Skrevet av Emne: Fallen Earth  (Lest 2521 ganger)

Awite

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 494
    • Vis profil
Fallen Earth
« på: 25. sep, 2009, 23:51 »
skavise, tenkte jeg skulle slenge opp en post for å se om det var noen andre som spiller Fallen earth, et post-apokalyptisk mmo spill. virker som et svært lovende spill så langt, nettop gitt ut, kan lastes ned for øyeblikekt på steam. har selv spillt en stund allerede da :3

aldersgrense er vistnok 17, men bortsett fra et par hentydninger til at et par bønder som har hatt intim kontakt med noe av husholdnigs dyrene så har jeg ikke kommet over noe særlig grovt xD


http://www.fallenearth.com/

Zaxx

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 219
  • iPhone 4s? aw yeah, gotta love Siri.
    • Vis profil
Sv: Fallen Earth
« Svar #1 på: 18. nov, 2009, 17:17 »
Spiller det litt faktisk

men er ikke så veldig fangende at det gjør noe...

begynte å spille borderlands som var tja... ikke så veldig likt men det var noen små likheter med det...

Anyways

Fallen Earth tjaaa.. 6/10

borderlands en sterk 8/10 for min del
Lev sundt og godt, men husk å kos deg av og til også! :3

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Fallen Earth
« Svar #2 på: 26. nov, 2009, 12:49 »
typen har kjøpt det nå...
han spiller det en del x3

får se om jeg skaffer det etterhvert..

Er det online-pay ?
eller er det muilg at det er i noen butikker?

Edit:
mehmeh...
Umulig å skaffe i butikker -.-
Drit stort problem i og med jeg ikke har kort med kortnummer! x3

oh.. og denne siden kommer opp på google.no hvis du skriver inn Fallen Earth, og krysser av "Sider fra Norge" :P
« Siste redigering: 01. feb, 2010, 13:47 av Fenris »

Quintus

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 148
    • Vis profil
Sv: Fallen Earth
« Svar #3 på: 05. feb, 2010, 23:33 »
Jeg spiller det en del ja :), jeg synes spillet er ganske fengende jeg da, jeg er jo veldig glad i Fallout serien, ideen og konseptet bak det. Jeg har lenge drømt om en ide om fallout online eller noe i den duren, så jeg ble veldig overasket da jeg snublet over dette spillet som nesten har det samme konseptet som fallout. Spillets område er også nesten på samme plass om Fallout, tror jeg da :). Jeg venter bare på å snuble over Vault 13 hver øyeblikk nå :P

Jeg liker også veldig godt yrkekonseptet og karakter-oppbygnings-konseptet i spillet, alt du plukker opp av saker og ting fra bakken har man bruk for i et eller annet yrke :).

Jeg heter for "Skalleklyvar Mannslakt" så bare legg meg til dere som spiller hvis dere har lyst, er lvl 13 nå :)
« Siste redigering: 05. feb, 2010, 23:43 av Quintus »



Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Fallen Earth
« Svar #4 på: 05. feb, 2010, 23:38 »
Digge PA, så dette virka ganske lovande, men korleis er det samanlikna til borderlands?
Er ikkje bare borderlands online shooting game, på ein måte? :P