Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4840744 ganger)

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2800 på: 09. jan, 2011, 13:14 »
Jeg synes det er gøy hvordan ingen her klarer å argumentere ordentlig. "Cola er dritt" er feil, cola er brus. "Jeg synes cola smaker dritt" det blir mer riktig, din egen mening har du full rett på. :3

Personlig er jeg ikke så nøye på brusen min, så jeg liker både Dr. Pepper, Cherry coke, Vanilla coke, og vanlig Cola. Jeg synes den vanlige er best da.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2801 på: 09. jan, 2011, 13:52 »
Hvorfor dro dere med hurtig ruta? xB trudde dere den var på andre sia elns? xB


Hurtigruta går helt til kirkenes, vettu xDD..

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2802 på: 09. jan, 2011, 14:41 »
Kjæresten min sier jeg er sadistisk. >: ..det kan ha noe med å gjøre at jeg ler av pinnedyret som prøver å kravle vekk fra kneleren min, som spiser den. Det minner meg om Kill Bill. Awesome film. Elsker den. ;u;
Oh well. Lager meg toast med simpsonsbrød (<3) og drikker te med melis, siden vi er tom for sukker. 8D


Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2803 på: 09. jan, 2011, 14:54 »
Kjæresten min sier jeg er sadistisk. >: ..det kan ha noe med å gjøre at jeg ler av pinnedyret som prøver å kravle vekk fra kneleren min, som spiser den. Det minner meg om Kill Bill. Awesome film. Elsker den. ;u;
Oh well. Lager meg toast med simpsonsbrød (<3) og drikker te med melis, siden vi er tom for sukker. 8D



Hehe, hunden min spiste en levende krabbe hel en gang og eg og søsteren min bare sto og lo,
var ikke det mest appetittvekkende å se på egentlig.

Edit: hadde bare lyst å legge til ett screenshot:
« Siste redigering: 09. jan, 2011, 15:10 av Chronowolf »
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2804 på: 09. jan, 2011, 18:24 »
EEHEHEHHEHH

Jeg har vondt i magen :X JEG VILL HA MER HELG

ikke mer tentamen ughhhhhh

vi har matte tentamen next, tror jeg xC

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2805 på: 09. jan, 2011, 18:36 »
Edit: hadde bare lyst å legge til ett screenshot:

Whoo! Glad du tok screenshottet, nå er øyeblikket foreviget.  ;D

Det blir jo ødelagt med denna posten.

Raywolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2806 på: 09. jan, 2011, 22:21 »
--slettet--

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2807 på: 10. jan, 2011, 02:00 »
Er litt trøtt men må snu døynet tilbake =P

noen andre som skal være oppe i natt?
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Raywolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2808 på: 10. jan, 2011, 03:39 »
--slettet--

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2809 på: 10. jan, 2011, 04:04 »

noen andre som skal være oppe i natt?


Ja, men det var ikke plannen xD kommer til å være utrolig trøtt på både skole og jobb imorgen x3
Ditto that. x)

Har det fint, iGuess. Seinere idag blir en tung dag på grunn av to ting;
1. Kommer sikkert til å være sliten (men det er min egen feil såklart 8D)
2. Skal dimme idag, og eg syns det er megatrist :/ Jeje, bare le. Eg er en sentimental liten tulling når det gjelder slike ting.

Det var en som dimma før jul. Etter 1 år med fyrens dårlige hygiene og terging skulle du tro eg ikkje ville savne ham.
... gjett hvem som var på randen til å gråte når eg sa direkte til ham at eg kom til å savne ham på tross av det? x(

*gjemmer seg under skrivepulten, venter på latterbølgen*

Klikketiklikk :D

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2810 på: 10. jan, 2011, 06:30 »
ingen ting holder deg og naboene oppe som å spille Call of Duty og skrike til pokker i vold når noe wierd skjer =P

fikk 2 klager =P


btw åssen har alle yndlings fursa mine det i dag ^^ god morgen til alle som leser dette ^^
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

TheSpottedCow

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2811 på: 10. jan, 2011, 07:39 »
tror ikke jeg kan kalle dette en god morgen. ligger rett ut med migrene i full blomst. er både lys og lyd sensetiv. prøvde å komme meg på jobb men lyden fra bilen prøvde å sprenge hode, så måtte spy.
"My God has a hammer, your God was nailed to a cross. Any questions?"

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2812 på: 10. jan, 2011, 07:59 »
Døgnrytme fra helvete! jeg kan ikke ha så mye fri! :< det går bare ikke bra..
jaja.. skal jobbe som faen fremover nå så får håpe det retter seg ut.

trøtt, lei og hoven i trynet >_> må ha slått meg i søvne elns

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2813 på: 10. jan, 2011, 10:05 »
La meg klokka 2 i går og klarte fint å stå opp klokka 9.50 i dag.



Og i dag skal jeg komme meg ut litt. Det er dritfint vær ute, med solskinn og hele pakka. <3
Vet ikke helt hva jeg skal finne på men, jeg skal på butikken vet jeg, så kan jeg ta det derfra.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2814 på: 10. jan, 2011, 12:06 »
sendt en mail til en kjent person.. håper på å få svar på det jeg spør om enten det er negativt eller positivt.. oh well..

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2815 på: 10. jan, 2011, 13:22 »
Hurrhurr!

Stod opp klokken 07:13 i dag. bare 13 minutter i senga etter alarmen gikk av første gangen, imponerende. Jeg jobbet litt på den nyeste sangen min før jeg fant en buss og kom meg til den andre siden av byen på jobbklubb hos KI Kompetanse. Jupp, tilbake til dem, hyggelige folk der egentlig.

Nettopp gjort en prøve her, oppgaven var å gjennskape tidenes værste CV, jeg var da veldig nazi på detaljer, så nå skal vi se om forumet liker .doc for jeg vil dele denne jævelskapen av en CV.


I morgen skal jeg huske å ta med DSen min, så jeg kan lage musikk i lunshen, var litt kjedelig å tegne på bussbilletten min fra i dag tidlig.

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2816 på: 10. jan, 2011, 13:47 »
Kjære dagbok, jeg kunne dødd i dag. o_o

Jeg gikk nedover en random sidegate ved Karl Johan i stad. Hørte på musikk og var helt i min egen verden. Plutselig hører jeg et høyt "klask" og jeg kjenner at det spruter isklumper på bena mine. De som kom gående mot meg stoppet og måpte, og noen tittet opp. Når jeg så ned til siden så jeg knuste biter av en diiiger isklump, ikke en halvmeter unna der jeg gikk engang... Ifølge folk så hadde den sklidd av taket 8 etasjer opp.

Fyttigrisen... det er skummelt bare å tenke på hvor nærme jeg var å bli hardt skadd, godt mulig drept i stad...

Så på grunn av det kjøpte jeg en boks fersk sushi og skal kose meg ekstra nå. Feire at jeg fortsatt har kraniet i behold. >_>

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2817 på: 10. jan, 2011, 13:59 »
Kjære dagbok, jeg kunne dødd i dag. o_o

Jeg gikk nedover en random sidegate ved Karl Johan i stad. Hørte på musikk og var helt i min egen verden. Plutselig hører jeg et høyt "klask" og jeg kjenner at det spruter isklumper på bena mine. De som kom gående mot meg stoppet og måpte, og noen tittet opp. Når jeg så ned til siden så jeg knuste biter av en diiiger isklump, ikke en halvmeter unna der jeg gikk engang... Ifølge folk så hadde den sklidd av taket 8 etasjer opp.

Fyttigrisen... det er skummelt bare å tenke på hvor nærme jeg var å bli hardt skadd, godt mulig drept i stad...

Så på grunn av det kjøpte jeg en boks fersk sushi og skal kose meg ekstra nå. Feire at jeg fortsatt har kraniet i behold. >_>

Oi! Det hørtes skummelt ut D:
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Narm

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 344
  • Det er relativt realistisk.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2818 på: 10. jan, 2011, 13:59 »
Jeg er syk...jippi!!! -.-
-Sett inn morsom signatur her-
http://www.furaffinity.net/user/narmenia/

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2819 på: 10. jan, 2011, 14:18 »
Jeg er syk...jippi!!! -.-

awww hvordan syk da? jeg var nylig forkjølet men et damp bad gjorde susen ^^

damp bad er når du låser deg inne på badet og skrur på alt varmt vann du kan finne og bare nyte dampens rensende kraft... jeg ble overasket over hvor bra det virka



vært opp i 24 timer nå.... 10 timer igjen..... snart der..... må få resat døyn rytmen :P


ellers fint vær vurderer å ta meg et snø bad.... hadde det ikke vært for at jeg bor i et boretslag :P
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Demonreven

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2820 på: 10. jan, 2011, 14:46 »
Kjære dagbok, jeg kunne dødd i dag. o_o

Jeg gikk nedover en random sidegate ved Karl Johan i stad. Hørte på musikk og var helt i min egen verden. Plutselig hører jeg et høyt "klask" og jeg kjenner at det spruter isklumper på bena mine. De som kom gående mot meg stoppet og måpte, og noen tittet opp. Når jeg så ned til siden så jeg knuste biter av en diiiger isklump, ikke en halvmeter unna der jeg gikk engang... Ifølge folk så hadde den sklidd av taket 8 etasjer opp.

Fyttigrisen... det er skummelt bare å tenke på hvor nærme jeg var å bli hardt skadd, godt mulig drept i stad...

Så på grunn av det kjøpte jeg en boks fersk sushi og skal kose meg ekstra nå. Feire at jeg fortsatt har kraniet i behold. >_>

:O Damn!
You're one helluva lucky bastard!
Det kunne endt ille... *Kryper sammen og grøsser*
Har alltid vært redd for å få en istapp/isblokk i hodet...

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2821 på: 10. jan, 2011, 15:19 »
Endelig en dag på jobb igjen! skal bli deiilig :3

også må jeg bruke dagen på å kjefte på sjefen fordi jeg ikke får nok timer :<
og komme med trusler om at om jeg ikke får fler så må jeg slutte.

hurrah! for en flott dag det kommer til å bli!

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2822 på: 10. jan, 2011, 17:12 »
Jeg må vel innrømme at jeg er litt deprimert om dagen.

Jeg mener, jeg føler meg som en totalt failure av en musiker. Noe som bare er stressende siden musikk er det eneste jeg realistisk sett har kompetanse til etter VGS, og det jeg har satset mine penger, krefter og fritid på.

Ellers, så har jeg ikke selvtillitt. Jeg orker ikke gå på skolen pga dette. Utseendemessig blir jeg på gråten når jeg ser meg i speilet.

Jeg bor på en plass med folk jeg ikke liker, og folk som ikke liker meg.

Jeg har en fantastisk kjæreste, noe som gjør meg veldig glad. Desverre er han så opptatt med jobb og skole at jeg ikke har sett ham IRL på ett halvt år. Dessuten er jeg en ræva kjæreste som ikke fortjener han.

Men ellers har jeg det ganske bra.

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2823 på: 10. jan, 2011, 19:08 »
Har litt blannete føleser. ::)
Fikk nettopp betalt ef regninga, Og så fikk jeg en meling, at jeg hadde fått plass i en student bolig..,
Så skal flytte over til den til slutten av mnd, -> Deven mer utgifter.  :P


"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

Narm

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 344
  • Det er relativt realistisk.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2824 på: 10. jan, 2011, 20:49 »
Jeg er syk...jippi!!! -.-

awww hvordan syk da? jeg var nylig forkjølet men et damp bad gjorde susen ^^

damp bad er når du låser deg inne på badet og skrur på alt varmt vann du kan finne og bare nyte dampens rensende kraft... jeg ble overasket over hvor bra det virka



vært opp i 24 timer nå.... 10 timer igjen..... snart der..... må få resat døyn rytmen :P


ellers fint vær vurderer å ta meg et snø bad.... hadde det ikke vært for at jeg bor i et boretslag :P

Vell tidligere i dag hadde jeg mage knip og hode pine....nå er jeg mest kvalm og kall svetter...
-Sett inn morsom signatur her-
http://www.furaffinity.net/user/narmenia/