Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4840683 ganger)

Olly "Naali" TF

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 150
  • Fjellrev, om du lurte.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1550 på: 05. sep, 2010, 03:54 »
Ahaha,

*Løper rundt i sirkel*
 
Jeg er glad i vet ikke hvorfor!  [ureshii]

Kan ha noe med at klokken er snart fire  [razz]

Weeeeeeeeeeeee
Jeg er nok mer sjeldent her en jeg er som fjellrev xD

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1551 på: 05. sep, 2010, 04:17 »
Pga døgnvill hadde vi syk omsetning på jobb idag så eierene spanderte så mye gratis øl og musserende vin vi bare orket, så de fleste ble passe dritings...

og jeg skal på jobb i morra  : <

synes noen må sende meg hugz i morra ;3

Logen Felxon

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1552 på: 05. sep, 2010, 06:45 »
Jeg datt og kunne ha knust ett ledd eller to av ryggraden min hvis det ikke hadde vært for at foten min lå i en 90 graders vinkling til fryseren som jeg hjalp til å bære ned en trapp eller to. Så jeg var veldig heldig i grunn, etter det skjedde så dro jeg å hadde bursdagsfeiring hos gode venner av meg blant annet Twosocks. Var godt å være hos dem i grunn. Så om ikke der hadde vært en feiring av typen drikke en del og være med venner så hadde jeg mest sannsynelig vis syntes at det hadde vært en ganske trasig tid på grunn av alt stresset rundt meg.

Men siden jeg hadde det kjempebra hos Twosocks og sånt så ble det ganske lent mot en deilig helg.
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1553 på: 05. sep, 2010, 12:51 »
Jeg har det helt jævelig i hodet..er,..BAH, etter bare fire timers søvn og vekt av Trash som DUSJA..

TRASH DU BRUKER LENGERE TID ENN FEM TENÅRINGSJENTER! >;O

Men ellers, har jeg det heelllt fint :D Sitter på toppen av hotellet og ser ned på alle freaksa <3

Tahami

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 582
  • (ㅎ___ㅎ✞)७ *Real Norwegian Trolling*.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1554 på: 05. sep, 2010, 13:42 »
gratulerer med dagen som var logen =3
[inserts passende signatur]

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1555 på: 05. sep, 2010, 14:50 »
Jeg datt og kunne ha knust ett ledd eller to av ryggraden min hvis det ikke hadde vært for at foten min lå i en 90 graders vinkling til fryseren som jeg hjalp til å bære ned en trapp eller to. Så jeg var veldig heldig i grunn, etter det skjedde så dro jeg å hadde bursdagsfeiring hos gode venner av meg blant annet Twosocks. Var godt å være hos dem i grunn. Så om ikke der hadde vært en feiring av typen drikke en del og være med venner så hadde jeg mest sannsynelig vis syntes at det hadde vært en ganske trasig tid på grunn av alt stresset rundt meg.

Men siden jeg hadde det kjempebra hos Twosocks og sånt så ble det ganske lent mot en deilig helg.

Gah, jeg leste litt fort og trodde med en gang du sa du hadde knust ryggvirvlene dine og så feiret bursdagen din etterpå. Da hadde du vært viking as xD

Grattis med dagen da. :3
« Siste redigering: 05. sep, 2010, 21:51 av Nonih »

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1556 på: 05. sep, 2010, 21:49 »
Jobben har vært kjip i det siste, skole er slitsomt, og jeg har ikke fått tegne no søli de siste dagene, har liksom ikke finnni no motivasjon til det, gidder ikke.
Gud, hvor jeg trenger en dram, jeg har øl i kjøleskapet, men de sier man er alkis om man drikker alene. Serriøst dra med noen av dere på Rocken etter den 15 når jeg får spenn.
Gått en hel måned som rakafant det er kjipt.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1557 på: 05. sep, 2010, 23:20 »
Aww. Stakkars Ziggy. :< *klemmepå*
Ingen motivasjon til tegning jeg heller.

ehmmm.

Jeg har det finfint. Jeg er trøtt og sliten etter å ha vært på A-ha konsert i helgen. De var flinke, jeg ble positivt overrasket.
Ellers skal jeg og en kompis mest sannsynlig slå oss sammen og reise ned til Oslo i april, da vi skal se på Kaizers Orchestra spille der i april.
Det blir kos. ^^

*gledeseg*

Nå skal jeg sove. .. og høstferien kan ikke komme fort nok. ._.

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1558 på: 06. sep, 2010, 00:16 »
ehmmm.

Jeg har det finfint. Jeg er trøtt og sliten etter å ha vært på A-ha konsert i helgen. De var flinke, jeg ble positivt overrasket.
Ellers skal jeg og en kompis mest sannsynlig slå oss sammen og reise ned til Oslo i april, da vi skal se på Kaizers Orchestra spille der i april.
Det blir kos. ^^

*gledeseg*

Nå skal jeg sove. .. og høstferien kan ikke komme fort nok. ._.

Jeg vil og på kaizers!

jeg kjenner jeg begynner å bli sliten av å jobbe så mye som jeg gjør 23 dager i strekk er ikke sunt, men det er så alt for lett å si ja når man tenker på pengene : <

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1559 på: 06. sep, 2010, 12:53 »
Jeg gir så fullstendig faen akkurtat nå! "henter seg en pils til" [w-dizzy]

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1560 på: 06. sep, 2010, 13:12 »
Jeg vil og på kaizers!
Bli med da vel! : D
9.april, Oslo Spektrum.

Jeg har matte.. Halveis privatist* på R1matte er kjedeliiig.
Så skal jeg på teorikurs i dag. Blir spanande.

*lolol, retta litt i posten.
Jeg var trøtt når jeg skrev den kk :c
« Siste redigering: 06. sep, 2010, 21:07 av Pumzie »

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1561 på: 06. sep, 2010, 15:56 »
Først og fremst: @Pumzie: Da får du farsken meg ta deg en sviptur innom Tønsberg! >:C


Men uhm.. Ja. Innkommende wall of text (tror jeg!):


Jeg har det alldeles utmerket. Siden skolestart dette året har jeg hatt en så utrolig oppsving. Jeg har stort sett, det vil si med ett par unntak, lagt meg før kl 12 av meg selv, og vekkt meg selv om morgenen. Og det er en så utrolig rar følelse og faktisk være uthvilt. o.o

Jeg har det utrolig bra på skolen. Jeg går påbygg, og klassen min er igrunn helt awesome ^^! Og jeg er også både ekstremt glad, og veldig positiv når det kommer til mattematikk. Orginalt så har jeg ikke vært så utrolig glad i matte, grunnet en kombinasjon av dårlige lærere, og at jeg har innbilt meg selv at jeg ikke greier det, og derfor aldri helt satt meg ned for å jobbe med det, men heller funnet på andre ting. Men jeg har blitt så utrolig positivt overrasket: Mattelæreren er skikkelig awesome, og jeg merker både at jeg kan mer matte enn jeg trodde, og at jeg faktisk mestrere faget! Noe som er ganske digg siden jeg ender opp med å ta R1 matte i forhold til at jeg skal ta en eller annen form for bachelor innen programmering. : D

Noe som leder meg over til en annen ting som gjør meg veldig glad: Jeg har rimelig god oversikt over hva jeg vil bl, det vil si, jeg vet at jeg vil ta en bachelor, at jeg ender opp med en bachelor innen ett eller annet IT, nærmere bestemt programmering. Det eneste som gjenstår er å finne ut av detaljene (om jeg skal flytte noen plass, spesifikt hvilken skole, osv), noe studierådgiveren på skolen har hjulpet med meg idag, når jeg var og snakket med han.  ^^.

Og haha, jeg og en i klassen, Magnus heter han, satt i biblioteket. Og i gymen er en av tingene vi skal gjøre, at vi skal sende inn til læreren en individuell- og en lagidrett som hver enkelt av oss vil at vi skal satse mer på i gymen dette skoleåret. Det er idag, når vi gjrode det, at NRBF ble født! Hva er NRBF lurer du sikkert? Nei først synes jeg du kan gjette selv! Har du gjettet?...


Og du gjettet nok mest sannsynlig FEIL! Det står for Norsk-Russisk bjørnebrytingsforening! Og vi tar imot medlemmer! :D Bare å sende inn søknad!

Ogogo! Jeg har nettopp bestilt flybilett til den aller beste, søteste og mest fantastiske kjæresten (du vet hvem du er <3), så hu kan komme på besøk i høstferien min! Det gjør meg også glad! n_n

Jeg merker at jeg har hatt en så utrolig positiv utvikling! Det er sykt når jeg tenker etter, og tenker tilbake på hvordan jeg var når jeg var mindre, og hvordan jeg var så sent i fjord! Jeg har forandret meg noe så utrolig, og for det absolutt bedre! Og det er også så utrolig å ha så mye energi, og være så positiv! Eller, jeg pleier å være positiv, men jeg merker at jeg har mye mer energi også nå, og er mer eller mindre positiv hele tiden, istedetfor og noen ganger være helt på bånn! Og det er deilig! ^^


For å konkludere: Skolen går bra, kjæresten min er fantastisk, fremtiden ser veldig lyst ut i forhold til alt og jeg har det alldeles uovertruffent bra! n_n

/edit: HOLY! DET BLE MYE LENGRE NÅ NÅR JEG SÅ DET SOM EN POST, I FORHOLD TIL HVA JEG TRODDE NÅR DET STO I "Skriv svar" BOKSEN! xD

Og også: Beklager igjen wall of text, men bare føler for å dele det at jeg har det så bra, med andre! x3

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1562 på: 06. sep, 2010, 16:32 »
Jeg vil og på kaizers!
Bli med da vel! : D
9.april, Oslo Spektrum.

Jeg har matte.. Halveis praktikant på R1matte er kjedeliiig.
Så skal jeg på teorikurs i dag. Blir spanande.

Skal prøve å få det til :p men har så mange ting jeg har planlagt i år som koster : <
jeg trenger mer penger >_> må jobbe mer!

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1563 på: 06. sep, 2010, 16:36 »
Jeg har hatt en dårlig dag.

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1564 på: 06. sep, 2010, 17:32 »
Eg har for mange ting eg skulle ha gjort, men ikke gjør...
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1565 på: 06. sep, 2010, 19:29 »
Jeg har det egentlig helt supert! Men har litt vondt i tennene siden jeg fikk lappet sammen et par hull. Jeg har vært utrolig bekymret for tannhelsen min, så nå blir det skjerpings her  [laugh]
Jeg har nesten ingen bekymringer lenger. Guuu for en fantastisk følelse!
Jeg har også begynt å komme mer og mer ut av skapet, med utrolig god respons fra omverdenen :D Trenger fortsatt å si det til familien min. Er spesielt nervøs for å fortelle ho mamma om det :S

Men ja, sånn ellers, så har jeg det utrolig bra X3 *Begynner å nynne "Livet mitt er helt problemfritt" fra ICA reklamen* XD

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1566 på: 06. sep, 2010, 22:01 »
Trøtt men vil ikke legge meg..... hater det.

___
Offtopic: flere må bli med her, spiller sånn sett med meg selv D: ( ved hjelp av Ziggy ) http://norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=1088.0

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1567 på: 06. sep, 2010, 22:05 »
Har gansperr i begge beina... Trim er fæææææææææælt "men godt"  [laugh]
"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1568 på: 06. sep, 2010, 23:55 »

TL;DR


Hawhaw, joda x3
Heldig for deg måni. Jeg vil også ha shæshte. :c

MEN, jeg har det fortsatt digg! Jeg har funni ut at det er et skikkelig stort sosialt manga/anime/japan-miljø her i oslo. Det digger jeg. Jeg skal faktisk på cosplay med folka til lørdagen. Skal kle meg ut som Tetsuo fra AKIRA... tror jeg da x3 *glede seg*
« Siste redigering: 08. sep, 2010, 22:43 av Nonih »

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1569 på: 07. sep, 2010, 06:55 »
Jeg sto opp for en time siden *sukk* HVORFOR FÅR JEG IKKE SOVE BESTEMOOOR??? ;O;

uansett.
Idag skal jeg gjøre masse commissions fordi jeg er syk og derfor kan jeg gjøre commissions fordi jeg er syk.

^ that made alot of sence.


JEG BABBLER NÅR JEG ER TRØTT, OK?

jeg er glad i deg mamma! D:

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1570 på: 07. sep, 2010, 09:05 »
Stod akkurat opp, og før klokken hadde passert ni, det var noe jeg ikke hadde forventet når det kommer til meg.
Som moonie oppi her, føler jeg meg for en gangs skyld utvilt..Men det kan være etter EF da...med en rekke dager på rad med bare 3-4 timers søvn til nå fra 10 om kvelden til halv ni om morgenen, du føler deg utvilt! >:3

shackie

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1571 på: 07. sep, 2010, 15:30 »
Jeeeg har det geewd n_n
Har vært veldig innaktiv everywhurr,  Let's change that now shall we.

For tiden har det vært skole som har surret meg opp, Å NEEEI JEG ØDELA HODETELEFONENE MINE ! /shot
jeg har lyst på popcorn ._.

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1572 på: 07. sep, 2010, 15:46 »
jeg har lyst på popcorn ._.

We need, more, popcorn. Mayday mayday~

Jeg har det faktisk bra, eller, litt lei meg fordi jeg egentlig skulle kjøpe ny mobil og klippe meg i dag, men siden jeg glemte å ta med meg mobilen når jeg dro i morgest må jeg vente til i morgen. *Sigh* .w.
Har hatt en bra dag, og ikke noe kan ødelegge humøret mitt i dag føler jeg :3

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1573 på: 07. sep, 2010, 16:44 »
Irriterer meg grønn over Norsk/ Engelsk læreren vår.. Hun er Captain Obvious delux. Sier alt vi vet fra før med en så "lærende" steamme. Barh.. Er vist bare matte og matlaging som er morro på vg1.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1574 på: 08. sep, 2010, 20:32 »
Jeg har det fint. :3 Jeg var akkurat ute og fanget stuff til et biologiprosjekt jeg har.
Det var gøy. Jeg ble angrepet av en makrell, go me. 8D
Også har jeg sendt melding til biologilæreren min anngående en ugle, siden jeg har en ganske.. gjennomfryst ugle i fryseren, kom jeg på.
.. nei, jeg har ikke drept den. Jeg fant den død for mange år siden ute i hagen, den hadde flydd på en høyspentledning eller noe. :<
Og jeg ville ikke bare la den ligge der, så.. Ja. I fryseren med den.

Men jo, skal snakke om jeg skal bruke den til noe i prosjeket, siden det handler om å ta bilde av/fange diverse insekter, planter og dyr og fortelle om de. Meh, jeg føler meg som en morder. D8
*sob*

Og haha. Jeg humrer litt for meg selv.
Ene ex'en min virker så desperat etter en kjæreste at det faktisk er morsomt. x3

Ellers.. jeg har norskoppgave å gjøre. Toodles. 8D
Og fffff, vi har gym i morra. Nazilærer ftl. Menmen.
Skal bli godt, er meldt fint vær så. <3

EDIT:

Moonie: @Pumzie: Da får du farsken meg ta deg en sviptur innom Tønsberg! >:C

.. Uh, om jeg får tid. XD VIL GJERNE DA. DU ER AWESOME Å HENGE MED 8D



Indigo: Få deg lappen snart din loff. Du henger etter D: Må jo få lappen så du kan kjøre ned hit

Haha, gjerne. Må ta meg en tur å møte deg engang n_n



Skarpen: Skal prøve å få det til :p men har så mange ting jeg har planlagt i år som koster : <
jeg trenger mer penger >_> må jobbe mer!

Hadde vært awesome! n_n
Må spare meg rimelig med penger jeg også, om jeg skal klare det. Lappen koster flesk x_x;

« Siste redigering: 08. sep, 2010, 20:36 av Pumzie »