Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4840640 ganger)

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3125 på: 01. feb, 2011, 03:01 »
Sliiiiteeeeen......

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3126 på: 01. feb, 2011, 08:15 »
Sliten/trøtt -_- Det kommer til å bli veeeeldig morsomt i matten nå.. Kommer garantert til å duppe av >_<
Må slutte å drite meg ut når det gjelder og legge seg x3 mehmeh.. >:

 Menmen.. Jeg er faktisk ganske spent på dagen også ^^
Skal på rikshospitalet idag ^_^

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3127 på: 01. feb, 2011, 10:36 »
Blargh.
Jeg har ikke lyst til å dra på forelesning i dag, men det kommer jeg til å gjøre.
Jeg har ikke lyst til å jobbe med oppgaver med mol i dag, men det kommer jeg til å gjøre.
Jeg har ikke lyst til å lese øko i dag, og tbh, jeg vet ikke om jeg kommer til å gjøre det.

Dårlig start på dagen. c.c

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3128 på: 01. feb, 2011, 10:52 »
Driver å lærer nye ting på jobben, virkelig pirkejobb - men still better than I already do!
Så syns jeg det er litt festlig, (til alles overaskelse siden han som lærer meg opp egentlig er en sææring)

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3129 på: 01. feb, 2011, 11:10 »
Føler meg ikke så bra :( Har hatt en ekkel følelse siden søndag D: og jeg vet ikke hvorfor :(

Ukamii Wolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3130 på: 01. feb, 2011, 13:50 »
jeg har det kjempebra.
Jeg fikk slippe å sitte ved siden av en busepillende ekling. ;D

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3131 på: 01. feb, 2011, 15:03 »
ja... åssen beskriver man det når kanskje et av de største ønskene man har blir lagt i ruin?
Jeg er veldig nedtrykt akkurat nå.. lei meg.. fra meg.. you name it.. tankene har flydd igjennom hode, og tårene har kommet sigende sakte ut i løpet av de siste 1-2 timene.
Jeg hadde aldri trodd at dagen skulle bare ende slik. At et lyspunkt, som forsåvidt bare var en illusjon for meg skulle bare fordufte med en gang i løpet av under en time..

Hadde det ikke vært for kjæresten min, som er det eneste lyspunktet jeg har igjen, så hadde det vært mye værre enn situasjonen er nå.
Da hadde det kanskje vært en sjangse for at et liv hadde gått tapt i løpet av forhåndsvis kort tid.
Jeg høres kanskje emo ut, men det er slik situasjonen min er nå, og slik jeg er nå.
Nå er alt det jeg vil være alene her på rommet mitt resten av dagen, jeg vil ha fred, fred til å sluke beskjeden helt, som vil ta en god stund vil jeg tru.

 [sad]

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3132 på: 01. feb, 2011, 15:11 »
*klemme på Snøkrystal* :<


Jeg er helt ødelagt...
Skolen sliter meg helt ut, er så sinnsykt mye å gjøre, og alt kommer på samme tidspunkt..
Jeg har jobba ræva av meg de siste ukene, hatt mer eller mindre 0 sosialt liv, noe som virkelig tar på...
Måtte være hjemme i dag fordi jeg klarte virkelig ikke stå opp i morres.

Jeg har prøver etter prøver, innleveringer og store prosjekter og alle har mer eller mindre samme deadline. x.x
Jeg er så sliteeeeeeen..
Jeg trenger en stor, god klem... ;n;

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3133 på: 01. feb, 2011, 23:27 »
Jeg føler meg som en dritt. enkelt å greit.

Jeg kan ikke stole på noen, ingen gir meg respekt, ingen gir med cred for mitt arbeid.

jeg snakker ikke om tegningene mine nå though.

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3134 på: 02. feb, 2011, 06:00 »
Får ikke sove.. skal være oppe og i gang om nøyaktig 4 timer >_>

jeg prøver igjen..

Edit:

Da har man postet i samtlige tråder på forumet..

Jeg prøver igjen...
« Siste redigering: 02. feb, 2011, 07:08 av Skarpen »

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3135 på: 02. feb, 2011, 09:40 »
våknet klokka 4 i nat og hadde vondt i ryggen.... har enda vondt i ryggen som mest sansyneligvis av stress.....
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3136 på: 02. feb, 2011, 10:32 »
Meh. har nå no studiestart informasjonsgreier idag. Er trøtt i tillegg, slik at jeg sitter å halvsover/dupper av til tider >_>
ellers så er jeg forsatt litt nede, forbanna, sur og lei meg -_-

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3137 på: 02. feb, 2011, 11:32 »
kjeder meg xP~~
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3138 på: 02. feb, 2011, 11:42 »
Nettopp kommet tilbake fra lunsj. En av gutta hadde med seg hjemmelagd sushi som jeg fikk smake.. Jeg hadde bare lyst til å stjele all maten hans X3 Sushien var så AWESOME!

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3139 på: 02. feb, 2011, 11:58 »
ja... åssen beskriver man det når kanskje et av de største ønskene man har blir lagt i ruin?
Jeg er veldig nedtrykt akkurat nå.. lei meg.. fra meg.. you name it.. tankene har flydd igjennom hode, og tårene har kommet sigende sakte ut i løpet av de siste 1-2 timene.
Jeg hadde aldri trodd at dagen skulle bare ende slik. At et lyspunkt, som forsåvidt bare var en illusjon for meg skulle bare fordufte med en gang i løpet av under en time..

Hadde det ikke vært for kjæresten min, som er det eneste lyspunktet jeg har igjen, så hadde det vært mye værre enn situasjonen er nå.
Da hadde det kanskje vært en sjangse for at et liv hadde gått tapt i løpet av forhåndsvis kort tid.
Jeg høres kanskje emo ut, men det er slik situasjonen min er nå, og slik jeg er nå.
Nå er alt det jeg vil være alene her på rommet mitt resten av dagen, jeg vil ha fred, fred til å sluke beskjeden helt, som vil ta en god stund vil jeg tru.

 [sad]

*klemz*

jeg vet åssen du har det -.-'

det er som noen en gang sa (husker ikke hvem, kan godt være at jeg er den første som sier det :P): nytelse er bare en illusjon, og smerte er tegnet på at man lever
« Siste redigering: 02. feb, 2011, 12:06 av Freke »
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3140 på: 02. feb, 2011, 12:02 »
Jeg er død i hodet. Satt oppe for lenge i går fordi jeg skulle bli ferdig med Endurance løpet i Gran Turismo 5 før jeg la meg. 2 timer satt jeg, 300km var det, 60 runder. Hadde jeg kjørt en bil som de andre ville jeg nok brukt 2.5-3 timer!


Og det var et av de to korteste løpene! D=
24timersløpene skal jeg ta også, jeg SKAL ta dem, argh. Neste gang NAV gir meg penger skal jeg ha høy nok level til å ta dem og jeg skal kjøpe inn energidrikk så jeg får til å holde meg oppe.

En av dere må komme på besøk også, Tellos! Kom og hjelp meg med å holde meg våken!


Hvis ingen har skjønt det enda, jeg er kjempetrøtt, men veldig gira.

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3141 på: 02. feb, 2011, 12:07 »
*klemz*

jeg vet åssen du har det -.-'

det er som noen en gang sa (husker ikke hvem, kan godt være at jeg er den første som sier det :P): nytelse er bare en illusjon, og smærte er tegnet på at man lever

Jauda. Jeg skylder mye på helsesystemet når det gjelder dette nå.
Jeg blir basicly kasta fra en psykolog/psykiater til en annen.
Jeg begynner å bli lei nå, siden jeg har venta og prøvd å gjort no med det hele i over et år uten at det har skjedd noe særlig.
Jeg skal klage til rikshospitalet og prøve å få hjelp fra no interesse organisasjoner, men først og fremst må jeg la det synke inn, og "bygge" meg litt opp igjen for å se hva jeg føler videre om saken >_>

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3142 på: 02. feb, 2011, 12:24 »
når jeg er nedfor pleier altid sangen Don't worry be happy å hjelpe. just saying =P~~
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3143 på: 02. feb, 2011, 14:03 »
Hehe, nice thinking Freke ^^

Har det greit nok, skal ut nå. Må søke på skole til høsten. :3 Uff, gruer meg til nyere historie og samfunnsfag x3 Suger i de to kategoriene...

Klikketiklikk :D

Raywolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3144 på: 02. feb, 2011, 14:08 »
--slettet--

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3145 på: 02. feb, 2011, 14:47 »

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3146 på: 02. feb, 2011, 19:53 »
Hehe, nice thinking Freke ^^

Har det greit nok, skal ut nå. Må søke på skole til høsten. :3 Uff, gruer meg til nyere historie og samfunnsfag x3 Suger i de to kategoriene...

hehe jeg har en tendens til å bli litt dyp til tider =P

oii nå minnet du meg på at jeg også må søke på skole jeg gleder meg til å ha de fagene igjen, men mest savner jeg matte. husker jeg elsket å tygge tall til frokost ^^


Omg, Ice Age 4 trailer; http://www.filmweb.no/filmnytt/article401443.ece
Squueee

AMG enda mer av det funny ekornet =3
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Tahami

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 582
  • (ㅎ___ㅎ✞)७ *Real Norwegian Trolling*.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3147 på: 02. feb, 2011, 20:43 »
Omg, Ice Age 4 trailer; http://www.filmweb.no/filmnytt/article401443.ece
Squueee

den mååå jeg bare se! :D            høøhø, nå vet jeg hvordan pangea endet x3
[inserts passende signatur]

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3148 på: 02. feb, 2011, 20:44 »
Har det greit nokk.
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3149 på: 02. feb, 2011, 20:50 »
har det greit nokk, reist til varmere sted og spiser god mat der ^^,