Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4840653 ganger)

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3325 på: 17. feb, 2011, 20:12 »

ringte skolen og hørte om det var greit at jeg tok fri de første 3 dagene for å være med på et event som er da og de sa "så lenge du passer på gi beskjed først så går det bra"

omgomgomg skal fikse alt til helga ^^

Kool! ^^

Sitter å ser på Sveriges verste bilførere og drikker cola og vurderer å spise noen påskeegg ^^,
og føler at jeg er litt sår i halsen v.v (plus at jeg tidelig i dag har klart å bestilt frisør time)

Bluetwoen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3326 på: 18. feb, 2011, 02:49 »
Er (endelig) skikkelig på bedringens vei.  :)
Jeg må få snudd døgnet mitt. Får ikke sove før klokka er ni på morran, selv om jeg prøver, og så tvinger mamma meg opp ti/elleve/tolv.

Har det under middels bra humørmessig. En del ting prøver jeg gjemme vekk i skuffer inni meg, men det bare kommer for å bite meg i ryggen senere. Humøret er ustabilt som f. Jeg kunne trengt litt balanse i livet mitt for en gangs skyld. Eller noen å snakke ordentlig med, men det klarer jeg ikke.

På den annen side så begynner jeg å bli frisk og skal (mest sannsynlig) på skolen på mandag. Og jeg er ferdig med medisinen jeg spyr av. c:
Gawd, savner folka fra klassen. Jeg trenger å være sosiaaaal.

Håper alle sjukepusene her blir friske snart.  :D

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3327 på: 18. feb, 2011, 07:07 »
Er (endelig) skikkelig på bedringens vei.  :)
Jeg må få snudd døgnet mitt. Får ikke sove før klokka er ni på morran, selv om jeg prøver, og så tvinger mamma meg opp ti/elleve/tolv.

Har det under middels bra humørmessig. En del ting prøver jeg gjemme vekk i skuffer inni meg, men det bare kommer for å bite meg i ryggen senere. Humøret er ustabilt som f. Jeg kunne trengt litt balanse i livet mitt for en gangs skyld. Eller noen å snakke ordentlig med, men det klarer jeg ikke.

På den annen side så begynner jeg å bli frisk og skal (mest sannsynlig) på skolen på mandag. Og jeg er ferdig med medisinen jeg spyr av. c:
Gawd, savner folka fra klassen. Jeg trenger å være sosiaaaal.

Håper alle sjukepusene her blir friske snart.  :D

Om du vil ta en kaffe en dag må du bare poke meg ;3 sånn om du trenger noen å snakke med :p bor jo midt i sentrum ^^
Jeg biter bare hvis du vil at jeg skal gjøre det :3


OT: JEG ER HAPPYFACE! :D *har verdens fineste bilde på veggen*
*stirre på bildet*
*stirre på bildet enda mere!*
*sikle*

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3328 på: 18. feb, 2011, 07:11 »
Jah, da skal jeg inn til tannnlegen og rotfylle ei tann, sansynlivis trekke en og  borre 4 hull.
Hadde jeg hatt et valg ville jeg heller stiftet testikklene mine fast til låret mitt.
Kan se for meg pinhead fra hellraiser: "your suffering will be legendary, even in hell."
[w-cry]wish me luck... så glad for at Ida (kona) blir med inn, hadde serriøst ikke klart det alene.

Å ja, var på ultralyd i går, vi venter en guttehvalp. [w-happy]
« Siste redigering: 18. feb, 2011, 07:14 av Ziggy_wolf »

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3329 på: 18. feb, 2011, 07:13 »
Jah, da skal jeg inn til tannnlegen og rotfylle ei tann, sansynlivis trekke en og  borre 4 hull.
Hadde jeg hatt et valg ville jeg heller stiftet testikklene mine fast til låret mitt.
Kan se for meg pinhead fra hellraiser: "your suffering will be legendary, even in hell."
[w-cry]wish me luck...


*Skarpen enchants Ziggy_wolf with Dentist immunity aura!*

lykke til! ;3

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3330 på: 18. feb, 2011, 07:24 »
Takk, "styrter 5-6 vodka shotts" ikke faen at jeg møter opp ederu!!! [w-mad]

AndyPandy

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3331 på: 18. feb, 2011, 07:55 »
Har det greit nok, venter bare på at norsk stilen skal begynne xD Skal være alene hjemme i helgen da, blir fett :3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3332 på: 18. feb, 2011, 08:10 »
Kvalm og elendig. Hjelper ikke at jeg strøk på matteprøva...
Svimmel, kvalm, trøtt, ser dobbelt og suger generelt i matte = yay

You are not alone ;____;
--

jeg er syk og jævlig. men skal på skolen idag, ellers får jeg ikke PCen min i helga xD jeg får slappe av når jeg kommer hjemm.. er ferdig klokka ett uansett.
etter jeg isåfall har slappet av o3o så må jeg gjøre noen comissions xD HEEEHA. Also: jeg har kraftig allergi fordi jeg ikke tok medisinen min igår X3 jeg er hoven, og det klør som faen.

Jeg får se til å løpe! bai O3O

Kotoma

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 337
  • Subwoofur!
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3333 på: 18. feb, 2011, 08:23 »
Karma... Its a bitch...

Bluetwoen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3334 på: 18. feb, 2011, 14:44 »
Er (endelig) skikkelig på bedringens vei.  :)
Jeg må få snudd døgnet mitt. Får ikke sove før klokka er ni på morran, selv om jeg prøver, og så tvinger mamma meg opp ti/elleve/tolv.

Har det under middels bra humørmessig. En del ting prøver jeg gjemme vekk i skuffer inni meg, men det bare kommer for å bite meg i ryggen senere. Humøret er ustabilt som f. Jeg kunne trengt litt balanse i livet mitt for en gangs skyld. Eller noen å snakke ordentlig med, men det klarer jeg ikke.

På den annen side så begynner jeg å bli frisk og skal (mest sannsynlig) på skolen på mandag. Og jeg er ferdig med medisinen jeg spyr av. c:
Gawd, savner folka fra klassen. Jeg trenger å være sosiaaaal.

Håper alle sjukepusene her blir friske snart.  :D

Om du vil ta en kaffe en dag må du bare poke meg ;3 sånn om du trenger noen å snakke med :p bor jo midt i sentrum ^^
Jeg biter bare hvis du vil at jeg skal gjøre det :3
Æææh, kaffe. ;_; Liker ikke kaffe, men takk eller noe likevel. xD

Ziggy_Wolf: Lykke til! D:

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3335 på: 18. feb, 2011, 14:51 »
Startet desverre dagen med en dum krangel med muttern der skapdører og diverse ble slengt rundt i huset og der jeg til slutt bare dro. Var på vei ned til busstoppet 5 kilometer unna (Yay Toten) da jeg møtte fattarn som var på vei hjem igjen, så jeg satt på med han i stedet. Nå er jeg hjemme igjen og ting er litt awkward i huset som det alltid er når vi har gjør sånt.

Nå er jeg bare sulten.

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3336 på: 18. feb, 2011, 14:59 »
jeg er enda ganske gira skal få gjort et par ting i helga (blant annet å bestille billetter og sånn til EF) yays ^^

"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3337 på: 18. feb, 2011, 15:10 »
Zaty's lille småprat.

Mmmmh, elsker lyden av alarmen som går om morningen. :)
Jepp. BRÅvåknet idag rundt 1-tiden. Min lillebror glemte å slå av alarmen, så den biipabiipet litt. Securitas ringt, vi sa *sensur* og alt var dandy.

Tenker eg må rydde litt opp her, skal få besøk seinere idag av en kamerat :3 Han skal hjelpe meg med nettet, siden det ikkje lar meg gå på nettet på DS'en. Need moar Mario Kart DS over WiFi >:[
Så jeh, hører på musikk mens eg skriver nå, og etterpå skal eg som sagt gå igang med ryddeprosessen.
Hva som skjer utover dagen får tiden vise. Eg har ingen spesifikke planer annet enn besøket mitt. Gleder meg, Kevin har ALLTID så mange gullkorn ^_^ Og det beste er at han ikkje alltid er klar over at han kommer med gullkorn, han er rett og slett en pure sjel med en ganske løs munn xD

Oh, which reminds me, eg må ha snop! 0.0 Damn, og eg som ikkje vil legge ut med for mye penger... Oh well, besøk er besøk! <D

*synge med på sangen som spiller, smile fra øre til øre*

Klikketiklikk :D

Ukamii Wolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3338 på: 18. feb, 2011, 15:50 »
Har kommet hjem fra skolen. Har vondt i hodet fordi guttene på skolen drev med poledancing på stengene ved doene og jeg måtte seff prøve. X3 Tok fart, hoppet opp, sklei og smalt hodet i isen XD

Siba

  • Gjest
Din status!
« Svar #3339 på: 18. feb, 2011, 18:48 »
Heisann! : D Har sett litt rundt i forumet men har ikke funnet noe tråd der rufsene her kan fortelle litt om dagen sin, kanskje de har opplevd noe spennende, eller kanskje hatt en litt skjei dag, som de vil få lettet vekk fra hjernen. ^^

Da kan vell jeg begynne da. : D Jeg har vært på skolen i dag, der har jeg hatt samf.fag og engelsk, og resten av skoledagen hadde vi hårfargingsprøve. ( Jeg går frisør linja. :3 )

Utenom det har jeg egentlig bare sitti hjemme, loket litt på facebook og norpaws, spilt wow. ( Noe jeg fortsatt jeg gjør. : P )
Og ellers bare slapper av så beinet mitt skal bli bra igjen. : D

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3340 på: 18. feb, 2011, 20:31 »
Fant nettopp ut at en gammel furry venn av meg døde i midten av 2009. Jeg hadde lurt på hvorfor jeg ikke hadde sett ham online på en stund, og nå fikk jeg svaret. Så litt rystet over det. [sad]

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3341 på: 18. feb, 2011, 20:42 »
Fant nettopp ut at en gammel furry venn av meg døde i midten av 2009. Jeg hadde lurt på hvorfor jeg ikke hadde sett ham online på en stund, og nå fikk jeg svaret. Så litt rystet over det. [sad]

Awww.. ting kan skje, og man vet aldri korti når det gjelder nettet... [sad]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Ukamii Wolf

  • Gjest
Sv: Hva har du gjort i dag?
« Svar #3342 på: 18. feb, 2011, 20:43 »
Har jo noe lignende i hvordan har du det nå

Har hatt er fin dag

I engelsken skulle vi skrive valentinkort og når lærerinnen sa til hjelpelæreren -Kan du finne et lite ark til meg, trodde jeg hun sa kan du fingre et lite ark til meg X3

Bluetwoen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3343 på: 18. feb, 2011, 20:51 »
Fant nettopp ut at en gammel furry venn av meg døde i midten av 2009. Jeg hadde lurt på hvorfor jeg ikke hadde sett ham online på en stund, og nå fikk jeg svaret. Så litt rystet over det. [sad]
Kondolerer Miles. Trist å høre. =/

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva har du gjort i dag?
« Svar #3344 på: 18. feb, 2011, 20:54 »
Heisann! : D Har sett litt rundt i forumet men har ikke funnet noe tråd der rufsene her kan fortelle litt om dagen sin, kanskje de har opplevd noe spennende, eller kanskje hatt en litt skjei dag, som de vil få lettet vekk fra hjernen. ^^

Da kan vell jeg begynne da. : D Jeg har vært på skolen i dag, der har jeg hatt samf.fag og engelsk, og resten av skoledagen hadde vi hårfargingsprøve. ( Jeg går frisør linja. :3 )

Utenom det har jeg egentlig bare sitti hjemme, loket litt på facebook og norpaws, spilt wow. ( Noe jeg fortsatt jeg gjør. : P )
Og ellers bare slapper av så beinet mitt skal bli bra igjen. : D

Hårfargingsprøve.. skulle likt å sett folk komme ut fra klasserommet med allslags farger x3
Uansett, tror dette passer bedre for denne tråden: http://norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=331.3360 [wink]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Siba

  • Gjest
Sv: Hva har du gjort i dag?
« Svar #3345 på: 18. feb, 2011, 20:59 »
Har jo noe lignende i hvordan har du det nå

Har hatt er fin dag

I engelsken skulle vi skrive valentinkort og når lærerinnen sa til hjelpelæreren -Kan du finne et lite ark til meg, trodde jeg hun sa kan du fingre et lite ark til meg X3

Hhaahha, nå fikk jeg meg en god latter. : P Får virkelig håpe det ikke ble noe fingring av ark hos dere da. : P
I engelsken våres var jeg bare trøtt og kvalm, så husker ikke mye. : P

Heisann! : D Har sett litt rundt i forumet men har ikke funnet noe tråd der rufsene her kan fortelle litt om dagen sin, kanskje de har opplevd noe spennende, eller kanskje hatt en litt skjei dag, som de vil få lettet vekk fra hjernen. ^^

Da kan vell jeg begynne da. : D Jeg har vært på skolen i dag, der har jeg hatt samf.fag og engelsk, og resten av skoledagen hadde vi hårfargingsprøve. ( Jeg går frisør linja. :3 )

Utenom det har jeg egentlig bare sitti hjemme, loket litt på facebook og norpaws, spilt wow. ( Noe jeg fortsatt jeg gjør. : P )
Og ellers bare slapper av så beinet mitt skal bli bra igjen. : D

Hårfargingsprøve.. skulle likt å sett folk komme ut fra klasserommet med allslags farger x3
Uansett, tror dette passer bedre for denne tråden: http://norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=331.3360 [wink]

Aha, takk. ^^ Og vi bruker dukker i prøvene våres, men var mye spennende å se i klasserommet i dag. : P

Siba

  • Gjest
Sv: Hva har du gjort i dag?
« Svar #3346 på: 18. feb, 2011, 21:01 »

Hårfargingsprøve.. skulle likt å sett folk komme ut fra klasserommet med allslags farger x3
Uansett, tror dette passer bedre for denne tråden: http://norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=331.3360 [wink]

Sjekka ut tråden, men den er litt mer tanke messig og sånt, hvordan man har det.

Denne tråden er mer for hva man har gjort i løpet av dagen. Blir litt forskjellige teamer. : P

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3347 på: 18. feb, 2011, 21:02 »
Jeg kondolerer så meget miles :<

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hva har du gjort i dag?
« Svar #3348 på: 18. feb, 2011, 21:33 »
Vi som har "erfaring" med Atrox sitt emne, pleier å oppfatte det mer i retning som "Hvordan har du det, og hva har du gjort idag?" istedenfor bare "Hvordan har du det?" In fact pleier det å hete det førstnevnte, undres på hvorfor det ikkje har det navnet nå.
Så det Chronowolf mener, er at de aller fleste skriver mer enn bare hvordan de har det, og da blir det litt waist å ha to emner rundt det.

Men for å svare på emnet likevel:
Eg har gjort ganske lite idag. x3 Lemme' start from the top.
Våkna rundt 1-tiden idag av at husalarmen gikk. Forferdelig lyd x3 Securitas ringte, vi sa *sensur* og alt var dandy.
Snakket litt med min lillebror, kikket litt på TV. Gikk ned på rommet og postet litt på diverse emner her før eg gikk igang med rydding av rommet.

Så eg er ferdig med ryddinga nå, og egentlig ventet eg besøk idag. Men kjipe nyheter kom meg for øret rundt 8-tiden. Han som skulle ut til meg var opptatt med andre ting idag, sadly, men han skulle heller komme imorgen en gang og overnatte til Søndag :3 Så all is good iGuess.

Har sittet litt på MSN, sett litt på Animé, ja. Så har ikkje gjort så veldig mye idag, slacket mest. Blir nok litt WoW seinere ikveld kanskje, vi får se :3

Zaty out.

Klikketiklikk :D

Ukamii Wolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3349 på: 18. feb, 2011, 22:13 »
Håper det går bra med deg miles  [w-cry]