Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4834886 ganger)

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #12975 på: 01. mai, 2013, 02:38 »
also, synd å høre Pumzie, men se på det slik, de er så glade i fursonaen din at de stjeler den ;p
Nå er ikke det værste i dette tilfellet at fursonaen min ble "stjålet", men at bilder av suiten ble posta på et slikt sted der noen av notene var at "jeg" likte å bli gropet in public, etc, så er mer for min egen sikkerhet når jeg suiter på cons jeg reagerte.

Also takk for støtten folks, forhåpentligvis fikk tosken nok siden bildene er fjernet.

Shuffleton

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 255
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12976 på: 01. mai, 2013, 04:18 »
Har spilt piano med en dude i tre timer nå.
Laster opp en vid av det, når jeg har laget den


... noen av notene var at "jeg" likte å bli gropet in public, etc, så er mer for min egen sikkerhet når jeg suiter på cons jeg reagerte.

Haha, whoa. Lykke til med suit på cons.
Det hadde vært sykt om du måtte kave deg gjennom et hav av letende poter. Og samtidig smigrende. Bare uønsket, obv.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #12977 på: 01. mai, 2013, 09:32 »
Sov hos bestemor. Tar båten tilbake til Gokk om en time. But it's k.. Jeg er i godt humør.

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #12978 på: 01. mai, 2013, 10:11 »
Når jeg leser "Omg guys who call women cunts are dicks and manpigs" så griner jeg litt inni meg over hvor hyklersk det er.

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #12979 på: 01. mai, 2013, 10:22 »
Håndleddet litt er ikke i humør. Og jeg fikk streng beskjed av pianolæreren min om å ikke røre et piano til det går over. *mumle* Jeg vil spille. .

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #12980 på: 01. mai, 2013, 13:53 »
ouo sovet ganske lenge i dag. x.x

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #12981 på: 01. mai, 2013, 15:15 »
Til tross for at jeg ser på meg selv som en godt samtalepartner, blir jeg virkelig engstelig når jeg må snakke med folk på telefonen, med unntak for familie da.

AndyPandy

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #12982 på: 01. mai, 2013, 16:43 »
Til tross for at jeg ser på meg selv som en godt samtalepartner, blir jeg virkelig engstelig når jeg må snakke med folk på telefonen, med unntak for familie da.
Hva tror du det kommer av da? xD Lenge siden jeg har postet her nå, men har ikke skjedd noe særlig heller 8D Hører på MLP remixer, prøver å gjøre skolearbeid av og til, henger med Zaty hver helg, ser fram til sommeren, og spiller Dead Island Riptide, som er awesome btw ;D

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12983 på: 01. mai, 2013, 17:43 »
Akkurat kommet hjem fra restaurant.

Jeg spiser is.

jeg er litt frustrert over at tegnebrettet mitt er kaputt

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #12984 på: 01. mai, 2013, 18:41 »
Til tross for at jeg ser på meg selv som en godt samtalepartner, blir jeg virkelig engstelig når jeg må snakke med folk på telefonen, med unntak for familie da.
Hva tror du det kommer av da? xD Lenge siden jeg har postet her nå, men har ikke skjedd noe særlig heller 8D Hører på MLP remixer, prøver å gjøre skolearbeid av og til, henger med Zaty hver helg, ser fram til sommeren, og spiller Dead Island Riptide, som er awesome btw ;D

Jeg tror det er fordi det er så mye mer behagelig å se på personene jeg snakker med, lese reaksjonene dens og interakte med hverandre.

Velkommen tilbake da

jeg er litt frustrert over at tegnebrettet mitt er kaputt

Oi. Var det ikke bare pennen din som var ødelagt? Hvor mye skal til for å skaffe et nytt?

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12985 på: 01. mai, 2013, 20:41 »
Nei, tegnebrettet mitt fant ut at det skulle dø mens vi var på leit etter ny penn.

er ikke noe vits å finne ny penn nå though.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #12986 på: 01. mai, 2013, 20:45 »
Nei, tegnebrettet mitt fant ut at det skulle dø mens vi var på leit etter ny penn.

er ikke noe vits å finne ny penn nå though.
Hvor gammelt er det, og evt hvor kjøpte du det?

Det er 2 års garanti på de fleste tegnebrett fra wacom, og om du kjøpte det på komplett er det ganske enkelt å enten få et nytt ett, eller få pengene tilbake for det.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12987 på: 01. mai, 2013, 20:59 »
Nei, tegnebrettet mitt fant ut at det skulle dø mens vi var på leit etter ny penn.

er ikke noe vits å finne ny penn nå though.
Hvor gammelt er det, og evt hvor kjøpte du det?

Det er 2 års garanti på de fleste tegnebrett fra wacom, og om du kjøpte det på komplett er det ganske enkelt å enten få et nytt ett, eller få pengene tilbake for det.

den er 3 år

: -D

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12988 på: 01. mai, 2013, 21:07 »
ok, har fått en DRØSS av skype meldinger, meldingen består av:

IKKE trykk på disse linkene! disse vil mest sannsynlig infisere pc'n din og spamme de samme meldingene til andre.

 randomperson's skype: når var sist gang du så dette bildet? http.....://goo.gl/QHVtP?facebook.com/photo=potatotard :)

og randomperson's skype: hey er dette virkelig bildene dine? http....://goo.gl/QHVtP?facebook.com/id=potatotard

The more i learn about people, the more i like my dog.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #12989 på: 01. mai, 2013, 22:02 »
ok, har fått en DRØSS av skype meldinger, meldingen består av:

IKKE trykk på disse linkene! disse vil mest sannsynlig infisere pc'n din og spamme de samme meldingene til andre.

 randomperson's skype: når var sist gang du så dette bildet? http.....://goo.gl/QHVtP?facebook.com/photo=potatotard :)

og randomperson's skype: hey er dette virkelig bildene dine? http....://goo.gl/QHVtP?facebook.com/id=potatotard



same shit here. >.<'''''

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #12990 på: 01. mai, 2013, 22:04 »
Tror jeg har herpes uerghblarg :I

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12991 på: 01. mai, 2013, 22:28 »
Har det fint, jeg.

Var på fest i går, og hadde på meg en lysende ledning-greie rundt benet mitt. Forskjellige folk kom opp til meg ganske så ofte og sa det var den tøffeste russebuksa de hadde sett, at den var veldig "YOLO", eller at det var "skikkelig SWAG" :P
Så fikk jeg kallenavnene "Juletreet" og "Diskomannen", og måtte signere russekortene jeg ga bort med "fra juletreet" så godt jeg kunne i fylla.
Artige folk.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12992 på: 01. mai, 2013, 22:40 »
kom frem til i dag at undersiden av leggen min kjennes ut som en pupp når jeg strekker den ut og lar kjøttet henge fritt i luften, nå greier jeg ikke å slutte å ta og føle på den lengere.. ILU my leg!
The more i learn about people, the more i like my dog.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12993 på: 01. mai, 2013, 23:10 »
ok, har fått en DRØSS av skype meldinger, meldingen består av:

IKKE trykk på disse linkene! disse vil mest sannsynlig infisere pc'n din og spamme de samme meldingene til andre.

 randomperson's skype: når var sist gang du så dette bildet? http.....://goo.gl/QHVtP?facebook.com/photo=potatotard :)

og randomperson's skype: hey er dette virkelig bildene dine? http....://goo.gl/QHVtP?facebook.com/id=potatotard



jeg har sikkert sendt noen sånne.

trykka på en fra road

:C

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12994 på: 01. mai, 2013, 23:14 »
ok, har fått en DRØSS av skype meldinger, meldingen består av:

IKKE trykk på disse linkene! disse vil mest sannsynlig infisere pc'n din og spamme de samme meldingene til andre.

 randomperson's skype: når var sist gang du så dette bildet? http.....://goo.gl/QHVtP?facebook.com/photo=potatotard :)

og randomperson's skype: hey er dette virkelig bildene dine? http....://goo.gl/QHVtP?facebook.com/id=potatotard



jeg har sikkert sendt noen sånne.

trykka på en fra road

:C

ur so bad, SO BAD!!!
The more i learn about people, the more i like my dog.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #12995 på: 01. mai, 2013, 23:15 »
kom frem til i dag at undersiden av leggen min kjennes ut som en pupp når jeg strekker den ut og lar kjøttet henge fritt i luften, nå greier jeg ikke å slutte å ta og føle på den lengere.. ILU my leg!
Hahaha! xD

Nå skal jeg legge meg. I morgen er det en dag mindre til CF. *yawns*

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12996 på: 02. mai, 2013, 07:37 »
Lagde meg scrambled eggs i dag morges før jeg mata katten.
når jeg hadde mata katten ville hun ikke spise. så jeg tok henne med meg opp på rommet.
Jeg satt fra meg katta og maten, og fant ut at "oi ett glass er greit å ha om jeg skal drikke cola"
så jeg sprang ned for å hente et glass.
kom tilbake, og katta sto å spiste av maten min. Jeg bare gikk mot henne og hun skvatt til, og sprang til andre siden av rommet.
Hun gjør galt selv om hun vet det er galt xD hun er søt da.

Har currently vondt i tinninga og jeg aner ikke hvorfor.

Piro

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #12997 på: 02. mai, 2013, 07:40 »
Dypt tenkende...
Hører på musikk og er i en interessant sinnstilstand.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #12998 på: 02. mai, 2013, 07:46 »


i'm sorry not sorry

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #12999 på: 02. mai, 2013, 08:16 »
Ligger i sengen og har ikke lyst til å dra på jobb. Oh well, jeg burde.. brukte to timer i går,  klarer det vel på samme tid i dag. Men dynen er så god..