Skrevet av Emne: Videospill hjørne..  (Lest 10597 ganger)

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Videospill hjørne..
« Svar #25 på: 31. okt, 2008, 19:20 »
Har ganske lyst på Okami selv.

Og forsinket takk til MoonTiger[55] for anbefalinger! Er alt kjent med det første Black & White spillet, får se om jeg prøver toeren en eller annen gang.

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: Videospill hjørne..
« Svar #26 på: 31. okt, 2008, 19:47 »
Og forsinket takk til MoonTiger[55] for anbefalinger! Er alt kjent med det første Black & White spillet, får se om jeg prøver toeren en eller annen gang.

Personlig så synes jeg 1eren er best..  Anbefaler at du holder deg til det! ^_^

VVolfsong

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 398
  • Rawr
    • Vis profil
Sv: Videospill hjørne..
« Svar #27 på: 01. nov, 2008, 00:34 »
Okami er fantastisk. Storyen er sinnsykt bra, det tar bare ganske lang tid før en innser det... hehe

Selv har jeg kjøpt meg Dead Space på PS3. Ganske stilig. Er ett survival horror spill som foregår noen hundre år frem i tid. Veldig bra lyd i det, minner mye om filmen Event Horizon, og jeg har PS3'en kobla opp med surround ^^

Ellers må jeg vel nesten skaffe meg Fallout 3, Red Alert 3 og Farcry 2 snart.

StormCrow

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 33
    • Vis profil
Sv: Videospill hjørne..
« Svar #28 på: 01. nov, 2008, 22:59 »
Personlig så synes jeg 1eren er best..  Anbefaler at du holder deg til det! ^_^
[/quote]

Eneren synes jeg er ganske ubalansert, går ganske tregt fremover. Toeren har mye mer muligheter, soldater var akkurat det jeg mener black & white manglet i eneren. black & white er som en betaversjon av black & white 2 til å dømme på hvor mye mer som er i toeren som eneren burde ha hatt for å gjort det mer balansert.

Gleder meg til jeg får fallout 3, eller egentlig er jeg mer ivrig på å få de nye datadelene jeg har bestilt nettopp fordi da kan jeg spille med full ytelse  ;D