Skrevet av Emne: Beskjeder og informasjon (2012 - Låst)  (Lest 10307 ganger)

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Beskjeder og informasjon
« Svar #25 på: 21. okt, 2012, 14:21 »
Skjorter, Con bok, Buttons og Tilreisebuss!

Yup, alt dette virker som blir implementert og dette alt takket være en veldig generøs spons fra "trafo.no".

Vi trenger å vite skjortestørrelsen deres OG interesse for å kjøpe en skjorte. Jobber med å finne en god printer og bestemme detaljene rundt bestillingen, men prisen vil ligge på ca 150kr pr skjorte.
Conboken jobber Templa med as we speak og hun trenger innhold. Tegninger, historier og dikt bl.a... Sjekk ut tråden hennes og delta!
Buttons.. I say no more :D
Tilreisebuss: Sarah har funnet en ganske god deal på buss fra Oslo S inn til connet og tilbake igjen, men det er veldig avhengig av at dere viser interesse for den. Denne bussen er veldig praktisk for å transportere Fursuits og annet bulky bagasje og koster 100kr totalt for tur/retur.

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Beskjeder og informasjon
« Svar #26 på: 29. okt, 2012, 07:54 »
Da vil jeg si fra om at prisen på billetter går opp veldig snart. Jeg anbefaler alle å ordne med billetter i dag så dere slipper å betale ekstra. Hvis du ikke rekker fristen, si fra i dag så kan vi finne en løsning som passer deg.

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Beskjeder og informasjon
« Svar #27 på: 31. okt, 2012, 07:22 »
I dag er siste frist før pris økningen. Jeg har kontaktet en del av dere og forsøkt å kontakte flere andre, men er veldig ønskelig om resten kan prøve å få betalt i dag. Gi meg beskjed om dere trenger litt mer tid, men vit den 5. stenger salget.

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Beskjeder og informasjon
« Svar #28 på: 31. okt, 2012, 15:44 »
Ser at informasjonen har vært litt dårlig på tilreisebuss.

Den er avblåst grunnet lav interesse. Det vil derfor bli mer fokus på kollektiv transport og bil-transport.

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Beskjeder og informasjon
« Svar #29 på: 07. nov, 2012, 22:58 »
Jeg anbefaler at dere ser på websiden. Den er flyttet, kodet om og skal fungere mye bedre på de aller fleste nettlesere. Mye ny info også. Les nøye (og være så snill og ignorer skrivefeilene.. jeg er ikke veldig god på tekst :p )

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Beskjeder og informasjon
« Svar #30 på: 15. nov, 2012, 21:25 »
Yoh!
I morgen er den store dagen. Jeg må innrømme jeg er noe nervøs, men jeg håper folk gleder seg.

Jeg anbefaler på det sterkeste at folk ser over hva de har pakket og om mulig, ta med en paraply. Det meldes regn i helgen så klær som passer er også viktig. Ta også med noe varmt å ha på.

Hvis noen lurer på noe så bare lag en lyd på TLF: 41640597 - så skal jeg prøve å hjelpe så mange som mulig med hva enn det skulle være.

Sees på Further North, folkens!

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Beskjeder og informasjon
« Svar #31 på: 20. nov, 2012, 21:31 »
Vil takke alle sammen som deltok i år. Det var en ære å kunne organisere dette, sammen med en hel stab av veldig engasjerte mennesker. Sitter med en veldig god følelse etter FN og sitter allerede og jobber med planlegging for neste år.

Det offisielle tallet på antall deltakere er: 52. - Dette er over dobbelt så mye som det vi hadde håpet på å klare.

Det gikk 3166KR til veldedighet. Det er temmelig bra for et så "lite" con.

Alt i alt så virker det som de aller fleste er veldig fornøyde. All den gode tilbakemeldingen vi har fått har gitt oss vind i seilene til å begi oss ut på dette enda en gang så sjekk forumet og websiden, plutselig en dag snart, dukker det opp informasjon angående neste års con.