Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4840704 ganger)

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2150 på: 18. nov, 2010, 23:11 »
Jeg tror selvtilliten min er i dass ett sted.

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2151 på: 18. nov, 2010, 23:16 »
Begynner å lure på om eg drikker kaffe i ubevist tillstand...
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2152 på: 18. nov, 2010, 23:58 »
Begynner å lure på om eg drikker kaffe i ubevist tillstand...

det er jeg som sniker koffein piller i juicen din >:3

TheSpottedCow

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2153 på: 19. nov, 2010, 00:55 »
skulle gjerne ha hatt noen sånne på morgen kvisten og noen med motsatt virkning på kvelden noen som har?
"My God has a hammer, your God was nailed to a cross. Any questions?"

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2154 på: 19. nov, 2010, 03:15 »
Sur fordi jeg endelig klarte å skade, og ikke drepe, en lvl 5 gastly nok til å fange den. Totodilen min er lvl 13. x3

Men dette ble jeg glad for, så grunnen til at jeg er sur er fordi jeg selvfølgelig glemte å save før jeg slo av, så en times spilling er borte, inkludert å fange gastlyen og å trene den opp 2-3 leveller. Og når jeg skulle prøve å finne en ny en fant jeg bare masse jentegastlyer. :C

Sorry ass men jeg liker ikke å ha creepy pokemon som hokjønn.. det friker meg litt ut. xD Ta feks en jente Geodude. Vattefakk.

AndyPandy

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2155 på: 19. nov, 2010, 08:55 »
Sorry ass men jeg liker ikke å ha creepy pokemon som hokjønn.. det friker meg litt ut. xD Ta feks en jente Geodude. Vattefakk.

Back you up on that dude, mange pokemon som bare passer til ett kjønn :3 hva med Lopunny f.eks? 8D

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2156 på: 19. nov, 2010, 10:34 »
Sorry ass men jeg liker ikke å ha creepy pokemon som hokjønn.. det friker meg litt ut. xD Ta feks en jente Geodude. Vattefakk.

Back you up on that dude, mange pokemon som bare passer til ett kjønn :3 hva med Lopunny f.eks? 8D

Haha, i hear ya. Dats sum femboy shit right durr. |D

Eller hva med en en jente Machamp?


Noe jeg faktisk fant tegninger av... *shudder*

________________________________________________________________

ONTOPIC:

Jeg har det bra. Jeg sto opp tidlig i dag fordi jeg skal ned i oslo og hente Two Worlds 2 som jeg har forhåndsbestilt. Det har fått blandede reaksjoner (mest på grunn av at verden var mindre enn lovet, ettersom den største øya på kartet blir kun brukt i multiplayer og kan ikke reises til i singelplayer, noe som ALDRI ble fortalt før spillets slipp), MEN.. til tross dette får det veldig bra kritikker. :3

Personlig gleder jeg meg til å senke tennene mine i det enorme magisystemet i spillet. Jeg siterer hjemmesiden til spillet:

"And the comprehensive magic system is also unbelievably flexible, thanks to the DEMONSTM technology. Players can use a complex card system to create almost as many spells as they want from the five mana sources of Air, Water, Earth, Fire and Dark Magic. An imposing particle system also ensures that the magic effects are implemented in spectacular fashion."

Wee <3

Lakorv

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • Ek em hrafninn
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2157 på: 19. nov, 2010, 11:03 »
Har det bra. Fri fra skola, så langhelg. Fwee.

Ellers har jeg ikke så mye å si. Er glad for å ha fått koda litt mer i det siste. Så var det bare alt det andre jeg skulle ha gjort..

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2158 på: 19. nov, 2010, 12:33 »
Bah, nå er jeg sur igjen. Spillet er nok en gang utsatt. Denne gangen til den 26. Dette er TREDJE gangen de utsetter spillet en uke PÅ DAGEN det skal være i butikken. Han fyren på Gamestop er like oppgitt som meg, spesielt med tanke på at forrige utsettelse kom med unnskyldningen at det var noe i veien med skippingen, men denne gangen gadd de ikke å komme med en forklaring en gang, bare: "Det er utsatt."

Gamestop er heldige med at jeg har forhåndsbestilt og allerede betalt for spillet...


MEN, nå gidder jeg ikke vente lenger og laster det ned ulovlig. Selv om jeg gjør det med god samvittighet, siden jeg allerede har betalt for spillet så har jeg lovlig rett på min kopi av det, enten den kommer fra butikken eller internett. Det eneste er at jeg ikke får spilt multiplayer enda, men det går bra, det kan jeg vente med til spillet faktisk kommer i butikken.

Så til TopWare, som er utgivere av spillet har jeg bare en ting å si...



PROBLEM?
« Siste redigering: 19. nov, 2010, 12:38 av Nonih »

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2159 på: 19. nov, 2010, 13:55 »
er ganske så klar for Harry Potter nå  [laugh] Selv om det er noen timer igjen, ska snart ta turen hjem ^^, og begynne helgen <3
Å så har jeg bestilt en julegave til for Joon som jeg håper kommer før Jul... menmen...

Tahami

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 582
  • (ㅎ___ㅎ✞)७ *Real Norwegian Trolling*.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2160 på: 19. nov, 2010, 15:13 »
har ikke vært så aktiv i det siste >.< meneh....ja, jeg er litt spent på senere i dag, broren min får se hvordan det er å være furry! xD er veldig spent :P, han skal gå rundt i kostyme på et market! han skal være en ringo bamse :P er også veldig spent på hvordan kostymet ser ut.. har altid håpet på at han skulle bli furry eller no sont, menneh jeg tror ikke det er så stor sjanse for det.. jeg ble litt overasket over at han sa ja til å gå med kostyme, det gjør vist ikke noe for han så lenge ingen ser ansiktet hans ;D  ahahahahahahaha! herp derp! ... eh..ja.. xD
[inserts passende signatur]

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2161 på: 19. nov, 2010, 16:44 »
Meh.. sitter her og kjeder meg litt egentlig.. Aner ikke helt hva jeg skal gjøre :s
Får vel bare ta tak i no og gjøre det x3

Edit:
Boyah! APB (All Points Bulletin) kommer til å få en re-launch  [razz]
Bare en nedtur for meg... Free-To-Play -.- gawd damn it...

har ikke vært så aktiv i det siste >.< meneh....ja, jeg er litt spent på senere i dag, broren min får se hvordan det er å være furry! xD er veldig spent :P, han skal gå rundt i kostyme på et market! han skal være en ringo bamse :P er også veldig spent på hvordan kostymet ser ut.. har altid håpet på at han skulle bli furry eller no sont, menneh jeg tror ikke det er så stor sjanse for det.. jeg ble litt overasket over at han sa ja til å gå med kostyme, det gjør vist ikke noe for han så lenge ingen ser ansiktet hans ;D  ahahahahahahaha! herp derp! ... eh..ja.. xD

Vil vel kanskje si at det å gå i et kostyme/suit av et dyr (i dette tilfellet maskoten til Ringo) gjør ikke en automatisk til furry, eller er no sånn "hvordan er det å være furry"-greie :P
Fursuiting er en forhåndsvis liten del av communityet.
Det er ganske få furries som har en suit :P

Idrettslag i USA, om det er baseball, basket, fotball etc. har jo "proffe" maskotter med suits... Det er ikke dermed sagt at de er furries :P
En jobb er en jobb.
« Siste redigering: 19. nov, 2010, 17:48 av Snøkrystal »

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2162 på: 19. nov, 2010, 18:41 »
jeg har det litt hipp som happ.... på ene siden er jeg ensom som fy og ingen av vennene mine vil finne på noe i dag/kveld, men på andre siden er det en hærlig kveld for en gåtur kanskje til og med i skogen månen lyster opp så mye nå.
men det hadde jo også vært morsommere med en venn, men anyways jeg er en ensom liten husky.

kanskje jeg bare skal blåse i alt for en stund og tegne litt...

eller kanskje jeg bare skal drikke meg drita....

hmmmm kan ikke bestemme meg tror jeg gjør alt på en gang detta kan bli morsom  [w-happy]
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2163 på: 19. nov, 2010, 19:57 »
Jeg har det digg. Skal lage meg hvitløks og urtemarinerte nakkekoteletter og koke poteter. <333

En annen grunn til at jeg er glad er at jeg skal på cosplaybowling i drammen i mårra. Jeg skal cosplaye Scott Pilgrim. 8D
Var å kjøpte kostymestuff i stad. |3

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2164 på: 19. nov, 2010, 20:58 »
Satt på skolen og chillet mellom timen. Lagde en liten intro på piano, som jeg tok opp på telefonen min: http://silvestrismusic.com/music/wip/iPhone_recording.mp3

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2165 på: 19. nov, 2010, 22:02 »
Wow Trashie den var nice, mulig jeg vil comishe deg til et lite prosjekt, til vårn.
Føler meg nesten litt manisk deppresiv her, fra lagt der nede til nokså høyt der oppe.
Anyhow, Jeg har det ganske bra for tiden, tatt i betraktning at jeg har vert igjennom en røff periode, poenget er at jeg kom triumferende ut av det. Ferdig med prosjektet mitt, og har fortsatt alderig ikke nådd en deadline. Ny jobb, og tjener mer spenn for mindre arbe, selv om jeg har jobbet 47 timer på en uke og hatt en 12 og en 16 timers arbeidsdag!!!
Jeg jobber med en commish, som gjør meg glad i buksene mine,  (til dere som venter, jeg tar det fortløpende. Gleder meg som en liten hvalp til alternativmessa i morra.  [w-happy]
Er det noen som vil henger seg på, vet dere hvordan dere når meg.

Tahami

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 582
  • (ㅎ___ㅎ✞)७ *Real Norwegian Trolling*.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2166 på: 19. nov, 2010, 23:23 »
Meh.. sitter her og kjeder meg litt egentlig.. Aner ikke helt hva jeg skal gjøre :s
Får vel bare ta tak i no og gjøre det x3

Edit:
Boyah! APB (All Points Bulletin) kommer til å få en re-launch  [razz]
Bare en nedtur for meg... Free-To-Play -.- gawd damn it...

har ikke vært så aktiv i det siste >.< meneh....ja, jeg er litt spent på senere i dag, broren min får se hvordan det er å være furry! xD er veldig spent :P, han skal gå rundt i kostyme på et market! han skal være en ringo bamse :P er også veldig spent på hvordan kostymet ser ut.. har altid håpet på at han skulle bli furry eller no sont, menneh jeg tror ikke det er så stor sjanse for det.. jeg ble litt overasket over at han sa ja til å gå med kostyme, det gjør vist ikke noe for han så lenge ingen ser ansiktet hans ;D  ahahahahahahaha! herp derp! ... eh..ja.. xD

Vil vel kanskje si at det å gå i et kostyme/suit av et dyr (i dette tilfellet maskoten til Ringo) gjør ikke en automatisk til furry, eller er no sånn "hvordan er det å være furry"-greie :P
Fursuiting er en forhåndsvis liten del av communityet.
Det er ganske få furries som har en suit :P

Idrettslag i USA, om det er baseball, basket, fotball etc. har jo "proffe" maskotter med suits... Det er ikke dermed sagt at de er furries :P
En jobb er en jobb.

je sa ju itte det at man blir automatisk furry :P men jeg forbinnder det litt med furries.. jaja, han ble nå ikke å gjøre det uansett.
[inserts passende signatur]

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2167 på: 20. nov, 2010, 12:39 »
Meh.. litt vondt i hue x3 ble seint i går, kom hjem ved 1:45 tiden, og slang med i senga og begynte å se litt på Harry Potter og Halvbloodsprinsen x3
så ikke hele så klart, var for trøtt :P  forhåpentligvis så blir dette en stille og rolig dag  [ureshii]

Edit: or maybe not.. ble nettopp ringt opp av jobben...
Kassa lederen er i krise siden 2 stykk som skulle være i kassa er sjuke x3 meh... dusj, kle på meg, jooobbD:

jeg er litt spent på senere i dag, broren min får se hvordan det er å være furry! xD er veldig spent :P, han skal gå rundt i kostyme på et market! han skal være en ringo bamse :P er også veldig spent på hvordan kostymet ser ut.. har altid håpet på at han skulle bli furry eller no sont
je sa ju itte det at man blir automatisk furry :P men jeg forbinnder det litt med furries.. jaja, han ble nå ikke å gjøre det uansett.

Du sa det ikke direkte nei, men det lå litt under det hele x3
Greit å forbinne det med furries, men må bare passe på å ikke si at det blir som å være en furry x3

Hvorfor gjorde han det ikke allikevel da? [puzzled]
« Siste redigering: 20. nov, 2010, 12:41 av Snøkrystal »

Lakorv

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • Ek em hrafninn
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2168 på: 20. nov, 2010, 16:20 »
Har det fint, skal i bursdag om noen timer. Har koda i hele går og store deler av i dag. Ish fun. Dersom noen skulle være interesserte i å se hva jeg driver med for tida, kan dere ta en kikk på github-repo'et mitt for det lille prosjektet.

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2169 på: 20. nov, 2010, 23:51 »
Fikk vite at jeg ikke fikk deltidsjobben i desember som jeg hadde søkt på. [sad]

Litt dumt, men overlever nok.

Kotoma

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 337
  • Subwoofur!
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2170 på: 21. nov, 2010, 09:18 »
Her sitter vi 20-25 stykker i en liten sal og har LAN! Vi er 3 stykker vaakne, jeg og 2 jenter. Jeg har hatt minimalt med sovn siden torsdagen. Har sikkert sovi totalt 9 timer ellns. Men foler meg nesten ikke trott :P Bare oynene som slepper litt tak :P

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2171 på: 21. nov, 2010, 10:07 »
Fikk vite at jeg ikke fikk deltidsjobben i desember som jeg hadde søkt på. [sad]
Litt dumt, men overlever nok.

Synd, men ikke gi opp :)
Du har i det minste endt opp med en god søknad/CV du kan bruke til andre interessante jobber.
Resten er kun snakk om tid, litt flaks og litt erfaring fra jobbintervjuer.


Egen status:
I'm back. Klarte å pådra meg forkjølelse i uken som var.
Startet med litt snufsing på torsdag, og så gikk det nedover.
Mesteparten av fredags kvelden og hele lørdag har vært ren soving mens kroppen har leget seg.
Er fortsatt litt i ørska med ukedag og tid på døgnet pga. all sovingen, men sånn går det hvis man ønsker å bli fort frisk.

TheSpottedCow

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2172 på: 21. nov, 2010, 18:04 »
Fikk vite at jeg ikke fikk deltidsjobben i desember som jeg hadde søkt på. [sad]

Litt dumt, men overlever nok.

kjedelig det da. men stå på så ordner det seg nok
et lite tips vist du vil ha det.
har du lappen og liker å jobbe med husdyr(kyr, gris, osv) hvorfor ikke søke avløser jobb. stor trives selv selvstendig arbeid er nesten sin egen sjef. eller å er det vel noen budbil firmaer.

er nå veldig trøt på 5 uka med max 4 timer søvn per natt. så nå skal jeg ta meg en liten 3 timers økt i fjøset.. woho
"My God has a hammer, your God was nailed to a cross. Any questions?"

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2173 på: 21. nov, 2010, 18:17 »
Sitter på bussen hjem fra Trondheim nå med mobil som snart går tom for strøm. x3
 
Har hatt en awesome uke- og awesome helg. Savner alle sammen. :c Det var kjempekos å møte igjen gamle fjes og hilse på nye.
 
Ellers... Tja. Jeg har det ganske meh, savner folk og er småkvalm. ... Og jeg er trøtt og tenker alt for mye nå. x3 Æsj.

Darkferal

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 265
  • Who am I? Who wants to know?
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2174 på: 21. nov, 2010, 19:40 »
Er hjemme og slapper av. er ganske sliten etter at jeg og to andre kampa ute i skauen igår.

vi hadde bare ett vind telt og ikke noe innertelt, brukte en presening som "gulv" og litt for tynt kledd i kulda.

Fy "piiip", det må jeg gjøre igjen [w-happy]
« Siste redigering: 21. nov, 2010, 19:52 av Darkferal »
We all hunger for family, unity and belonging, but those three come at a hell of a cost.