Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4840637 ganger)

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2275 på: 30. nov, 2010, 12:49 »
Andy: Ingenting. Det var bare veldig pussig. x3

Jeg skal til mor og spise middag i dag. Omnom.

renawolf Ookami

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 200
    • Vis profil
    • Deviant
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2276 på: 30. nov, 2010, 15:21 »
har det avslappet skal begynne med lekser og min mormor og lillesøs er syke nå. men heller så skal jeg kose meg med et kaldt glass med cb julebrus. [ureshii]
\(^∀^)メ(^∀^)ノ
    \(>o<)/       ∑(O_O;)
〜(m~-~)ノ ~(((怨    (ToT)
ぁけぉめ☆m(_ _)mことょろ\(^0^)/

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2277 på: 30. nov, 2010, 16:05 »
JEG BLIR GAL!
Har tre kattunger igjen som VIRKELIG er blitt spreke. De tar springfart og løper nærmest opp de 11/5m høye høytalerne mine. Også går de over på kanten av tven, og det er en FLATSKJERM ffs, også hopper de opp på den andre høytaleren. De har også revet ned spillene og filmene mine som jeg sorterte så ryddig og fint i går >:   Og plutselig når jeg satt i senga kom det en kattunge og klemte seg opp bak senga innmed veggen. Wtf is dis.

Og nå sitter katta mi på 8 år og ser dumt opp i takvinduet, for han ser seg selv xD

Bortsett fra at dette gjør meg gal, har jeg det supert.

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2278 på: 30. nov, 2010, 16:24 »
JEG BLIR GAL!
Har tre kattunger igjen som VIRKELIG er blitt spreke. De tar springfart og løper nærmest opp de 11/5m høye høytalerne mine. Også går de over på kanten av tven, og det er en FLATSKJERM ffs, også hopper de opp på den andre høytaleren. De har også revet ned spillene og filmene mine som jeg sorterte så ryddig og fint i går >:   Og plutselig når jeg satt i senga kom det en kattunge og klemte seg opp bak senga innmed veggen. Wtf is dis.

Og nå sitter katta mi på 8 år og ser dumt opp i takvinduet, for han ser seg selv xD

Bortsett fra at dette gjør meg gal, har jeg det supert.

iLold
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Immortal Bat

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 91
  • Hei, kropp. Vil du ha litt sjokolade?
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2279 på: 30. nov, 2010, 17:37 »
Nå er jeg bare sur, men har samtidig funnet nok en god grunn til å flytte ut (noe jeg også skal gjøre nærmere sommerstid).
Snille Atrox spurte så fint om jeg ville ha et pinnedyr eller to, som nettopp er klekket. Jeg har god erfaring med slike, og dette vet også husets overordnede, som jeg så flott kaller dem. Men da jeg tok opp at jeg ville ha pinnedyr igjen, påstod de at jeg var altfor ustabil, for "svevende" og indirekte sa de at jeg var rar og merkelig, siden jeg er så glad i dyr, og tegner flaggermus. Det er det dummeste argumentet jeg har hørt mot å ha pinnedyr. De er enklere å holde enn fisker vil jeg påstå, er mye mer underholdende, og de vet hvor fascinert jeg er av insekter og dyr generelt. Nå, ja, de har alltid hatt den lille uvanen med å være fryktelig negative til det meste, helt til de oppdager hvor gøy det er. Sånn var det også da vi omsider fikk oss DVD-spiller. Men det var jo en materiell ting riktignok, som ikke spiser annet enn DVD-plater.

Edit: For å være litt klarere: De overordnede er ekstremt lite positiv til dette forumet virker det som. Mener jeg drømmer meg vekk, og ikke er tilstede i virkeligheten. Hvis de hadde giddet å lære seg bruk av data og Internett, og ikke sittet der i stolene sine og heklet lommetørkler, tror jeg de ville oppdaget hvor fantastisk gøy man kan ha det. >:(
« Siste redigering: 30. nov, 2010, 17:56 av Immortal Bat »
Min deviantART: http://jenvick.deviantart.com/

After the wreck, I picked myself up, spread my wings, and flew away.

Immortal Bat

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 91
  • Hei, kropp. Vil du ha litt sjokolade?
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2280 på: 30. nov, 2010, 18:02 »
Hmmmm. Har en følelse av at Immortal Bat kjenner Dorthea. xD

Check that out!
 |
 V



Ja, jeg ser hva du skriver, men jeg kjenner ingen med det navnet, Zaty :) Hadde imidlertid vært veldig morsomt hvis jeg faktisk gjorde det. Verden er liten. :D
Min deviantART: http://jenvick.deviantart.com/

After the wreck, I picked myself up, spread my wings, and flew away.

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2281 på: 30. nov, 2010, 18:06 »
Hmmmm. Har en følelse av at Immortal Bat kjenner Dorthea. xD

Check that out!
 |
 V



Ja, jeg ser hva du skriver, men jeg kjenner ingen med det navnet, Zaty :) Hadde imidlertid vært veldig morsomt hvis jeg faktisk gjorde det. Verden er liten. :D
Indeed xD Hihi

Har hatt min daglige dose med trening på treningsstudioet, og vurderer sterkt å gå på innebandy idag. :3 Det er en så sykt eid sport <3

Klikketiklikk :D

Olly "Naali" TF

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 150
  • Fjellrev, om du lurte.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2282 på: 30. nov, 2010, 19:03 »
Hmm sitter i oslo, litt forkjølet og med 2 meter pels ved siden av meg.....  [laugh] wait... [eek]
Hmm akkurat innsett at jeg har kjøpt 2 meter pels haha, nå.. hva skal jeg gjøre med det  [ureshii]

« Siste redigering: 30. nov, 2010, 19:28 av Olly tF »
Jeg er nok mer sjeldent her en jeg er som fjellrev xD

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2283 på: 30. nov, 2010, 22:50 »
Hmm sitter i oslo, litt forkjølet og med 2 meter pels ved siden av meg.....  [laugh] wait... [eek]
Hmm akkurat innsett at jeg har kjøpt 2 meter pels haha, nå.. hva skal jeg gjøre med det  [ureshii]



Lag en fursuit! Ka slags type pels er det da? (langhåret/korthåret?)
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Narm

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 344
  • Det er relativt realistisk.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2284 på: 30. nov, 2010, 22:54 »
Hmm sitter i oslo, litt forkjølet og med 2 meter pels ved siden av meg.....  [laugh] wait... [eek]
Hmm akkurat innsett at jeg har kjøpt 2 meter pels haha, nå.. hva skal jeg gjøre med det  [ureshii]



Lag en fursuit! Ka slags type pels er det da? (langhåret/korthåret?)

Ekte? neida...

jeg har det bra fant akkurat ut at det er første desember i morgen YEY!!!
-Sett inn morsom signatur her-
http://www.furaffinity.net/user/narmenia/

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2285 på: 30. nov, 2010, 22:59 »
Immortal Bat: Heh, det høres kjent ut. Vel, vi får se hvordan det utvikler seg. Pinnedyr krever bare at du mater dem annenhver uke-ish. ._.

Jeg har det greit. Jeg har veldig kalde fingre.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2286 på: 01. des, 2010, 02:46 »
Meh, jeg har det ok. I guess.

Døgner i natt fordi skolen slutter så tidlig, men er ingenting å gjøre hjemme. .. så jeg stikker ned til sjøen en tur, tenkte jeg.
Ja, klokka tre-ish på natta, men det får så være.
*poof*

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2287 på: 01. des, 2010, 08:54 »
har det sånn passe egentlig... Dritt kjedelig  dag idag..
Samt at det er første desember... Starten på den mest deprimerende måneden  i året (for meg ihvertfall) -.-

Ser bare fram til 26, når jeg skal oppover til kjæresten... eneste lyspunktet jeg har nå. (7des til dels, men langt i fra så stort lyspunkt som 26).

Immortal Bat

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 91
  • Hei, kropp. Vil du ha litt sjokolade?
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2288 på: 01. des, 2010, 11:12 »
Måtte gå til helsesøster på begynnelsen av sosiologitimen. Det skjedde noe i går kveld... Jeg er sint og skuffet over meg selv. Men men. Tilbakeslag kan alle få. Vil ikke at julen skal bli ødelagt av den grunn.

Julen er slitsom. MÅ være glad og happy. Var så vanskelig å gå på skolen. Skulle vært hjemme, spesielt siden jeg brøt en avtale jeg hadde med meg selv. Samtidig er det godt å bare komme hit likevel :)

Edit: Korrigering
« Siste redigering: 01. des, 2010, 11:25 av Immortal Bat »
Min deviantART: http://jenvick.deviantart.com/

After the wreck, I picked myself up, spread my wings, and flew away.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2289 på: 01. des, 2010, 11:37 »
Sitter å lurer på om jeg egentlig er fornøyd med tagen til Tellos eller ikke, kanskje prøve noen flere varianter..
Ellers greit her :)

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2290 på: 01. des, 2010, 12:19 »
Tja, I dunno. Har det vel litt meh. Kom på skolen halv 12 i dag. Dunno, eh, bare orka ikke stå opp. Orka jeg ikke i går heller. Men uansett, jeg forventa at timen skulle begynne 12.10, men nei. I dag hadde vi jo selvfølgelig skrivedag i norsk fra 11 til 3, og med tanke på at jeg kom halv 12 og må dra igjen halv 1 pga. kjøretime, så er det liten vits for meg å gå inn i klasserommet. Det eneste jeg ville fått ut av det ville vel vært å få gjort om dagsfraværet mitt til timesfravær (noe som er verre).

Uansett, jeg vet ikke hva jeg er mest meh om. Kanskje det faktum av at jeg gikk ut av ungdomsskolen med den høyeste norskkarakteren på trinnet, og i dag, noen år senere, så har jeg nesten ikke ståkarakter fordi jeg ikke gjør noe i faget. Mange fag er sånn for meg nå, og jeg gruer meg regelrett til å få karakterkortet til jul. Men det jeg tror jeg er mest meh rundt er vel det at jeg burde brydd meg mer.

Meh, jeg har jo lyst å gjøre det bra på skolen. Det plager meg rett og slett. Men jeg gidder/klarer liksom ikke. Meh, kanskje jeg får gjort noe skolearbeid når jeg kommer hjem i dag, men jeg tviler. Det er jo bandøving, and I know how that's gonna end up.

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2291 på: 01. des, 2010, 12:37 »
Var opp til halv 6 i går natt, sto opp nå nettopp.

6 timer søvn er greit. 8D

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2292 på: 01. des, 2010, 14:27 »
meh.. prøver å lade opp til helga, som er den verste julebordshelga i hele landet..

vi har ett selskap som alle gruer seg til.. nemlig da det kommer 63 Hells Angels folk halveis drita før de kommer inn døra hos oss >_>
og selvfølgelig er det jeg som skal ha hovedansvaret for de >_>

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2293 på: 01. des, 2010, 18:50 »
meh.. prøver å lade opp til helga, som er den verste julebordshelga i hele landet..

vi har ett selskap som alle gruer seg til.. nemlig da det kommer 63 Hells Angels folk halveis drita før de kommer inn døra hos oss >_>
og selvfølgelig er det jeg som skal ha hovedansvaret for de >_>

Lykke til med det..

_____

Hadde en plutselig tentamen eller halvdagsprøve idag som ingen i klassen viste om, og ingen hadde hørt no om det heller.. Så den prøven gikk jo, rett vest..

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2294 på: 01. des, 2010, 19:09 »
JIPPI DESEMBER ENDELIG!!!!!!

ingen ting kan ødelegge denne dagen for meg jeg har det for bra i dag :P
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2295 på: 01. des, 2010, 21:43 »
Desember slår ikke feil nei...
Starter dagen kjedelig... og jaggu ble det ikke en kjedelig slutt også...
Tog problemer, ble litt forsinkelse, så ringer kassaledern meg og skal ha meg på jobb..
Ble litt mer penger i kassa, men ville heller hatt dagen fri.. forhåpentligvis så får jeg langhelgen fri -.-
gleder meg nå  bare til 26 des. Eneste lyspunktet i måneden >.>

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2296 på: 01. des, 2010, 21:49 »
Ikke bra. ._. *mumle*

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2297 på: 01. des, 2010, 21:54 »
Det er deilig å være norsk I Danmark.  Yaddah, selv om jeg har slitt lange timer lenket til et tastatur og med koding, er det fortsatt deilig å være norsk i Danmark. Har bodd på en "ranch" i snart en uke, som er dritkoselig. Var på kino i går og drakk meg brisen på sykt godt juleøl, i kinosalen!!  (har allerede smuglet med litt heh) De siste 7 dagene har vi hatt biff til middag (sorry Honeymoo og alle andre kuelskere, men jeg er trossalt et rovdyr). Har spist for mer enn vi pleier å bruke på mat på 2 månder de siste 7 dagene. Zomg?! "rap!" Å gud jeg er så mett, måtte ta ut beltet to hakk siden vi kom hit, det blir vell å gå på trå-meg-ihjælen til maken når vi kommer hjem jah. 

Hvorfor går det ikke bra da Atrox?

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2298 på: 01. des, 2010, 22:20 »
Fordi det er andre gangen denne uken jeg har vurdert forholdet jeg er i. Og jeg bor kind off med fyren.

Narm

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 344
  • Det er relativt realistisk.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2299 på: 01. des, 2010, 23:00 »
har det sånn passe egentlig... Dritt kjedelig  dag idag..
Samt at det er første desember... Starten på den mest deprimerende måneden  i året (for meg ihvertfall) -.-

Ser bare fram til 26, når jeg skal oppover til kjæresten... eneste lyspunktet jeg har nå. (7des til dels, men langt i fra så stort lyspunkt som 26).

Unskyld at jeg spør snøkrystal, men hva er så ille med desember?
_____

Jeg har det fint, jeg hadde kort skole dag i dag digg^^
-Sett inn morsom signatur her-
http://www.furaffinity.net/user/narmenia/