Skrevet av Emne: Desucon 09!  (Lest 10965 ganger)

Nekoshiba

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 37
  • knife wife.
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Desucon 09!
« Svar #25 på: 26. nov, 2009, 17:32 »
noen sa til meg at mange ropte "yiff yiff" til deg Nekoshiba... xDD
Ja, når jeg var på scenen XD

Nekoshiba

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 37
  • knife wife.
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Desucon 09!
« Svar #26 på: 26. nov, 2009, 17:33 »
Haha! Så det var DU som hadde den der fursuiten? Haha, du var skikkelig god å klemme på, ja! x3 Ble enormt sjarmert, og tror nok mange andre ble det også! ^.^


(ah.. du sjarmerte faktisk nok til å få meg aktiv igjen o.o; Noen som husker meg? Ikke det?.. Ah x.x; )
Ja :3 det var 3 eeveelutions fursuits der og, men de gikk bare uten hode XD d'naaaw :3
(kult o.o har ikke vært her lenge, så husker nok ikke deg :'D)

Phase

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 69
    • Vis profil
Sv: Desucon 09!
« Svar #27 på: 26. nov, 2009, 23:29 »
Haha! Så det var DU som hadde den der fursuiten? Haha, du var skikkelig god å klemme på, ja! x3 Ble enormt sjarmert, og tror nok mange andre ble det også! ^.^


(ah.. du sjarmerte faktisk nok til å få meg aktiv igjen o.o; Noen som husker meg? Ikke det?.. Ah x.x; )
Ja :3 det var 3 eeveelutions fursuits der og, men de gikk bare uten hode XD d'naaaw :3
(kult o.o har ikke vært her lenge, så husker nok ikke deg :'D)

Fikk faktisk klem av Flareon! De draktene var også helt herlige xD Fikk noen finfine bilder av de, med hodene på og i positur. Hm, er vel tradisjon nå at jeg går rundt og tar en masse bilder. Folk begynner å kjenne meg igjen fordi jeg gjorde det samme(og hadde på liknende klær) i fjor! Neiånei, artige greier, Desucon altså.
(Hmm, etter cosplayfinaleshowet, ved foten trappen opp mot utgangen fra amfisalen kom jeg ned til deg og spurte om en klem. Jeg hadde kamera rundt halsen og skjerf med oransj, svart og lille farger.. hmm, begynner å bli én og en halv måned siden nå, så.. du har sikkert glemt det. ^^ Kanskje jeg viser deg et bilde en gang!)
Þat eit kyr ok hræddr maðr sem ekki Þorir at skjalfa

Seeker of the Ineffable Flame

Regandor

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 884
  • Kittyfox =3
    • Vis profil
Sv: Desucon 09!
« Svar #28 på: 27. nov, 2009, 00:05 »
Noen som husker meg? Ikke det?.. Ah x.x;

Jeg husker deg da Phase. ^^


Oooh! har så lyst til å dra på desucon en dag. men, må bare få vridd meg unan en jobb som vil helst at jeg skal flytte inn på spiserommet eller noe først. hehe  :P

lassenissen

  • Gjest
Sv: Desucon 09!
« Svar #29 på: 27. nov, 2009, 12:08 »
Noen som husker meg? Ikke det?.. Ah x.x;

Jeg husker deg da Phase. ^^


Oooh! har så lyst til å dra på desucon en dag. men, må bare få vridd meg unan en jobb som vil helst at jeg skal flytte inn på spiserommet eller noe først. hehe  :P

Du har sjansen til sommeren vettu. ;)
Har tenkt meg dit jeg da i hvertfall.

Phase

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 69
    • Vis profil
Sv: Desucon 09!
« Svar #30 på: 27. nov, 2009, 15:09 »
Jeg husker deg da Phase. ^^

Awr.. *wag*

hmm, går an å dra om sommeren, ja.. Når det er Soracon, som det heter. Vet ikke om det er like bra, da.. Tror ikke det er like omfattende iallefall. o.o
Þat eit kyr ok hræddr maðr sem ekki Þorir at skjalfa

Seeker of the Ineffable Flame

lassenissen

  • Gjest
Sv: Desucon 09!
« Svar #31 på: 07. des, 2009, 20:07 »
Jeg husker deg da Phase. ^^

Awr.. *wag*

hmm, går an å dra om sommeren, ja.. Når det er Soracon, som det heter. Vet ikke om det er like bra, da.. Tror ikke det er like omfattende iallefall. o.o


Det er nesten det samme, bare litt mindre skala. Nå har det også blitt annonsert at Desucon 5 kommer til å bli holdt en eller annen gang i første halvdel av sommerferien. Sausen er fra www.desu.no sin julekalender.