Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4841148 ganger)

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3450 på: 24. feb, 2011, 11:34 »
ugh.. Jeg sliter veldig med å få sove om nettene nå >.< not fun...
prøvde å tvinge meg opp mye tidligere idag, men faila litt. Er *heldigvis* litt trøtt xD
Ellers så går det bra vil jeg si ^^

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3451 på: 24. feb, 2011, 11:51 »
Jeg hadde intense magesmerter i hele natt, ringte legevakten på morgenkvisten. Da forsvant smertene plutselig, men de ba meg komme innom likevel. Etter en haug prøver kom de frem til at jeg var i tipptopp stand, men de kunne ikke utelukke blindtarmbetennelse 100%, ettersom det utviklet seg forskjellig fra person til person. Så de ba meg dra hjem, ha en rolig dag, og ringe dem om smertene kom tilbake like intense som før.

Så jeg har det relativt bra, skal kose meg med Disneyfilmen Bolt mens jeg drikker te og spiser bolle. ^^

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3452 på: 24. feb, 2011, 13:12 »
Nettopp fått 10 minutters rådgiving fra en av forskerne her på jobben angående hvordan jeg ska komme fremover med tegning i jobb sammenheng :p helt ut av det blå fordi han har sett noen av doodles mine. Litt artig, men også litt sært... (spesielt ved tanke på at han er kjemisk forsker x3)

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Hva har du gjort i dag?
« Svar #3453 på: 24. feb, 2011, 13:19 »
Stått opp tidelig, noe jeg ikke kan fordra for tiden, så gleder meg til ferie, ellers har jeg laga drops på skolen og planlegger en liten luftetur ut for å finne noe for. [smile]

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3454 på: 24. feb, 2011, 13:27 »
Jeg hadde intense magesmerter i hele natt, ringte legevakten på morgenkvisten. Da forsvant smertene plutselig, men de ba meg komme innom likevel. Etter en haug prøver kom de frem til at jeg var i tipptopp stand, men de kunne ikke utelukke blindtarmbetennelse 100%, ettersom det utviklet seg forskjellig fra person til person. Så de ba meg dra hjem, ha en rolig dag, og ringe dem om smertene kom tilbake like intense som før.

Så jeg har det relativt bra, skal kose meg med Disneyfilmen Bolt mens jeg drikker te og spiser bolle. ^^

Husker jeg fikk noe lignende. Jeg fikk intense smerter i ryggen/siden, klarte ikke ligge stille og heller ikke reise meg opp.
Første gang jeg praktisk talt har ligget i sengen og grått av smerte. Ringte mora mi klokka 3-4 på natta og havna på legevakta asap. x3
De trodde det var nyrestein, men medikamentene jeg fikk hjalp 0. Gikk over av seg selv, så jeg aner ikke hva jeg hadde. o.o

Håper du holder formen. :3


Personlig er jeg sliten. Jeg er trøtt, lå oppe og så på Aristokattene i natt. xD Ååå, merkelige, søte filmen.
Nå sitter jeg på skolen og har mer eller mindre fritime.



FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3455 på: 24. feb, 2011, 13:39 »
Sliten av hvordan det er hjemme for tiden, vil bare reise langt vekk, eller flytte hjemme fra, trenger virkelig en tur ut

Ukamii Wolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3456 på: 24. feb, 2011, 14:57 »
Vondt.

På skolen sklei jeg og slo kneet og halebeinet. Og når jeg skulle inn på do for å varme meg, slo jeg albuen i døra X____x

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3457 på: 24. feb, 2011, 16:28 »
De trodde det var nyrestein, men medikamentene jeg fikk hjalp 0. Gikk over av seg selv, så jeg aner ikke hva jeg hadde. o.o

Håper du holder formen. :3
De spurte meg om jeg hadde hatt nyrestein. x:

Og jeg holdt ikke formen. >_<
Jaja, etter å ha kastet opp går det bedre. Jeg var redd jeg måtte ringe legevakten igjen, men smertene avtok, så jeg trenger ikke.

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3458 på: 24. feb, 2011, 16:34 »
Herregud jeg har vondt i musklene!
Hadde body pump i gymmen på tirsdag og jeg har fortsatt dritvondt i musklene! Kjennes ut som at jeg har intens melkesyre hele tiden D: Trur kanskje jeg har fått betennelse eller noe slikt D:

Ellers, så gleder jeg meg til å besøke revegullet mitt i morgen ^.=.^ Klarer nesten ikke å vente! Skal bli en lang busstur x3

Uansett! *glede seg*

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3459 på: 24. feb, 2011, 16:38 »
Nettopp fått 10 minutters rådgiving fra en av forskerne her på jobben angående hvordan jeg ska komme fremover med tegning i jobb sammenheng :p helt ut av det blå fordi han har sett noen av doodles mine. Litt artig, men også litt sært... (spesielt ved tanke på at han er kjemisk forsker x3)

Syntes det hørtes helt normalt, men genialt ut jeg. Hyggelig at han ville hjelpe til, og håper du fikk nytte av det :)
Uansett er doodlene din fine.

Er selv i ok form. Var enormt utslitt i går, men tok en ekstra blund på sofaen. På jobben følelse det litt som om jeg har havnet midt i eksamen for "brafillense historie og deres innvirkning på matematisk formler og rompetroll" uten å vite hva det er en gang, men for å ha jobbet der i kun 3 uker har jeg fått vist meg (håper jeg).
Så langt har arbeidsgiveren holdt løftet om å la meg jobbe med litt flere saker enn bare brukerstøtte.

Ildri

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 100
  • Per aspera ad astra. . .
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3460 på: 24. feb, 2011, 17:07 »
Jeg har det greit. Trøtt forøvrig, men ellers går det fint. Mentalt sliten etter å hatt to prøver om vidt forskjellige tema på samme dag (gymteori versus disposisjonsskriving om de etiske utfordringene man står ovenfor fordi Norge er et pluralistisk samfunn), skal pakke om litt, og deretter vet jeg ikke. Finne noe å ha fordypningsoppgave i, kanskje?)

Er forøvrig litt i mine egne tanker om hvordan håndtere noen saker og ting, men det skal nok ordne seg, det er bare en litt ubehagelig situasjon.
Vola con me, più altamente, - più altamente; per sempre.

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3461 på: 24. feb, 2011, 18:15 »
Jeg hadde intense magesmerter i hele natt, ringte legevakten på morgenkvisten. Da forsvant smertene plutselig, men de ba meg komme innom likevel. Etter en haug prøver kom de frem til at jeg var i tipptopp stand, men de kunne ikke utelukke blindtarmbetennelse 100%, ettersom det utviklet seg forskjellig fra person til person. Så de ba meg dra hjem, ha en rolig dag, og ringe dem om smertene kom tilbake like intense som før.

Så jeg har det relativt bra, skal kose meg med Disneyfilmen Bolt mens jeg drikker te og spiser bolle. ^^

har du spist uregelmessig? eller har du spist velsigne mye lett mat som pasta og sånne ting?
for om du har spist lite en dag og så plutselig spiser et veldig tungt måltid så kan rett og slett tarmen flytte på seg x3 det har skjedd med meg to ganger, med intense smerter i magen som aldri ga seg.. jeg dro til legen den første gangen og smertene forsvant på veien dit. tydeligvis er det å holde seg i oppreist posisjon og bevege seg den beste måten å ordne det på :)

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3462 på: 24. feb, 2011, 18:31 »
Uh, jeg hadde riktignok pasta i går, før det hadde jeg lapskaus til middag. Ellers så spiser jeg skiver til frokost, lunsj, og noen ganger kvelds. x:

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3463 på: 24. feb, 2011, 19:09 »
Uh, jeg hadde riktignok pasta i går, før det hadde jeg lapskaus til middag. Ellers så spiser jeg skiver til frokost, lunsj, og noen ganger kvelds. x:

Da var det vel ikke det som var problemet, siden det har vart over lengre tid også :<

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3464 på: 24. feb, 2011, 23:58 »
Sliten.
har brukt hele kvelden på dramakontroll innad i alliansen jeg er en del av i eve online.
enkelte ganger skjønner jeg ikke hvorfor jeg bestemte meg for og bli en lederperson i det spillet, mens adre dager så er det bare så morro.

sånn i rlf, er jeg også litt annoyed på nav. ringte i dag og fikk til svar att saksbehandleren min ikke fikk vert med i det møte der saken min skulle diskuteres så jeg må vente enda lenger på et svar.
ARF.

trur jeg skal legge meg ned på sofaen med et glass iste og se på tv...

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3465 på: 25. feb, 2011, 04:15 »
Jeg har nettopp vært in dat war, og er utroligt sliten. har hatt overnattingsbesøk siden i går, og de har rota utroligt mye. fadern er på sykehus, så jeg må ta vare på alt dette x3 men jeg klarer ikke det idag, desverre X___X Ughhhh

jeg er så FORBANNA JÆVLA sliten atm X_____________X og jeg er blitt syk, damnit!

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3466 på: 25. feb, 2011, 05:14 »
trøtt og fornøyd med dette er siste dagen  i denne arbeidsuka ^^,
Men får løpe til Jobb nu, prekas mer om 2 timer!

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3467 på: 25. feb, 2011, 09:02 »
Sliten av hvordan det er hjemme for tiden, vil bare reise langt vekk, eller flytte hjemme fra, trenger virkelig en tur ut

Glad jeg flytta ut, det ordner seg sikkert søs, kanskje du ville vært med på kino eller no en dag?

Sitter på venterommet på tannlegekontoret, forsøker å bevare roen...
Siba:  skal prøve å ha det bildet ferdi i dag.

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3468 på: 25. feb, 2011, 09:04 »
sitter og er kvalm og uggen... vurderer å gå tilbake til senga....
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3469 på: 25. feb, 2011, 09:21 »
Yay, nedskjæringer skjer i juni :P wooho..
tror den linja sier litt om humøret nå.

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3470 på: 25. feb, 2011, 11:55 »
yays!!! natur medisin ftw!! det er it mirakel jeg er frisk igjen!!! eller i det minste ikke så kvalm x3 åhh notat til selv: husk å ta med masse Xango på EF i tilfelle fyllesjuken x3



noe mer? jo jeg skal trene ^^ gå opp og ned trapper er god trening hvem er med?

"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3471 på: 25. feb, 2011, 12:21 »
Tihi, jeg er fjern!!!
Myth comfirmed: man kan bli fjern av bedøvelse.
Og Xango hjelper mot fyllesyke? Oh må prøve.

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3472 på: 25. feb, 2011, 12:38 »
Meh, forsatt litt problemer med å få sovne om nettene >.< Hater det >:
Ellers så har jeg det bra ^^
Sjekka mailen min idag, og fant ikke bare en, men to Beta Application Keys for APB:Reloaded Beta ;D
Da begynner ventingen i håp om å komme inn i selve betaen ;D

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3473 på: 25. feb, 2011, 14:14 »
aædsgpijasdfgjafiågoafåoginadf

Jeg er lei av smerter. Jeg er lei av å kaste opp. >_>

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #3474 på: 25. feb, 2011, 14:23 »
åhhh kommer rett i fra dusjen som var himmelsk etter en god trenings økt ^^

ellers... dere vet hvor dere finner meg x3
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)