Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4840683 ganger)

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1700 på: 26. sep, 2010, 02:57 »
Ghost in the SHell er <3, imo! : D

Og jeg har det bra! Ser på Big Bang Theory sesong 3! Elsk <3

Logen Felxon

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1701 på: 26. sep, 2010, 09:20 »
Jeg har sett alt for mye Anime i grunn, og jeg er ikke lei egentlig, bare tar en lang pause fra det siden jeg ikke tror at der er noe bra som går fortsatt.

Nei, altså, jeg har det digg. Var kjempeheldig i går å fikk meg en leilighet og det til en kjemperimelig leiepris <333

Jeg skal så flytte nauh!
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1702 på: 26. sep, 2010, 10:43 »
ups skrivefeil
Jeg har det sjempebra.
vil noen bli med og plukke blomster
« Siste redigering: 26. sep, 2010, 13:48 av SpiceyFeline »

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1703 på: 26. sep, 2010, 11:46 »
Jeg dro på spontantur til Oslo på fredagsmorran. Det var funfunfun. Selvom bussen var rimelig forskinka som et helvete på grunn av ny veibygning osvosvosv.
Gah. .. også var det random skoleklasse bak i bussen som roflet på hebraiske sanger eller noe tull. GAH. Jeg var sliten når jeg kom fram. xD
MEN det var digg. :3 Så nå slapper jeg av i Oslol med Nonih. 'tis much win and epicness.

.. Pumzie out.

Låner Chen sin signatur og sier: "Why wasn't I informed". Vi hadde Oslo besøk den dagen av 3 tysker (2 furries med venn).
Dere kunne ha blitt med :)

JEG HAR DET HELT JÆVLIG.

*lager løkke på tauet*

**Tar tauet og lager en avslappende køye av den**

Legg deg ned i den og fortell hva som plager deg.
« Siste redigering: 26. sep, 2010, 11:51 av Dax Cyro »

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1704 på: 26. sep, 2010, 12:31 »

Låner Chen sin signatur og sier: "Why wasn't I informed". Vi hadde Oslo besøk den dagen av 3 tysker (2 furries med venn).
Dere kunne ha blitt med :)

JEG HAR DET HELT JÆVLIG.

*lager løkke på tauet*

**Tar tauet og lager en avslappende køye av den**

Legg deg ned i den og fortell hva som plager deg.

Nå som du har en så lukrativ psykologbissniss så fører det med seg royalties krav på bruk av footeren min :P
Syns jeg.. :P
Why wasn't I informed?

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1705 på: 26. sep, 2010, 12:47 »
Nå som du har en så lukrativ psykologbissniss så fører det med seg royalties krav på bruk av footeren min :P
Syns jeg.. :P

Ok. Hvor mange prosent skal du ha?

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1706 på: 26. sep, 2010, 12:52 »
Nå som du har en så lukrativ psykologbissniss så fører det med seg royalties krav på bruk av footeren min :P
Syns jeg.. :P

Ok. Hvor mange prosent skal du ha?

10% av alle psykoser du finner!
Why wasn't I informed?

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1707 på: 26. sep, 2010, 13:05 »
Ogsååå.. uhm, viste jeg AKIRA animeen til skjøga i dag.. den var like digg som alltid. Og da er hun en av de få
personene som ikke kommer til å være helt lost når jeg kler meg ut som Tetsuo til Coscon.

Jeg er seriøst skuffa over hvor få som faktisk har sett/hørt om AKIRA animeen/mangaen :C

Etter min mening en av de mest overhypede animeene der ute, sammen med Ghost In The Shell og kanskje Neon Genesis Evangelion. Men kanskje de yngre generasjonene overhyper andre animeer nå til dags!

Det er jo smak og behag da forsåvidt. Selv var jeg ikke klar over at AKIRA er en hypet anime, så det er ikke av den grunn jeg liker den. Jeg liker den fordi den inneholder en fyr som klikker og begynner å drepe ting med psykokinese. <3

Om den er megapopulær eller ikke kan være samma.

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1708 på: 26. sep, 2010, 13:43 »
Føler meg utmattet både fysisk og mentalt, egentlig. Trodde vi hadde høstferie denne uka som kom nå, men nei, det er visst neste uke.

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1709 på: 26. sep, 2010, 14:38 »
Låner Chen sin signatur og sier: "Why wasn't I informed". Vi hadde Oslo besøk den dagen av 3 tysker (2 furries med venn).
Dere kunne ha blitt med :)

Kanskje vi burde begynne med obligatorisk oppmøte og å føre fravær på furmeets? [razz]

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1710 på: 26. sep, 2010, 16:09 »
Ogsååå.. uhm, viste jeg AKIRA animeen til skjøga i dag.. den var like digg som alltid. Og da er hun en av de få
personene som ikke kommer til å være helt lost når jeg kler meg ut som Tetsuo til Coscon.

Jeg er seriøst skuffa over hvor få som faktisk har sett/hørt om AKIRA animeen/mangaen :C

Etter min mening en av de mest overhypede animeene der ute, sammen med Ghost In The Shell og kanskje Neon Genesis Evangelion. Men kanskje de yngre generasjonene overhyper andre animeer nå til dags!

Skuer stygt på de blasfemiske utsagnene...
Mangaen Akira er nesten 30 år gammel, mens anime versjonen er over 20 år gammel.  I sin tid var den unik, og introduserte oss for anime/manga.

Muligens litt utdatert i dag, men for en "old school" manga/anime fan er den minneverdig (back in ye olde times when "anime/manga is only hentai".. hint hint rufsevenner).

Ghost in the Shell derimot får du ikke lov til å si noen stygt om.
Mange av temaene serien tar opp blir mer og mer aktuelle for oss. Bl.a. overvåkning, invididets rett og definisjon av mennesket.
Den er også kritisk mot at samfunnet og individ blir for avhengig av teknologi, ved at teknologien i serien blir vist både som styrke og svakhet.

Det finnes mange elendig anime/mange serier, men de du nevnte har gjort seg fortjent til titlene de har :)

Kanskje vi burde begynne med obligatorisk oppmøte og å føre fravær på furmeets? [razz]

Næææ, tror vi kun kan gjøre det hvis folk får reise og opphold dekket.
Noen som har vunnet i lotto i det siste?
« Siste redigering: 26. sep, 2010, 16:12 av Dax Cyro »

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1711 på: 26. sep, 2010, 16:48 »
Oh stresset.

Til tirsdag har jeg: en sang å lære på gitar (noter), en sang å lære på piano (noter), og en sang å lære på trommer (gehør). To av sangene har jeg ikke hørt enda. Pluss samfunnsfagprøve, ett eller to kapitler jeg ikke har lest enda. DAMN STRESS, og jeg er ikke så jævlig rask på å lese noter enda.

Catya

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1712 på: 26. sep, 2010, 17:32 »
Sint og irritert....er paa Kreta og vi skulle hatt et 5 stjerners hotell, men fikk et 3 stjerners rom (max), og det er maur der......

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1713 på: 26. sep, 2010, 18:41 »
Sint og irritert....er paa Kreta og vi skulle hatt et 5 stjerners hotell, men fikk et 3 stjerners rom (max), og det er maur der......

Du var heldig, vi hadde fult av kakkelakker da vi var på en av de greske øyene [w-dizzy]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1714 på: 26. sep, 2010, 18:43 »

Skuer stygt på de blasfemiske utsagnene...
Mangaen Akira er nesten 30 år gammel, mens anime versjonen er over 20 år gammel.  I sin tid var den unik, og introduserte oss for anime/manga.

Muligens litt utdatert i dag, men for en "old school" manga/anime fan er den minneverdig (back in ye olde times when "anime/manga is only hentai".. hint hint rufsevenner).

Ghost in the Shell derimot får du ikke lov til å si noen stygt om.
Mange av temaene serien tar opp blir mer og mer aktuelle for oss. Bl.a. overvåkning, invididets rett og definisjon av mennesket.
Den er også kritisk mot at samfunnet og individ blir for avhengig av teknologi, ved at teknologien i serien blir vist både som styrke og svakhet.

Det finnes mange elendig anime/mange serier, men de du nevnte har gjort seg fortjent til titlene de har :)

Du har vel egentlig satt standarden ved å anse disse to som hellige.
Om man tar det ner ett par hakk, og anser det som underholdning - eller slik som noen vil; kunst - så er de gamle eldst og det finnes ett ordtak som sier noe ala "smaken er som baken".. Fortsettelsen får lesern ta seg av etter egen oppvekst.

Selv så synes jeg Akira var ett makkverk. Fyr blir kjørt ned på motorsykkel, samme fyr blir kidnappet, blir grønn og eksploderer..
(Spoilere for 20 år gamle filmer er like logiske som spoiler warning på Titanic filmen).
Jeg forbeholder meg retten til å skifte mening dersom jeg skulle se filmen på ett tidspunkt der jeg er litt mer rasjonal enn jeg var når jeg så den ..

Det at den er så hypa betyr ikke at den bør settes på en pedestall. På samme måte som 2001(filmen) ikke er en tidløst underholdende film; man må se de i sammenhengen de ble laget i.

Ellers har jeg det ok.. bortsett fra en dott i øret.. og en følelse av at jeg må overbevise alle om at Kartago bør brennes.
Why wasn't I informed?

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1715 på: 26. sep, 2010, 20:06 »

Skuer stygt på de blasfemiske utsagnene...
Mangaen Akira er nesten 30 år gammel, mens anime versjonen er over 20 år gammel.  I sin tid var den unik, og introduserte oss for anime/manga.

Muligens litt utdatert i dag, men for en "old school" manga/anime fan er den minneverdig (back in ye olde times when "anime/manga is only hentai".. hint hint rufsevenner).

Ghost in the Shell derimot får du ikke lov til å si noen stygt om.
Mange av temaene serien tar opp blir mer og mer aktuelle for oss. Bl.a. overvåkning, invididets rett og definisjon av mennesket.
Den er også kritisk mot at samfunnet og individ blir for avhengig av teknologi, ved at teknologien i serien blir vist både som styrke og svakhet.

Det finnes mange elendig anime/mange serier, men de du nevnte har gjort seg fortjent til titlene de har :)

Du har vel egentlig satt standarden ved å anse disse to som hellige.
Om man tar det ner ett par hakk, og anser det som underholdning - eller slik som noen vil; kunst - så er de gamle eldst og det finnes ett ordtak som sier noe ala "smaken er som baken".. Fortsettelsen får lesern ta seg av etter egen oppvekst.

Selv så synes jeg Akira var ett makkverk. Fyr blir kjørt ned på motorsykkel, samme fyr blir kidnappet, blir grønn og eksploderer..
(Spoilere for 20 år gamle filmer er like logiske som spoiler warning på Titanic filmen).
Jeg forbeholder meg retten til å skifte mening dersom jeg skulle se filmen på ett tidspunkt der jeg er litt mer rasjonal enn jeg var når jeg så den ..

Det at den er så hypa betyr ikke at den bør settes på en pedestall. På samme måte som 2001(filmen) ikke er en tidløst underholdende film; man må se de i sammenhengen de ble laget i.

Ellers har jeg det ok.. bortsett fra en dott i øret.. og en følelse av at jeg må overbevise alle om at Kartago bør brennes.

Er forsåvidt enig med deg Chen. Selv om jeg personlig digger AKIRA, så har alle hver sin smak.

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1716 på: 26. sep, 2010, 20:56 »
Er småsyk. [sad]

... og i dag har jeg trappet opp til feber. [sad]

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1717 på: 26. sep, 2010, 22:01 »
Akkurat nå er jeg trøtt og sliten. Sitter på bussen som skal frakte meg hjemover til Molde igjen. Gah.
Skole i morgen blir et rent helvete x3 Men denne helga var så sinnsykt verdt det. c:
 
Skal utdype mer når jeg har data tilgjengelig, men det er det dårlig med.
 
Nå skal jeg prøve å slappe av og lufte tankene mine. Det er mye som surrer igjennom hodet mitt atm. ><

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1718 på: 26. sep, 2010, 22:36 »
Jeg må le over hvor patetisk Highlander teamet mitt i tf2 er. Han ene sutrer over en vær mulig ting, mens alle andre løper rundt som sauer på et jorde.
...xD

Huff, da var iallefall først match unna, som vi tapte. Taper vi en gang til så er vi eliminert..

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1719 på: 27. sep, 2010, 00:49 »
^Er det ETF2L sin highlander sak dere er med i tilfeldigvis? :3





Og jeg har det bra! Nå skal jeg sove. :3

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1720 på: 27. sep, 2010, 09:04 »
NÅÅÅ
er jeg sinnsykt trøtt. fyfaen så trøtt jeg er. jeg aner ikke om jeg har fått sovet noe spesielt, men jeg er iaff trøtt. xD
Det gikk på en gjeng med SAND NIGGERS som Nonih sa det så fint og hoiet og sang baki bussen en stund. Arghhhhhhh.
/faceplant

Menmen.
Helga var meget awesome. <: Så det var verdt det.
Selvom jeg er ganske fortumla atm. xD
GAHHH
what to do.

og en dude i klassen min sitter og poker meg i sidene fordi jeg er trøtt. arghhh. xD
HAN ER TARD
*sovnepå bordet i gangen*

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1721 på: 27. sep, 2010, 11:39 »
Litt sjokkert egentlig.
Min mor fant nettopp bodysuiten til fursuiten min. Ho lurte på hva det var og da jeg fortalte at det var en kostyme, sa ho bare; "For å kle deg ut som ulv? ser det er halehull!" og så gikk ho oppgitt vekk og fortsatte å gjøre sitt vanlige ting.

 [eek]

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1722 på: 27. sep, 2010, 13:13 »
Litt sjokkert egentlig.
Min mor fant nettopp bodysuiten til fursuiten min. Ho lurte på hva det var og da jeg fortalte at det var en kostyme, sa ho bare; "For å kle deg ut som ulv? ser det er halehull!" og så gikk ho oppgitt vekk og fortsatte å gjøre sitt vanlige ting.

 [eek]

Og snart kommer spørsmålet om hva du skal bruke kostymet ditt til :p

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1723 på: 27. sep, 2010, 13:24 »
Litt sjokkert egentlig.
Min mor fant nettopp bodysuiten til fursuiten min. Ho lurte på hva det var og da jeg fortalte at det var en kostyme, sa ho bare; "For å kle deg ut som ulv? ser det er halehull!" og så gikk ho oppgitt vekk og fortsatte å gjøre sitt vanlige ting.

 [eek]

Og snart kommer spørsmålet om hva du skal bruke kostymet ditt til :p
tviler litt på det :p men veit jo aldri.

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1724 på: 27. sep, 2010, 13:41 »
Litt sjokkert egentlig.
Min mor fant nettopp bodysuiten til fursuiten min. Ho lurte på hva det var og da jeg fortalte at det var en kostyme, sa ho bare; "For å kle deg ut som ulv? ser det er halehull!" og så gikk ho oppgitt vekk og fortsatte å gjøre sitt vanlige ting.

 [eek]

Åssen var det hu fant den? :o