Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4838331 ganger)

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18575 på: 12. okt, 2014, 20:14 »
Da har jeg og kjæresten meldt oss på vekterkurs del 1. .. muligens vi alt tar del 2 i november i Oslo om pengene strekker til, så det kan bli gøy. :D
Krysser fingra!

Men del to er ish 30 timer på jobb da, og når du da er ansatt hat du 6 måneder på deg på å ta del 3, så pass på at dere da har muligheten til det.
Men lykke til. Håper det lar seg ordne.
Ellers var kurset bra ^^ Er ikke så vanskelig som det høres ut som.
« Siste redigering: 12. okt, 2014, 20:30 av kazookie »

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18576 på: 13. okt, 2014, 10:33 »
Jeg har klart å få utrolig vondt i magen.

Utenom det skal jeg til tannlege om litt. Takk mamma som sa ifra i går rundt klokka 16. Takk for at jeg ikke fikk tid til å tenke på det en gang.

lal :v

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18577 på: 13. okt, 2014, 13:28 »
Jeg har klart å få utrolig vondt i magen.

Utenom det skal jeg til tannlege om litt. Takk mamma som sa ifra i går rundt klokka 16. Takk for at jeg ikke fikk tid til å tenke på det en gang.

lal :v

Glemte tannlege timen min x3 må vente et år

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #18578 på: 13. okt, 2014, 13:38 »
Fantastisk start på uka -__-
Først glemme jeg telefonen hjemme i Tromsø, ergo uten telefon til fredag. Så blir pc-en og DSene tom for strøm på bussen så jeg hadde ingenting å gjøre i to timer. Siden jeg ikke har telefon har jeg heller ikke klokke eller alarm. Supert. Fikk låne ei vekkeklokke, men den ringte ikke når den skulle. Våkner og aner ikke hva klokka er og må gå ned på vaktrommet for å finne ut når bussen går. "Den går kl 09:26, altså om 15 min" Jaja, bare å spring opp igjen, få på seg klær og håpe man finner ut hvor bussen går fra. Kommer meg på skolen og vi skal se film... En ikke overveldende interessant film om Nelson Mandela som jeg bare fikk vondt i hodet av.

Nå tror jeg at jeg skal stoppe min massive klaging før høyere makter finner det for godt å sende flere fortvilelser ned over meg.
Kan heller være glad det bare er en og en halv time igjen før vi kan dra hjem og at jeg skal jobbe videre med fursuit hodet mitt når jeg kommer hjem.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18579 på: 13. okt, 2014, 14:05 »
Tannlegetimen gikk helt fint.

syns nesten det er litt dårlig gjort at vær gang jeg skal til frisør, tannlege eller noe annet publicly så ser jeg en/ei utrolig attraktiv person og jeg takler ikke konse på hva jeg egentlig holder på med.

endte nesten med null bedøvelse i dag, eller når jeg var hos frisøren endte jeg nesten helt snau.

Jaja. Å sånn går no dagan xD

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18580 på: 13. okt, 2014, 14:07 »
Stirret på vann i fire timer i strekk. Vann med forskjellige farger. ☉▽ ⊙ I feel like my soul has left me. ☉▽ ⊙
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #18581 på: 13. okt, 2014, 14:19 »
Jeg har klart å få utrolig vondt i magen.

Utenom det skal jeg til tannlege om litt. Takk mamma som sa ifra i går rundt klokka 16. Takk for at jeg ikke fikk tid til å tenke på det en gang.

lal :v

Glemte tannlege timen min x3 må vente et år
Et år!?

Dawn

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #18582 på: 13. okt, 2014, 14:32 »
Når mannfolket tar deg i å titte på andre damer... ouo'

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #18583 på: 13. okt, 2014, 16:30 »
Trist, en i klassen skulle bytte skole :/

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18584 på: 13. okt, 2014, 19:48 »
Jeg har klart å få utrolig vondt i magen.

Utenom det skal jeg til tannlege om litt. Takk mamma som sa ifra i går rundt klokka 16. Takk for at jeg ikke fikk tid til å tenke på det en gang.

lal :v

Glemte tannlege timen min x3 må vente et år
Et år!?

Yeah. må vente på neste innkalling.
In other news: Råna litt rundt i Sætre i dag for å se etter feil på bilen, har stilt litt på tomgangsregulatoren så nå ligger den på 2000 x3

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18585 på: 13. okt, 2014, 20:23 »
Herre gud. Fikk brev fra sykehuset i Trondheim om at jeg må ha legeerklæring for å få meg time pga ventelister og shit. Var hos legen forrige uke, og  fikk henne til å ringe dem for å be om å sette opp en time. De sa da at de skulle sende brev om når timen var. Fikk brevet. I brevet står det at _jeg selv_ må ringe og sette opp time, ikke legen min. WTF?

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #18586 på: 13. okt, 2014, 20:28 »
Fant ut at bestekompisen min sin fetter er furry og har vært medlem her

verden er liten ass

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #18587 på: 13. okt, 2014, 22:54 »
Fått halsbånd! *wheee*

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18588 på: 13. okt, 2014, 23:20 »
Herre gud. Fikk brev fra sykehuset i Trondheim om at jeg må ha legeerklæring for å få meg time pga ventelister og shit. Var hos legen forrige uke, og  fikk henne til å ringe dem for å be om å sette opp en time. De sa da at de skulle sende brev om når timen var. Fikk brevet. I brevet står det at _jeg selv_ må ringe og sette opp time, ikke legen min. WTF?


jeg kommer nedenom og dasker sykehuset for deg snart. lol.


jeg er utrolig shaken og klarer ikke spise eller sove. Syns det er litt sånn synd når jeg er i skikkelig godt humør også PLUTSELIG, BANG og jeg havner i en ekstremt mørk sirkel av tanker og jeg har bare vondt i brystet.

no fun..

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18589 på: 14. okt, 2014, 10:23 »
Jammen åh. Det er så irriterende at jeg skulle slippe kø, men så har prosessen tatt to måneder nå fordi den gamle fastlegen var på norges eneste legekontor uten digitale systemer. Fuckings.

In other news, en av ørkenrottene mine har tygget over ledningen på begge ørene av Koss-headsettet mitt. Det var nesten helt nytt også ._. Nå må jeg bruke headsettet mitt med dårlig ledning, som kun virker når jeg danser rumba imens jeg ofrer en fireåring og holder ledningen fast på en stygg måte. Denne dagen, ass.

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #18590 på: 14. okt, 2014, 10:38 »
Så fantastisk å sove, men jeg ville ikke våkne enda >3< Men jaja, skal leke med hester i dag, så i guess it's worth it.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18591 på: 14. okt, 2014, 11:16 »
og plutselig var jeg på jobb igjen. Woop \o/

Utrolig trøtt er jeg og. I suppose det er hva man får for å sitte oppe til 3 :B lol

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Din status!
« Svar #18592 på: 14. okt, 2014, 12:09 »
Det er når man må begynne og skrive CV man inser hvor lite erfaring man har ang. jobb og slikt xD

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18593 på: 14. okt, 2014, 12:39 »
er litt gøy når jeg er den første noen kommer ut av skapet til

vedkommende kom ut som pan til meg i dag. I feel trusted \o/


also, kjeder meg litt på jobb. Hvem skulle vist at å tegne en klepp var så kjedelig. Føler også at å sitte hjemme er kjedelig og :( Æ vil ut å lage hælvette!

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18594 på: 14. okt, 2014, 21:19 »
Oi, long time, no see! Er såååå sliten for tiden og har fått en Fresher's Flu som ikke kan måle seg med noe, jeg har ikke vært så dårlig på lenge. Men ellers har jeg det bra her! Irriterer meg over at kontoen min på UKFur er tullete og ikke lar meg logge på at all. Alt er riktig, liksom, men neida, og å kontakte admin frister heller ikke...

Avatar by Fujoshiprincess <3

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #18595 på: 14. okt, 2014, 21:31 »
Sitter på rommet og ser på anime mens jeg venter på at silikonen til resinmasken skal tørke.
Det fine: Weeee! resinmaske! :D
Det ikke fullt så fine: Ughhh... d lukter helt forferdelig her inne. Ikke spør, jeg bruker elendig silikon -__-

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #18596 på: 14. okt, 2014, 21:51 »
Mulig jeg skal til Trondheim på lørdag ilag med en vennegjeng for å feire 30 årsdagen til han ene. Er nå 10 år siden jeg var i Trondheim sist; samt like lenge siden jeg var utafor m&r i "ikke-jobb-relatert" reise, så det kan bli spennende.
Life is boring when you don't know how to live it.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #18597 på: 14. okt, 2014, 22:31 »
Har sittet siden jeg kom hjem fra jobb med en søknad som jeg nettopp sendte til Akvariet i Bergen. Nå er jeg skikkelig trøtt og jeg håper søknaden er bra nok. Det er litt vemodig også, fordi jeg liker virkelig ikke tanken på å reise fra kjæresten min og alle de andre vennene jeg har her på Østlandet, men jeg har surret for mye rundt allerede og bør satse på utdannelsen først. Og det er vel heller lite sannsynlig at jeg får jobben, med tanke på hvor populært dette yrket er, men må jo prøve meg også ser vi hva som skjer.

Da er det vel tid til å lage middag. *prøve å gni trettheten ut av øynene*

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18598 på: 15. okt, 2014, 02:37 »
er litt trist å jobbe med tegning på jobb, fordi når jeg kommer hjem så vil jeg ikke tegne mer før jeg må legge meg.

Nå vil jeg tegne en pixeltegning med en liknende nattebakgrunn som dette


whaaaiii :((((

Dawn

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #18599 på: 15. okt, 2014, 09:41 »
Når man ENDELIG tror man kan slappe av kommer det enda mer skolearbeid man må gjøre. Ingen tid til noen spilling akkurat nå ;n;
Har blitt godkjent som fosterhjem i dyrebeskyttelsen, to katter på vei i løpet av uka! \ o /