Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4841041 ganger)

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2575 på: 24. des, 2010, 22:46 »
Ooomg. Jeg tror jeg har den mest gavmilde familien som finnes.

Lakorv

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • Ek em hrafninn
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2576 på: 24. des, 2010, 23:03 »
Har det kjempefint. Fikk Sigma-blits til speilreflekset mitt, så nå kan jeg justere hvordan jeg vil blitse folk i øynene O:3

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2577 på: 24. des, 2010, 23:08 »
Jeg har det relativt ok.

Jula i år har vært stress. x_x
Jeg håper å få slappet av nå, søskenbarna mine tar livet av meg. .. og faren min skremmer meg.
Da jeg hadde konfirmasjon ville han ikke komme fordi han "gadd" ikke, nå har han plutselig blitt frelst og har sendt meg en samlecd med jesussanger og en rosa utgave av bibelen. o_O;;

Ellers.. tja. En ok jul. Fortsatt mer feiring som gjenstår, men nå er jeg sliten. Dx

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2578 på: 24. des, 2010, 23:11 »
Og der var jula unnagjort for min del. Slekta har to fordeler. Liten og enormt flinke til å lage mat **burp**
Nå er jeg hjemmat og skal slappe av med en presang fra yngste søstra (Monthy Python flying circus samling).
Fikk mange fine gaver, og traff godt med å velge ut gaver til folk i år også ^^

Eneste kjippe var at huseieren "glemte" å si i at han måtte låne parkeringsplassen min.
Til gjengjeld for å være sjafør i kveld fikk jeg låne bilen til i morgen, men endte opp med å levere den tilbake og stormløpe hjemmat i 25 minus.
"God jul" pluss rask NB om at huseieren sier i fra når han trenger å låne plassen.


Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2579 på: 24. des, 2010, 23:12 »
Da jeg hadde konfirmasjon ville han ikke komme fordi han "gadd" ikke, nå har han plutselig blitt frelst og har sendt meg en samlecd med jesussanger og en rosa utgave av bibelen. o_O;;

Som takk kan du jo sende han "Draw furries" boka? ;)

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2580 på: 24. des, 2010, 23:22 »
....og en rosa utgave av bibelen. o_O;;

Du.. har ikke bilde av den? ;n;


Jeg har det bra ^_^
Eneste som ødela litt var da jeg skulle gå ut og plukke opp nisseforkledningen som hunden vår hadde revet utover, så ble jeg sint på han fordi han hoppet og bet i meg, så jeg skulle ta tak i båndet for å holde han fast, men selvfølgelig var jeg idiot nok til å ikke tenke over at sånn metalltråd-ish lenke + ISKALDT blir helt jævlig å holde i uten hansker eller noe. Bikkja dro selvfølgelig da jeg fikk tak i lenka, så nå sitter jeg igjen meg to svære sår i hendene ._. På innsiden av venstrehånda mellom tommelen og pekefingeren liksom, og på samme sted, bare på oversiden av hånda på den andre hånda. Whee.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2581 på: 24. des, 2010, 23:26 »
....og en rosa utgave av bibelen. o_O;;

Du.. har ikke bilde av den? ;n;
Jeg kan sende deg den i posten, så lenge du lover å ikke sende den tilbake. >w>
Da jeg hadde konfirmasjon ville han ikke komme fordi han "gadd" ikke, nå har han plutselig blitt frelst og har sendt meg en samlecd med jesussanger og en rosa utgave av bibelen. o_O;;

Som takk kan du jo sende han "Draw furries" boka? ;)
xD
Hadde tatt seg ut.

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2582 på: 24. des, 2010, 23:27 »
ahhh trøtt......

tar å legger meg snart så får jeg fikse et par ting i morra og ta det med ro ^^
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2583 på: 25. des, 2010, 01:04 »
Har hatt en allright juleaften... Ikke som før, men koselig nokk ^^

Tahami

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 582
  • (ㅎ___ㅎ✞)७ *Real Norwegian Trolling*.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2584 på: 25. des, 2010, 02:37 »
I alle år har jeg syntes det har vert litt uretferdig med at broren min bestandig får det han ønsker seg og jeg ikke...helt til i år :l
plutselig bestemte familien seg får å bli så gavmild at det nestn ikke går ann...
jeg og brorn min fikk 3 gaver hver av mora mi og stefarn min, 3! ಠ_ಠ tror det var tre..   
jeg fikk et tegnebrett (yey! endelig! problemet er bare at den er umulig å forstå seg på...)
en ny telefon, Xperia toutch telefon med extra stor skjerm, nyeste utgaven tror jeg..men den har ikke tastatur...
en gave egentlig til alle : kineckt till Xbox ( hey, har ikke prøvd den ennå..)
(...itilegg en anna gave fra mora mi..)
og maaaaaaaaasse annet

eeeey, var ikke meningen at jeg sku finne ulempe med alt! ಠ_ಠ

PS: dere bare måå se denne, den er helt awesum http://www.youtube.com/watch?v=rmgf60CI_ks  <--Christmas Lights Gone Wild

[inserts passende signatur]

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2585 på: 25. des, 2010, 06:21 »
trøtt

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2586 på: 25. des, 2010, 13:07 »
Full av julefrokost <3

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2587 på: 25. des, 2010, 14:26 »
nå har han plutselig blitt frelst og har sendt meg en samlecd med jesussanger og en rosa utgave av bibelen. Ellers.
"knurre til" forsvinn du som lyser, "sette på dummur"
Fikk  den eldre og yngre edda av lille søstra mi til jul. Hvalpen skal jo få en god hedensk oppdragelse. Ja det må jo bli go hedning ut av hvalpen sa muttern. Selfølgelig når mor var ute, hu er fortsatt litt vel opphengt i han der snekkern på de to plankene.
Lol syns det er arti at alle kaller ungen for hvalpen, var ikke jeg som bynte med det heller, lol.


Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2588 på: 25. des, 2010, 15:01 »
Supert egentlig, sitter nede på rommet og hører at Pappa spiller av CDn jeg brente med musikken jeg har lagd i løpet av 2010 (10 sanger fra WUB aliaset og en Darrahtraint sang til slutt), hadde en meget god frokost og forrykende middag med god drikke til i går, etterfulgt av godt kaffebrød og fine gaver.

Bluetwoen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2589 på: 25. des, 2010, 15:28 »
Jeg har det ganske fantastisk jeg, sånn rent bortsett fra at jeg har humørsvingninger som en ku i overgangsalderen. C: Svømmer i klær fra i går og fikler med HTC-en min. Me lieks. Den er så double rainbow atte. <3


Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2590 på: 25. des, 2010, 19:38 »
Har det nå bra nå ^^
nettopp kommet hjem fra mormor og morfar, og driver å pakker ned til i morgen nå ^^
Endelig kommer dagen jeg har venta på <3
Bare det ikke blir no togforsinkelser, flyforsinkelser eller bombetrussler nå, så er jeg strålende fornøyd.. x3

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2591 på: 25. des, 2010, 20:37 »
Pumz: Jeg fikk denne videoen av min tante. xD;

Jeg er glad. Julaften var awesome.
Da vi kom frem til bestemor ble det omsider pinnekjøtt. Tbh var pinnekjøttet litt skuffende, det er det beste jeg vet, men i år hadde det ikke samme smaken. Jaja. Etter vi hadde fortært pinnekjøtt skulle vi gå rundt juletreet. Jeg var yngst, mor er 40+, og alle andre der var nå 70+ eller godt på vei dit, men det var ganske morsomt likevel. Alle sang, på nynorsk og på bokmål om enannen, og noen kunne ikke teksten, så det ble lav nynning. xD; Det beste med hele juletregangen var "Så gjør vi så". Og hundene, min mor sin og bestemor sin, de fulgte etter oss rundt treet. Oh glede. <3

Så var det tid for gaver. Jeg fikk en dobørste, Red Dead Redemtion, tegnebrett, vintersko, pysj(det går ALDRI en jul uten), ALLE Dexter-bøkene, et smykke fra Peru tror jeg det var, med en ekte krokodillehale på(ganske spesielt), en krokodille i stein fra Egypt, den var ganske nice, klær, litt mer klær, intet undertøy, da. (That's a first) Oh, jau, tegnesaker, diverse, to pakker tyggis, og verdens kuleste lommebok.

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2592 på: 25. des, 2010, 21:45 »
Dunno. Er bare litt meh fordi jeg liksom har hatt mer kontakt med mattelæreren min enn det jeg har hatt med kjæresten min i jula...

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2593 på: 25. des, 2010, 23:26 »
Er ganske meh, siden Skarpen ikke kunne komme oppover i ferien. :<
Menmen.. Jeg får en bilett opp til Tromsø da, så snart han har fri egentlig, så det er en trøst.

Tahami

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 582
  • (ㅎ___ㅎ✞)७ *Real Norwegian Trolling*.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2594 på: 25. des, 2010, 23:34 »
AARGH forstår ikke en drit av tegnebrettet mitt >:U Det er faktisk lettere å tegne med mus!

Noen som har eller fårstår seg på BAMBOO CTH-460 WACOM? (toutch and pen eller no sont..)
[inserts passende signatur]

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2595 på: 25. des, 2010, 23:42 »
Noen som har eller fårstår seg på BAMBOO CTH-460 WACOM? (toutch and pen eller no sont..)


Hva er det du ikke forstår? Slå av touch-greia med knappen på brettet, det er bare i veien imo.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2596 på: 25. des, 2010, 23:58 »
AARGH forstår ikke en drit av tegnebrettet mitt >:U Det er faktisk lettere å tegne med mus!

Noen som har eller fårstår seg på BAMBOO CTH-460 WACOM? (toutch and pen eller no sont..)
Lol, jeg fikk det samme. Jeg har deg på msn. Tar kontakt.

Tahami

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 582
  • (ㅎ___ㅎ✞)७ *Real Norwegian Trolling*.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2597 på: 26. des, 2010, 00:12 »
Noen som har eller fårstår seg på BAMBOO CTH-460 WACOM? (toutch and pen eller no sont..)


Hva er det du ikke forstår? Slå av touch-greia med knappen på brettet, det er bare i veien imo.

hm...men hvor er den knappen xD

synes den er litt vrien og tegn med, den klarer ikke holde se til rette linjer etc. xD (men det er vell pga toutch greia) og så sliter jeg med instaleringen :1 det skulle følge med et tegneprogram...hmm.. finder det ikke >:1


fant knappen  ;D.. oh, lol, så mange knapper xD 
« Siste redigering: 26. des, 2010, 00:14 av Tahami »
[inserts passende signatur]

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2598 på: 26. des, 2010, 00:20 »
Er ganske meh, siden Skarpen ikke kunne komme oppover i ferien. :<
Menmen.. Jeg får en bilett opp til Tromsø da, så snart han har fri egentlig, så det er en trøst.
That does it! Kommer opp den 28.!

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2599 på: 26. des, 2010, 00:31 »
Er ganske meh, siden Skarpen ikke kunne komme oppover i ferien. :<
Menmen.. Jeg får en bilett opp til Tromsø da, så snart han har fri egentlig, så det er en trøst.
That does it! Kommer opp den 28.!
Duh, du trenger ikke det da. xD
Familien min vil kanskje ha meg med på noe, vetikke ennå. Får sjå.