Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4841032 ganger)

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2925 på: 17. jan, 2011, 10:47 »
Jeg hadde det fint for en liten stund siden. Satt her på skolen, jobba smått med oppgaven, titta litt innpå aftenposten...
I løpet av et par minutter sank det drastisk. Jeg kom over Dette, og fikk med en gang denne dårlige følelsen skutt igjennom kroppen, som alltids skjer når jeg ser/hører om slikt, samt at humøret sank med en gang... >.< -_-''

*mumle*.. grrmrghph.. *Sette på heavy/black Metal*

Oh wow... jaja, noen må jo tenke på ulvene også stakkar.

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2926 på: 17. jan, 2011, 11:02 »
Oh wow... jaja, noen må jo tenke på ulvene også stakkar.

Der har du meg x3
Går bedre nå,  men er ikke helt der hvor jeg var før jeg så det.
får prøve å jobbe litt -_-''

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2927 på: 17. jan, 2011, 11:05 »
Jeg hadde det fint for en liten stund siden. Satt her på skolen, jobba smått med oppgaven, titta litt innpå aftenposten...
I løpet av et par minutter sank det drastisk. Jeg kom over Dette, og fikk med en gang denne dårlige følelsen skutt igjennom kroppen, som alltids skjer når jeg ser/hører om slikt, samt at humøret sank med en gang... >.< -_-''

*mumle*.. grrmrghph.. *Sette på heavy/black Metal*

Jeg ble akkurat påminnet hvorfor jeg hater menneskeheten.

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2928 på: 17. jan, 2011, 11:19 »
Jeg hadde det fint for en liten stund siden. Satt her på skolen, jobba smått med oppgaven, titta litt innpå aftenposten...
I løpet av et par minutter sank det drastisk. Jeg kom over Dette, og fikk med en gang denne dårlige følelsen skutt igjennom kroppen, som alltids skjer når jeg ser/hører om slikt, samt at humøret sank med en gang... >.< -_-''

*mumle*.. grrmrghph.. *Sette på heavy/black Metal*

Jeg ble akkurat påminnet hvorfor jeg hater menneskeheten.
Gleder meg til den dagen menneskeheten blir som i Star Trek xD Selv om det er null sjans for at det skjer :(




EDIT: Fikk tilbake karakterene mine i dag :O

Historie                            4
Kroppsøving                     3
Mattematikk 2P-Y               5
Naturfag                           4
Norsk Hovedmål, Skriftlig    3
Norsk Sidemål, Skriftlig       3
Norsk Muntlg                    5
Kjemi                               3
« Siste redigering: 17. jan, 2011, 12:18 av MouseClick »

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2929 på: 17. jan, 2011, 12:40 »
Yeah, nettopp ferdi med snømåking, har stjært en glascola, jeg driter i hvem som eier den, min nå! Sheize mein schnizel så digg.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2930 på: 17. jan, 2011, 13:39 »
Eyh.. Ikkje alle har tallent, og de kalles hardworkers >: Det er ikkje alle som synker like lavt som copycat..

*er en hardworker selv*
Jeg må si meg uenig. For å quote en av de flinkeste artistene på dA: "Gode kunstnere er bare dårlige kunsterne som aldri ga opp."
Om noen er flink er det fordi de har øvd, øvd, og øvd enda mer. Jeg har enda å oppleve at jeg oppdager en kunstner som sier noe annet.
Noe en annen flink kunstner sa til meg var: "Tegn hver dag. Et nytt dyr. Så lærer du deg anatomien etterhvert." Jeg tegner ikke hver dag, jeg legger i hvert fall ikke innsats i tegningene mine hver dag, så jeg har enda en lang vei å gå. x:

On a different note: Jeg hadde min første forelesning på et år i dag. Ser en bort fra at jeg forsov meg og rakk det med 4 minutters margin, og satt i forelesningssalen i to timer hvor jeg holdt på å dø av sult, (oh nå er klokken 13:37), så var det godt å være tilbake igjen. Jeg fikk masse motivasjon, så jeg tror studiene mine skal gå bra.

Og på vei hjem tok jeg kontakt med en av bestevenninnene mine fra videregående for å avtale en kopp te. Etter vi begynte å studere har vi sett hverandre omtrent null, så det gleder jeg meg til. c:

*ta molekylærbiologiboken på fanget* ugh, den er like stor som meg jo. xD;
« Siste redigering: 17. jan, 2011, 13:41 av Atrox »

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2931 på: 17. jan, 2011, 14:10 »
Sitter å venter på å komme meg ut fra jobblokalet og å treffe Thelolz.
Kom også over denne for dere Raveinteresserte furs

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2932 på: 17. jan, 2011, 14:24 »
Eyh.. Ikkje alle har tallent, og de kalles hardworkers >: Det er ikkje alle som synker like lavt som copycat..

*er en hardworker selv*
Jeg må si meg uenig. For å quote en av de flinkeste artistene på dA: "Gode kunstnere er bare dårlige kunsterne som aldri ga opp."
Om noen er flink er det fordi de har øvd, øvd, og øvd enda mer. Jeg har enda å oppleve at jeg oppdager en kunstner som sier noe annet.
Noe en annen flink kunstner sa til meg var: "Tegn hver dag. Et nytt dyr. Så lærer du deg anatomien etterhvert." Jeg tegner ikke hver dag, jeg legger i hvert fall ikke innsats i tegningene mine hver dag, så jeg har enda en lang vei å gå. x:
Jeg sier meg enig i det Atrox sier. Jeg vil ikke påstå jeg er sånn überflink, men jeg kommer meg - og det er ikke av "talent".
Da jeg først begynte å tegne, var jeg elendig - men jeg gav meg aldri, jeg øvde og øvde og har kommet så langt som jeg står idag.
Og jeg vil fremdeles ikke gi meg, etter flere år med øvelse. Samtidig, når man øver, så ser man etter ordentlige dyr og eventuelt bildereferanser, ikke etter noe en annen tegner har laget. Om man gjør, i det minste spør først og gi credit.
Samme gjelder character-designs.

Som sagt;
"Gode kunstnere er bare dårlige kunsterne som aldri ga opp."



For å holde meg on-topic:
Jeg har det bra. :>

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2933 på: 17. jan, 2011, 14:36 »
Holdt på å skule tegne og ville gi opp da jeg so dette.
"Gode kunstnere er bare dårlige kunsterne som aldri ga opp."
Thanx I needed that!
Anyhow er i godt humør alt regget og betalt til EF. Er i gang med å lage conbadges.

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2934 på: 17. jan, 2011, 18:13 »
Trøtt husky er trøtt, og kosete av en merkelig grunn x3

Edit:
Fikk nettopp høre at jeg er søt når jeg er trøtt... jeg trodde jeg var gretten x3
« Siste redigering: 17. jan, 2011, 18:21 av Freke »
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2935 på: 17. jan, 2011, 19:15 »
Eyh.. Ikkje alle har tallent, og de kalles hardworkers >: Det er ikkje alle som synker like lavt som copycat..

*er en hardworker selv*
Jeg må si meg uenig. For å quote en av de flinkeste artistene på dA: "Gode kunstnere er bare dårlige kunsterne som aldri ga opp."
Om noen er flink er det fordi de har øvd, øvd, og øvd enda mer. Jeg har enda å oppleve at jeg oppdager en kunstner som sier noe annet.
Noe en annen flink kunstner sa til meg var: "Tegn hver dag. Et nytt dyr. Så lærer du deg anatomien etterhvert." Jeg tegner ikke hver dag, jeg legger i hvert fall ikke innsats i tegningene mine hver dag, så jeg har enda en lang vei å gå. x:
Jeg sier meg enig i det Atrox sier. Jeg vil ikke påstå jeg er sånn überflink, men jeg kommer meg - og det er ikke av "talent".
Da jeg først begynte å tegne, var jeg elendig - men jeg gav meg aldri, jeg øvde og øvde og har kommet så langt som jeg står idag.
Og jeg vil fremdeles ikke gi meg, etter flere år med øvelse. Samtidig, når man øver, så ser man etter ordentlige dyr og eventuelt bildereferanser, ikke etter noe en annen tegner har laget. Om man gjør, i det minste spør først og gi credit.
Samme gjelder character-designs.

Som sagt;
"Gode kunstnere er bare dårlige kunsterne som aldri ga opp."



For å holde meg on-topic:
Jeg har det bra. :>
Hæ? Wait, eg falt av lasset.
Dere er uenig i at det finnes hardworkers. Men sier selv, begge to, at dere jobber hardt for å få resultater?

Eh. Hvor leser eg feil? O.O Ikkje vær uenig med meg når vi er inne på det samme poenget! >.<

Klikketiklikk :D

Tahami

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 582
  • (ㅎ___ㅎ✞)७ *Real Norwegian Trolling*.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2936 på: 17. jan, 2011, 19:43 »
Eyh.. Ikkje alle har tallent, og de kalles hardworkers >: Det er ikkje alle som synker like lavt som copycat..

*er en hardworker selv*
Jeg må si meg uenig. For å quote en av de flinkeste artistene på dA: "Gode kunstnere er bare dårlige kunsterne som aldri ga opp."
Om noen er flink er det fordi de har øvd, øvd, og øvd enda mer. Jeg har enda å oppleve at jeg oppdager en kunstner som sier noe annet.
Noe en annen flink kunstner sa til meg var: "Tegn hver dag. Et nytt dyr. Så lærer du deg anatomien etterhvert." Jeg tegner ikke hver dag, jeg legger i hvert fall ikke innsats i tegningene mine hver dag, så jeg har enda en lang vei å gå. x:
Jeg sier meg enig i det Atrox sier. Jeg vil ikke påstå jeg er sånn überflink, men jeg kommer meg - og det er ikke av "talent".
Da jeg først begynte å tegne, var jeg elendig - men jeg gav meg aldri, jeg øvde og øvde og har kommet så langt som jeg står idag.
Og jeg vil fremdeles ikke gi meg, etter flere år med øvelse. Samtidig, når man øver, så ser man etter ordentlige dyr og eventuelt bildereferanser, ikke etter noe en annen tegner har laget. Om man gjør, i det minste spør først og gi credit.
Samme gjelder character-designs.

Som sagt;
"Gode kunstnere er bare dårlige kunsterne som aldri ga opp."



For å holde meg on-topic:
Jeg har det bra. :>
Hæ? Wait, eg falt av lasset.
Dere er uenig i at det finnes hardworkers. Men sier selv, begge to, at dere jobber hardt for å få resultater?

Eh. Hvor leser eg feil? O.O Ikkje vær uenig med meg når vi er inne på det samme poenget! >.<

Hardworkes will some day be greateworkers, if they not give up. Og noen klarer ikke vente, så de studerer forbildet, og tegner kansje det samme ved å se på en speedpaint video elns, og noen gidder ikke det heller så de stjeler bare rett og slett orginalen og redigerer på den.

this happens to alot of people
[inserts passende signatur]

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2937 på: 17. jan, 2011, 19:53 »
Da vil eg si at dere er sneversynte. Hvertfall hvis det er sånn at dere mener at en som ikkje har talent, men som jobber hardt, vil _uansett_ ende opp med å kopiere andre. >.<

For det er jo det som er tema. Eg sier det finnes de med tallent, som blir bedre og bedre med trening.
Men at det også finnes de som rett og slett ikkje har tallent, men som ønsker å bli bedre og jobber hardt for å komme opp blandt de andre tallentene en dag.
Og at du har de som ser på det som waist å jobbe hardt for noe, og som da ender opp med å ta snarveier, og da kopierer andre.

Hvor er uenigheten i det?
Uansett. Hard work > Tallent any day.

Klikketiklikk :D

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2938 på: 17. jan, 2011, 20:06 »
Da vil eg si at dere er sneversynte. Hvertfall hvis det er sånn at dere mener at en som ikkje har talent, men som jobber hardt, vil _uansett_ ende opp med å kopiere andre. >.<

For det er jo det som er tema. Eg sier det finnes de med tallent, som blir bedre og bedre med trening.
Men at det også finnes de som rett og slett ikkje har tallent, men som ønsker å bli bedre og jobber hardt for å komme opp blandt de andre tallentene en dag.
Og at du har de som ser på det som waist å jobbe hardt for noe, og som da ender opp med å ta snarveier, og da kopierer andre.

Hvor er uenigheten i det?
Uansett. Hard work > Tallent any day.
Det jeg tolket ut av den første posten din er at det finnes de med talent som bare er naturlig flinke og ikke trenger noe øving-ish, og at de var naturlig god fra før av, mens du igjen viste til deg selv at du ikke hadde talent med jobbet hardt. .. ish. x3
Altså, at de som faktisk er flinke til å tegne ikke har jobbet hardt for arbeidet og det resultatet de idag har kommet frem til.
Jeg vil påstå at de flinke tegnerene du ser der ute idag har jobbet hardt og øvd i mange år for å fått et så godt resultat som de har fått.

Det jeg sier er at de med "talent" har også vært elendige på å tegne engang i tiden, men har jobbet seg opp til et godt resultat. Hardt arbeid og øvelse gjør mester, så da var det bare jeg som misforstod, virker det som?

Sitat fra: Tahami
Hardworkes will some day be greateworkers, if they not give up. Og noen klarer ikke vente, så de studerer forbildet, og tegner kansje det samme ved å se på en speedpaint video elns, og noen gidder ikke det heller så de stjeler bare rett og slett orginalen og redigerer på den.

this happens to alot of people

Imo, så er det feil måte å lære på.
Man kan bli inspirert, klart, men det å stjele bilder til andre folk synes jeg er å gå for langt.
Og om man "tegner etter" en speedpaint video, så burde man i det minste oppgi credit til tegneren og link til videoen man så etter, så det ikke skulle oppstå noen misforståelser. Man må huske på det at det er et menneske som har laget tegningen og har som sagt jobbet hardt med å oppnå det resultatet, så når noen hermer eller stjeler kan det fort gå galt.

Så da er det best, som jeg nevnte tidligere oppe i en post, å spørre tegneren først og poste cred til tegneren.

Tahami

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 582
  • (ㅎ___ㅎ✞)७ *Real Norwegian Trolling*.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2939 på: 17. jan, 2011, 20:38 »

Sitat fra: Tahami
Hardworkes will some day be greateworkers, if they not give up. Og noen klarer ikke vente, så de studerer forbildet, og tegner kansje det samme ved å se på en speedpaint video elns, og noen gidder ikke det heller så de stjeler bare rett og slett orginalen og redigerer på den.

this happens to alot of people

Imo, så er det feil måte å lære på.
Man kan bli inspirert, klart, men det å stjele bilder til andre folk synes jeg er å gå for langt.
Og om man "tegner etter" en speedpaint video, så burde man i det minste oppgi credit til tegneren og link til videoen man så etter, så det ikke skulle oppstå noen misforståelser. Man må huske på det at det er et menneske som har laget tegningen og har som sagt jobbet hardt med å oppnå det resultatet, så når noen hermer eller stjeler kan det fort gå galt.

Så da er det best, som jeg nevnte tidligere oppe i en post, å spørre tegneren først og poste cred til tegneren.

jau det er nokk det som er best

men jeg skjønner ikke vitsen med å legge ut et bilde som ikke er orginalt ditt, for å si det sånn, skjønner jo da at folk blir sur. Men det er da ikke meningen at man skal legge ut vær eneste skribleri man lager? Og ved å se på en eller annen speedpaint-video så kan man studere andres tegnemåte etc. det er nesten som en Hvordan-å-tegne-video, så ved å legge ut speedpaints etc. er det større sjanse får at noen "etterligner" din kunst. og se på speedpaint er egentlig en grei måte å øve på synes jeg, men jeg har da heller aldri likt å legge ut kunst på nettet.
det jeg prøver å si er at det gjør vell ikke noe at andre tegner det samme som deg, og viss den virker altfor lik noe som er tegnet før, så trenger man vell ikke dele det.  - men er det også sånn at vær eneste tegning som lages skal være forskjellig? x.x litt likhet gjør da ingen ting, så lenge de ikke er prikk like.  
Det å kopiere andres karakterer er jo helt galt, det forstår jeg, men det å kopiere en stilling? det er ikke akkuratt det samme (medmindre de ser helt like ut etc..) så lenge du har tegnet greiaa sjøl med egen karakter etc så synes nå jeg det er nåkså greit, om den ikke som sagt er prikk lik.
Man trenger da ikke publisere tegninger der man øver via slikt^ ofte f.eks. på skolen i K&H skal man jo også tegne etter et bilde, såe..

Kan være at jeg har greid å forvridd det litt så det ikke høres helt rett ut x.x I'm not good at explaining things....
« Siste redigering: 24. mar, 2011, 20:13 av Tahami »
[inserts passende signatur]

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2940 på: 17. jan, 2011, 20:58 »
Puma: Hmm, vi deler vel kanskje ikkje samme syn, men;
Eg ser på tallent som dette. Og er det noe som blir tolket feil, si ifra.

Person 1 tegner en tegning. Dette er den første tegningen den personen har tegnet, og h*n fikk interessen til å tegne det fra de mange artistene der ute. Tegningen blir en STOR suksess, og kommentarene strømmer inn om at hun har STORT tallent og oppfordres til å øve mer.

Person 1 har tallent.

Person 2 tegner også en tegning. H*n har også fått stor interesse etter å ha sett alle de fine tegningene rundtomkring. Men tegningen blir ikkje like godt tatt imot, og det er MYE som må forbedres. Anatomien er ikkje der, fargene er en smørje og den ene kommentaren som kommer på den, foreslår at katten som h*n har tegnet, egentlig ligner på noe helt annet.

Person 2 har ikkje tallent.

Så har du person 3 som overhode ikkje kan tegne. H*n vil skaffe seg views, og finner seg en annens artists arbeid. Fjerner litt og endrer litt, og legger det ut som sitt eget.

Person 3 er plain stupid, men vet sikkert ikkje bedre heller.

Now, eg sa aldri at en med tallent, som person 1, ikkje trenger øvelse. Selv om h*n fikk en stor fanbase på sitt første bilde, så er det fortsatt plass til forbedring. Person 2 derimot, må virkelig legge seg i hardtrening hvis h*n vil at bildene skal bli bedre og lagt merke til :3
Så det eg sier er, en med tallent vil nå langt med en gang. Mens en hardworker, som person 2, må jobbe hardt for å komme opp på rundt samme nivå.
Såklart, person 1 kan jo være hardworker også. Og jobbe like ofte og lenge som person 2. Men til motsetning har person 1 allerede grunnbasis og masse tallent. Person 2 må jobbe hardt bare for å kunne komme til grunnbasis. Og der ligger forskjellene mellom en med tallent og en som virkelig jobber for å få det tallentet.

Og det med at eg ser på megselv som en hardworker hadde egentlig ingenting med tegning å gjøre. Eg såg egentlig på overall'en til meg som person. Og eg ser på megselv som en som må jobbe for å oppnå noe, og når eg først går inn for det, så jobber eg for det. Ett godt eksempel er på sprites. Før så SUGDE eg, så eg jobbet med det og hadde kun dere andre som forbilder. Etterhvert vil eg faktisk tørre å påstå at eg nådde opp ganske langt :3 Tho, om eg prøvde nå, etter så lang tid, så ville det blitt fiasko 8'') I think.

BLABLABLA.
On-t: Har det fint. xP Irritert på blizzard. Det er 2. gangen de bare stenger battle.net accounten min, og denne gangen sendte eg en mail til dem. Er SYKT irriterende at de bare stenger accounten uten å ta det opp med meg, når eg overhode ikkje har gjort noe galt. >.<

Klikketiklikk :D

renawolf Ookami

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 200
    • Vis profil
    • Deviant
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2941 på: 17. jan, 2011, 21:28 »
har vært syk i dag og ble hjemme, men i morgen skal jeg på skolen og jobbe. [ureshii]
føler meg utrolig mye bedre nå.
\(^∀^)メ(^∀^)ノ
    \(>o<)/       ∑(O_O;)
〜(m~-~)ノ ~(((怨    (ToT)
ぁけぉめ☆m(_ _)mことょろ\(^0^)/

Immortal Bat

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 91
  • Hei, kropp. Vil du ha litt sjokolade?
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2942 på: 17. jan, 2011, 21:55 »
Helgen har vært litt slitsom, så det ble også en slitsom dag på skolen, men har fri i morgen, og ettermiddagen brukte jeg til å være med en annen, så alt i alt ble det en grei dag :)

PS: Jeg vil gjerne kommentere litt dette med å "stjele" fra andre når det gjelder tegninger. Jeg tenker litt på min egen tegning. Jeg fikk den av annen her inne, men føler meg litt truffet i forhold til "stjeling" siden min tegning er utarbeidet fra en skisse som en annen har hatt liggende. Jeg er ikke en som vanligvis stjeler når det kommer til sånt, så ja...
Min deviantART: http://jenvick.deviantart.com/

After the wreck, I picked myself up, spread my wings, and flew away.

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2943 på: 17. jan, 2011, 22:22 »
PS: Jeg vil gjerne kommentere litt dette med å "stjele" fra andre når det gjelder tegninger. Jeg tenker litt på min egen tegning. Jeg fikk den av annen her inne, men føler meg litt truffet i forhold til "stjeling" siden min tegning er utarbeidet fra en skisse som en annen har hatt liggende. Jeg er ikke en som vanligvis stjeler når det kommer til sånt, så ja...
Den tegningen fikk du, så at du la til farge vil ikkje eg se på som stjeling. ^^ Så ta det helt med ro, du er ikkje en av dem.

Klikketiklikk :D

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2944 på: 17. jan, 2011, 23:12 »
Egentlig kan du tegne hva du vil og kopiere hvem du vil alt du bare orker. Så lenge du ikke offentliggjør det ukreditert. ;3

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2945 på: 17. jan, 2011, 23:19 »
WOAH!! snart ferdig med hodeformen for fursuiten, nesten ikke til å tro egentlig [eek]
Har laget ører, men fester dem seinere. En del som må fikses endå,
men har fått satt på plass det meste.

-> http://norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=1316.0 [ureshii]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2946 på: 18. jan, 2011, 08:59 »
Lider av PCD, å jeg hakke vært på con engang v-v

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2947 på: 18. jan, 2011, 10:32 »
Lider av PCD, å jeg hakke vært på con engang v-v

There, there... Det er flere av oss.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2948 på: 18. jan, 2011, 11:42 »
Lider av PCD, å jeg hakke vært på con engang v-v

There, there... Det er flere av oss.
vi får lage en sippe tråd for alle som har PCD...

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #2949 på: 18. jan, 2011, 11:55 »
Lider av PCD, å jeg hakke vært på con engang v-v

There, there... Det er flere av oss.
vi får lage en sippe tråd for alle som har PCD...

Done: http://norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=1323.0
Den kan være skulderen du trenger akkurat nå :P