Skrevet av Emne: [NFC2015] Hvem skal/tenker?  (Lest 13606 ganger)

Ebbie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 296
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: [NFC2015] Hvem skal/tenker?
« Svar #50 på: 17. nov, 2014, 18:32 »
Jeg blir med.. betalt allt.. eller nesten allt.. mangler fortsatt å finne en måte å komme meg dit XD og betale det.. har også klart å fått med ei "ikke furry" venninde, hun synes fandomen virket spennende, så hun ville bli med... men hun flyr hele veien da, siden hun går på skole i Haugesund var det lettere enn å reise til stavanger for å ta toget i 16 timer xD og mulig ei til fur fra Egersund blir med, har ikke snakket med henne i det siste, men hun sa hun skulle se om hun hadde råd til det ^^
..

og en ting til...
Det var jo ikke så galt det. Jeg kjører nok selv. Bor i Kristansand så blir en fin tur. Vil tro at det blir selve helga siden vi er en noen som skal oppover dit. Venter litt med registreringen siden det er litt usikkert om en rekker det.

Hvor mange andre skal være med i bilen da? om du reiser mener jeg :P litt kjedelig å sitte 12 timer i bil alene ... tenkte at jeg kunne sitte på kanskje, og da heller spleise på bensinen eller noe. Reiser fra Egersund jeg, og toget stopper jo i kristiansand uansett... så hvorfor ikke? Har meldt meg på Leophan's togtur, tror han skal skal bestille billettene snart.. men om jeg får svar før han gjør det, og det er greit for deg (har jo aldri truffet deg, så skjønner om du sier nei), og bensinen er billigere enn togbillettene så vil jeg ^^

(har early arrival og late departure da, så om du ikke har det går det ikke)

Shotherra

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 70
    • Vis profil
Sv: [NFC2015] Hvem skal/tenker?
« Svar #51 på: 21. nov, 2014, 17:03 »

og en ting til...
Det var jo ikke så galt det. Jeg kjører nok selv. Bor i Kristansand så blir en fin tur. Vil tro at det blir selve helga siden vi er en noen som skal oppover dit. Venter litt med registreringen siden det er litt usikkert om en rekker det.

Hvor mange andre skal være med i bilen da? om du reiser mener jeg :P litt kjedelig å sitte 12 timer i bil alene ... tenkte at jeg kunne sitte på kanskje, og da heller spleise på bensinen eller noe. Reiser fra Egersund jeg, og toget stopper jo i kristiansand uansett... så hvorfor ikke? Har meldt meg på Leophan's togtur, tror han skal skal bestille billettene snart.. men om jeg får svar før han gjør det, og det er greit for deg (har jo aldri truffet deg, så skjønner om du sier nei), og bensinen er billigere enn togbillettene så vil jeg ^^

(har early arrival og late departure da, så om du ikke har det går det ikke)

Hyggelig at du tar deg tid til å spørr. For øvrig skal det være en lite furmeet her i Kr.sand her om 2 uker. Ta turen så treffer du nok på meg også. Ellers så er det usikkert hvem jeg drar med på NFC, Zuku og Raypai her inne skal evnt være med så lenge fursuiten blir ferdig til da. Det gjenstår å se. Sålangt så har vi ikke bestilt noen billett enda. Skulle det likevel gå i siste liten så kan det være at vi tar oss en dagstur uansett, gjenstår å se.
Need a reply or answer from me, look me up on twitter and ask. I might not be here all the time tho.

FurAffinity: http://www.furaffinity.net/user/shotherra/

Shotherra

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 70
    • Vis profil
Sv: [NFC2015] Hvem skal/tenker?
« Svar #52 på: 02. jan, 2015, 18:27 »
Ser ut til at jeg kommer meg dit alikevel. Har Booket twin room men mangler noen å dele rom med sålangt.
Need a reply or answer from me, look me up on twitter and ask. I might not be here all the time tho.

FurAffinity: http://www.furaffinity.net/user/shotherra/

Ebbie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 296
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: [NFC2015] Hvem skal/tenker?
« Svar #53 på: 09. jan, 2015, 02:33 »
Ser ut til at jeg kommer meg dit alikevel. Har Booket twin room men mangler noen å dele rom med sålangt.

send meg en melding så kan jeg hjelpe deg å finne en, om du ikke har funnet en allerede :p