Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4840858 ganger)

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1725 på: 27. sep, 2010, 13:51 »
Litt sjokkert egentlig.
Min mor fant nettopp bodysuiten til fursuiten min. Ho lurte på hva det var og da jeg fortalte at det var en kostyme, sa ho bare; "For å kle deg ut som ulv? ser det er halehull!" og så gikk ho oppgitt vekk og fortsatte å gjøre sitt vanlige ting.

 [eek]

Si til henne at halehullet bare er til utlufting av eventuell flatulens. ;3

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1726 på: 27. sep, 2010, 13:52 »
Litt sjokkert egentlig.
Min mor fant nettopp bodysuiten til fursuiten min. Ho lurte på hva det var og da jeg fortalte at det var en kostyme, sa ho bare; "For å kle deg ut som ulv? ser det er halehull!" og så gikk ho oppgitt vekk og fortsatte å gjøre sitt vanlige ting.

 [eek]

Åssen var det hu fant den? :o
den hang til tørk på et rom de vanligvis ikke pleier å gå til..

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1727 på: 27. sep, 2010, 14:00 »
Mista bussen i dag. Oops.
Meen så har jeg jo viktigere ting å gjøre, som å spise og ESE UTOVER i følge andre folk. Fy faen tenk å være så jævlig frekk. Jeg har faenmeg ikke "est utover" på flere år.
Nei dæven, nå begynner jeg å spise knekkebrød uten pålegg og vann igjen ass. Skal faenmeg vise dem at jeg kan ese INNOVER istedet. fyyy faen.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1728 på: 27. sep, 2010, 14:10 »
Mista bussen i dag. Oops.
Meen så har jeg jo viktigere ting å gjøre, som å spise og ESE UTOVER i følge andre folk. Fy faen tenk å være så jævlig frekk. Jeg har faenmeg ikke "est utover" på flere år.
Nei dæven, nå begynner jeg å spise knekkebrød uten pålegg og vann igjen ass. Skal faenmeg vise dem at jeg kan ese INNOVER istedet. fyyy faen.

Hvem sa det? Jeg får høre det i blandt, hjelper ikke på selvbildet. e__e

Murr, jobb kveld man-torsdag. Våknet med hodepine og den er ikke borte enda. Selvom jeg la meg igjen og sov i to timer. Ngh. Stikker og henter en pille.

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1729 på: 27. sep, 2010, 14:15 »
den hang til tørk på et rom de vanligvis ikke pleier å gå til..

Oh x3
Men forhåpentligvis så bryr hun seg ikke så mye  [smile]

@SpiceyFeline/Atrox; Ikke bry dere om slike folk som slenger med leppa begrunn av åssen du ser ut, om det skulle være utseende messig, klær eller vekt.  [wink]
Det handler om åssen man selv føler seg, og ikke hva folk synes.
--------------
edit:
kom akkurat hjem, og fikk litt av en avslutning >_>

Så kommer meg på toget, tar toget til asker, får på meg MC klæra, og kommer meg på mcen.
Skal til å komme meg ut fra stasjonen, og ut på veien. men så kommer det en melketrailer og skal drive å rygge og slikt, etterfulgt av en buss x3

Ikke så ille, hadde ikke spess dårlig tid.. Etter bussen så ser jeg at det er en 3 biler som står å venter (de har nå egentlig vikeplikt for meg), men så gir jeg tegn til at de kan bare kjøre...
men så kommer det en sånn sur gammal gubbe på godt 40-50+++ bak meg og tuter på meg -.-
Jeg snur meg rundt og ser at han omtrent er rasende fordi jeg hadde lyst til å sleppe forbi 3 biler (!!!) >_>
Så jeg får meg inn på veien da, og tenker nå i etterkant at jeg hadde veldig lyst til å gi han fingern x3

Seriøst, han må ha vært ille k** på å få seg hjem eller no sånt, siden han ikke makta å vente på 3 biler >_>
oh, jeg trur han til og med bor i nærheten av meg, siden jeg så en bil som var (omtrent) helt lik den kjøre av ved nabolaget/stedet jeg bor på x3
« Siste redigering: 27. sep, 2010, 15:37 av Snøkrystal »

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1730 på: 27. sep, 2010, 15:18 »
Mista bussen i dag. Oops.
Meen så har jeg jo viktigere ting å gjøre, som å spise og ESE UTOVER i følge andre folk. Fy faen tenk å være så jævlig frekk. Jeg har faenmeg ikke "est utover" på flere år.
Nei dæven, nå begynner jeg å spise knekkebrød uten pålegg og vann igjen ass. Skal faenmeg vise dem at jeg kan ese INNOVER istedet. fyyy faen.


Pff, ese utover? Andre folk burde skamme seg når de sier sånne ting :x Er glad i deg som du er jeg! :3

Og fengselskost er vel heller ikke så smart? D:


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Og jeg har det bra! Nettopp kommet hjem. Sliten etter egentrening i gym. Jogging for en som stort sett holder seg rolig tar på. x3 Sitter og spiller gitar atm. Er kos! :3

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1731 på: 27. sep, 2010, 15:40 »
Litt sjokkert egentlig.
Min mor fant nettopp bodysuiten til fursuiten min. Ho lurte på hva det var og da jeg fortalte at det var en kostyme, sa ho bare; "For å kle deg ut som ulv? ser det er halehull!" og så gikk ho oppgitt vekk og fortsatte å gjøre sitt vanlige ting.

There there, de kom til å oppdage på et eller annet tidspunkt.
Et lite skudd i mørket i fra min side (siden jeg ikke var tilstede og ikke kjenner foreldrene dine), men gi henne noen dager fri.
Etter det nevner du den igjen som et kostymeide for årets Halloween og at du trenger litt tilbakemelding ifra andre. F.eks. du er usikker på hvor godt den passer.
Kort og godt spørre etter "mammahjelp". Lat som om du aldri har tørt å bruke den eller noe lignende.

Kun et forslag :)

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1732 på: 27. sep, 2010, 15:52 »
Litt sjokkert egentlig.
Min mor fant nettopp bodysuiten til fursuiten min. Ho lurte på hva det var og da jeg fortalte at det var en kostyme, sa ho bare; "For å kle deg ut som ulv? ser det er halehull!" og så gikk ho oppgitt vekk og fortsatte å gjøre sitt vanlige ting.

There there, de kom til å oppdage på et eller annet tidspunkt.
Et lite skudd i mørket i fra min side (siden jeg ikke var tilstede og ikke kjenner foreldrene dine), men gi henne noen dager fri.
Etter det nevner du den igjen som et kostymeide for årets Halloween og at du trenger litt tilbakemelding ifra andre. F.eks. du er usikker på hvor godt den passer.
Kort og godt spørre etter "mammahjelp". Lat som om du aldri har tørt å bruke den eller noe lignende.

Kun et forslag :)
Jeg kommer bare til å legge saken dø :P Er ikke no vits å dra den opp, men det var litt ekkelt xD ho har ikke vært no andeles siden ho så den så

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1733 på: 27. sep, 2010, 18:20 »
Jeg kommer bare til å legge saken dø :P Er ikke no vits å dra den opp, men det var litt ekkelt xD ho har ikke vært no andeles siden ho så den så

Du bestemmer :)
Men ja, første gang (for alt mulig) er alltids litt ekkelt.
Det er hvertfall et godt tegn at du ikke har sett noen negative endringer. Det var sikkert litt overaskende/uventet for henne.


Meg selv: Startet dagen med dårlig humør er jeg redd.
Hadde en drømmejobb i kikkerten, men fikk i dag avslag over telefon.
Det er slitsomt og kostbart å dra på intervju etter intervju uten napp.
Men passer på ved å holde meg aktivt med andre ting ved siden av for motivasjon.
« Siste redigering: 27. sep, 2010, 19:54 av Dax Cyro »

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1734 på: 27. sep, 2010, 18:35 »
Det pleier å ta lang tid før eg blir irritert, og no har reparatørene som jobber for el-price gjort det igjen, fikk pcen tilbake med endå flere problemer enn den hadde, pluss den var støken når eg leverte den inn, og no er den oppskrapt, sist gang tok det 6 uker før eg fikk pcen "tilbake" [sad]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1735 på: 27. sep, 2010, 18:36 »
^Er det ETF2L sin highlander sak dere er med i tilfeldigvis? :3





Og jeg har det bra! Nå skal jeg sove. :3

Jepp, om du tenker på den Highlander Community Challange greia satt opp av valve og ETF2L.  Tenkte jeg skulle prøve meg på litt competative tf2 og se hvordan det var.

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1736 på: 27. sep, 2010, 18:59 »
Hvis du lurer på hvordan seriøst competitive TF2 er foreslår jeg heller pickup games eller å bli med ett lag, om enn midlertidig, og se hvordan det er. :3



Og Jeg hører på musikk og har det bra! Spelar nu lite spill og slikt! :'3

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1737 på: 27. sep, 2010, 19:20 »
Yay!
Øret mitt er bedre.
Why wasn't I informed?

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1738 på: 27. sep, 2010, 19:54 »
Hvis du lurer på hvordan seriøst competitive TF2 er foreslår jeg heller pickup games eller å bli med ett lag, om enn midlertidig, og se hvordan det er. :3



Og Jeg hører på musikk og har det bra! Spelar nu lite spill og slikt! :'3

Ser på matcher og slik av og til. Men det er ikke noe for meg, ville bare prøve meg litt ;P
___


Er fustrer, greier ikke tenge jenter/ kvinner.
Hjelp?
http://s712.photobucket.com/albums/ww126/svinepels1/?action=view&current=asdd.jpg&newest=1 <--- hva jeg har gjort så langt.

Ellers er jeg sulten... Har sånnsett ikke spist idag, dagen har jo gått så uendelig fort.

Demonreven

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1739 på: 27. sep, 2010, 21:02 »
Har to fremføringsoppgaver jeg må... starte på og bli ferdig medtil i morgen!  :P
Har IKKE lyst til å gjøre de da...
er trøtt og lei av skolen. Er heldigvis bare 144 skoledager igjen da  [laugh]

Lakorv

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • Ek em hrafninn
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1740 på: 27. sep, 2010, 21:17 »
Prøve i økologi i mårra, lest halve kapitlet og klokka er kvart over ni. Ikke i humør til pugging |:

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1741 på: 27. sep, 2010, 22:07 »
er trøtt og lei av skolen. Er heldigvis bare 144 skoledager igjen da  [laugh]

Ikke minn meg på det >_>
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1742 på: 27. sep, 2010, 22:07 »
Er fustrer, greier ikke tenge jenter/ kvinner.
Hjelp?
http://s712.photobucket.com/albums/ww126/svinepels1/?action=view&current=asdd.jpg&newest=1 <--- hva jeg har gjort så langt.

Den ene skulderen er lengre ned enn den andre og du burde rette opp halsen på samme side, så litt rart ut at den var sånn skeiv.Litt vanskelig å hjelpe deg når du ikke har tegnet mer x3

Uansett,
Jeg har det greit, skal snart legge meg. Eller prøve ihvertfall =__=

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1743 på: 27. sep, 2010, 23:10 »
Er jævlig DRITTLEI. Faens skolearbeid. Klarer ikke denne forpulte gitarleksa og jeg kommer til å stryke i faget hvis jeg må skulke flere gitartimer. Prøver å settet meg ned med gitarnotene men jeg klarer ikke konsentrere meg nå, ser bare en masse svarte baller som ligger på en masse linjer. Jeg kommer til å bli en jævlig vits på musikklnija hvis jeg må gå til gitarlæreren min og si at leksa er for vanskelig.


Også må jeg stå opp før skolen i morra for å lese til samfunnsfagsprøva.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1744 på: 28. sep, 2010, 01:23 »
Jeg føler jeg glir inn i den usynlige massen når jeg sier: jeg har det ikke så bra. ._.

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1745 på: 28. sep, 2010, 06:45 »
Jeg føler jeg glir inn i den usynlige massen når jeg sier: jeg har det ikke så bra. ._.

*hugs* Noe spesiell grunn? D:

Jeeg har det.. veit ikke helt. Jeg er ikke våken enda. Føler meg litt funky.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1746 på: 28. sep, 2010, 11:15 »
Jeg føler jeg glir inn i den usynlige massen når jeg sier: jeg har det ikke så bra. ._.
*hugs* Noe spesiell grunn? D:
Uh, bare et lite sammenbrudd av mangel på selvtillit. Det ordnet seg utover natten, men jeg vet at jeg er litt jojo, så vi får se. v.v

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1747 på: 28. sep, 2010, 11:29 »
Uh, bare et lite sammenbrudd av mangel på selvtillit. Det ordnet seg utover natten, men jeg vet at jeg er litt jojo, så vi får se. v.v

Skjønner åssen det er.. =/
Håper det blir bedre for deg snart da :) selv om det er vanskelig

For min egen del, så går det greit nok.
Var hos tannlegen idag, og hadde null hull enda x3  [razz]
Sååå kom jeg på skolen, slapp heldigvis matten ^-^
men så er det norsk i 3 timer til -.- og vi har fått oppgave om å lese en bok, eller flere bøker.. og skrive særemne >.<
Kjedelig å lese D:

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1748 på: 28. sep, 2010, 13:52 »
Uh, bare et lite sammenbrudd av mangel på selvtillit. Det ordnet seg utover natten, men jeg vet at jeg er litt jojo, så vi får se. v.v

Skjønner åssen det er.. =/
Håper det blir bedre for deg snart da :) selv om det er vanskelig

For min egen del, så går det greit nok.
Var hos tannlegen idag, og hadde null hull enda x3  [razz]
Sååå kom jeg på skolen, slapp heldigvis matten ^-^
men så er det norsk i 3 timer til -.- og vi har fått oppgave om å lese en bok, eller flere bøker.. og skrive særemne >.<
Kjedelig å lese D:

Særemnet mitt var "tegneserier" så da ble det litt mindre kjedelig. xD
Leste en norsk tegneserie, en norsk-oversatt amerikansk tegneserie, og en norsk-oversatt japansk tegneserie (tegneseriebøker alle sammen riktignok), så sammenliknet jeg de og utforsket litt om kulturforskjeller og sånt.

Fik 5'er. C:

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1749 på: 28. sep, 2010, 15:42 »
Særemnet mitt var "tegneserier" så da ble det litt mindre kjedelig. xD
Leste en norsk tegneserie, en norsk-oversatt amerikansk tegneserie, og en norsk-oversatt japansk tegneserie (tegneseriebøker alle sammen riktignok), så sammenliknet jeg de og utforsket litt om kulturforskjeller og sånt.

Fik 5'er. C:

Ikke dårlig x3
aner ikke hva jeg kan ta om, men tviler det blir no "gøy" x3

ørgh.. litt vondt i hue nå >.<
Også skal jeg på feiring av farfar's bursdag idag.. Ikke så ille...
hadde det ikke vært for at vi muligens skal på kinesisk spisested -.-
Hadde heller foretrukket å fått no mer tid med kjæresten x3