Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4840638 ganger)

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #10425 på: 03. sep, 2012, 18:37 »
Kopierer facebookstatusen min: Helvetes dritt. Nå er jeg lei.

PM meg eller poke meg på skype om du vil vite hvorfor.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Din status!
« Svar #10426 på: 03. sep, 2012, 22:53 »
Farvell...

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10427 på: 03. sep, 2012, 22:55 »
Farvell...


åååneida du , du forlater ikke meg!
The more i learn about people, the more i like my dog.

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Din status!
« Svar #10428 på: 04. sep, 2012, 02:38 »
Kommer hjem fra EF og skal sjekke status på ombyggingen huseieren har gjort på rommet mitt.. for å finne ut at han har klart å ta ned plastikken som skulle holde støv fra å spre seg på eiendelene mine.. og byggeren hadde vært tilbake. Alt jeg eier og har er nå fullt av sement støv, litt fuktig så det er umulig å få av.. Inni PCen, hele den gamle suiten min, senga mi er dekt, alle overflater, alle de dyre tegnebøkene mine, alt av sengeklær, teppe, pute, tegneblokkene... og cintiq tegnebrettet mitt.. Jeg har det offisielt ganske kjipt akkurat nå..

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #10429 på: 04. sep, 2012, 07:00 »
Kommer hjem fra EF og skal sjekke status på ombyggingen huseieren har gjort på rommet mitt.. for å finne ut at han har klart å ta ned plastikken som skulle holde støv fra å spre seg på eiendelene mine.. og byggeren hadde vært tilbake. Alt jeg eier og har er nå fullt av sement støv, litt fuktig så det er umulig å få av.. Inni PCen, hele den gamle suiten min, senga mi er dekt, alle overflater, alle de dyre tegnebøkene mine, alt av sengeklær, teppe, pute, tegneblokkene... og cintiq tegnebrettet mitt.. Jeg har det offisielt ganske kjipt akkurat nå..

Oj :(

Det var jo ikke akkurat en hyggelig hjemkomst. Håper det ordner seg, burde vel være mulig å få erstatning fra enten huseier eller bygger.

*hugs*

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10430 på: 04. sep, 2012, 08:17 »
Kommer hjem fra EF og skal sjekke status på ombyggingen huseieren har gjort på rommet mitt.. for å finne ut at han har klart å ta ned plastikken som skulle holde støv fra å spre seg på eiendelene mine.. og byggeren hadde vært tilbake. Alt jeg eier og har er nå fullt av sement støv, litt fuktig så det er umulig å få av.. Inni PCen, hele den gamle suiten min, senga mi er dekt, alle overflater, alle de dyre tegnebøkene mine, alt av sengeklær, teppe, pute, tegneblokkene... og cintiq tegnebrettet mitt.. Jeg har det offisielt ganske kjipt akkurat nå..

*klemmepå* vist du hadde plastik på eiendeler og sett selv at de var tilstrekkelig dekt før du dro, så tror jeg du skal snakke med huseier om evntuelt erstatning etc. hva hadde han å gjøre i leiligheten din i første omgang?

ps: kommer til å donere mer i dag :) skal bare til legen først ... sukk
The more i learn about people, the more i like my dog.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10431 på: 04. sep, 2012, 09:49 »
Kommer hjem fra EF og skal sjekke status på ombyggingen huseieren har gjort på rommet mitt.. for å finne ut at han har klart å ta ned plastikken som skulle holde støv fra å spre seg på eiendelene mine.. og byggeren hadde vært tilbake. Alt jeg eier og har er nå fullt av sement støv, litt fuktig så det er umulig å få av.. Inni PCen, hele den gamle suiten min, senga mi er dekt, alle overflater, alle de dyre tegnebøkene mine, alt av sengeklær, teppe, pute, tegneblokkene... og cintiq tegnebrettet mitt.. Jeg har det offisielt ganske kjipt akkurat nå..
Syns det er helt tragiskt at de kunne gjøre gjøre noe sånt =<
Snakk med huseier og forsikring.. Men det sug

Selv er jeg litt meh..

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #10432 på: 04. sep, 2012, 10:23 »
Så hvordan var ellers EF for folket som var der  ?

Tellos: Gawd hvordan kan folk gjøre no slikt da ?  ;/

Hundehode

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 153
  • Hvað er að frétta?
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10433 på: 04. sep, 2012, 11:01 »
Bussen kjørte forbi meg fordi jeg var opptatt av å se på noen snegler som hadde samlet seg på muren. Go me!

Kjenner en stikkende smerte i venstre lunge når jeg trekker pusten. Kan være at muskelaturen er øm etter den harde treninga igår eller så kan det være blodpropp. Hypokonder-bikkje strikes again!

Vel, vel. På tide å komme seg til universitetet får å gå student-mode. Engage!
Oslo-født bikkje i Stavanger for å bli smart.

TheSilentFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #10434 på: 04. sep, 2012, 11:05 »
Kommer hjem fra EF og skal sjekke status på ombyggingen huseieren har gjort på rommet mitt.. for å finne ut at han har klart å ta ned plastikken som skulle holde støv fra å spre seg på eiendelene mine.. og byggeren hadde vært tilbake. Alt jeg eier og har er nå fullt av sement støv, litt fuktig så det er umulig å få av.. Inni PCen, hele den gamle suiten min, senga mi er dekt, alle overflater, alle de dyre tegnebøkene mine, alt av sengeklær, teppe, pute, tegneblokkene... og cintiq tegnebrettet mitt.. Jeg har det offisielt ganske kjipt akkurat nå..

Å fy f... Det der er veldig typisk... Professional my @$$...[w-dizzy] Håper uansett at det blir bedre for deg, dude. Sånn skal det pinadø ikke være. :/

Tidlig morgen. Kjøpt drikke og satt ute og nytet utsikten over Trondheim en god god stund. ^^

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #10435 på: 04. sep, 2012, 11:35 »
Så hvordan var ellers EF for folket som var der  ?

Akkurat i dag driver folk å kommer seg etter EF. De fleste av oss landet natt til i dag, så vi er opptatt med pakking og klargjøring til morgendagen :)
Men EF var morsomt ^^

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Din status!
« Svar #10436 på: 04. sep, 2012, 12:10 »
Vel, nå har jeg fått roet meg ned litt, men får ikke sove mer for fy F jeg er sinna.. Axel ligger syk og alle rommene i huset er fuktige da det ikke finnes vinduer som dekker hullene i veggen lenger. Yey for godt bo-miljø. Jeg skal gjøre litt kur på Skarpen før jeg stikker ut.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10437 på: 04. sep, 2012, 12:24 »
Vel, nå har jeg fått roet meg ned litt, men får ikke sove mer for fy F jeg er sinna.. Axel ligger syk og alle rommene i huset er fuktige da det ikke finnes vinduer som dekker hullene i veggen lenger. Yey for godt bo-miljø. Jeg skal gjøre litt kur på Skarpen før jeg stikker ut.

kom oppover til nord-norge en stund :p har en hybel som du kan få bo i en stund :pp
The more i learn about people, the more i like my dog.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #10438 på: 04. sep, 2012, 13:56 »
Vel, nå har jeg fått roet meg ned litt, men får ikke sove mer for fy F jeg er sinna.. Axel ligger syk og alle rommene i huset er fuktige da det ikke finnes vinduer som dekker hullene i veggen lenger. Yey for godt bo-miljø. Jeg skal gjøre litt kur på Skarpen før jeg stikker ut.

OUCH! Si fra hvis det er for ille. Kan sikkert losje inn et par her.

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Din status!
« Svar #10439 på: 04. sep, 2012, 14:53 »
Det går bra. Vi får det til på en måte. Må bare jobbe ræva av oss en tid fremover :p

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10440 på: 04. sep, 2012, 15:27 »
Det går bra. Vi får det til på en måte. Må bare jobbe ræva av oss en tid fremover :p

det gjør du fra før, ikke braa :/
The more i learn about people, the more i like my dog.

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #10441 på: 04. sep, 2012, 16:03 »
Såre øyne....veldig såre øyne...

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10442 på: 04. sep, 2012, 16:23 »
Såre øyne....veldig såre øyne...
*hugs* =/ Dakal pusen..

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #10443 på: 04. sep, 2012, 18:47 »
hjemme fra EF18! >w< HADDE DET SÅ MORO ! men utorlig sliten i rygg og bein... >.< å foreldre som ønsker en hel rapport med detaljer så jeg ga dem papirer og bilder fra Ef18 så dem skulle slutte å mase sånn... x.x men desverre blitt sjuuuk... *snufs og sår hals og hører ikke godt siden flyturen hjem gjore øra tette som FFFFF* -hoste- >_< jaja... kommer over det.... -w- -sukk-

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #10444 på: 04. sep, 2012, 20:17 »
*Suk* Kunne virkelig trengt en eller annen gladnyhet nå.......  [sad]

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #10445 på: 04. sep, 2012, 20:59 »
Kroppen min er sår, og jeg prøver å få varmen igjen. Etter en del stress, mye buss, mye tog og mye venting, fikk jeg tak i lommeboken som jeg mistet på bussen i går. Lettelsen jeg følte da jeg fikk bekreftet på telefon at den var funnet, kan ikke beskrives. Jeg hadde noen timers lykke, kun fordi lommeboken hadde kommet til rette igjen.

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #10446 på: 05. sep, 2012, 04:06 »
PCD???

nahhhh denna revkatta har hadd det for awsome under meste av ef,
så ikke en gang det att jeg ble singel kan legge en demper kor happy jeg er,
har ikke kjent en slik ro i kroppen som jeg har nå, på mange år!

men for nå er det back to trucking.

Trenger penger til og skaffe meg suit, bliir såå skuffa over megselv hvis jeg ikke har suit til neste år.


Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10447 på: 05. sep, 2012, 07:30 »
Helt sykt at jeg sov så og si hele natta i går, vokne en liten stund, gå å legge seg, vokne seint på kvelden med superlavt blodsukker, fikse det så sovne igjen og sove til nå.

kiafhppasfhaohadsiohaihfdsijh jeg vil legge meg igjen egentlig ._.

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #10448 på: 05. sep, 2012, 07:33 »
Skulle ønske jeg kunne sove lenge. Er sliten, ekstremt trøtt, men jeg må tvinge meg opp a senga tidlig hver dag OTL....
Jeg vil bare sove.

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #10449 på: 05. sep, 2012, 08:49 »
sitter på skolen og sovner snart over tastaturet....Zzzzz
burde skaffe meg iskaffe elns
får ikke lov av legn å få i meg koffein, men hallo? morra i er ikke på skolen heller, og man dør jo av alt i dag