Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4836799 ganger)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19625 på: 10. feb, 2015, 09:56 »
Tydligvis er det å kaste opp på skolen fordi man føler seg dårlig ikke en gyldig grunn til å dra hjem. Fikk jævlig mye kjeft av foreldrene mine.

Er ikke første gangen jeg har spydd på skolen fordi jeg ikke tørr å bli hjemme fordi jeg vet det blir så mye kjeft.


Kan jo bare nevne at mine sendte meg på skolen med ketoacidose. Jeg var likbleik, spydde vær gang noen så rart på meg, jeg var også megaslapp. Endte med sykehusopphold i en uke. Det var fint.

Eneste jeg vet er at om jeg blir forelder, så skal jeg iallfall prøve å gjøre sånn at barnet mitt ikke blir like emotionally wreckt som jeg ble av at de trampa rundt, slamra dører og skreik da jeg ble syk x3 lol.

Med andre ord, i feel ya. Mine har forsåvidt begynt å gi faen nå som jeg går på jobb istede for skole. Kjekt.

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #19626 på: 10. feb, 2015, 10:58 »
Besøk av mamma i helgen  ^^ Kjempekoselig  :D Sløva, søkte jobb og gikk ut på restaurant  ^^ 
Savner henne allerde. :)

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #19627 på: 10. feb, 2015, 18:02 »
Belly not happy. *urp*. !00% egen skyld.
Prøver å venne meg til sushi.  Ny rekord er 4 biter, men dæven.. Magen er ikke glad.
Etterskyller med masse brus.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19628 på: 10. feb, 2015, 19:07 »
Browser finn og klarer ikke helt å bestemme meg om jeg skal ha bil eller bo på mer kurant sted, uff valg. >.>
FurAffinity          DeviantArt


felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #19629 på: 10. feb, 2015, 19:18 »
Belly not happy. *urp*. !00% egen skyld.
Prøver å venne meg til sushi.  Ny rekord er 4 biter, men dæven.. Magen er ikke glad.
Etterskyller med masse brus.

Ouch. Håper det blir bedre :8

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #19630 på: 10. feb, 2015, 19:31 »
Sitter på flyplassen å venter. Om ikke for mange timer er jeg hjemme. Gleder meg til å legge meg i den store, gode sengen som ikke prøver å spidde deg med fjæring.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #19631 på: 10. feb, 2015, 21:01 »
Ouch. Håper det blir bedre :8

Ingen fare. Den roet seg fort etter at den ble bestikket med cola og oreo cookies.

Sondring

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #19632 på: 10. feb, 2015, 21:23 »
Sikkerhetskurs hele uka. Har vært gjennom HMS og hvordan ha det gøy i en oppblåsbar flåte når skipet ditt går ned.
I morgen blir det brannslukking, og torsdag skal vi se på hvordan man kan ha det gøy mens helikopteret ditt synker.

oddkh

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 137
  • bravely second have the courage to try again
    • Vis profil
    • furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #19633 på: 10. feb, 2015, 23:25 »
Belly not happy. *urp*. !00% egen skyld.
Prøver å venne meg til sushi.  Ny rekord er 4 biter, men dæven.. Magen er ikke glad.
Etterskyller med masse brus.

prøvde sushi en gang jeg også for en venn av meg på skolen tok meg med på en sånn sushi resturang og etter den 3. eller 4 gangen vi hadde vert der så prøvde jeg sushi og det var ikke noe gått i det hele tatt og det føltes veldig rart ut men etter en stund nå så har jeg lyst til å prøve det igen men vet ikke hvorfor :3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19634 på: 10. feb, 2015, 23:39 »
jeg har veldig lyst til å kjøpe masse nye klær, gjøre rommet mitt helt nytt, gjerne også fikse nytt møblemang.

eventuelt flytte i leilighet med god plass og lov til å male vegger og sånt, siden jeg vil ikke leve i en dunge med ødelagte stygge møbler lengre. Jeg vil heller ikke klatre over ting for å komme meg inn i sofaen lengre :I hadde også vært fint med en dør som faktisk kan lukkes, og også veldig fint med min STUE/SOVEROM langt unna mamma og pappa sitt rom, siden jeg er lei av å høre dem snorke når jeg sover, og jeg er lei av å ha dem kjefte på meg fordi jeg spiller LITT musikk. Hadde også vært fint om jeg kunne få lov å låse døren min, siDEN FOLK BANKER IKKE PÅ.

eller de gjør jo det, MEN SÅ BRASER DE INN AKKURAT SOM OM JEG SA "HEY YES KOM INN, GJERNE I SÅ STOR FART SOM MULIG". Også slamrer de når de går ut.

hadde også vært fint å komme ut av huset som er dynka i mammas røyk, og dårlige dører som ALLE SLAMRER, og kanskje bedre internet (fiber) isteden for 15^ og 0,50v (3Gnett på mobil er bedre enn det vi betaler for, det er litt trist) Vi kunne forsåvidt også fått rundt 50^50v for samme pris her i byen, om jeg forsto det rett.

Hadde vært utrolig deilig. Jeg vil egentlig bare spy over hvor lite plass jeg egentlig har, og hvor fallefærdig alle møblene jeg har er. Det er et mishmash av farger og materialer. Veggene mine er ulltrådvegger som er malt over med spygrønn farge (og det gjør vondt om man er litt borti veggen), og det er spybrunt teppegulv som er et HELVETTE å deale med, spesielt siden jeg har KATT som kan finne på å spy eller drite inne når det blir veldig krise. Er også trist når jeg søler noe, fordi det er mega helvette og faktisk vaske opp. Jeg har også bare to kommoder å ha klær i. Det betyr at jeg må legge klær OPPÅ dem, og det gir meg ekstremt vondt siden da blir de fulle av kattehår og skitt, og de blir også veldig rynkete og æsj, også ser det utrolig rotete ut. Sofaen jeg har er knekkt inni, og tøyet utenpå er mer eller mindre grått av kattehår som er umulig å fjerne (sofaen er originalt mørke blå), og jeg har en lenestol som er veldig 80-talls og full av kattehår som er umulig å fjerne.

"kontorstolen" min er en veldig hard kjøkkenstol av tre.

eneste som er mega super bra er PCen min, og den liker å slå seg vrang av og til også, på grunn av noe utrolig teit.

jeg vil bare SPYYYYYYY

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19635 på: 10. feb, 2015, 23:48 »
Woosh frem til vinterferie nå! Oh, jeg traff en gammel internett-bekjent fra Oslo på studentmesse i Trondheim i dag. Har ikke snakket med henne på sånn... MINST 4 år. Verden er liten :3
« Siste redigering: 11. feb, 2015, 22:40 av Atrox »

Logen Felxon

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
Sv: Din status!
« Svar #19636 på: 11. feb, 2015, 00:48 »
Meh, things at work is really great, but still have a lingering feeling of MEH. :P
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19637 på: 11. feb, 2015, 02:45 »
Nå har jeg klart å ende på den siden av søvnspektret at jeg sitter oppe for lenge og sover lite, isteden for å være trøtt hele dagen og nesten sovne uansett hvor jeg setter foten.

why dis

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19638 på: 11. feb, 2015, 08:00 »
Har så lyst på junkfood. Eller sushi. Aller mest har jeg lyst på rullekebab fra Daniel's, men den ligger i Bergen. *sob*

Kanskje jeg tar meg en tur.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #19639 på: 11. feb, 2015, 11:19 »
Tora drømte at hun var Dug fra 50 ducks in a hot tub på youtube.... O.o;;; og dax var Matt.... x3x whut??

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19640 på: 11. feb, 2015, 22:37 »
Hva er greia med Angel Dragons for tiden? Er det en custom species eller er det bare et fancy navn folk gir fluffy drager. >:

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19641 på: 11. feb, 2015, 22:46 »
Hva er greia med Angel Dragons for tiden? Er det en custom species eller er det bare et fancy navn folk gir fluffy drager. >:
http://www.furryteens.org/forum/index.php?topic=20079.0

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #19642 på: 11. feb, 2015, 23:21 »
Hva er greia med Angel Dragons for tiden? Er det en custom species eller er det bare et fancy navn folk gir fluffy drager. >:
http://www.furryteens.org/forum/index.php?topic=20079.0

De har eksistert en god stund nå, og det begynner å gå litt ut av styr synes jeg <.<

Ellers, hjemme, plutselig begynte helsa å leke med meg, så får se hvordan jeg er i morra.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19643 på: 12. feb, 2015, 02:27 »
Jeg har planlagt litt hvordan jeg kan fikse de problemene jeg var småfrustrert i en post jeg posta tidligere, og jeg tror det kan bli bra. Det blir iallefall ikke værre, lol.

fint mulig at det blir knaseknæsj ;^)

Elmer

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 345
  • My Fursona's: Elmer, milo, and (D)Jay
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19644 på: 12. feb, 2015, 08:04 »
Unnskyld for at jeg har vært så lite aktiv på forumet. Har vært i Frankrike og feiret bursdagen min  [ureshii].
Hadde bursdag 5. feb

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Din status!
« Svar #19645 på: 12. feb, 2015, 08:55 »
Unnskyld for at jeg har vært så lite aktiv på forumet. Har vært i Frankrike og feiret bursdagen min  [ureshii].
Hadde bursdag 5. feb

Gratulerer med dagen som var :3

-------

Så sliten, stressa og lei. Mamma er super kranglete om dagen, og jeg trur jeg har skjønt hvorfor.. (Ho hinta litt i går) Jeg er en av husets viktigeste inntekter med 9000kr pr månded i barnebidrag. De mister ho om noen måndeder, så samtidig som jeg skjønner hvorfor hun stresser når vi snart på leve på 9000 mindre, syntes jeg ikke ho skal skjefte løs på meg fordet og få meg te og følle meg værre enn noen gang. Jeg har så mye og klage om nå, men føler dette var nok for denne gang ja.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19646 på: 12. feb, 2015, 09:36 »
Hva er greia med Angel Dragons for tiden? Er det en custom species eller er det bare et fancy navn folk gir fluffy drager. >:
http://www.furryteens.org/forum/index.php?topic=20079.0

De har eksistert en god stund nå, og det begynner å gå litt ut av styr synes jeg <.<
Jeg stusser litt over dem. Jeg har en sort fjærdrage karakter med hvite øyne som jeg fikk inspirasjon fra alle andre steder enn fa/suits. Hadde jeg blitt kaldt en imposter om jeg fikk en suit av dem med chibivinger?

Våknet uten hodepine og vi har masse frukt, yess.

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #19647 på: 12. feb, 2015, 15:18 »
Hva er greia med Angel Dragons for tiden? Er det en custom species eller er det bare et fancy navn folk gir fluffy drager. >:
http://www.furryteens.org/forum/index.php?topic=20079.0

De har eksistert en god stund nå, og det begynner å gå litt ut av styr synes jeg <.<
Jeg stusser litt over dem. Jeg har en sort fjærdrage karakter med hvite øyne som jeg fikk inspirasjon fra alle andre steder enn fa/suits. Hadde jeg blitt kaldt en imposter om jeg fikk en suit av dem med chibivinger?

Most probably, bare fordi folk ikke skjønner at Telephone trolig ikke var den første fjærdragen med blinde øyne.

Hodepineee, ikke likeee.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19648 på: 12. feb, 2015, 16:21 »
Jeg har veldig lyst til å rydde og vaske og hele pakka

men jeg _orker ikke_ ;_;

Mulig jeg blir å sparke megselv litt i siden så jeg kommer i gang, alikevel.

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19649 på: 12. feb, 2015, 16:52 »
Unnskyld for at jeg har vært så lite aktiv på forumet. Har vært i Frankrike og feiret bursdagen min  [ureshii].
Hadde bursdag 5. feb


Gratulerer med dagen som var  :)