Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4840702 ganger)

Immortal Bat

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 91
  • Hei, kropp. Vil du ha litt sjokolade?
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3050 på: 24. jan, 2011, 18:02 »
trøtt... gleder meg til jeg skal sove =3


Mye styr med skolen nå. Jeg vurderer sterkt å ta de siste fagene som privatist, grunnet diverse ting som har oppstått.

Spørsmål: Er det noen her som har erfaring med å ta fag som privatist? De fagene jeg tenker på er sosiologi og sosialantroplogi (ett fag), historie og naturfag. Takker for svar :)

hmmm privatist jah =P det fungerer jo sånn at du lærer bare av boka og ikke av en lærer og på slutten av terminen må du opp til en eksamen. jeg tror fylkeskomunen du bor i kan svare mer på spørsmålene utover hvis du er usikker =P

Vel, akkurat det visste jeg :P (Jeg skulle kanskje utdypet spørsmålet litt.) Det er det som er poenget; mye bråk og det jeg ser på som barnslig oppførsel (jeg er eldre enn de andre) gjør at det er nettopp det å studere selv jeg tenkte å gjøre :P

Bare tenkte om noen her har hatt problemer med det i forhold til at man legger opp løpet selv?
Min deviantART: http://jenvick.deviantart.com/

After the wreck, I picked myself up, spread my wings, and flew away.

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3051 på: 24. jan, 2011, 18:11 »
jeg kjenner en som gikk opp til privatist, og han hadde ikke noe problem i det hele tatt. han endte opp med best karakter i det faget han hadde gått op til som privatist til og med, men så var jo han en veldig stå på kar også da og en en perfektionist til de grader x3
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3052 på: 24. jan, 2011, 18:25 »
Mye styr med skolen nå. Jeg vurderer sterkt å ta de siste fagene som privatist, grunnet diverse ting som har oppstått.

Spørsmål: Er det noen her som har erfaring med å ta fag som privatist? De fagene jeg tenker på er sosiologi og sosialantroplogi (ett fag), historie og naturfag. Takker for svar :)

Jeg har. Og jeg har noen til våren, ordnet dem i dag faktisk :P Gleder meg litt :3
Du må studere hver dag og om du er uheldig kommer eksamenene rett etter hverandre, eller på samme dag.
Sistnevnte har skjedd meg en gang.

Førstnevnte pleier å skje stort sett hele tiden. Derfor det må leses ut halvåret før eksamen.
Spør en rådgiver på skolen du skal ta eksamenen på om det er noe du lurer på

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3053 på: 24. jan, 2011, 20:08 »
Endelig hjemme igjen.
Måtte ned til farfar'n sammen med fattern. Måtte sjekke ut no som var galt med baksetebeltet.
Skal ha den til godkjenning som personbil til torsdag, så det må være i stand x3
Ellers så går det greit ^-^ Har bare såre, tørre og litt sprukne lepper >_< det er litt meh...
men skal ta på litt leppomade og ta en kalinka 8D *skål* <3

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3054 på: 24. jan, 2011, 20:34 »
I ekstase! Her er grunnen :3

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3055 på: 24. jan, 2011, 20:45 »
I ekstase! Her er grunnen :3

oooh, så kul!
Har vurdert å kjøpe/bestille en slik fra en dude/person på FA

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3056 på: 24. jan, 2011, 20:49 »
I ekstase! Her er grunnen :3

oooh, så kul!
Har vurdert å kjøpe/bestille en slik fra en dude/person på FA
Vel, jeg var en av de siste til å få bestille. Bestilte en til de 7 nærmeste furry vennene mine ^^

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3057 på: 24. jan, 2011, 20:51 »
I ekstase! Her er grunnen :3
bilde
oooh, så kul!
Har vurdert å kjøpe/bestille en slik fra en dude/person på FA
Vel, jeg var en av de siste til å få bestille. Bestilte en til de 7 nærmeste furry vennene mine ^^
Aww', håper personen åpner igjen en gang i så tilfelle

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3058 på: 24. jan, 2011, 20:55 »
I ekstase! Her er grunnen :3
bilde
oooh, så kul!
Har vurdert å kjøpe/bestille en slik fra en dude/person på FA
Vel, jeg var en av de siste til å få bestille. Bestilte en til de 7 nærmeste furry vennene mine ^^
Aww', håper personen åpner igjen en gang i så tilfelle
Mhm :3

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3059 på: 24. jan, 2011, 22:45 »
Den var cool =3

men jeg er så trøtt nå jeg tror jeg tar natta =P

hmmm jeg vet ikke hvorfor men jeg fikk plutselig lyst til å dra til Oslo en tur, vell vi får se om jeg orker i morra kanskje jeg går en tur på kino eller noe ^^
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3060 på: 25. jan, 2011, 08:13 »
Jeg må prøver å få meg i seng før klokka 00.00 >_> vart trøtt idag x3
Og for å gjøre ting værre, så har vi matte i de første timene xD gaah, da blir det ihvertfall dupping x3

ser bare fram til å komme meg hjem x3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3061 på: 25. jan, 2011, 08:47 »
Idag er jeg syk... vell var det siden søndag. men idag er det blirr værre, så fadern ba meg bli hjemme. Vennina mi er også syk, kan hende det var noe med den maten vi spiste på resturang på lørdag x3 jaja, det går over håper jeg.

Jeg hører på musikk og vurderer å gå å legge meg igjenn. trøtt som æsj :C så trøtt at øynene mine svir. mest sannsynlig legger jeg meg på sofaen med musikken på x3

Og mamma vet ikke noe om at pappa ba meg bli hjemme, så hun klikker sikkert når hun vokner. vell, hadde hun hadd like vondt som meg og kastet opp ville ikke hun gått på skole/jobb heler, det kan jeg garantere.

Og jeg ble såppas dårlig i går at jeg ble litt emo. bildet under forklarer det meste, I guess.

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3062 på: 25. jan, 2011, 13:14 »
åhh det var digg å gå en lang tur uten mål og mening =P

nå.... hva skal jeg gjøre? tror jeg tar en titt på hvilke filmer som går i Oslo i dag kanskje jeg tar meg en tur på kino ^^


"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3063 på: 25. jan, 2011, 13:35 »
Omg. For en dag. Full dag fra 8 til 4, UTEN PAUSER. Altså, vi har egentlig pauser i dag, men jeg har gitartime, pianotime, og besifring i alle pausene.

Nå er det Tysk, også to timer på styrkerommet etterpå. Er sikkert ikke hjemme før 6.




BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Men det er litt godt også da. Føler meg ikke så useless :3

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3064 på: 25. jan, 2011, 13:44 »
hmmm lurer på om jeg skal se filmen "The Tourist" på Eldorado Kino i Oslo, men jeg er ikke sikker på om jeg skal se den klokka 17:45 eller 20:30.....

OMG jeg har SUKKERSPIN!!!! IT'S SO FLUFFY!!!!
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Ukamii Wolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3065 på: 25. jan, 2011, 14:29 »
Sitter her og kjeder meg. Ved iden av meg sitter en kis og raper, søker på gta-greier og er irriterende [w-mad]

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3066 på: 25. jan, 2011, 14:37 »
Sitter å venter på å stikke hjem, µulig treffe Tehlolz ^^,

Immortal Bat

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 91
  • Hei, kropp. Vil du ha litt sjokolade?
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3067 på: 25. jan, 2011, 17:27 »
Mye styr med skolen nå. Jeg vurderer sterkt å ta de siste fagene som privatist, grunnet diverse ting som har oppstått.

Spørsmål: Er det noen her som har erfaring med å ta fag som privatist? De fagene jeg tenker på er sosiologi og sosialantroplogi (ett fag), historie og naturfag. Takker for svar :)

Jeg har. Og jeg har noen til våren, ordnet dem i dag faktisk :P Gleder meg litt :3
Du må studere hver dag og om du er uheldig kommer eksamenene rett etter hverandre, eller på samme dag.
Sistnevnte har skjedd meg en gang.

Førstnevnte pleier å skje stort sett hele tiden. Derfor det må leses ut halvåret før eksamen.
Spør en rådgiver på skolen du skal ta eksamenen på om det er noe du lurer på

Tusen takk for svar :)

Wee, jeg tok piercing i dag. En blå dobb på siden av nesen :)
Min deviantART: http://jenvick.deviantart.com/

After the wreck, I picked myself up, spread my wings, and flew away.

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3068 på: 25. jan, 2011, 20:00 »
omg jeg er så forbanna nå.... stømmen gikk og jeg endte opp med å bli hjemme i stede for å dra på kino... jeg måtte blant annet holde varmen i huset oppe og passe på at tyv alarmen ikke gikk av når strømmen kom tilbake.... typisk når jeg planlegger noe kommer altid noe i veien, men sånn er livet.... Les saken på vg her



vell hva nå? strømmen er tilbake for hvem vet hvor lenge?

vell... jeg har fremdeles sukkerspin ^^ det er helt spinvilt! =P
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3069 på: 25. jan, 2011, 21:48 »
Meh!

AndyPandy

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3070 på: 26. jan, 2011, 07:57 »
Har det greit, ser fram til Pokemon liga senere idag :3 også har vi bare fire timer på onsdagene, det er litt kult da <3

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3071 på: 26. jan, 2011, 08:48 »
Valpen vekka hele huset to tre ganger i natt, så jeg er litt trøtt v.v' Håper ho ikke er så ille i natt... Uff..

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3072 på: 26. jan, 2011, 11:21 »
Hvorfor ble postene over redigert av admin? O:

Fordi noen sa noe de ikke burde ha og de to var uheldige og siterte det. Ikke noe værre enn det. :)


Sitter på jobbklubb selv, føler nå at jeg ikke fikk sovet godtnok/lenge nok i natt, fryser litt på armene og fingrene, samt at jeg skulle ønske jeg hadde et skikkelig sett med høyttalere her så jeg kunne blastet megselv med herlig, vidunderlig bass.

Det kan jeg da altså ikke, så da får jeg vente til 3. og gjøre det når jeg kommer hjem. Håper det er varmere der. Hvis du leser dette, SarahLynx, tenn opp! D=

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3073 på: 26. jan, 2011, 11:27 »
brrrrr.... kaldt her i dag, og jeg har bare veldig rå ved igjen... kommer til å ta litt tid før jeg får fyrt opp her =P

omg det er sol og fint vær ute skulle ønske jeg hadde ski nå ^^


Edit:
OMG jeg har gåtteri!!!
« Siste redigering: 26. jan, 2011, 11:50 av Freke »
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3074 på: 26. jan, 2011, 12:50 »
Var på en måte digg å ha gym idagx3
Men er forsatt trøtt >_> mehmeh..
Skal nå få bilen min godkjent som personbil i morgen da, også få satt på nytt setetrekk til bilen så fort som mulig etter det  [razz]
Det blir rått, må ha litt pimpa bil, selv om jeg har en bil som ikke er så god å "pimpe" :P