Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4840638 ganger)

Itsmylife

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2700 på: 03. jan, 2011, 14:19 »
Jeg er litt pissed på meg selv.
Bare fordi jeg har skippet masse måltider i løpet av juleferien klarer jeg ikke å holde maten nede i mer enn en liten stund etter at jeg har spist den når jeg først prøver å spise ordentlig.
Faen altså, jeg er dritsulten.

Åh, skjønner deg godt. Jeg har gjort mitt beste for å skippe måltider og egentlig klart det bra. Men jeg blir ikke sulten lengre, kroppen er vant til det.

Itsmylife

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2701 på: 03. jan, 2011, 14:27 »
Jeg er egentlig veldig glad for tiden. Nettopp fått meg kjæreste og han er fantastisk! Ord kan ikke beskrive ham, og han gjør livet mitt bedre daglig.
Folk rundt oss liker ikke aldersforskjellen ( Jeg er snart 15, han er snart 19), så jeg tør ikke fortelle det til foreldrene mine, det er ikke gøy :/
Også sliter jeg med spiseforstyrrelser, men det er ikke noe nytt.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2702 på: 03. jan, 2011, 14:27 »
kjeder meg på jobb v,v
Vil hjem nå!

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2703 på: 03. jan, 2011, 14:41 »
kjeder meg på jobb v,v
Vil hjem nå!

Kjeder meg hjemme....
Vil ha jobb nå!

skal vi bytte? x3
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2704 på: 03. jan, 2011, 15:35 »
Jeg er fortsatt sjuk, skolen begynner i mårra, jeg har glemt barberhøvelen min i hjembyen.

Men allikevel er jeg glad. |D

Tahami

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 582
  • (ㅎ___ㅎ✞)७ *Real Norwegian Trolling*.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2705 på: 03. jan, 2011, 17:33 »
Høres ut som om det er veldig mange trøtte hær :P Vell, jeg sovna ikke før ca kl 4 og måtte stå opp åtte D: skulle jo liksom ttil legen..Men det viste seg at det var mamma som sku dit ikke jeg!>:U så siden jeg ikke hadde annet å gjøre ble jeg me hu på jobben å sovna dær i en halvtime/en time @.@ Da har jeg sovet 4-5 timer i dag...

Åsså var det den jævla skolen! nå gidder jeg ikke mer! >:U Jeg nekter å dra dit! den skal liksom hjelpe meg å komme videre i livet <.< DEN ØDELEGGER LIVET MITT!>:U grrrrr..

Men ellers har jeg det braaaaa C: ........
« Siste redigering: 03. jan, 2011, 17:35 av Tahami »
[inserts passende signatur]

Raywolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2706 på: 03. jan, 2011, 17:56 »
--slettet--

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2707 på: 03. jan, 2011, 19:54 »
Jeg sitter på Oslo S og kjeder driten ut av meg. Fremdeles en time til toget går, og jeg har ikke noe å gjøre. Er ikke så happy for å måtte dra tilbake til Toten heller, akkurat.

Demonreven

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2708 på: 03. jan, 2011, 20:46 »
Derp :P
Er trøtt, føler meg meh og skal på skolen i morgen... jippi!  [sad]

Lakorv

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • Ek em hrafninn
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2709 på: 03. jan, 2011, 20:58 »
Skal ha matte klokka 08:10 i mårra, er ganske skeptisk.. Men er i godt humør etter en lengre sesjon med D&D-karaktérlaging sammen med Wuff og Hawkie. Så var det å finne ei tid alle kan spille på. Og så må nesten Makenshi mekke historie vi kan spille. Men vi hadde det uansett gøy med å lage figurer. Tre-fire velbrukte timer.

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2710 på: 03. jan, 2011, 21:44 »
Koker meg egg nå, som jeg skal putte i ramen jeg skal koke etterpå, og mens jeg spiser det skal jeg se på Scott Pilgrim vs The World.

Og et godt råd til alle her. Aldri prøv å putte polske kalsiumbruspulvertabeletter oppi First Price appelsinbrus. Aldri.

TheSpottedCow

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2711 på: 03. jan, 2011, 21:49 »
Og et godt råd til alle her. Aldri prøv å putte polske kalsiumbruspulvertabeletter oppi First Price appelsinbrus. Aldri.

å? bang, masse søl eller begge deler?
"My God has a hammer, your God was nailed to a cross. Any questions?"

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2712 på: 03. jan, 2011, 22:02 »
Meh.. da var man hjemme igjen.. med skole i morgen >.<
Ganske grei overgang fra å nyte ferien med kjæresten.. Også har jeg medie tentamen mot slutten av uka... FUCK SAKE!

Darkferal

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 265
  • Who am I? Who wants to know?
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2713 på: 03. jan, 2011, 23:03 »
forskjøla, skal på jobb i morra, vil sove.
og søstra mi ser på tv'en på rommet mitt [w-mad]
We all hunger for family, unity and belonging, but those three come at a hell of a cost.

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2714 på: 03. jan, 2011, 23:48 »
Er ganske irritert nå -_- Jeg klarer tydligvis ikke å gå gjennom en dag uten å måtte legge meg ned litt.
Og når jeg gjør det.... Ja, la oss bare si at vekkerklokkene mine hater meg... -_-

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2715 på: 04. jan, 2011, 00:02 »
Har hatt en helt fantastisk romjul og nyttårsfeiring hos Fangz og Regandor i Rakkestad, det må bare nevnes!


Nå er jeg tilbake på Toten. Skole i morra. Er allerede deprimert og apatisk.

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2716 på: 04. jan, 2011, 00:38 »
Har hatt en helt fantastisk romjul og nyttårsfeiring hos Fangz og Regandor i Rakkestad, det må bare nevnes!


Nå er jeg tilbake på Toten. Skole i morra. Er allerede deprimert og apatisk.

omg Toten er ikke langt fra hvor jeg bor =P hva gjør du der om jeg tør spørre? hvis du sier at du går på folkehøyskole der kommer jeg til å furte..... jeg vurderte det i år =P

poke meg hvis du noen gang skal innom Eidsvoll eller farer forbi Eidsvoll =P



ellers er jeg trøtt så jeg tar natta nå ^^
« Siste redigering: 04. jan, 2011, 00:45 av Freke »
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2717 på: 04. jan, 2011, 06:31 »
Og et godt råd til alle her. Aldri prøv å putte polske kalsiumbruspulvertabeletter oppi First Price appelsinbrus. Aldri.

å? bang, masse søl eller begge deler?

La meg si det sånn. På 0.7 sekunder ble 3 dl appelsinbrus og 1 bruspulvertablett om til en haug med skum som dekka skrivebordet mitt. Jeg burde kanskje ha testa det ut i vasken først... jaja. :D

Nå drikker jeg kaffe og skal på skolen etterpå. Fremdeles litt rusk i forgasseren når det gjelder formen men jeg er på bedringens vei. Og det var overraskende lett å stå opp i dag. Sikkert fordi jeg la meg rundt 12.00 i natt. :3

Lakorv

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • Ek em hrafninn
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2718 på: 04. jan, 2011, 07:21 »
Nå drikker jeg kaffe og skal på skolen etterpå. Fremdeles litt rusk i forgasseren når det gjelder formen men jeg er på bedringens vei. Og det var overraskende lett å stå opp i dag. Sikkert fordi jeg la meg rundt 12.00 i natt. :3
Jeg sitter og spiser frokost og skal på skola om 10-20 minutter.. jeg fant det også overraskende lett å stå opp, noe som nok også henger sammen med at jeg la meg halv tolv. Hurra oss?

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2719 på: 04. jan, 2011, 07:40 »
Og et godt råd til alle her. Aldri prøv å putte polske kalsiumbruspulvertabeletter oppi First Price appelsinbrus. Aldri.

å? bang, masse søl eller begge deler?
-snip-

Jeg burde kanskje ha testa det ut i vasken først... jaja. :D

-snip-

Og du kunne ikke tenke deg hva som kom til å skje altså? Jeg mener, er sånn god tommelfignerregel (for meg ihvertfall) at stort sett alle rare ting, tablelletter, etc, som man får lyst til å putte oppi brus får.. Tvilsomme følger! xD

Og jeg har det bra.Klokken er nå 0740, og jeg tror jeg tar meg en tur på bibilioteket jeg, som man pleier!

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2720 på: 04. jan, 2011, 08:37 »
Jeg driver og hoster smått innimellom, siden jeg sitter og knurrer som ei misfornøyd katte pga jeg er syk. xD Det høres litt komisk ut, så nå driver kompisen min og mjauer til meg hele tiden. >w> Tard han er.

Aaanyways. Jeg føler meg bedre nå.
Selvom jeg er sinnsykt trøtt. Jeg har strevd med å sovna de siste nettene, jeg har ligget og vridd meg i sånn.. 2-3 timer før jeg sovna. x.x Sist jeg så på klokka i natt, var den halv fire, og da har jeg ligget fra klokka tolv-ish og prøvd å sovet. x3
Så kroppen min er syyykt sliten og trøtt. x.x

Oh well. Tror jeg begynner å bli bedre nå, jeg har fortsatt feber og hodepine, men det er mye bedre enn det var i går. ^^
Nå har jeg snart tysk, meh, blir morsomt om jeg må lese høyt. >_> Jeg eier ikke stemme. X3
Jeg høres ut som en gås i stemmeskiftet. *mumle*

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2721 på: 04. jan, 2011, 11:03 »
Vanskelig, for å si det rett ut begynner familien min å lure på ka eg holder på med for tiden siden eg låser rommet for å skjule fursuit-prosjektet. Tror eg mister inspirasjon hvis de finner det ut, siden den siste ble ikke særlig vellykket, og så sa eg om att eg hadde planer om å dra til oslo og da begynte moren min om å lure på kem eg skal møte osv...

må vel snart fortelle litt om fandomen, siden de lurer på om eg holder på med
noe utrygt eller ulovelig og så har eg planer om å dra til cons osv i fremtiden..

Har litt vanskeligheter med å si det rett ut så eg skriver en melding for øyeblikket.
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2722 på: 04. jan, 2011, 11:42 »
Vanskelig, for å si det rett ut begynner familien min å lure på ka eg holder på med for tiden siden eg låser rommet for å skjule fursuit-prosjektet. Tror eg mister inspirasjon hvis de finner det ut, siden den siste ble ikke særlig vellykket, og så sa eg om att eg hadde planer om å dra til oslo og da begynte moren min om å lure på kem eg skal møte osv...

må vel snart fortelle litt om fandomen, siden de lurer på om eg holder på med
noe utrygt eller ulovelig og så har eg planer om å dra til cons osv i fremtiden..

Har litt vanskeligheter med å si det rett ut så eg skriver en melding for øyeblikket.

Mine lurte på det samme når jeg skulle til Oslo første, andre og tredje gangen. Planla bare litt med de jeg skulle treffe så foreldrene mine fikk telefon nummer og en addresse samt et navn eller to. Gikk veldig flott og nå har de til og med lest hele Dagbladet artikkelen og ingen ting er galt. Anbefaler at du prøver å bare si det på en forbipasserende måte som med andre interesser du har isteden for å gjemme det bort, er lettere for både deg og foreldrene dine da. :)

Mamma har forøvrig betalt for Con-billett og hotell opphold for meg et år og i fjord hadde jeg med en Finsk fur hjem fra EF for å vise han Norge osv., han er en fursuiter, så han hadde med seg suiten sin, første mor gjorde når hun fikk se den var å prøve den! ;D


Hva jeg prøver å si er, jo mindre hemmelighetsfulle dere er om det, jo større sjanse er det for at de får et behagelig forhold til fandommen og at dere er i den, mye mindre skeptisisme med mindre hemmeligheter. Let opp Dagbladet artikkelen på nettet og la dem lese den hvis de lurer.
-----

Jeg har det forøvrig nesten som på julaften, skal nemlig snart ut og hente PS3n min på Komplett.no sitt Pick-Up-Point på tiller.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2723 på: 04. jan, 2011, 11:43 »
Vanskelig, for å si det rett ut begynner familien min å lure på ka eg holder på med for tiden siden eg låser rommet for å skjule fursuit-prosjektet. Tror eg mister inspirasjon hvis de finner det ut, siden den siste ble ikke særlig vellykket, og så sa eg om att eg hadde planer om å dra til oslo og da begynte moren min om å lure på kem eg skal møte osv...

må vel snart fortelle litt om fandomen, siden de lurer på om eg holder på med
noe utrygt eller ulovelig og så har eg planer om å dra til cons osv i fremtiden..

Har litt vanskeligheter med å si det rett ut så eg skriver en melding for øyeblikket.
Hvorfor du vil dra til Oslo kan du vel skylde på at du har blitt kjent med noen folk? Nå veit ikke jeg hvor vidt foreldra vil reagere på det men siden du skjuler ting. Er vanskelig å drive med fursuit laging i smug, i hvertfall kan jeg tenke meg det.

For cons sier jeg at jeg drar på tur sammens med venner, nå har jo jeg plaga/hengt litt med noen av fursa på forumet noen ganger så de reagerer ikke på det så mye - selv når jeg har vanskeligheter med å forklare hva vi gjør i Tyskland x3

Uansett, håper du finner en bra løsning for deg selv :) Lykke til!



Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2724 på: 04. jan, 2011, 14:02 »

Mine lurte på det samme når jeg skulle til Oslo første, andre og tredje gangen. Planla bare litt med de jeg skulle treffe så foreldrene mine fikk telefon nummer og en addresse samt et navn eller to. Gikk veldig flott og nå har de til og med lest hele Dagbladet artikkelen og ingen ting er galt. Anbefaler at du prøver å bare si det på en forbipasserende måte som med andre interesser du har isteden for å gjemme det bort, er lettere for både deg og foreldrene dine da. :)

Mamma har forøvrig betalt for Con-billett og hotell opphold for meg et år og i fjord hadde jeg med en Finsk fur hjem fra EF for å vise han Norge osv., han er en fursuiter, så han hadde med seg suiten sin, første mor gjorde når hun fikk se den var å prøve den! ;D


Hva jeg prøver å si er, jo mindre hemmelighetsfulle dere er om det, jo større sjanse er det for at de får et behagelig forhold til fandommen og at dere er i den, mye mindre skeptisisme med mindre hemmeligheter. Let opp Dagbladet artikkelen på nettet og la dem lese den hvis de lurer.

Takker for tipsene fra både deg og wolftale, har skrevet en noelunde "beroligende" tekst og planlegger å snakke litt om det når eg kommer hjem igjen. Kan kansje vise noen linker hvis noen spør ;D
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky