Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4840850 ganger)

archalla

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #10575 på: 13. sep, 2012, 09:10 »
Jeg er ikke i form i dag, men jeg er fortsatt på skolen, big mistake [w-cry]

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10576 på: 13. sep, 2012, 10:22 »
Sitter i tysken og gjør basically ingenting. Woo!

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #10577 på: 13. sep, 2012, 10:36 »
Må innrømme jeg stresser litt med tanke på at jeg skal flytte til Trondheim i helga for å begynne på skole :P

Trondheim!? Oo
Lykke til, og håper du vil trives der. Husk å hils trønderfursa fra oss.

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10578 på: 13. sep, 2012, 11:23 »
I don't feel good...
Hodet mitt spinner, det summer i ørene mine, nesen min renner, halsen min brenner og jeg hoster snart til jeg spyr her :<
Får ikke kontakt med muttern heller, så det ser ut til at jeg må karre meg på skolen OG jobbe seinere... Noe jeg ikke vil at all atm >.< Blærk...

#DatAwfulMorning

Klikketiklikk :D

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10579 på: 13. sep, 2012, 11:31 »
Sitter å hører på noe i tysken. Ikke at jeg akkurat gidder å følge med x3 ehdjsfaifh.

ser på alt annet mens jeg skriver. jeg er så pro at jeg ikke trenger å se på tastaturet mens jeg skriver nemmelig. stirrer intenst på vennina mi mens jeg skriver HEHEH.

MORRO.

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #10580 på: 13. sep, 2012, 12:00 »
Sitter her å funderer, hvordan virker nettbank og pay pal ... jeg vil ta comimisions nå!
tar allerede noe for malerier toppen 500, mest sansynelig 200-300

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #10581 på: 13. sep, 2012, 13:02 »
Sitter i Sandvika på jobbsøkekurs. Har kommet i kontakt med masse jobber, men må vente og vente på søknadsfrister. Kjenner også at tastaturet på denne datan begynner å ta knekken på hånden min.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Din status!
« Svar #10582 på: 13. sep, 2012, 15:02 »
Hei bare en liten statusraport: Jeg er fortiden innlagt på Lier, hvorfor? Fordi jeg har en del ting jeg trenger å jobbe med, føre jeg orker å melde meg inn i samfundet igjen.
Så jeg har suspandert alle sosiale medier og kobbler meg av nettet etter jeg har skrevet denne meldingen. Jeg vill forhåpentligvis være tilbake den 1. Oktober. Skulle det være noe spessielt er jeg tiljengelig på tellefon. Takk for meg.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #10583 på: 13. sep, 2012, 16:47 »
@Ziggy Ta tiden du trenger. Du er velkommen tilbake når du er i form igjen.

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #10584 på: 13. sep, 2012, 18:55 »
ukerapport fra revkatta:

15 timers arbeidsdager og ganske mye uflax er vell beste måten og beskrive uka mi på hitill.
mandag og tirsdag var ganske greie egentli men mye jobb, men på onsdag morgen så opplevde jeg ett av mine verste mareritt,

onsdagen starta ganske fint, sto opp i 03:00 tida, lasta opp med varer og var i fult driv ut av oslo,
i en fin lang nedoverbakke så bestemmer venstre fremmhjul seg for og explodere,
så sånn passe ute av kontroll i nermere 100kmt, ser jeg en mercedes komme ut av blindsona mi på venstre siden,
ansikts utrykket på personen i merc en kommer jeg nokk ikke til og glemme på en stund.
men med merca ute av faresonen så er det bare og holde seg fast, prøve og holde 50 tonn med stål sånn halveis i riktig retning, og håpe att det ikke er noen andre i blindsona.

etter litt noe som følest ut som en evighet så stoppa go volvoen i vestre fil, uten og ha knust noen andre/ennet enn front deler på merca,
så der sitter jeg med slipknot på HØYT volum på stereoen, i venstre fil på motorveien og slipper ut et høyt gledes hyl for att jeg klarte og holde volvoen i rigtig retning,
etter det så er det den obligatoriske telefonen til politi og rednings bil.

enden på visa er att jeg har fått hurtigleksjon i og ratte gammal volvo, og må bruke deler av fredagen på og få fiksa opp igjen bilen før jeg lever den tilbake til han som normalt kjører den.

legger med et bilde av dekket etter jeg fikk stoppa.

#krøller seg sammen i senga si og sovner#



Logen Felxon

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
Sv: Din status!
« Svar #10585 på: 13. sep, 2012, 19:27 »
Må innrømme jeg stresser litt med tanke på at jeg skal flytte til Trondheim i helga for å begynne på skole :P

Særr?
Inflyttingsfest hos deg da? <3
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10586 på: 13. sep, 2012, 20:21 »
Sitter på jobb med rennende nese, hes stemme og raspete hals. Hosthosthost, lei av å hoste til eg nesten kaster opp. >.<

Good thing there's internet here, har mye å gjøre på nettet! :) Lyspunktet i en ellers rævva tilværelse. Hehe. Prøver å holde humøret positivt, men er ikkje så sykt lett når kroppen får kols bare du puster vanlig.

Fant også ut at skolen har sendt meg faktura for høstsemesteret, og at fakturaen forfaller DENNE UKEN. Og lånekassen har ENDA ikkje godtatt søknaden min. Panikk anyone? 23000 kroner er litt mye for meg når eg har 100 kroner kontant...... Håper det ordner seg, hvis ikkje er det totalt fucked up :S

Klikketiklikk :D

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #10587 på: 13. sep, 2012, 21:03 »
Jeg tror jeg har klart å få noen venner after all. Og det krevde null innstats. Heh.

Avaarana

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 107
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10588 på: 13. sep, 2012, 21:35 »
Sitter og tegner på en art trade som Fenrixion på DeviantArt spurte meg om. Er skikkelig gira fordi jeg elsker tegningene hennes. Ble sykt overraska da ho spurte meg om å trade n__n
Facebook  ♥ TumblrTwitterInstagram ♥ Skype: avaarana92

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #10589 på: 14. sep, 2012, 07:20 »
i dag er det bare:
gymmen
dusj
lese bok
reise inn til oslo
møte kjæresten =) ~ <3
være der til søndagen >w<

NamNam

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 223
  • Meow.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10590 på: 14. sep, 2012, 08:05 »
Oh, idag drar jeg til pappa etter skolen. :3 Blir hos han til den 23. <w< Yay.
~A single hug, can change a whole life.~ Fusty Tryshz.


FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #10591 på: 14. sep, 2012, 08:36 »
Hei bare en liten statusraport: Jeg er fortiden innlagt på Lier, hvorfor? Fordi jeg har en del ting jeg trenger å jobbe med, føre jeg orker å melde meg inn i samfundet igjen.
Så jeg har suspandert alle sosiale medier og kobbler meg av nettet etter jeg har skrevet denne meldingen. Jeg vill forhåpentligvis være tilbake den 1. Oktober. Skulle det være noe spessielt er jeg tiljengelig på tellefon. Takk for meg.

fortsatt mulg å møte Ida på senterret og få tak i rettetanga og skole pc,n?
hele går på at jeg burde hatt noen programmer , som potoshop og windows pakka, ellers får du kjøpt det og lagt inn sikkert.
Vurderer snart legge meg inn igjen sjøl, fikk anfall senest i går og begynnte og grie på skolen, så ble kjørt hjem av " helse dama"

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #10592 på: 14. sep, 2012, 09:46 »
i dag er det bare:
gymmen
dusj
lese bok
reise inn til oslo
møte kjæresten =) ~ <3
være der til søndagen >w<

Ca. samme bare at vi ikke har gym og jeg dusja i dag morgest og kjæresten bor her i byen ; P

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #10593 på: 14. sep, 2012, 10:14 »
det lukter bacon her... >.< ingen som stekt bacon i dag.... <.<

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10594 på: 14. sep, 2012, 10:47 »
Holder på med filmprosjekt, og gruppa mi er ferdig med filming, noe vi hadde hele dagen til. Redigering er individuelt, så nå skal jeg bare overføre filene så stikker jeg hjem! Media er diggings.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10595 på: 14. sep, 2012, 11:09 »
NATURFAAAG.

også løper jeg hjem.

woo.

Hundehode

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 153
  • Hvað er að frétta?
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10596 på: 14. sep, 2012, 11:14 »
i dag er det bare:
gymmen
dusj
lese bok
reise inn til oslo
møte kjæresten =) ~ <3
være der til søndagen >w<

Ca. samme bare at vi ikke har gym og jeg dusja i dag morgest og kjæresten bor her i byen ; P

Ca. det samme bare at jeg har forelesning, så til byen for å trene, så dusje, så besøke kjæresten =) Hvor langt kan vi dra denne?
Oslo-født bikkje i Stavanger for å bli smart.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10597 på: 14. sep, 2012, 13:44 »
i dag er det bare:
gymmen
dusj
lese bok
reise inn til oslo
møte kjæresten =) ~ <3
være der til søndagen >w<

Ca. samme bare at vi ikke har gym og jeg dusja i dag morgest og kjæresten bor her i byen ; P

Ca. det samme bare at jeg har forelesning, så til byen for å trene, så dusje, så besøke kjæresten =) Hvor langt kan vi dra denne


Skal vi se  :P først jobb, så jobbe litt til,kjøre i 40 min for å komme meg hjem, dusje og så handle øl til naboen + meg selv, skal låse meg inne og ikke se dagslys før på mandags morgen :P nærmeste jeg kommer kjæreste er naboen min xp, men katta er mer sosial .. xD
The more i learn about people, the more i like my dog.

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10598 på: 14. sep, 2012, 14:39 »
Hadde en ganske så fin dag, I gymmen løp vi 5 km. Litt morsomt at jeg var den eneste som gledet meg til det :D
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10599 på: 14. sep, 2012, 14:41 »
Ser ut som "concrud" har begynt å ta meg.. Dog tviler på at det egentlig er no annet enn en vanlig forkjølelse..