Skrevet av Emne: partial suit kritikk?  (Lest 3831 ganger)

deer

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 50
    • Vis profil
partial suit kritikk?
« på: 27. jun, 2012, 15:00 »

min første suit, kunne godt fått litt kritikk! jeg vet allerede et par små-ting, som at halen er for tynn, ørene er litt langt nede, må shave fjeset litt mer & nakke-pelsen er litt rar.
men hvis dere har mer å si så bare kom ut med det, Jeg har tenkt å lage mer suits i framtiden så hadde vært fint med mer kritikk/hjelp/tips. :3
(hadde ikke nok pels til mye av dette, derfor er halen tynn, kort nakke-pels, ingen feetpaws etc.)

Templa

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
    • Vis profil
    • Templa Creations
Sv: partial suit kritikk?
« Svar #1 på: 27. jun, 2012, 16:20 »
Jeg syntes det ser veldig bra ut! :D
Jeg syntes bare halen så tynn ut, men det nevnte du jo også selv Så da var det ikke noe mer jeg hadde å komme med X)


Gleder meg ihvertfall til å se fler ^^

Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Sv: partial suit kritikk?
« Svar #2 på: 27. jun, 2012, 17:12 »
Fra mitt perfeksjonistiske synspukt:

- Syns hodet var fint :3, trenger kanskje en børst for å bli mer fluffy.
- Litt for synlig overgang mellom arm og håndpoter
- Benpelsen sitter altfor løst
- Halen er for lang og vil fort bli møkkete og slitt når den soper bakken.

Stå på! Allround er suiten veldig søt :3. Småtingene jeg kritiserte kan lett fikses ;).
« Siste redigering: 27. jun, 2012, 17:14 av Svedge »

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: partial suit kritikk?
« Svar #3 på: 27. jun, 2012, 17:31 »
Veldig bra gjort :)

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: partial suit kritikk?
« Svar #4 på: 27. jun, 2012, 19:06 »
bra gjort... ^^ syns nå jeg...~ myu

CrissyKatt

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Sv: partial suit kritikk?
« Svar #5 på: 28. jun, 2012, 00:54 »
Hmmm
nesa ble litt liten, pluss ja, jeg er enig med Svedge att benpelsen henger litt løst, og dette er veldig nitpicking men øyebryna er ikke identiske
Kamilrazee

Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
Sv: partial suit kritikk?
« Svar #6 på: 29. jun, 2012, 19:35 »
bra jobba
tsuna ^^

Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
Sv: partial suit kritikk?
« Svar #7 på: 03. jul, 2012, 19:52 »
likte pelsen ganske godt hvor kjøpte du den. ^^
har utrolig lyst på en helt hvite med svart sveis med moving jaw men finer ingen biligere lagere
tsuna ^^

deer

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 50
    • Vis profil
Sv: partial suit kritikk?
« Svar #8 på: 04. jul, 2012, 05:56 »
kjøpte pelsen på fabric.com c:
jeg lager partial suits billigt, hvis du er interestert. (:

Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
Sv: partial suit kritikk?
« Svar #9 på: 04. jul, 2012, 10:12 »
kjøpte pelsen på fabric.com c:
jeg lager partial suits billigt, hvis du er interestert. (:
umm hvor mye ville det ha bllit for en white fursuit   med svart sveis
tsuna ^^

deer

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 50
    • Vis profil
Sv: partial suit kritikk?
« Svar #10 på: 04. jul, 2012, 11:10 »
nesten to tusen kr tror jeg!

Sivi Rabbynx

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 419
  • :3
    • Vis profil
Sv: partial suit kritikk?
« Svar #11 på: 04. jul, 2012, 11:41 »
nesten to tusen kr tror jeg!
Mistet nesten isteen min når jeg så prisen
Det er jo nesten proff pris. Selv fikk jeg iBlues partial for ca 1600 kr. Og med tanke på at du har bare laget 1 partial er det ikke mye erfaring.Har selv laget noen hoder selv men trenger hjelp av venner (Teste for å se) før jeg åpner min Studio for fursuits.
Det er en fin suit du har laget, men fursuitbuilding foretninger er ingen lek.



Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: partial suit kritikk?
« Svar #12 på: 04. jul, 2012, 12:44 »
Mistet nesten isteen min når jeg så prisen
Det er jo nesten proff pris. Selv fikk jeg iBlues partial for ca 1600 kr. Og med tanke på at du har bare laget 1 partial er det ikke mye erfaring.Har selv laget noen hoder selv men trenger hjelp av venner (Teste for å se) før jeg åpner min Studio for fursuits.
Det er en fin suit du har laget, men fursuitbuilding foretninger er ingen lek.

Er både enig og uenig. Proffpris pleier fort å ligge på 4-6 tusen, men da snakker vi om byggere som har mange tidligere suits å vise til :)
De første suitene bør ikke være så mye mer enn selve materialkostnadene.
I starten er selve "inntekten/overskuddet" erfaring man får fra oppdraget og gratis reklamen suiten gir.
Dvs. Bestilleren tar risikoen med at suiten vil inneholde nybegynnerfeil eller ikke bli ferdig pga manglende erfaring, men tilgjengjeld slipper de store kostnadene en garantert suit gir.


deer

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 50
    • Vis profil
Sv: partial suit kritikk?
« Svar #13 på: 04. jul, 2012, 14:56 »
jeg sa jo nesten to tusen [razz]
er ikke helt sikker på hvor mye det blir med pels pris og shipping og stuff, så jeg liker ikke å si 100% sikkert hva prisen blir. men det er nok noe rundt det du betalte for iBlues.
men etter hva jeg har sett så er to tusen veldigt billigt, I guess jeg ble feil-informert da.

Nekoshiba

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 37
  • knife wife.
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: partial suit kritikk?
« Svar #14 på: 05. jul, 2012, 01:54 »
jeg sa jo nesten to tusen [razz]
er ikke helt sikker på hvor mye det blir med pels pris og shipping og stuff, så jeg liker ikke å si 100% sikkert hva prisen blir. men det er nok noe rundt det du betalte for iBlues.
men etter hva jeg har sett så er to tusen veldigt billigt, I guess jeg ble feil-informert da.
to tusen er veldig billig- det er jo utrolig mye arbeid bak det. Du burde ta den prisen du synes den er verdt selv- det er jo tross alt opp til deg om du vil selge eller ikke :) Om noen ikke vil betale den prisen du føler at arbeidet er verdt, er det ikke verdt å selge til dem. Og hvis du ikke får noen commissions og du vil ha det, kan du jo senke prisen litt og se om noen slår til eller lage suits og auksjonere dem bort for bedre reklame :3

Jeg er ikke noe ekspert, men jeg synes det er viktig å ikke ta seg underbetalt. Du skal ha betalt for arbeidet også, ikke bare materialer.

deer

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 50
    • Vis profil
Sv: partial suit kritikk?
« Svar #15 på: 05. jul, 2012, 06:24 »
to tusen er veldig billig- det er jo utrolig mye arbeid bak det. Du burde ta den prisen du synes den er verdt selv- det er jo tross alt opp til deg om du vil selge eller ikke :) Om noen ikke vil betale den prisen du føler at arbeidet er verdt, er det ikke verdt å selge til dem. Og hvis du ikke får noen commissions og du vil ha det, kan du jo senke prisen litt og se om noen slår til eller lage suits og auksjonere dem bort for bedre reklame :3

Jeg er ikke noe ekspert, men jeg synes det er viktig å ikke ta seg underbetalt. Du skal ha betalt for arbeidet også, ikke bare materialer.

Takk for tipsa
Vell jeg har allerede fått rundt 3-5 commissioners så jeg tror jeg klarer meg hvis Chimchar ikke vill kjøpe. c:

Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
Sv: partial suit kritikk?
« Svar #16 på: 05. jul, 2012, 17:27 »
to tusen er veldig billig- det er jo utrolig mye arbeid bak det. Du burde ta den prisen du synes den er verdt selv- det er jo tross alt opp til deg om du vil selge eller ikke :) Om noen ikke vil betale den prisen du føler at arbeidet er verdt, er det ikke verdt å selge til dem. Og hvis du ikke får noen commissions og du vil ha det, kan du jo senke prisen litt og se om noen slår til eller lage suits og auksjonere dem bort for bedre reklame :3

Jeg er ikke noe ekspert, men jeg synes det er viktig å ikke ta seg underbetalt. Du skal ha betalt for arbeidet også, ikke bare materialer.

Takk for tipsa
Vell jeg har allerede fått rundt 3-5 commissioners så jeg tror jeg klarer meg hvis Chimchar ikke vill kjøpe. c:
sorry ^^ vil desvere ikke kjøpe XD
tsuna ^^