Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4840691 ganger)

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11350 på: 25. nov, 2012, 01:15 »
Dunno men "Humans are born alone and die alone" er da ikke noe til sigantur  : P  ? Sure mange sine er store og er gif. men de har mer positivt tema. Men I dunno mer. Opp til admin.

Du irriterer meg grenseløst, og er et klart eksempel på tingene jeg påpekte tidligere. Verden er ikke happy-go-lucky.

Alle har sine egne filtere som de oppfatter verden igjennom. For noen er glasset halvfullt, for andre er det halvtomt.

Kort fortalt, slik du vil verden skal være, slik blir den for deg.

Ikke begynn, og ikke bland deg i ting du ikke har vett på <:

Og det høres ut som crap.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11351 på: 25. nov, 2012, 04:56 »
Hva som vi bare slutter å i det hele tatt replye på hva Spicey sier og gjør med mindre det går helt mot forumets regler. Ser jo ut som at ALT blir til/kan bli til en helsikes diskusjon.. >:I

Sorry as Spicern, men akkurat der følte jeg for å si noe as. Syns det du holder på med begynner å bli litt på trynet...

---
Vokna nettopp med vondt pga høyt blodsukker.. tror jeg skal hoppe i dusjen.. bruker som regel å bli bedre da x3

Pycnopodia

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 662
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11352 på: 25. nov, 2012, 07:26 »
Alle har sine egne filtere som de oppfatter verden igjennom. For noen er glasset halvfullt, for andre er det halvtomt.

Kort fortalt, slik du vil verden skal være, slik blir den for deg.

Ikke begynn, og ikke bland deg i ting du ikke har vett på <:

Og det høres ut som crap.

Når det virker som at ingen andre forstår, kan det være et tegn på at det er vi selv som trenger å forstå noe. Noen ganger er det man vil gjøre og høre, ikke det som man trenger å lære og forstå.

Et godt eksempel på dette er rollen du plasserer deg i nå, du liker gjerne ikke at andre skal belære deg og si hva du skal gjøre mens det er du selv som forårsaker det og ber om det. De reaksjonene henter du ut av andre, og hvis du vil andre skal slutte med det er det ikke verre enn å slutte å dra det ut av dem.

Valget er ditt :)

Cyber Sheppie

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 754
  • May the music of my soul never fade
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #11353 på: 25. nov, 2012, 11:56 »
Sliten, lite penger igjen til mat og trøtt. Får heller ikke mer før på lørdag.

*Survival mode engaged*
In Soviet Russia, table flips you.
┬─┬ ︵ /(.□. \)

Caeruz

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 663
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11354 på: 25. nov, 2012, 12:09 »
Føler meg fortsatt litt sliten etter festen i går  :P
I can feel it growing strong, the wolf inside of me!
-Timeless Miracle - Curse of the werewolf

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11355 på: 25. nov, 2012, 14:29 »
Hva som vi bare slutter å i det hele tatt replye på hva Spicey sier og gjør med mindre det går helt mot forumets regler. Ser jo ut som at ALT blir til/kan bli til en helsikes diskusjon.. >:I

Sorry as Spicern, men akkurat der følte jeg for å si noe as. Syns det du holder på med begynner å bli litt på trynet...

---
Vokna nettopp med vondt pga høyt blodsukker.. tror jeg skal hoppe i dusjen.. bruker som regel å bli bedre da x

Må du ta å skjerpe deg. Det var dere som måtte ta det opp igjen. Trenger ikke blande deg hele tiden om du er så forbanna lei :D:D:D


Og Pycno, du er en uke for sen for denne diskusjonen. kthnxbai
« Siste redigering: 25. nov, 2012, 14:31 av SpiceyFeline »

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #11356 på: 25. nov, 2012, 15:13 »
Hva som vi bare slutter å i det hele tatt replye på hva Spicey sier og gjør med mindre det går helt mot forumets regler. Ser jo ut som at ALT blir til/kan bli til en helsikes diskusjon.. >:I

Sorry as Spicern, men akkurat der følte jeg for å si noe as. Syns det du holder på med begynner å bli litt på trynet...

---
Vokna nettopp med vondt pga høyt blodsukker.. tror jeg skal hoppe i dusjen.. bruker som regel å bli bedre da x3
Alle har sine egne filtere som de oppfatter verden igjennom. For noen er glasset halvfullt, for andre er det halvtomt.

Kort fortalt, slik du vil verden skal være, slik blir den for deg.

Ikke begynn, og ikke bland deg i ting du ikke har vett på <:

Og det høres ut som crap.


Når det virker som at ingen andre forstår, kan det være et tegn på at det er vi selv som trenger å forstå noe. Noen ganger er det man vil gjøre og høre, ikke det som man trenger å lære og forstå.

Et godt eksempel på dette er rollen du plasserer deg i nå, du liker gjerne ikke at andre skal belære deg og si hva du skal gjøre mens det er du selv som forårsaker det og ber om det. De reaksjonene henter du ut av andre, og hvis du vil andre skal slutte med det er det ikke verre enn å slutte å dra det ut av dem.

Valget er ditt :)

Agreed mer eller mindre  ^^

wolf: l Enig med dette å  :/ Blir mer eller mindre bare trøbbel å konflikt å tipper admi er grundig lei av dette...... Så ja  ^^
« Siste redigering: 25. nov, 2012, 15:18 av felixcani »

ㅤDenster

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • ?!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11357 på: 25. nov, 2012, 15:39 »
skole i mårra
har ikke lyst å dra no ;^;

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11358 på: 25. nov, 2012, 16:17 »
Ta å slutt med den diskusjonen nå da. Den var ferdig for lenge siden, og dere trenger ikke å starte opp en ny en på grunn av den.
Alle kan ha forskjellige meninger, men om de er frastøtende, kan dere la være å legge dem ut. Det å åpenbart ignorere en person er ikke ok, uansett hvordan personen oppfører seg (sett bort fra trolling, som er et ban offense såvidt jeg har forstått det).
Hvis dere har flere meninger, ikke ta dem opp her, gjør det via PM. Det her er ingen diskusjons-tråd. Begge parter kan gi seg med å si offensive ord til hverandre, og gi seg med passiv aggresjon også. Hvis dere har noe ekstra nå, vær så snill og ta det opp i PM.

------------------
On-T:
Har besøk av en venn akkurat nå. Lot han spille Black Ops 2 med lillebroren min, så får jeg tid til å gjøre stuff jeg også.

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #11359 på: 25. nov, 2012, 16:23 »

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #11360 på: 25. nov, 2012, 16:40 »
Sitter på flybussen på vei til Flesland. Skal ta fly til Køben, deretter tog til Kolding. Er ikke hjemme før sent i kveld, og da er jeg nok kjempesliten.  Men jeg har hatt den beste helgen på jeg vet ikke hvor lenge.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11361 på: 25. nov, 2012, 16:54 »
The more i learn about people, the more i like my dog.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11362 på: 25. nov, 2012, 16:54 »
Sitter på flybussen på vei til Flesland. Skal ta fly til Køben, deretter tog til Kolding. Er ikke hjemme før sent i kveld, og da er jeg nok kjempesliten.  Men jeg har hatt den beste helgen på jeg vet ikke hvor lenge.

yay :3
The more i learn about people, the more i like my dog.

archalla

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #11363 på: 25. nov, 2012, 19:23 »
dette er virkelig den beste helgen helgen på lenge<3

Pycnopodia

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 662
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11364 på: 25. nov, 2012, 20:27 »
Bursdag i dag!! :DD

passera

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 210
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11365 på: 25. nov, 2012, 20:46 »
Bursdag i dag!! :DD

gratulerer ^^

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #11366 på: 25. nov, 2012, 21:44 »
Å herregud jeg har aldri hatt så lyst på julekake i hele mitt liv. :CCC

Miwa

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #11367 på: 25. nov, 2012, 22:44 »
Bursdag i dag!! :DD
Gratulerer med dagen! ^-^

---

Arbeider med en character lekse som for lengst skulle ha hvert innlevert... oups :x

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #11368 på: 25. nov, 2012, 23:29 »
Bursdag i dag!! :DD
gz :D

On-t: Dat feel når jeg kommer hjem fra Norge og har fått en roomie helt på random. Førsteinntrykket er en 27-åring med ring i nesen som gamer. Det er ikke worst case scenario, da.

Shade

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 81
    • Vis profil
    • DA
Sv: Din status!
« Svar #11369 på: 25. nov, 2012, 23:37 »
sliten men okay og vil ikke på skolen i morra.
livet er hard men også kjempe bra :3

Piro

  • Gjest

Seinos

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 188
  • dårlig ordspill
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11371 på: 26. nov, 2012, 00:24 »
Skal opp tidlig om ett fåtall av timer, men får absolutt ikke sove... :C
Skype - Seinos.Sky | Steam - Seinos_sky

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #11372 på: 26. nov, 2012, 05:43 »
Den nye roomien min har alarmer i flertall som startet klokken 5. Also: http://www.youtube.com/watch?v=OTlEQhU8vmM

Jeg GLEDER meg til jeg kommer hjem fra skolen og jeg skal få noen ord med skolehjemsguidene. Vi skal egentlig få to ukers varsel om noen flyttet inn, jeg fikk 0.

Kereshni

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 536
  • http://kerayne.com/
    • Vis profil
    • Kerayne
Sv: Din status!
« Svar #11373 på: 26. nov, 2012, 08:24 »
Den nye roomien min har alarmer i flertall som startet klokken 5. Also: http://www.youtube.com/watch?v=OTlEQhU8vmM

Jeg GLEDER meg til jeg kommer hjem fra skolen og jeg skal få noen ord med skolehjemsguidene. Vi skal egentlig få to ukers varsel om noen flyttet inn, jeg fikk 0.


Står alltid opp rundt 05:00 - 05:40, skjønner deg... helt ... slitsomt XD

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #11374 på: 26. nov, 2012, 08:38 »
o.o myu~~ *sitter å tenker på mye*