Skrevet av Emne: [Wii U] Wii U  (Lest 1605 ganger)

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
[Wii U] Wii U
« på: 24. nov, 2012, 18:13 »
Så det er nesten en uke igjen til Wii U lanseres. I denne skrivende stund tikker nedtellingsklokken på Nintendo.no "5 dager, 5 timer og 45 minutter"

Jeg har forhåndsbestilt og betalt min konsoll allerede. Er ganske fornøyd med hvordan jeg fikk det til. :P

Jeg skal ha ZombiU™ Premium Pack, så får jeg med spillet ZombiU, en svart Wii U Pro Controller og Nintendo Network Premium-medlemskap, i tillegg til masse annet kult en får med i vanlig Premiumpakke
Hadde egentlig forhåndsbestilt Pikmin 3, men det er ikke et lanseringsspill så jeg skal nok bare kjøpe følgende:
New Super Mario Bros. U
Nintendo Land

Og kanskje noen andre :)

Så jeg lurer på hvem andre som skal ha en og hvilken utgave og hvilke spill du tenker å kjøpe.

CaldCat

  • Gjest
Sv: [Wii U] Wii U
« Svar #1 på: 26. nov, 2012, 12:39 »
Som den Nintedo-junkien jeg er kommer jeg garantert til å skaffe meg en Wii U. Det skjer ikke helt enda, men iløpet av neste år en gang. Og da blir det selvsagt Premium-versjonen :)

Grunnen til det er rett og slett at 8gb lagringsplass er vanvittig lite, i tillegg til at jeg har lyst på den derre Pro-kontolleren. Også synes jeg at rett og slett at svart tar seg fint ut på konsollen ^^ Om det kommer en versjon med enda større lagringsplass, velger jeg nok heller den istedet.

Spillene jeg kjøper blir i første omgang New Super Mario Bros. U og Nintendo Land, og kanskje også Pikmin 3 (er totalt uerfaren med serien før, men er nyskjerrig). Så håper jeg og tror at flere storspill kommer etterhvert.

Laffe the Fox

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 562
  • Die trying!
    • Vis profil
    • Laffe's FurAffinity
Sv: [Wii U] Wii U
« Svar #2 på: 26. nov, 2012, 13:48 »
Tekken Tag Tournament 2 Wii U Edition  ;D
Allerede spilt det litt til PS3 hos en kompis, pretty sweet! Litt stoked over at det for første gang kommer på Nintendo hjemmekonsoll, og at ball mode fra Tekken 3 er tilbake på Wii U Edition.

Blir nok premium versjonen og Wii U Pro Controller på meg også gitt. ^^
Hunting is not a sport. In a sport both sides should know they're in the game.
- Paul Rodriguez Sr.

Catya

  • Gjest
Sv: [Wii U] Wii U
« Svar #3 på: 26. nov, 2012, 14:32 »
Jeg reserverte meg en Wii U 32GB med Nintendo Land og det nye Super Mario Bros på Games idag :]