Skrevet av Emne: Se, mitt første innlegg!  (Lest 5084 ganger)

SnowHug

  • Gjest
Se, mitt første innlegg!
« på: 09. nov, 2014, 04:24 »
Hallo~  [blush] Jeg har nylig funnet ut at jeg kan defineres som furry. Jeg har snoket litt rundt på dette forumet i rundt en uke. Planen var å vente med å skrive introduksjonen min. Men jeg ble så ivrig på å gi lyd fra meg til dere! Det er litt skummelt å gi et førsteinntrykk av meg.  [sad]

Jeg er en 21 år gammel gutt mann. For tiden går jeg på skole i Oslo! En veldig fin og rar by~
Har sett mange furries (og andre koselige folk!) på Desucon. Har cosplayet + gått med revekigurumi siden 2010. Var på Desucon: Cosplay & Japan nå i oktober! En ypperlig anledning til å få klemmer fra fursuiters.  [laugh] hyukhyukhyuk.

Det er ensomt å ikke passe inn, men jeg får en god følelse av å skrive dette innlegget til dere. Håper veldig på å bli kjent med folk her inne. :3

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: Se, mitt første innlegg!
« Svar #1 på: 09. nov, 2014, 10:12 »
hello og velkomne til vort lodne lille hjørne av internetet.

hopper du trives her
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Se, mitt første innlegg!
« Svar #2 på: 09. nov, 2014, 10:14 »
velkommen velkommen ^_^

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Se, mitt første innlegg!
« Svar #3 på: 09. nov, 2014, 10:42 »
Velkommen hit  :)

Er selv 20 og bor på Hamar der jeg studerer.

Så fint at du kom hit da :D

Gleder meg til å bli bedre kjent med deg.

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Se, mitt første innlegg!
« Svar #4 på: 09. nov, 2014, 11:19 »
Hei og velkommen :3


Selv bor jeg Like utenfor Oslo, men går på skole i by'n :3

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Se, mitt første innlegg!
« Svar #5 på: 09. nov, 2014, 11:28 »
Velkommen! ^^ Bor i Oslo selv, og det gjør mange andre her også, så du er ikke den eneste c:

//Jehuty

  • Gjest
Sv: Se, mitt første innlegg!
« Svar #6 på: 09. nov, 2014, 13:06 »
Velkommen, velkommen! ^^,
Olso/Trondheim/Bergen/Kristiansand/Tromsø..
Trur det finnes andre overalt ,man er ikke alene.

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Se, mitt første innlegg!
« Svar #7 på: 09. nov, 2014, 13:37 »
hei og velkommen :3 håper du trives her x33

Oxygen

  • Gjest
Sv: Se, mitt første innlegg!
« Svar #8 på: 09. nov, 2014, 14:08 »
Velkommen velkommen! ^_^ Håper du trives! <3

Kinjara

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 306
  • jervling
    • Vis profil
    • FA
Sv: Se, mitt første innlegg!
« Svar #9 på: 09. nov, 2014, 15:16 »
Hei Snowhug! Guds død så tidlig oppe du var.
Velkommen til miljøet! Har du vært i fandommen lenge? Har du kanskje en fursona eller er det andre aspekter ved ditt rufse-jeg du ønsker å dele med oss? Jeg tror bildet ditt er Silver Fang, som jeg har hørt om men aldri sett. Har jeg rett i at du er fan? Husker du hvem det var (eller hvordan de så ut, de) du traff på på Desucon?

Det er litt kjipern å stå utenfor miljøet, så med dét oppnår man lite. Det er opptil flere muligheter for å bli kjent med folk (alt i eget tempo selvfølgelig) og kanskje mest av alt i Oslo. I så måte er du heldig. Rent digitalt vil jeg anbefale deg å skaffe Skype - det er det som hjelper meg personlig best i å holde kontakten med folk. Om du f eks legger meg til ("scaehh" er skypenavnet) kan vi jo prate ytterligere.

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Se, mitt første innlegg!
« Svar #10 på: 09. nov, 2014, 17:04 »
Jøss, Silver Fang! Jeg "cosplayet" faktisk som karakteren for noen år tilbake på Desucon. Du kan se et bilde her. Jeg regner med at du er en fan? Er selv en ganske stor tilhenger, og prøver å gradvis karre til meg mer "merchandise".

Men velkommen til forumet! Håper du trives her, og at vi får se mer til deg fremover. Bare å si i fra hvis du skulle ha noen spørsmål! [razz]

SnowHug

  • Gjest
Sv: Se, mitt første innlegg!
« Svar #11 på: 09. nov, 2014, 17:21 »
Hei igjen. Jeg er glad for hilsener!! Jeg legger gjerne folk til på Skype, men ville ikke skrive den åpenlyst for alle gjestene.  [eek]
Jeg skal prøve å skrive flere innlegg i tråder, da er det nok lettere å få inntrykk av hvordan jeg er.

Jeg har ikke vært i fandomen så lenge, men det føles heller ikke ut som en splitter ny fase. Men jeg har ikke fortalt noen om det ennå.

Jeg er litt nervøs for at jeg ikke har en fursona, siden det er en stor del av fandomen. Jeg har ikke lyst på egen fursona nå, men jeg får ta det som det kommer etterhvert. Det som knytter meg mest til fandomen er at jeg er veldig glad i dyr. Liker også klemmer. Jeg er for sjenert til å si hvilke fursuiter'e jeg har klemt på Desucon, haha.. :]

Og ja! Jeg er fan av Silver Fang.  [w-cool] På ett punkt hadde jeg noen av mangabøkene. Tenkte ikke over det, men er vel mange som kjenner igjen bildet. - En god del har sett Silver Fang i skandinavia!

Jeg legger deg til på skype, Kinjara. Jeg så en tråd om tegnekvelder. Jeg kommer sikkert til å skrive noe der etterhvert. :3 Takk for at du tok deg tid til å skrive et langt svar. Jeg får følelsen av å bli tatt inn i varmen av slik omtanke.

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Se, mitt første innlegg!
« Svar #12 på: 10. nov, 2014, 00:35 »
Hei igjen. Jeg er glad for hilsener!! Jeg legger gjerne folk til på Skype, men ville ikke skrive den åpenlyst for alle gjestene.  [eek]
Jeg skal prøve å skrive flere innlegg i tråder, da er det nok lettere å få inntrykk av hvordan jeg er.

Jeg har ikke vært i fandomen så lenge, men det føles heller ikke ut som en splitter ny fase. Men jeg har ikke fortalt noen om det ennå.

Jeg er litt nervøs for at jeg ikke har en fursona, siden det er en stor del av fandomen. Jeg har ikke lyst på egen fursona nå, men jeg får ta det som det kommer etterhvert. Det som knytter meg mest til fandomen er at jeg er veldig glad i dyr. Liker også klemmer. Jeg er for sjenert til å si hvilke fursuiter'e jeg har klemt på Desucon, haha.. :]

Og ja! Jeg er fan av Silver Fang.  [w-cool] På ett punkt hadde jeg noen av mangabøkene. Tenkte ikke over det, men er vel mange som kjenner igjen bildet. - En god del har sett Silver Fang i skandinavia!

Jeg legger deg til på skype, Kinjara. Jeg så en tråd om tegnekvelder. Jeg kommer sikkert til å skrive noe der etterhvert. :3 Takk for at du tok deg tid til å skrive et langt svar. Jeg får følelsen av å bli tatt inn i varmen av slik omtanke.



Silver fang er DIGGG !! Elsker den serien  :'D <3

Fursona kommer når du føler for det skal du se  ;)

Aww . FIkk jg klem på desucon da ? :'3

SnowHug

  • Gjest
Sv: Se, mitt første innlegg!
« Svar #13 på: 10. nov, 2014, 17:38 »
Silver fang er DIGGG !! Elsker den serien  :'D <3

Fursona kommer når du føler for det skal du se  ;)

Aww . FIkk jg klem på desucon da ? :'3

N-Nei. Har ikke fått klemt deg.   [sad]

Saifer

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 100
  • Aldri la meg klage, for jeg lever veldig godt!
    • Vis profil
Sv: Se, mitt første innlegg!
« Svar #14 på: 10. nov, 2014, 18:42 »
Jeg får gjøre som resten og ønske deg velkomen til... forumet? Til tross for at du har vært her en stund likevel p:

hmmm... Vel jeg er siker på at du trives og relativt siker på at du snubler over mange gode folk/furrs her. ^^
Det finnes ingen problemer som er så store at du ikke kan ta deg en pause å se på de andre som sliter mer enn deg.

Luki

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 17
    • Vis profil
Sv: Se, mitt første innlegg!
« Svar #15 på: 11. nov, 2014, 00:20 »
Velkommen ^.^  håper du vil trives her ^.^
« Siste redigering: 11. nov, 2014, 00:27 av Luki »

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Se, mitt første innlegg!
« Svar #16 på: 23. nov, 2014, 04:51 »
Ahh, Silver Fang! Husker jeg elsket den serien. Velkommen skal du være!

Avatar by Fujoshiprincess <3

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Se, mitt første innlegg!
« Svar #17 på: 24. nov, 2014, 19:11 »
Hmmm er jeg litt sein nå...?

Anyways, velkommen hit ^w^'

SnowHug

  • Gjest
Sv: Se, mitt første innlegg!
« Svar #18 på: 24. nov, 2014, 19:56 »
Hmmm er jeg litt sein nå...?

Anyways, velkommen hit ^w^'

Nei.. c': det er koselig.

Og sorry for at jeg ikke svarer på alle, wææh. Jeg vil ikke bumpe opp denne tråden noe særlig.. xD