Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4840703 ganger)

AndyPandy

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2100 på: 10. nov, 2010, 08:00 »
Har det ganske så flott, har bare fire timer på skolen idag ^^ vi begynner med matte da xD blærk.

Lakorv

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • Ek em hrafninn
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2101 på: 10. nov, 2010, 10:41 »
Har det ganske så flott, har bare fire timer på skolen idag ^^ vi begynner med matte da xD blærk.
Vi har tre timer i dag =D

Ellers sitter jeg her og prøver å jobbe litt på lekser mens jeg irriterer meg over at Elkjøp sine nettsider er så elendige. Får bare feilmeldinger hele tida. Og så jeg som fikk lyst på nytt kameraobjektiv. Er vel like greit, da jeg uansett trenger pengene til neste års Sverige-speiderleir og eventuell smarttelefon..

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2102 på: 10. nov, 2010, 10:56 »
Har det ganske så flott, har bare fire timer på skolen idag ^^ vi begynner med matte da xD blærk.
Vi har tre timer i dag =D

Ellers sitter jeg her og prøver å jobbe litt på lekser mens jeg irriterer meg over at Elkjøp sine nettsider er så elendige. Får bare feilmeldinger hele tida. Og så jeg som fikk lyst på nytt kameraobjektiv. Er vel like greit, da jeg uansett trenger pengene til neste års Sverige-speiderleir og eventuell smarttelefon..

Elkjøp er elendig... punktum. Det er sjelden jeg har fått god service fra dem for å si det sånn. Og jeg har hørt liknende meninger fra de fleste andre jeg kjenner som har vært borti dem også.

Ontopic så har jeg det veldig bra. Våknet til snøstorm utafor vinduet. <3 Etter å ha tilbrakt 5 uker i Utahs ørkenland midt på sommeren fant jeg ut hvor nordmann jeg egentlig er. xD Jeg er også litt forvirra. I går fikk jeg en liten pakke i posten. Adressen var til meg i leiligheten så det er tydeligvis fra noen som kjenner meg. Avsender derimot var bare oppført som "Random Industries"...

Kan tro jeg ble forvirra. xD Og det ble ikke bedre når jeg faktisk åpna pakka. Inni lå denne:

En pent utskåret tre "F", litt større enn håndflata mi.

Jeg lurer fælt på hvem det kan være. Jeg har hørt med de første mistenkte allerede og det er ingen av dem. Og jeg har sendt ut etterlysning på Facebook om det også. Dette skal jeg komme til bunns i! xD

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2103 på: 10. nov, 2010, 12:36 »
Hjelp, jeg finner ikke igjen D&D karakteren min!

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2104 på: 10. nov, 2010, 14:02 »
Null stress, har tusen prosjekter eg holder på meg og rekker ikke skolebussene som går! [w-cool]
Hjelp, jeg finner ikke igjen D&D karakteren min!
Nice!
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2105 på: 10. nov, 2010, 14:23 »
Fant den igjen. [razz]

Og gratulerer med gårsdagen, Nitra! Både med å komme ut av skapet, og med å fylle år.

Demonreven

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2106 på: 10. nov, 2010, 20:42 »
På pc seff, kansje seinere, er du med i forumets gruppe på steam? Navn så kan eg legge deg til [ureshii]
Er ikke med i gruppa nei :P

Heter Demonreven på Steam også  [laugh]

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2107 på: 10. nov, 2010, 21:33 »
Har hatt en veldig produktiv dag så langt, og det føles godt! Korfremføringer på skolen, doble kjøretimer, brukt resten av dagen på trommetimer, og øving til prøve i musikk i perspektiv. Nå skal jeg øve videre. Det føles godt.


Begynner dagen i morra med benzodiazepiner og rotfylling. Det blir litt eep.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2108 på: 10. nov, 2010, 23:29 »
jeg vill flytte sørover dammit :U

kjedelig fettplass dette her xD.. i tundraen... uff. ikke noe som skjer.. aldri.

prøver jeg å lage liv så faker alle ut, som oftest.. ellers så blir det drama. så gidder verken å bli med, eller lage skøy.

jaja... snart ferdig med niende og tiende, da skal jeg flytte! omfggg

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2109 på: 11. nov, 2010, 01:08 »
jeg vill flytte sørover dammit :U

kjedelig fettplass dette her xD.. i tundraen... uff. ikke noe som skjer.. aldri.

prøver jeg å lage liv så faker alle ut, som oftest.. ellers så blir det drama. så gidder verken å bli med, eller lage skøy.

jaja... snart ferdig med niende og tiende, da skal jeg flytte! omfggg

bare ha litt tålmodighet. Om noen få år er du fri til å gjøre akkurat som det passer deg, men intill da, bare pass på å stak ut best mulig utdannelse og sikre fremtiden. Er enig at jo lengre nord, jo mer ræva blir ting :p

For min egen del... Er faktisk kreativ for første gang på lenge, driver og utforsker en litt annerledes stil... noe som gjør meg temmelig glad :p

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2110 på: 11. nov, 2010, 03:47 »
Er enig at jo lengre nord, jo mer ræva blir ting :p

Det går til et visst punkt! men tromsø er ikke så ille da! x3
______________________________________________________________________________

3 ord som kan beskrive hvordan jeg har det nå.

Trøtt, lykkerus og Glad

Elsker at ting skjer i livet mitt og det går min vei, etter litt strabasiøse tider begynner alt å komme på plass :)
har skjønt det at man må tørre å gjøre noe med livet sitt for å få det som man vil ha det.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2111 på: 11. nov, 2010, 11:18 »
Urk, jeg er trøtt. xD

Har det helt greit egentlig, er ganske sliten etter skoleuka tho. Arabisk uke tar på. x3
I dag har vi samarbeid om arabere i media - og jeg er på ei gruppe med noen randoms og ei i klassa mi. owo
Er liksom bare vi to som kjenner hverandre, så er litt meep.

Uansett. Jeg var litt smått nedfor i går kveld, men Skarpen er ringte meg for å cheere meg opp. ;u;
Det var søtt. Jeg ble så glad. <3
Så.. lå vi ei stund på tlf og babla om stuff, så endte det med at jeg la meg rundt.. klokka tre. x3
Menmen. 3 timers søvn funker det og. Begynner å bli normalt for meg det, så jeg er ikke så trøtt på dagen lengre.
Oh well. I morgen har jeg kjøretime, så jeg må vel legge meg tidlig i dag. xD;

*sigh*
Jeg gleder meg sååånn til mandag. <3

Lakorv

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • Ek em hrafninn
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2112 på: 11. nov, 2010, 18:56 »
Elsker å bo nord for polarsirkelen. Vinteren har for alvor kommet, det blir mørkt sånn mellom tre og fire, temperaturene ligger på -4 til -10, og jeg skal på tur i helga med mulig overnatting i lavvo. Blir digg. Vinter <3

Ellers har jeg det forsåvidt greit, har hatt lite lekse denne uka. Blir vel eksplosjon til neste uke da.

Og jeg skreiv et lua-skript på sånn 55 linjer som skifter bakgrunnsbildet mitt basert på hvilken forkortelse jeg gir det. Det funker. Det gjør også modifiseringa mi på skriptene mine som skifter lysstyrke på laptopen sin skjerm. Sånt gjør meg glad.

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2113 på: 11. nov, 2010, 20:46 »
Elsker å bo nord for polarsirkelen. Vinteren har for alvor kommet, det blir mørkt sånn mellom tre og fire, temperaturene ligger på -4 til -10, og jeg skal på tur i helga med mulig overnatting i lavvo. Blir digg. Vinter <3


Jeg vil flytte nordover kun av den grunn nå o.o 

___

Uansett, jeg har eeendelig fått tilbake min kjære 18" laptop. Herlig å kunne se alt og ikke være knept innpå en bitteliten skjerm :D 
Koser meg nå.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2114 på: 12. nov, 2010, 10:03 »
jeg sitter på skolen nå. har det relativt bra for øyeblikket. en av folka i klassen sender teite error meldinger til alle PCene, som "ERROR, YOU JUST GOT BURNED!" eller bare "error" eller "jdasdf fasdasf dsfkljasdf afdhajksdhfas a dadhsjdgh"

xD vell uansett. vi har Mat & Helse prøve, Energi og Næringsstoffer. jeg er ferdig med prøven nå da c:
sitter og er en moralsk ledsager som sitter inne sammen med vennina mi som ikke er helt ferdig enda.

Dagen har gått bra så langt! Føler meg topp egentlig.
men dagen kan enda bli ødelagt av foreldre eller andre folk i klassen <w< jaja.

WOOOOHOOO \o/

Raywolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2115 på: 12. nov, 2010, 11:12 »
--slettet--

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2116 på: 12. nov, 2010, 14:20 »
Jeg tura ganske heftig i går på Rohypnol etter tannlegen. Våkna opp igjen i dag og lurte på hva i helvete jeg hadde bedrevet i går. Jeg hadde tydeligvis gjort alt i fra å skyte diverse ting i huet med softgun (har ikke brukt softgun-ene på 4-5 år), pluss å hente gratis is-te hos Gatebarnas Far som sto å delte ut mat i en stor buss midt i Gjøvik. Dette er noe av det lille jeg husker.



Don't fuck with roofies.

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2117 på: 12. nov, 2010, 17:31 »
Sitter på skolen og tar meg en kveldspils. <3

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2118 på: 12. nov, 2010, 19:25 »
jeg er litt skuffet...

skulle egentlig se på Dantes Inferno med min beste venn, men han har selvfølgelig blitt syk....


så nå sitter jeg her uten noe å gjøre...
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2119 på: 12. nov, 2010, 22:33 »
Woah, akkurat kommet hjem fra Sverige x3
er noe kald her og der, og noe sliten etter en del kjøring xP (jeg var den eneste som hadde lappen)..
ganske grei tur

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2120 på: 13. nov, 2010, 01:47 »
Jeg er så trøtt. x___x Ja, jeg kunne lagt meg, men jeg er ikke i humør til å sove! Har spist snop, så jeg har fremdeles for mye sukker i systemet til å være rolig.

Klarte ikke å sove før 3 om natten i går. Og samboeren min hadde vekkerklokke på 10. 7 timer søvn er lite for meg. Jeg får sånn 10-11 vanligvis. >: Ja, jeg vet at 7 timer er mer enn nok, men jeg er lat og liker en varm seng.

Var i Danmark en uke, det var gaaaanske kult. Besøkte min far, stemor og to halvbrødre. Tilbrakte dagene med å male, leke med hunden og tape så det sang i bowling.

Gray Fang

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2121 på: 13. nov, 2010, 02:41 »
helt forjævelig

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2122 på: 13. nov, 2010, 02:53 »
hrmmmmmm.
sliten, trøtt, forelska, og ellers forvirra.

har vert et par rare dager nå ja.
men har endeligt tatt motet til meg til og la en helt nydelig foxie vite hva jeg føler.
og han bare svarte med en nice hug og snuggle ;D
har gått i månter med en crush på han nå... jeg burde vell bli bedre på det der og snakke med folk og si ka jeg føler..

er bare så synd att han bor i england og jeg er stuck i kalde norge. GAHHHHHH
men MEHH er ikke lenge till jeg skal over til england og han vill gjerne møte meg når jeg tar turen over  :)
så nå må jeg omorganisere den turen jeg hadde planlagt for og include en tur for og møte han og!

GAHH hvorfor må jeg falle for de som er så langt unna. grrr. men MEHHH det ordnar seg.
og går det rett vest så for det gjøre det. er såå lei av og sitte der og ønske jeg hadde motet til og si ka jeg føler.

så yeah, denna reven er i et rart humør for tida..

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2123 på: 14. nov, 2010, 12:45 »
The thing about stress disorders... Føler meg ekstremt stressa nå. Sånn, du sitter og skjelver-stressa, altså. Er ingen spesiell grunn heller, det er det som er så fiffig med sånne ting. Heldigvis har jeg beroligende tabletter som jeg fikk av legen.

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2124 på: 14. nov, 2010, 18:09 »
(Kopierte detta fra posten min i "Hva har du kjøpt i det siste?" tråden. Følte denne delen av posten min hørte ganske bra hjemme i denne tråden også. 8D )

Her om dagen registrerte jeg meg på Outland og fikk en gratis pakke med 30 kort, og etter å ha hørt hva folk har sagt om det, og ha lest igjennom regelarket noen ganger har jeg funnet ut at dette høres skikkelig awesomt ut! 8D

Jeg har ikke prøvd å spille selve spillet ennå, jeg har vært litt nervøs for å bare gå bort til de spillbordene utafor Outland og bare "hai kan noen lære meg plz? :3" men kanskje det er noen på skolen min jeg kan trene med.

Jeg har prøvd å spille Duel Masters for en god stund siden, med søskenbarna mine. Jeg lånte noen kort av dem og spilte med dem. For de som ikke vet det er Duel Masters også et strategikortspill i likhet med (og ganske åpenbart basert på) Magic. Og når jeg spilte Duel Masters eide jeg søskenbarna mine lett. Det var sykt gøy! SÅH, når jeg leste reglene skjønte jeg at Magic er ganske likt. Blah nå føler jeg at jeg babler mye her, unnskyld det. 8D *Har nettopp drikki en STOR kaffe mocca*

Men ja. Å komme hjem, åpne pakka med kort og se igjennom dem får meg til å minnes Pokemonkort-eraen når jeg var kid. <3