøvelser i dag, og jeg seriøst hater lab så mye. Det er veldig gøy å se andre gjøre kule eksperimenter men jeg er ikke praktisk anlagt overhodet og det er alltid sånn at fokl på gruppen skjønner ting i forskjellig tempo også er det noen som ikke får noe ut av eksperimentet også er 90% av lab å skrive rapport og alt er bare stress og bleh. :c JEG STOLER PÅ MATEMATIKKEN JEG STOLER PÅ AT DET FUNGERER. :C Må ikke gjøre selv.

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #21446 på: 06. nov, 2015, 00:15 »
Vil sove >.<
Vært på trening til kl halv 11 og så hjem og jobbe med kostymer til danseforestilling på lørdag. Har vært en lang uke med ekstraøvinger stort sett hver dag. Gøy å danse og jobbe mot noe, men det blir fint når det er over. Ikke veldig glad i å stå opp i 6-7 tia når jeg egentlig har fri, for å bruke 1,5 time på å komme meg til øving

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21447 på: 06. nov, 2015, 04:46 »
jeg fikk ikke sove mer etter klokka 1:30 så nå sitter jeg her liksom.

Kanskje på tide å prøve å sove litt før skole? D:

EDIT: TULLAAAA ble ikke noe søvn på meg. Drakk nesten nettopp en ganske heftig kopp kaffe og nå sitter jeg her og rister hahahah.

Jeg kom til å tenke på hvordan jeg endra oppførselen min mot folk over nettet etter å ha kutta ting som irriterer meg. Jeg er så mye gladere og snillere mot folk online nå, det er egentlig veldig refreshing.

Jeg er faktisk litt stolt over at jeg har kommet så langt. Håper jeg ikke får noe tilbakefall xD
« Siste redigering: 06. nov, 2015, 06:56 av Skyee »

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21448 på: 06. nov, 2015, 14:17 »
Ugh, slit, ork, mas, dritt. :c
Jeg må slutte og lyve for psykologen min, hun er der for og hjelpe meg, men jeg vil ikke ha hjelpen fordi da må jeg gjøre ting jeg ikke vil... i keep saying everything is fine. Og siste døgnet har jeg fått skumle annfall igjen hvor jeg holder pusten såpass lenge at jeg er på vei til å besvime. Kan jeg ikke bare spole fram i tid hvor alt er fint så jeg slipper alt dette nå. :c Jeg har alt for mye fravær i tilegg noe som stresser meg.
Jeg blir sinnsykt overrasket om jeg holder ut dette året.

Edit: *klage klage* glemte brød i toasteren og nå er den kald ;3; for og så få ekkel sennepsaft på den fordi jeg ikke ristet på flasken. Beit meg i kinnet når jeg skulle spise den. Lagde en til men mistet den oppned på gulvet. Spiste alt for mye ostepop og er kvalm. Hentet en fryst caprisonne, tok den ut av posen og mistet den også på gulvet...
« Siste redigering: 06. nov, 2015, 15:46 av Paxy »

Elmer

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 345
  • My Fursona's: Elmer, milo, and (D)Jay
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21449 på: 06. nov, 2015, 16:30 »
Jeg har veldig mye å gjøre for tiden. :-\