Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4841040 ganger)

Lucifer

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #9450 på: 12. jun, 2012, 09:55 »
Ingen muntlig, yaaaaaay :3

Caeruz

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 663
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #9451 på: 12. jun, 2012, 10:58 »
Jobber med forum til boken min  ;D
I can feel it growing strong, the wolf inside of me!
-Timeless Miracle - Curse of the werewolf

Jako

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 21
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #9452 på: 12. jun, 2012, 12:40 »
Sitter hjemme og jobber med muntlig. Jeg er ikke glad at jeg kom opp i tysk  >:(

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #9453 på: 12. jun, 2012, 13:33 »
Straks historie muntlig....
MEH =_=

Hørt fra de som var før meg at sensoren er bedriten, så woooh, dette kan bli gøy...

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #9454 på: 12. jun, 2012, 13:57 »
jeg trenger virkelig en  psykolog... jeg kan ikke holde på slik å la alt det negative og problemene mine gå utover andre ><
men det er i det minste fint å ha et sted i mellomtiden hvor jeg kan få ut hva jeg føler. Men legene i dag er et stort problem, jeg sa sist at de skulle sende meg til en psykolog, men det virket ikke som om det var noe alvorlig , bare " typiske" ungdoms problemer, men hvorfor har jeg da slitt med depresjon så lenge jeg kan huske, følt meg usikker å nervøs, jeg har mistenkt at jeg mulig har en diagnose for noe. Hvem vet  ... jeg takler ikke dette bra

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #9455 på: 12. jun, 2012, 15:24 »
Har holdt på med forberedelser til matte muntlig siden kl 11. Jeg sitter fast på forklaring av paranteser og hvordan de skal brukes, men ellers går det ganske greit.

Caeruz

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 663
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #9456 på: 12. jun, 2012, 16:16 »
jeg trenger virkelig en  psykolog... jeg kan ikke holde på slik å la alt det negative og problemene mine gå utover andre ><
men det er i det minste fint å ha et sted i mellomtiden hvor jeg kan få ut hva jeg føler. Men legene i dag er et stort problem, jeg sa sist at de skulle sende meg til en psykolog, men det virket ikke som om det var noe alvorlig , bare " typiske" ungdoms problemer, men hvorfor har jeg da slitt med depresjon så lenge jeg kan huske, følt meg usikker å nervøs, jeg har mistenkt at jeg mulig har en diagnose for noe. Hvem vet  ... jeg takler ikke dette bra

Awwww  :(

*klemme på* Håper ting blir bedre  :)
I can feel it growing strong, the wolf inside of me!
-Timeless Miracle - Curse of the werewolf

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #9457 på: 12. jun, 2012, 16:46 »
Nettopp lest det nye Nemi bladet. Templa er tilbake der ;D

Godt at Sjofel levere når Nemi skuffer. Stjele vitser fra Clients From Hell, det er svakt av Lise og kjedelig for oss som følger med på siden

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #9458 på: 12. jun, 2012, 18:12 »
Nettopp lest det nye Nemi bladet. Templa er tilbake der ;D

Indeed ^^


Wildcat

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 47
  • Also known as Siba the Ocelott.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #9459 på: 12. jun, 2012, 20:45 »
Dette har vært en fantastisk dag! : DDD

Fikk vite at jeg har fått lærlingplass i Oslo, så da blir jeg boende her i allefall to år til! : D

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Din status!
« Svar #9460 på: 12. jun, 2012, 20:54 »
jeg trenger virkelig en  psykolog... jeg kan ikke holde på slik å la alt det negative og problemene mine gå utover andre ><
men det er i det minste fint å ha et sted i mellomtiden hvor jeg kan få ut hva jeg føler. Men legene i dag er et stort problem, jeg sa sist at de skulle sende meg til en psykolog, men det virket ikke som om det var noe alvorlig , bare " typiske" ungdoms problemer, men hvorfor har jeg da slitt med depresjon så lenge jeg kan huske, følt meg usikker å nervøs, jeg har mistenkt at jeg mulig har en diagnose for noe. Hvem vet  ... jeg takler ikke dette bra

Kjipt å høre, jeg trur vell en del har å gjøre med folka våres. jeg mener de er jo faen ikke rektige. Jeg mener de har ikke akkorat vært sællig støttende. Ikke si det her til muttern da flipper hu bare ut, men jeg har faktisk sliti med depresjon siden jeg var på din alder. Jeg er manisk deppresiv, så det har sine oppturer, også hvor alt er helt konge. Jeg hadde en psykoyisk episode i forgie uke og vell jeg havner på Lier i en uke. Sorry at jeg ikke har sagt det til deg face to face, men som sagt vil ikke at muttern skal få vite det. Men siden dette kan være arvelig så ta en prat med Anna om det.

Uansett nokk emo. Du er jævlig smartere en det folk tror, og du er faktisk mye flinkere til å tegne en det jeg var på din alder. Og du maler allerede bedre en meg. Poenget er at du har et synsykt stort potensial om du bare går for det. Og en annen ting gi en lang og rugglete i hva andre syns, du tørr å være deg selv, tenke selv, noe mange andre som følger saueflokken alderig vill kunne klare.

Jo og en siste ting hold deg langt unna alt som er sterkere en tjall, det fucker deg opp skikkelig.

Ellers status her, sliten og litt... Ok veldig irritabel da, har vist overanstrengt meg 67 detaljerte digitalmalerier og 5 prosjekter på 6 månder, rart man klikker dah heh.
Uansett har det bra. Har bare så synsykt lyst på sjokolade.

« Siste redigering: 12. jun, 2012, 20:56 av Ziggy Wolf »

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #9461 på: 13. jun, 2012, 00:18 »
Jeg har det bra, men er litt trist fordi kjæresten min drar hjem igjen i morgen. :<

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #9462 på: 13. jun, 2012, 00:54 »
jeg trenger virkelig en  psykolog... jeg kan ikke holde på slik å la alt det negative og problemene mine gå utover andre ><
men det er i det minste fint å ha et sted i mellomtiden hvor jeg kan få ut hva jeg føler. Men legene i dag er et stort problem, jeg sa sist at de skulle sende meg til en psykolog, men det virket ikke som om det var noe alvorlig , bare " typiske" ungdoms problemer, men hvorfor har jeg da slitt med depresjon så lenge jeg kan huske, følt meg usikker å nervøs, jeg har mistenkt at jeg mulig har en diagnose for noe. Hvem vet  ... jeg takler ikke dette bra

Kjipt å høre, jeg trur vell en del har å gjøre med folka våres. jeg mener de er jo faen ikke rektige. Jeg mener de har ikke akkorat vært sællig støttende. Ikke si det her til muttern da flipper hu bare ut, men jeg har faktisk sliti med depresjon siden jeg var på din alder. Jeg er manisk deppresiv, så det har sine oppturer, også hvor alt er helt konge. Jeg hadde en psykoyisk episode i forgie uke og vell jeg havner på Lier i en uke. Sorry at jeg ikke har sagt det til deg face to face, men som sagt vil ikke at muttern skal få vite det. Men siden dette kan være arvelig så ta en prat med Anna om det.

Uansett nokk emo. Du er jævlig smartere en det folk tror, og du er faktisk mye flinkere til å tegne en det jeg var på din alder. Og du maler allerede bedre en meg. Poenget er at du har et synsykt stort potensial om du bare går for det. Og en annen ting gi en lang og rugglete i hva andre syns, du tørr å være deg selv, tenke selv, noe mange andre som følger saueflokken alderig vill kunne klare.

Jo og en siste ting hold deg langt unna alt som er sterkere en tjall, det fucker deg opp skikkelig.

Ellers status her, sliten og litt... Ok veldig irritabel da, har vist overanstrengt meg 67 detaljerte digitalmalerier og 5 prosjekter på 6 månder, rart man klikker dah heh.
Uansett har det bra. Har bare så synsykt lyst på sjokolade.



får ikke tak i anna nå og moren min stoler ikke helt på den nye legen, men jeg vil teste meg for å se om jeg har en slaks form for en lidelse, jeg har muligheten til å ringe, men å overtale legen til å få testet meg for noe er et problem
« Siste redigering: 13. jun, 2012, 00:56 av Flame »

Bird

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 396
  • Gnarly
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #9463 på: 13. jun, 2012, 12:24 »
5'er på samfunnsfag eksamen om den kalde krigen i Europa.
I am happyyyyy. C:

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #9464 på: 13. jun, 2012, 15:33 »
fikk ros på jobben... ^^ hihihi~

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #9465 på: 13. jun, 2012, 16:58 »
Fikk vite at Godt Nytt bladet jeg skal bli publisert i kommer med Rutetid o3o
Og pappa vil ha meg med på Europris for å kjøpe motorsykkelhjelm.

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #9466 på: 13. jun, 2012, 18:29 »
Våknet av at naboen spydde utenfor vinduet mitt i dag tidlig. Weeee :<

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #9467 på: 13. jun, 2012, 18:34 »
MUNTLIG EKSAMENSTREKK I MORGEN. REDD. KLARER IKKE Å IKKE SKRIVE I CAPS AAAAAAA.

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #9468 på: 13. jun, 2012, 18:59 »
Skal ut og hogge litt ved, så forhåpentlig vis får vi vekk restene av det 1,2 tonn treet vekk fra hagen vår, slik at arbeiderne kan komme og fikse plena etter flommen :P

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #9469 på: 13. jun, 2012, 19:39 »
MUNTLIG EKSAMENSTREKK I MORGEN. REDD. KLARER IKKE Å IKKE SKRIVE I CAPS AAAAAAA.

Me too!

Skal ha om 9/11, Gaza-krigen, Al-Qaida og Taliban :D YAAAAAAY <__<

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #9470 på: 13. jun, 2012, 20:07 »
Våknet av at naboen spydde utenfor vinduet mitt i dag tidlig. Weeee :<

O.o what the heck? D: eeeww~~

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #9471 på: 13. jun, 2012, 20:14 »
Våknet av at naboen spydde utenfor vinduet mitt i dag tidlig. Weeee :<

O.o what the heck? D: eeeww~~

minner meg om da en kompis spydde ut vinduet mitt, det var om å styrte flest øl, sier seg selv at det ikke er en bra ide da XD


status: sliten i hode og møkka sur, bare spist middag i dag , snakket med folk å sovet, så kommer jeg ned helt sliten i hue og får høre dette" hvorfor ser du sånn ut ? blir sliten bare av å se på deg" det er virkelig ikke noe man liker å høre når man er mentalt utslitt. heller ikke at noen maser på deg . Foreldra mine er korka i hue
« Siste redigering: 13. jun, 2012, 20:17 av Flame »

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #9472 på: 13. jun, 2012, 22:41 »
Jeg er trøtt. Satt oppe til jeg husker ikke hvor lenge med Skarpen, Burr og Vee og spilte Magic. Jeg vant begge gangene! Jeg er så pro. Eller så var det ferdigsydde decket mitt OP. Hm.

I morges hadde jeg planlagt halvannen time på å gjøre meg klar for å reise. Jeg fant ut at jeg trengte bare ti minutter på å pakke. Jeg fant også ut at det er veldig slitsomt å småløpe for å rekke en t-bane. :c

Nå så jeg nettopp Men in Black 3. Den var som.. forventet. Ikke spesielt morsom, heller ikke spesielt spennende. Men jeg ville gå fordi nostalgi, så kos var det nå uansett. x3

I morgen starter jeg på jobb igjen, 7 dager. Jeg har slappet av i fridagene mine, så jeg er giret på å komme tilbake igjen.

Vee

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 110
  • The Orange Fox
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #9473 på: 13. jun, 2012, 23:05 »
Hjemme igjen etter spontantur til Burr, Tellos, Skarpen og Atrox. Kjempe gøy selv om jeg var litt uggen i nesa. Pils, magic og walksies <3 xD

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #9474 på: 13. jun, 2012, 23:21 »
Jobba med Muntlig eksamen i hele dag.

S L I T E N :D