Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4840743 ganger)

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1675 på: 22. sep, 2010, 18:41 »
Har det bra jeg, bare sliten^^

Felix

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 598
  • I'm a nomnivore. If it's nom, i'll eat it!
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1676 på: 22. sep, 2010, 19:15 »
*hiss* *growl*

..ja, det er en god oppsummering..
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Lakorv

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • Ek em hrafninn
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1677 på: 22. sep, 2010, 21:06 »
Har det helt fint, men driver og lærer meg å skrive med Dvorak-tastatur, så skrivehastigheta har ikke vært optimal for sosial nettbruk.

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1678 på: 22. sep, 2010, 22:02 »
Har det helt fint, men driver og lærer meg å skrive med Dvorak-tastatur, så skrivehastigheta har ikke vært optimal for sosial nettbruk.

Prøv å gi meg en detaljerik oppsumering om "Dvorak-tastaturet" på minst 10 linjer med det.
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1679 på: 23. sep, 2010, 00:14 »
*hiss* *growl*

..ja, det er en god oppsummering..
På pokemon er Growl definert som noe ala dette: "Growls cutely to reduce foe's attack." Makes no sense.

En kjedelig dag. Skal jobbe nå frem til og med lørdag, og jeg ser frem til det, så mye kjeder jeg meg.

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1680 på: 23. sep, 2010, 13:41 »
Er på skolen og er drittlei. Er småsjuk, hodet verker. Akk. Bare to timer igjen! Så er det på bandøving etterpå. Uuuh, mer fristende å bare ligge i senga...

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1681 på: 23. sep, 2010, 16:58 »
Jeg har det nice ^^
Hatt en små kjedelig skole dag... men har klart å komme til delen før Drage-bossen på I wanna be the guy x3

Er på skolen og er drittlei. Er småsjuk, hodet verker. Akk. Bare to timer igjen! Så er det på bandøving etterpå. Uuuh, mer fristende å bare ligge i senga...

Ouch =/ stakkar..  :-\
Bandøving mens hodet verker (regner med at du spiller trommer også) kan umulig være no digg... >.<

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1682 på: 23. sep, 2010, 20:36 »
Vondt.. I.. Magen..
For.. Mye.. Is..



 ....[ureshii]


Tahami

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 582
  • (ㅎ___ㅎ✞)७ *Real Norwegian Trolling*.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1683 på: 23. sep, 2010, 20:52 »
Vondt.. I.. Magen..
For.. Mye.. Is..



 ....[ureshii]



xD

jeg har hatt sokkersjokk i dag!!!!!! =D
jeg blir hyper av vanlig nugatti å det var når vi var på City som vi kaller det her... xD  OPP OG NED RULLETRAPPA! OG HEISEN! KJEMPE GØY!!! hadde tilskuera også xD (noen gutta i klassen) xD xD ;D [ureshii]
[inserts passende signatur]

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1684 på: 23. sep, 2010, 21:40 »
Jeg har det... vent faen det var uorginalt.

Noen ganger føler jeg bare for å legge meg ned på veien. For å sove altså. [insert pic of me sleepin here plz.] Bare siden jeg ikke fant bildet...  I dag har vært en av de trøtteste dagene på lenge, jeg sovna nesten da jeg satte bøkene på høykant og lente hodet på dem i mattetimen. Ikke så rart da.  Det rare er at jeg sov lengre enn jeg pleier, og at jeg sov litt i gåt når jeg kom hjem. Eller var det dagen før i går? Nei fy, nå har noen lurt meg igjen.

Uansett så har jeg det bra. Venter bare på at klokka blir så mye at jeg kan legge meg.

ps hvis noen er interresert å lese resten av dritten  det jeg skriver så har jeg en blogg: http://taiph.blogspot.com/
den har også masse fete bilder.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1685 på: 23. sep, 2010, 23:32 »
Blblblbrpfffffft....

**Dax sin hjerne er for tiden ute av funksjon. Vennligst prøv igjen om 14 timer**

Hatt en variert og hendelsesfylt dag, men hjernen er helt utslitt.
Tar tidlig(-ere enn normalt) kveld for å være i form til morgendagens treff.

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1686 på: 24. sep, 2010, 00:47 »
Jeg har det helt forferdelig.. Jobbet i hele dag og hatt en OK dag helt til jeg var ferdig på jobb å skulle skifte..

Da så jeg at min far hadde ringt meg hele 8 ganger, og sendt meg en melding om at jeg måtte ringe så snart jeg hadde mulighet for det var fryktelig viktig at han snakket med meg..

Etter en nokså tårevåt telefon gikk deg opp for meg at min bestemor som betyr utrolig mye for meg ligger på dødsleie etter at det gikk galt med en operasjon for å amputere den ene foten..

så nå sitter jeg her alene, 150mil unna familien og vet ikke om jeg får dratt og tatt et siste farvel en gang..

jeg har det tungt... og jeg hadde glemt at tårer smaker salt.

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1687 på: 24. sep, 2010, 12:04 »
Nå har jeg det fin fint. :3

Jeg drikker mårrakaffen og venter spent på besøk jeg skal få i dag. >w>

Jeg må fortsatt rydde litt og sånn da, også må jeg ut å handle inn noe digg... og selvfølgelig regner det. xD
Jaja, paraply ftw.

Pluss, regnvær er innevær <3

Lakorv

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • Ek em hrafninn
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1688 på: 24. sep, 2010, 15:16 »
Prøv å gi meg en detaljerik oppsumering om "Dvorak-tastaturet" på minst 10 linjer med det.
Den der får vi ta en annen gang, men hastigheta har kommet seg litt siden i går. Trenger bare litt mengdetrening. Skrev med Dvorak på skola, selv om det ikke akkurat gikk himla fort.

Har det bra, fikk utsettelse på ei oppgave jeg hadde glemt helt av. Nå skal vi ha middag.

Raywolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1689 på: 24. sep, 2010, 18:53 »
--slettet--

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1690 på: 24. sep, 2010, 22:19 »
holder på og knuse tastaturet grunnet drama i eve online (spill politikk = messy)
men samtidli så digger jeg det.. morro med allianse politikk og "håndtere" forskjellige personer.
ellers så er jeg som vanligth ensom i natten.   [sad]

er selvfælgeli blakk så jeg sitter hjemme og spiser nyplukka epler som snax, og spiller eve online.

oppsummering: MEHH

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1691 på: 25. sep, 2010, 20:29 »
Yey! Kjøpte meg en slik liten duppe ditt idag. Ei tavle, til å tegne på. På data'n! Er veldig fornøyd, er bare det å venne seg til den og fikse på settings etc  [ureshii]

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1692 på: 25. sep, 2010, 21:02 »
Har begynt å dette ut av furry miljøet O.o Sheeet!!!
Her må det skjerpes!!!

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1693 på: 25. sep, 2010, 21:18 »
Etter å ha sovet i nesten 14-16 timer føler jeg meg i grei form.
Torsdagen var fullt kjør med jobbintervju og spillaften på Outland sammens med Tellos.
Fredagen ble heller ikke noe roligere. Traske rundt i regnet mens vi viste frem Oslo til våre 3 gjester, og skravlet om alt mulig.
Før torsdagen hadde jeg sovet 6 timer, og fikk "ladet opp igjen" med 8 timer før fredagen.
Så det er ikke noe rart at jeg trengte ekstra søvn i natt :)

Men nå blir det bare å vente til førstkommende tirsdag/onsdag hvor jeg får tilbakemelding om forrige jobbintervju.
Har både gode og dårlig forventinger.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1694 på: 25. sep, 2010, 22:58 »
Woha, hadde jeg sovet så lenge hadde jeg vært ødelagt. Jeg føler meg i dårlig form bare jeg sover 12 timer, jeg.

Lykke til med tilbakemeldingen. c:

Etter 5 timer med jobb fikk jeg besøk av en kompis. Sammen med typen min så vi Kick-Ass. Den filmen var awesome. Noen scener var litt snork, men resten, dvs 90% av filmen var win. Den minnet om Kill Bill, men det ble enda mer bisart. Jeg lo flere ganger. Anbefales!

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1695 på: 25. sep, 2010, 23:40 »
Er småsyk. [sad]

Og kunne kanskje trengt en rufsedose snart.

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1696 på: 25. sep, 2010, 23:53 »
JEG HAR DET
.. ganskeganske bra. |D

Jeg dro på spontantur til Oslo på fredagsmorran. Det var funfunfun. Selvom bussen var rimelig forskinka som et helvete på grunn av ny veibygning osvosvosv.
Gah. .. også var det random skoleklasse bak i bussen som roflet på hebraiske sanger eller noe tull. GAH. Jeg var sliten når jeg kom fram. xD
MEN det var digg. :3 Så nå slapper jeg av i Oslol med Nonih. 'tis much win and epicness.

.. Pumzie out.

NÅ SYNES JEG NONIH OGSÅ SKAL POSTE ELLER ENDRE DENNE POSTEN MED HVORDAN HAN HAR DET, SIDEN HAN TVANG MEG TIL Å POSTE HER. >:c

________________________________________________________________________

... MEN DA BLIR DET JO DOBBEL-POST!! D:

Puma: ENDREFUNKSJON VETTU TARD

... its like you know o_o;

Alright.. jeg har det digg. Sånn... GREIT JEG SKAL UTDYPE >8U
Vi har surra rundt i dag, skulle egentlig på kino men det gikk til derpestad. Det tar vi i mårra i steden. 8D
Ogsååå.. uhm, viste jeg AKIRA animeen til skjøga i dag.. den var like digg som alltid. Og da er hun en av de få
personene som ikke kommer til å være helt lost når jeg kler meg ut som Tetsuo til Coscon.

Jeg er seriøst skuffa over hvor få som faktisk har sett/hørt om AKIRA animeen/mangaen :C

puma ranter over rantinga mi så jeg gir meg der : D

ta ta for now~ <3
« Siste redigering: 26. sep, 2010, 00:20 av Nonih »

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1697 på: 26. sep, 2010, 01:38 »


Alright.. jeg har det digg. Sånn... GREIT JEG SKAL UTDYPE >8U
Vi har surra rundt i dag, skulle egentlig på kino men det gikk til derpestad. Det tar vi i mårra i steden. 8D
Ogsååå.. uhm, viste jeg AKIRA animeen til skjøga i dag.. den var like digg som alltid. Og da er hun en av de få
personene som ikke kommer til å være helt lost når jeg kler meg ut som Tetsuo til Coscon.

Jeg er seriøst skuffa over hvor få som faktisk har sett/hørt om AKIRA animeen/mangaen :C


Så på det før, men har mista sansen for anime ._.  Blir for mye, på en måte.
Holder meg til manga hvor det ikke er så mye tam skriking og tynne uskyldige stemmer xd

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1698 på: 26. sep, 2010, 02:11 »
Ogsååå.. uhm, viste jeg AKIRA animeen til skjøga i dag.. den var like digg som alltid. Og da er hun en av de få
personene som ikke kommer til å være helt lost når jeg kler meg ut som Tetsuo til Coscon.

Jeg er seriøst skuffa over hvor få som faktisk har sett/hørt om AKIRA animeen/mangaen :C

Etter min mening en av de mest overhypede animeene der ute, sammen med Ghost In The Shell og kanskje Neon Genesis Evangelion. Men kanskje de yngre generasjonene overhyper andre animeer nå til dags!

Og Svinepelz, vil foreslå at du oppsøker noen andre animesjangrer. Finnes jo en del der ute. Men, det er kanskje noe man kan diskutere i denne tråden.

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1699 på: 26. sep, 2010, 02:26 »
Ogsååå.. uhm, viste jeg AKIRA animeen til skjøga i dag.. den var like digg som alltid. Og da er hun en av de få
personene som ikke kommer til å være helt lost når jeg kler meg ut som Tetsuo til Coscon.

Jeg er seriøst skuffa over hvor få som faktisk har sett/hørt om AKIRA animeen/mangaen :C

Etter min mening en av de mest overhypede animeene der ute, sammen med Ghost In The Shell og kanskje Neon Genesis Evangelion. Men kanskje de yngre generasjonene overhyper andre animeer nå til dags!

Og Svinepelz, vil foreslå at du oppsøker noen andre animesjangrer. Finnes jo en del der ute. Men, det er kanskje noe man kan diskutere i denne tråden.
Joda, vet det ;P  Men mener bare sånn generelt. Har sitt en del anime utover nå, og synes det blir litt for mye.
Men skal ikke snakke om dette akkurat her^^