Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4840733 ganger)

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #8775 på: 21. apr, 2012, 23:16 »
frustrert, ensom, bored, irritert og sånn ellers i et crappy humør,

har tilbrakt mesteparten av helga på sofa en med div gammal scifi, så jeg kan jo ikke si att helga hittil har vert helt ille.

Vee

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 110
  • The Orange Fox
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #8776 på: 22. apr, 2012, 01:58 »
Lettere beruset og forvirra :O

Irie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 496
  • Telegram: Purrtail
    • Vis profil
    • Min furaffinity!
Sv: Din status!
« Svar #8777 på: 22. apr, 2012, 02:58 »
Sittet oppe til 3 for å lage kickoff video til seminaret jeg er på... Endelig ferdig.

TRØTT
Mow!

Vee

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 110
  • The Orange Fox
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #8778 på: 22. apr, 2012, 10:15 »
Sliten etter fyllekule i går. Er litt små flau da jeg klarte å ringe sjefen min og spørre om kebaben min straks var ferdig....  [blush]

Hundehode

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 153
  • Hvað er að frétta?
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #8779 på: 22. apr, 2012, 13:21 »
Sliten etter fyllekule i går. Er litt små flau da jeg klarte å ringe sjefen min og spørre om kebaben min straks var ferdig....  [blush]

Ops :S Håper det ordner seg!

OT: Lei av å være tvunget til asosialitet pga jobb og skole. Spesielt når jeg leser om fyllekuler m.m ;_;
Oslo-født bikkje i Stavanger for å bli smart.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #8780 på: 22. apr, 2012, 13:38 »
Nala ligger på fanget mitt! aaah~<3

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #8781 på: 22. apr, 2012, 14:12 »
En dag igjen i Danmark. Er litt skuffet over at vi ikke dro til Løveparken. v__v

Jaja, en uke til jeg starter i jobb i Bjørneparken. Det blir megauberawesome.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Din status!
« Svar #8782 på: 22. apr, 2012, 14:42 »
Lover på sjukehuset for snorke test, sov med slange i snuta.
Gudsjelov for ipad og dårlig beskyttede nettverk, og takk Odin for YouTube.
Også lest en bok, da.  Meh, forkjøla bjulv er forkjøla, "host og herk"
Hjem og brygge heksete!

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #8783 på: 22. apr, 2012, 18:36 »
god og koselig helg og bursdag =) men har savna Dax-kun for mye<3 med litt gråt på veien hjem. =(
kyuh, gleder meg til neste helg<3

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #8784 på: 22. apr, 2012, 22:27 »
UTDANNINGSSYSTEMET I DANMARK ER SÅ FANTASTISK!


Her har Norge noe å lære. ..tror jeg. Pappa skal ringe i morgen og høre med skolen, men om jeg har forstått det riktig så:

"Uddannelsen er gratis. Du får elevløn fra den dag, din uddannelsesaftale træder i kraft, altså både i praktik- og skoleperioderne. Begyndelseslønnen på uddannelsen er ca. 9.000 kr. om måneden, slutlønnen ca. 14.000 kr."

Dvs. jeg FÅR penger for å utdanne meg. Jeg trenger ikke å låne. Også er det jo snakk om en del penger. Mer enn det stakkerslige studielånet en får utbetalt hver måned i Norge.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #8785 på: 22. apr, 2012, 22:32 »
UTDANNINGSSYSTEMET I DANMARK ER SÅ FANTASTISK!


Her har Norge noe å lære. ..tror jeg. Pappa skal ringe i morgen og høre med skolen, men om jeg har forstått det riktig så:

"Uddannelsen er gratis. Du får elevløn fra den dag, din uddannelsesaftale træder i kraft, altså både i praktik- og skoleperioderne. Begyndelseslønnen på uddannelsen er ca. 9.000 kr. om måneden, slutlønnen ca. 14.000 kr."

Dvs. jeg FÅR penger for å utdanne meg. Jeg trenger ikke å låne. Også er det jo snakk om en del penger. Mer enn det stakkerslige studielånet en får utbetalt hver måned i Norge.
Nice =3
Sku ønske jeg vste det når jeg tok utdanning c.c'
Selv om jeg fikk penger som læring da..

Ellers alt er ok for min del.. Vil ha lengre helg =< med furs.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #8786 på: 22. apr, 2012, 22:38 »
Wolftale: Det gjelder riktignok for den spesifikke skolen jeg har søkt på, er ikke slik på alle skolene i Danmark. Men er man dansk statsborger får man studiestøtte som tilsvarer det norske studielånet. Dette er også penger en får til odel og eie.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #8787 på: 22. apr, 2012, 22:42 »
Wolftale: Det gjelder riktignok for den spesifikke skolen jeg har søkt på, er ikke slik på alle skolene i Danmark. Men er man dansk statsborger får man studiestøtte som tilsvarer det norske studielånet. Dette er også penger en får til odel og eie.
Vel, hadde også lyst til å ta dyrepasser som yrke, men turte ikke og manglende info på min ungdom skole førte til at jeg tok en real linje (mener det er det heter) som gå meg en utdanning i stedenfor studiekompentanse (noe jeg angrer litt på i dag, siden jeg ikke kommer no sted videre uten studiekompetanse).

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #8788 på: 22. apr, 2012, 22:44 »
Vel, hadde også lyst til å ta dyrepasser som yrke, men turte ikke og manglende info på min ungdom skole førte til at jeg tok en real linje (mener det er det heter) som gå meg en utdanning i stedenfor studiekompentanse (noe jeg angrer litt på i dag, siden jeg ikke kommer no sted videre uten studiekompetanse).

Dyreparken i Kristiansand krever ingen spessiell utdannelse for dyrepasserne sine, neste gang de lyser ut en stilling så kan du jo prøve, hvis det er det du har lyst til :)

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #8789 på: 22. apr, 2012, 22:53 »
Vel, hadde også lyst til å ta dyrepasser som yrke, men turte ikke og manglende info på min ungdom skole førte til at jeg tok en real linje (mener det er det heter) som gå meg en utdanning i stedenfor studiekompentanse (noe jeg angrer litt på i dag, siden jeg ikke kommer no sted videre uten studiekompetanse).

Dyreparken i Kristiansand krever ingen spessiell utdannelse for dyrepasserne sine, neste gang de lyser ut en stilling så kan du jo prøve, hvis det er det du har lyst til :)
Men det å være dyrepasser er et veldig populært yrke(misforstå meg rett, det er mange søkere per arbeidsplass), så de velger nok folk med høyest kompetanse. c:

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #8790 på: 22. apr, 2012, 22:55 »
Vel, hadde også lyst til å ta dyrepasser som yrke, men turte ikke og manglende info på min ungdom skole førte til at jeg tok en real linje (mener det er det heter) som gå meg en utdanning i stedenfor studiekompentanse (noe jeg angrer litt på i dag, siden jeg ikke kommer no sted videre uten studiekompetanse).

Dyreparken i Kristiansand krever ingen spessiell utdannelse for dyrepasserne sine, neste gang de lyser ut en stilling så kan du jo prøve, hvis det er det du har lyst til :)
Men det å være dyrepasser er et veldig populært yrke(misforstå meg rett, det er mange søkere per arbeidsplass), så de velger nok folk med høyest kompetanse. c:

Det gjelder jo de fleste yrker :)

De har skrevet en egen info side om hvordan man blir dyrepasser: http://www.dyreparken.no/jobb/Slik-blir-du-dyrepasser/ :)

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #8791 på: 22. apr, 2012, 23:15 »
Sitter og hører på musikk imens jeg tenker på hva jeg skal gjøre.
Kom hjem fra en herlig tur på Rena Leir med HVU. Fikk klå og tafse på våpen fra 2. Verdenskrig og frem til i dag, inkludert en RPG7 :D
Skytekinoen var ikke verst den heller. Klarte og få en fin samlig på både pistol og rifle.
Hadde ikke akkurat kledd meg bra nok til hjemturen på Skania-lasteplanet, og jeg måtte gå 3 kilometer hjem i regnværet, så nå er jeg forskjølet, og har muligens feber i tillegg :(

Ellers har jeg det ganske fint.

CrissyKatt

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #8792 på: 22. apr, 2012, 23:19 »
Jeg voicer med Tigre, Wire, Frida og Oda på skype imens jeg sitter i soffaen og kjeder meg slightly, loker rundt på dA og bare tenker på i morgen.
Jeg gruer meg, for jeg skal først til sykehuset og ta en sprøyte, også skal jeg til Doktoren, noe som er skikkelig SKIKKELIG ekkelt.
Kamilrazee

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #8793 på: 23. apr, 2012, 00:32 »
huff, kvalm, får ikke sove, piller? hjelper ikke en dritt >< kan ikke legene bare finne ut hva som er galt?
tegner og hører på  Mindless Self Indulgence

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #8794 på: 23. apr, 2012, 07:21 »
>w< ~~

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #8795 på: 23. apr, 2012, 07:40 »
Vel, hadde også lyst til å ta dyrepasser som yrke, men turte ikke og manglende info på min ungdom skole førte til at jeg tok en real linje (mener det er det heter) som gå meg en utdanning i stedenfor studiekompentanse (noe jeg angrer litt på i dag, siden jeg ikke kommer no sted videre uten studiekompetanse).

Dyreparken i Kristiansand krever ingen spessiell utdannelse for dyrepasserne sine, neste gang de lyser ut en stilling så kan du jo prøve, hvis det er det du har lyst til :)
Men det å være dyrepasser er et veldig populært yrke(misforstå meg rett, det er mange søkere per arbeidsplass), så de velger nok folk med høyest kompetanse. c:
eventuelt også folk som har jobbet med lignende - noe jeg har svært lite av :P

Trøtt i dag x.x

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #8796 på: 23. apr, 2012, 09:30 »
that`s it , brekker jeg meg en gang til stikker jeg hjem >< gah , jeg vill jo ikke ha fravær!

Miwa

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #8797 på: 23. apr, 2012, 09:57 »
Har hvert å tatt blodprøve i dag på uttalige mange flasker, siden dette er min største svakhet i verden satt jeg å ynket meg som en liten pyse... 

Nå begynner skoleåret å nærme seg slutten for meg, ikke lenge igjen til eksamene starter og før det er det heldagsprøver og prøveeksamener. Ser sinnsykt frem til at alt er overstått, og forstår overhode ikke hvor jeg skal få tid til russetiden x3

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #8798 på: 23. apr, 2012, 10:41 »
Feel you bro, tok blodprøve for første gang på innsiden av armen på fredag, did not approve :<

På vei til skolen etter å ha ligget syk med evt nyrestein i følge legen, i nesten en uke x_x
Gleder meg til å ta opp tentamen altså...
« Siste redigering: 23. apr, 2012, 10:45 av Pumzie »

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #8799 på: 23. apr, 2012, 11:43 »
*holder på å sovne hele tiden*