Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4838844 ganger)

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15050 på: 23. okt, 2013, 20:05 »
Så mange ting å holde styr på. Og helgen blir ikke stort bedre, ettersom jeg har en rapport jeg må gjøre. Jeg er psykisk og fysisk sliten.

Oh well. Nu har jeg vasket klær og jeg skal trene, etterpå skal jeg bare dø i sengen med en eller annen serie.

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15051 på: 24. okt, 2013, 06:42 »
Skal ha glattkjøring nå om tjue minutter. Alle sier det er supergøy, men jeg gruer meg. Skal ha en eller annen random elev i bilen, og jeg hater det. Også er jeg så lite sosialt flink av meg, så det kommer til å bli en awkward dag.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15052 på: 24. okt, 2013, 06:55 »
Skal ha glattkjøring nå om tjue minutter. Alle sier det er supergøy, men jeg gruer meg. Skal ha en eller annen random elev i bilen, og jeg hater det. Også er jeg så lite sosialt flink av meg, så det kommer til å bli en awkward dag.

Det går så bra så.
Syns nå ikke glattkjørning var noe gøy, men en greit måte å få frem at glatt veien er farlig :P
I mitt tilfelle var det nok for begge til å konse på kjøringen når vi kjørte så vi la ikke merke til andre enn kjørelæreren.

Snakket helg, munnen min blir bedre for hver dag - kunne gått skjedd litt fortere! Og snart er det lang helg fylt av 2 dager med dog show. yay...

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #15053 på: 24. okt, 2013, 07:30 »
Fikk lappen for en uke siden ;)

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #15054 på: 24. okt, 2013, 11:50 »
Skal ha glattkjøring nå om tjue minutter. Alle sier det er supergøy, men jeg gruer meg. Skal ha en eller annen random elev i bilen, og jeg hater det. Også er jeg så lite sosialt flink av meg, så det kommer til å bli en awkward dag.

Glattkjøring! Awww som jeg savner det.
Selve kjøringen var dønnkjedelig. Alle bilene kjørte forsiktig og fokuserte på å lære ting på riktig måte. Etter en stund gikk jeg lei og spurte læreren om jeg kunne bare få prøve full fart i hovedsvingen på testbanen. Fikk OK. **VROOOM** weeee **null kontroll og nesten av hele banen**.
Hot damn! Heldigvis tok resten av bilene hinten og gjorde det samme. Man får aldri ordentlig opplæring hvis man ikke får oppleve hva som skjer når ting går virkelig galt.

Fikk lappen for en uke siden ;)
Gratulerer :D

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15055 på: 24. okt, 2013, 13:28 »
Hvis du har vanlig brekk på kjøreskolebilen, bruk det i svingen på glattkjøringsbanen, latterlig morro å drifte. :P
Piffer opp dagen litt, og ikke bry deg om den andre eleven, dere sitter aldri ved siden av hverandre siden en av dere kjører alltid.
« Siste redigering: 24. okt, 2013, 13:31 av Exodai »
FurAffinity          DeviantArt


Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15056 på: 24. okt, 2013, 13:36 »
Wolftale: Åh, jeg syns det var dritgøy! Vil gjøre mer! :D
Dax Hahaha. Kjørelæreren min er kul sånn, han gruppepresset meg til å kjøre for fort hele tiden, hahaha. Var ikke noe forsiktighet her altså. x3
Felixcani: Åh, gratulerer!!
Exodai: Han har en BMW med teit elektrisk brekk som sperrer alle hjulene. :((( Fikk sklidd meg ganske kult rundt svingen fordet da. :3

Redhuskerzz

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 34
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15057 på: 24. okt, 2013, 14:03 »
syk, hjemme fra skolen og er ensom ;__; greit med film på dager som disse ;3;
" Today I'm gonna do what others don't want to do, and tomorrow I'm gonna do what others can't do "

http://www.furaffinity.net/user/redhuskerzz/

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15058 på: 24. okt, 2013, 16:28 »
Jeg ga F i å leke på forumet en stund pga visse klager på min ordbruk. Men jeg føler det er kjedelig å ikke kunne tøyse på forumet selv om jeg føler jeg ikke nødvendigvis sier noe viktig. Jeg blir ikke å endre ordbruken om noen snakker til meg privat though (typ PM eller skype, eller noe annet?) så jau, jeg er grom i kjeften, det må du nesten leve med.

Anyhow, som en oppdatering på min faktiske status, som dette emnet handler om, så har jeg i det siste vært hos en dame og prøvd ut "Kognitiv terapi" for at depresjon og angst skal bli lettere å leve med. Sist tok jeg en del tester, for å se hvor jeg ligger i landskapet. Jeg hadde høyt på det meste, utenom ting som skulle tilsi at jeg var gal, som syner og diverse sånne ting. Det viste seg også at jeg har høyt på tvangstanker, noe jeg egentlig ikke føler jeg har et problem med, men det kan jo være litt irriterende å MÅTTE gå på de hvite linjene, eller vær andre firkant i gulvet på butikken etc.

Jeg har det egentlig ganske dårlig og vondt både fysisk og psykisk og jeg vet ikke helt..

Men siden man absolutt må være positive her inne, så kan jeg jo si at jeg skal tvinge meg på kino med noen folk senere i dag. hurra I suppose.

CaldCat

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15059 på: 24. okt, 2013, 18:09 »
Akkurat nå formaterer jeg PCen min. Kjeeeedelig ._.

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #15060 på: 24. okt, 2013, 18:22 »
Sitter å hører på musikk. Har vært en lat dag, bare laget meg kakao, er alene hjemme... sitter å lurer på hva slags spennende ting jeg kan finne på i helga når jeg er alene hjemme XD

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15061 på: 24. okt, 2013, 20:33 »
Øver til historieprøve. Hvorfor kunne jeg ikke bare hatt 30 timer matematikk i uken, så fint livet hadde vært da. :C

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #15062 på: 24. okt, 2013, 20:33 »
obsidian stein vil gi deg selvsikkerhet om du føler for å ha litt sånt. =) samt en god stein til beskyttelse av negative energier =)
jeg liker steiner ^u^

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15063 på: 24. okt, 2013, 22:11 »
Den ene armen min er helt pølse etter en times badmintontrening. Men gøy var det. I morgen skal vi på akvariet i Esbjerg og lage en arbeidsplassvurdering. Etterpå er det helg og jeg skal frelse et par stykker med Lilyhammer. :D

naetaru

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15064 på: 24. okt, 2013, 22:16 »
JEG HAR ENDELIG FÅTT JOBB!!! <3<3<3 I hele november og desember blir mitt første prosjekt å selge Surface 2 og Surface Pro 2 i "shop-in-shops" på en elkjøp eller expert-butikk i Oslo :3

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15065 på: 25. okt, 2013, 03:25 »
Glattkjøring! Awww som jeg savner det.
Selve kjøringen var dønnkjedelig. Alle bilene kjørte forsiktig og fokuserte på å lære ting på riktig måte. Etter en stund gikk jeg lei og spurte læreren om jeg kunne bare få prøve full fart i hovedsvingen på testbanen. Fikk OK. **VROOOM** weeee **null kontroll og nesten av hele banen**.
Hot damn! Heldigvis tok resten av bilene hinten og gjorde det samme. Man får aldri ordentlig opplæring hvis man ikke får oppleve hva som skjer når ting går virkelig galt.

Dax Hahaha. Kjørelæreren min er kul sånn, han gruppepresset meg til å kjøre for fort hele tiden, hahaha. Var ikke noe forsiktighet her altså. x3

Når jeg tok glattkjøringa fikk vi såvidt lov til å kjøre sakte o.o
Vi kjørte en eller to ganger med lav nok fart til å ikke få skrens, også bare kjørte vi på for fult på 60, 70, og 80 i svingen. Så drev kjørelæreren og hogg til med brekket nå og da i tillegg.
Artigste den dagen var vel egentlig å sitte på når kjørelæreren drog på rundt hele banen i 180-ish. Han har vært med i noe bilsport før, så han visste hva han drev med i hvertfall.

Ellers da, så har jeg hatt kjøretime igjen. Har fått inn fartstilpasninga mi nå, så trur oppkjøringa skal gå greit denne gangen.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15066 på: 25. okt, 2013, 17:34 »
sånn, da var 2 uker med iherdig lesing av teori og praksis på M113 panservogn over og bestått, godt å være færdig selv om det var utrolig morsomt å drifte med 30 tonn ;D nå skal feberen få kose seg i fred mens jeg legger meg neppå og slapper av!


(nå har jeg lov å kjøre en slik doning, så er ingen i værden trygg mohaha)

 GOD HELG FOLKENS!
« Siste redigering: 25. okt, 2013, 17:37 av Arrius »
The more i learn about people, the more i like my dog.

MouseClick

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15067 på: 25. okt, 2013, 21:45 »
Nettopp oppdaget at NorPaws har fått nytt design!!!
Wtf?! xD Jeg burde logge inn oftere D:

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #15068 på: 25. okt, 2013, 22:35 »
**Skrible skrible skrible**
Glemte litt hvor mye jeg likte å skrive historier før.
Sendt min første småhistorie til en fur jeg synes er veldig flink med historier.
Venter spent på å se hvapersonen synes om den.
Uvant å få en av mine historier vurdert av noen som kan å lage gode historier.

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15069 på: 25. okt, 2013, 23:13 »
nettopp kommet tilbake fra og se Kevin Bridges på folketeateret xD ventet og ventet til han skulle fortelle bus stop sketchen xD haha han var genial live! anbefales! men nå er jeg sliten >_< skal tegne litt og hoppe til sengs :3

CTL

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 169
  • No free hugs!
    • Vis profil
    • Facebook side.
Sv: Din status!
« Svar #15070 på: 26. okt, 2013, 00:37 »
Skumgummi overalt.. :/
+

Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Sv: Din status!
« Svar #15071 på: 26. okt, 2013, 04:21 »
Ferdig med praksisplass, skal tilbake på jobb på mandag som vanlig ^.^

Stasjonæren min tilbake på nett etter 2 uker pakket ned ^.^


Shuffleton

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 255
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15072 på: 26. okt, 2013, 08:13 »
Vondt i foten fordi jeg fjerna en føflekk
+ Har huset alene i over en måned, fra og med i morgen
prtyprtyprtyprtyprty
shit jeg kan jo invitere jenter over på sauna
det som er litt dumt da er at gamlingene mine drar til Sri Lanka, Australia + Tasmania, så det hadde vært veldig kult å være med dit..

Vurderer å klippe meg, har hår til ned forbi skuldrene, men dont know what do with lissom

'ngh
« Siste redigering: 26. okt, 2013, 08:16 av Shuffleton »

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15073 på: 26. okt, 2013, 08:38 »
i feel like a fuckup. :l

*krype under dynen*

MouseClick

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15074 på: 26. okt, 2013, 09:52 »
Sitter her på jobb og kjeder meg. Kunne gjort noe så klart, men har ikke orket til det x3

Men! Gleder meg sykt til venne middag i kveld! Er ikke hver dag jeg drar på restaurant og spiser :D