Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4840683 ganger)

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11275 på: 19. nov, 2012, 12:26 »
Tsk, dere har jo åpenbart noe i mot meg når dere harasser meg når jeg gjør det samme som alle andre. >:>:>:>

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11276 på: 19. nov, 2012, 12:51 »
jeg har personlig ikke noe i mot deg, menneh... har mista all respekt mot deg etter den samtalen vi hadde over facebook, og det kan du takke degselv for xD

hvordan resten av folket ser på deg aner jeg ikke. Men jeg personlig kan ikke si at jeg vil du skal dø, jeg vil heller bare ha en viss distanse fra deg, det kan du også takke degselv for! Om du tror meg eller ikke er ditt problem xD

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #11277 på: 19. nov, 2012, 12:58 »
Jeg poster ikke så mye at det gjør noe. Hadde det vært hvem som helst annen som hadde hatt samme bilde, hadde dere ikke brydd dere. Ihvertfall ikke så mange av dere <:

Det å leke troll på forumet er ikke akseptert. Fjern signaturen din, den er større enn samtlige poster i emnet.

Oh please. Jeg leker ikke. <_< Dere blir jo ikke fornøyd med meg før jeg har tatt livet av meg.

Spicey se. Vi har ingentiong imot meg, men vi har noe imot folk som ikke flyer seg til reglene. Selv Admi sier ifra.
Hadde jeg vært deg hadde jeg bare fjerna den å gtt videre. Til bedre for alle.
Du slipper det du kaller harrasing og vi ja. Slipper irriterende siganturer ?  :3

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11278 på: 19. nov, 2012, 13:04 »
Lulz, jeg vil ikke ha noe med deg å gjøre, Glow.

Og Felixcani... jeg har en like irriterende signatur som alle andre her inne. Må jeg fjerne den, kan alle andre det også.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11279 på: 19. nov, 2012, 13:14 »
on-t: Sitter i timen og skal snart se en video i naturfagen. Fy faen missliker læreren MASSEMYE. Ferdig om 40 min cirka.

Miwa

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #11280 på: 19. nov, 2012, 13:23 »
Lulz, jeg vil ikke ha noe med deg å gjøre, Glow.

Og Felixcani... jeg har en like irriterende signatur som alle andre her inne. Må jeg fjerne den, kan alle andre det også.

Hvem andre har en flashende signatur som er større en status innleggene her inne?  ???

---

Rekondo har tydeligvis fått betennelse, og jeg det vanlige. Finfin Mandag hjemme! ._.
« Siste redigering: 19. nov, 2012, 13:25 av Nox »

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11281 på: 19. nov, 2012, 13:24 »
Lulz, jeg vil ikke ha noe med deg å gjøre, Glow.

Og Felixcani... jeg har en like irriterende signatur som alle andre her inne. Må jeg fjerne den, kan alle andre det også.

Hvem andre har en flashende signatur som er større en status innleggene her inne  ???

Jeg har ikke det nå lenger? :):):):)):):
Hvor lenge skal dere kaste denne ballen?

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #11282 på: 19. nov, 2012, 13:37 »
Dunno men "Humans are born alone and die alone" er da ikke noe til sigantur  : P  ? Sure mange sine er store og er gif. men de har mer positivt tema. Men I dunno mer. Opp til admin.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #11283 på: 19. nov, 2012, 14:22 »
da... er håret mitt farga... ^_^

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11284 på: 19. nov, 2012, 14:59 »
Dunno men "Humans are born alone and die alone" er da ikke noe til sigantur  : P  ? Sure mange sine er store og er gif. men de har mer positivt tema. Men I dunno mer. Opp til admin.

Du irriterer meg grenseløst, og er et klart eksempel på tingene jeg påpekte tidligere. Verden er ikke happy-go-lucky.

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #11285 på: 19. nov, 2012, 15:00 »
Jeg vet ikke hvem som er mest tragisk, Spicey som er "xXhardxcoretrollXx" eller dere som gidder å krangle med hun ._.

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #11286 på: 19. nov, 2012, 15:13 »
Jeg har egentlig litt lyst til å droppe ut. Samtidig som jeg ikke har det. Jeg liker lærerne mine nå, jeg liker folka rundt meg.. og jeg at jeg bare vil ta opp de samme fagene om jeg starter igjen til neste år, fordi jeg er sta. v_v Er staheten som holder meg ved skolebenken nå, ikke motivasjon.

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #11287 på: 19. nov, 2012, 15:21 »
Dunno men "Humans are born alone and die alone" er da ikke noe til sigantur  : P  ? Sure mange sine er store og er gif. men de har mer positivt tema. Men I dunno mer. Opp til admin.

Du irriterer meg grenseløst, og er et klart eksempel på tingene jeg påpekte tidligere. Verden er ikke happy-go-lucky.

Ok sorry da...... Tenkte bare på å holde d litt koselig her da   :-\

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11288 på: 19. nov, 2012, 15:28 »
Var deilig å skrive novelle på skolen, når jeg kan velge hva jeg vil skrive. Det eneste som ikke var så deilig var å gå hjem i pøs vær :/
Nå skal jeg sitte i min ødelagte stol, med en stor bolle med fiskesuppe mens jeg ser på noe furry bilder  [ureshii]
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #11289 på: 19. nov, 2012, 15:31 »
Det er to på skolen som er helt som Svampebob og Patrik. Dumme som brød, bråkete og har mye fantasi. Han ene heter til og med Patrik x3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11290 på: 19. nov, 2012, 15:32 »
Dunno men "Humans are born alone and die alone" er da ikke noe til sigantur  : P  ? Sure mange sine er store og er gif. men de har mer positivt tema. Men I dunno mer. Opp til admin.

Du irriterer meg grenseløst, og er et klart eksempel på tingene jeg påpekte tidligere. Verden er ikke happy-go-lucky.

Ok sorry da...... Tenkte bare på å holde d litt koselig her da   :-\

Det er umulig så lenge ingen vil gjøre en innsats. Tror det bare er å legge den tanken bak seg.. :c

---

Har migrene! YAY!!1

EDIT: Åh! Når jeg sier "ingen" så burde alle skjønne hva jeg mener, jeg mener såklart ikke absolutt alle. Et fåtall mennesker her inne er hva jeg sikter til.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #11291 på: 19. nov, 2012, 15:56 »
Jeg har egentlig litt lyst til å droppe ut. Samtidig som jeg ikke har det. Jeg liker lærerne mine nå, jeg liker folka rundt meg.. og jeg at jeg bare vil ta opp de samme fagene om jeg starter igjen til neste år, fordi jeg er sta. v_v Er staheten som holder meg ved skolebenken nå, ikke motivasjon.
Hrm. Et friår kan være nyttig. Men det kan også bli veldig vanskelig å komme seg tilbake til skolebenken. Så skjønner at du har et vanskelig valg. Jeg tok et friår da jeg gikk på bachelor på biologi, men det hjalp ikke særlig med motivasjonen. Så jeg råder deg til å presse deg gjennom det, om du kan klare det.

Jeg hater ikke verden lengre, fordi den er fylt av mennesker som gjør meg glad. En av dem skal jeg henge med i kveld.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #11292 på: 19. nov, 2012, 16:02 »
Dunno men "Humans are born alone and die alone" er da ikke noe til sigantur  : P  ? Sure mange sine er store og er gif. men de har mer positivt tema. Men I dunno mer. Opp til admin.

Du irriterer meg grenseløst, og er et klart eksempel på tingene jeg påpekte tidligere. Verden er ikke happy-go-lucky.
Selvom verden ikke er happy-go-lucky, trenger ikke du gjøre den verre enn den allerede er. Du trenger ikke dra andre ned i søla om de har et mer positivt syn på verden enn deg.
En kommer mye lengre med en positiv vinkling på ting her i verden.
Skjerp deg, du har fått tilsnakk fra flere medlemmer her inne, pluss moderator og du nekter likevel å høre etter.

On Topic:
Jeg har det bra, vurderer å lage middag snart. Argos spiller Assassins Creed III og klapper hunder. Oh yeah, so hardcore. :D

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11293 på: 19. nov, 2012, 16:04 »
Herregud, jeg vet ikke hva jeg har gjort nå? Dere har jo fått viljen deres. Skjerp deg selv <:

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11294 på: 19. nov, 2012, 16:21 »
Så signaturen min er stor og flashy? Eller er jeg ikke en del av "alle andre"? Føler meg ikkje som en del av alle andre hvertfall, så den er nå grei. I'll die alone, i tillegg? Ugh. Bare negative ting nå. :<

Dagen min ble litt verre nå. Men den vil vel bli bedre etterhvert, vi får se. x.x

Klikketiklikk :D

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11295 på: 19. nov, 2012, 16:34 »
Så signaturen min er stor og flashy? Eller er jeg ikke en del av "alle andre"? Føler meg ikkje som en del av alle andre hvertfall, så den er nå grei. I'll die alone, i tillegg? Ugh. Bare negative ting nå. :<

Dagen min ble litt verre nå. Men den vil vel bli bedre etterhvert, vi får se. x.x

Hadde ikke trodd at du var så barnslig at du måtte henge deg på >: 9 mot 1 er urettferdiiig.

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11296 på: 19. nov, 2012, 16:38 »
Vel, alle ble addressert når du skriver alle andre, så eg måtte jo bare poengtere det. Eg har ikkeno imot deg Spicey, det var i grunnen derfor eg sendte deg PM in the first place istedenfor å ta det på hele forumet... Men du svarte ikkje, men heller gikk til krig, så eg følte eg måtte hoppe på for å bli hørt >: Sorry.

Elsker den nye signaturen din nå btw. Selv om du fortsatt troller. x)

Klikketiklikk :D

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11297 på: 19. nov, 2012, 16:43 »
Meh, føler meg bare angrepet. Alle andre kan gjøre hva faen de vil, men bare fordi jeg har startet diskusjoner/krangler før blir jeg hatet, og alt jeg gjør blir feil.
Dere er barnslige. Ta noen på deres egen størrelse. <:

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11298 på: 19. nov, 2012, 16:43 »
vel nok krangling om teite ting :p og om du ikke bare leker troll så synes jeg ikke det er noe spesielt kult heller :p men den signaturen du har nå er en forbedring :p tar hvertfall ikke opp en halv side.

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #11299 på: 19. nov, 2012, 17:19 »
Jeg har egentlig litt lyst til å droppe ut. Samtidig som jeg ikke har det. Jeg liker lærerne mine nå, jeg liker folka rundt meg.. og jeg at jeg bare vil ta opp de samme fagene om jeg starter igjen til neste år, fordi jeg er sta. v_v Er staheten som holder meg ved skolebenken nå, ikke motivasjon.
Hrm. Et friår kan være nyttig. Men det kan også bli veldig vanskelig å komme seg tilbake til skolebenken. Så skjønner at du har et vanskelig valg. Jeg tok et friår da jeg gikk på bachelor på biologi, men det hjalp ikke særlig med motivasjonen. Så jeg råder deg til å presse deg gjennom det, om du kan klare det.

Jeg hater ikke verden lengre, fordi den er fylt av mennesker som gjør meg glad. En av dem skal jeg henge med i kveld.

Det er det. Jeg kjenner at jeg kanskje kommer til å bli litt for glad i friheten uten skole, så jeg prøver å holde ut så godt jeg kan.